/spanien/barcelona/forum/16614.aspx/spanien/barcelona/forum/16614.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Bernie
2009-11-22 16:29
Hade ju varit underbart att få möta det andra Milano laget senare i Champions Leauge om båda lagen går vidare det vill säga. Ronaldinho hade möts av stående ovationer, helt klart. :)
Barcelona Maestro-V
2009-11-22 16:27
Ja, Ronaldinho är lekfull idag. Kul att se att han har fått tillbaka lite av sitt gamla Ronnie.
Underbart att se hans "smile" och se honom fira.
Tror att Milan har chans att ta första platsen i sin grupp i Champions League.
Barcelona Bernie
2009-11-22 16:25
Man gläds fortfarande mycket åt när det går bra för Ronaldinho och Eto'o som var en stor del av vår gamla era. Vi får hoppas att den sistnämnde har en väldigt dålig dag och resten av hans lagkamrater när de kommer på besök hos oss. :)
Barcelona Jay-z
2009-11-22 16:22
Faaaan vad man saknar dhinho nostalgi
Barcelona CuléAK (F.d Robin.C)- Super dagar dom vi jagar.
2009-11-22 16:20
Goaal Ronaldinho!
Barcelona Den vise
Nu får han väl göra på straffen den gamle dinho..
STRAFF!
Barcelona Messidinho_10
Ronaldinho är GALEN idag ojojoj straff
Barcelona DaniAlves
2009-11-22 16:19
Håller med Bernie

Sätt på kanal 9 ni som har den kanalen, show på hög nivå.
Barcelona Barca-nist
2009-11-22 16:18
Bernie

ja det va det jag menade också.. otroligt kul o se honom vara på spelhumör :)

milan är på G vet ni

herre gud milaaan hehehe
Barcelona Barca-nist
2009-11-22 16:16
el Flaco

jag uttalade mig fel ,ber om ursäkt.
menade egentligen det du menade men skrev annat ..
men min poäng va bara att Milan och Inter inte har lika många egen produkt som Barca har samt att de spelarna inte har samma konkurrans !
Barcelona Bernie
2009-11-22 16:13
Vill ni se på lite fotbollsgodis, spana in Milan-Cagliari på Kanal 9. Ronaldinho är på spelhumör och levererar galna passar gång på gång. Kul o se. :)
Barcelona Jay-z
2009-11-22 16:13
el Flaco - E.F.R. ///

Hur som hällst så måste barca göra något, fötroendet för bojan är litet de är synd. Man måste ha tålamod med yungra spelare, de är äldre spelare som Henry som tålamodet borde va mindre på. Men förstår inte de har vart tvärtom i Barca.

Vill bara säga att Baolotelli inte heller har de lätt att konkurera med Milito,Eto'o osv är inte lätt. Men de ger han fötronde och väldigt mycket tålamod för han kan vara väldigt stökig ibland.

Men som mourinho sa "Man måste ta hand om dessa spelare som är så unga med sån talang för de kan vara värda miljoner om de utvecklas rätt".
Barcelona el Flaco - E.F.R.
2009-11-22 16:05
Barca-nist/

Mitt argument var inte att ledningen inte tar hand om sina talanger, utan snarare att Barcelonas spelmodell gör det enklare för backar och mittfältare att kunna spela i trianglar, medan det är betydligt svårare för anfallare. Det är därför som klubben oftast har förlitat sig på utländska 9:or.
2009-11-22 16:01
HenryIbraMessi (Barcainfluensan)/

Och han är inte ens en renodlad anfallare, alltså en straffområdespelare. Det är den spelartyp jag syftade på.
2009-11-22 16:01
HenryIbraMessi (Barcainfluensan)

Checka länktips, detta menar du? :P
2009-11-22 16:00
HenryIbraMessi (Barcainfluensan)

Rätt attityd! :)
Barcelona Barca-nist
2009-11-22 16:00
Bojans situation skiljer sig med andras. Bojan har större konkurans än Balotelli och Framförallt Pato.
Bojan syntes mer också med tanke på CL medans Inter åkte ut tidigt(milan fick inte ens va med)

Men visst förstår jag El flacos argument att ledningen borde ta vara på sina yngre stjärnor!
Barcelona HenryIbraMessi (Barcainfluensan)
2009-11-22 15:59
Vi ska krossa Inter inte bara vinna ;)
2009-11-22 15:58
Vi kommer att vinna mot Inter inshallah!
2009-11-22 15:58
El Flaco

Jag kan nämna en, Messi ? =)
2009-11-22 15:57
Jigga/

Bojans stora problem/bekymmer är att det är oerhört svårt för en anfallstalang att slå in sig i Barças startelva eftersom att klubben har historiskt sett alltid värvat sina anfallsspelare utifrån.

Det är mycket enklare för en försvarsspelare eller mittfältare att ta klivet från La Masia till Camp Nou. Hur många anfallstalanger känner ni till som har lyckats med det?

Men jag gillar Bojan och hoppas verkligen på honom. Ju mer canteranos desto bättre. :)
2009-11-22 15:56
Krakow

KLOCKRENT
Barcelona Kraków
2009-11-22 15:55
Jay-z:
Jag förstår hur du tänker och menar, men det finns ingen garanti för att den bästa junioren blir den bästa senioren. (Bojan resp. Balotelli)

Roland Andersson om Ibra:
"Man ska komma ihåg att han blev utdömd av många i MFF när han var en 17-18 år, men Thomas Sjöberg och jag ville verkligen satsa på honom. Zlatans utveckling från Rosengårdspojke, och inte en av de absolut bästa i juniortruppen"
2009-11-22 15:54
Är det bara jag som har märkt Xavis katastrofala hörnor? Ingen boll verkar komma fram det tar slut vid första stolpen och där finns redan motståndar spelarna. Låt Alves ta dem haha
Barcelona C.Andrés
2009-11-22 15:53
När kommer dessa jäkla expekt tröjor,väntat sedan sommarn...
Barcelona Culès
2009-11-22 15:51
Messi borde träna mer på avslut på träningarna den här veckan....
Barcelona Mrfaariis
2009-11-22 15:49
asså egentligen så räcker kryss för barca för nästa match har barca dynamo kiev och inter har rubin.Barca vinner den matchen för då har dom inga matcher kvar o tänka på och alla spelare kommer tillbaks sen måste inter vinna mot rubin så att dom går vidare då blir det till sist Barca och inter som går vidare eller har jag fel?
2009-11-22 15:49
Pep.G-Z9/

Sorry, var inte vid datorn, kolla länktips! :)
Barcelona Jay-z
2009-11-22 15:48
el Flaco - E.F.R. //

Precis de är de jag vill komma fram till tycker inte vi har tagit hand om Bojan som vi borde ha gjort.

Bojan ansågs som en mycket bättre spelare än balotelli under junior tiden men kolla nu sorligt.
Annons: