/spanien/barcelona/forum/16603.aspx/spanien/barcelona/forum/16603.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Pep.G
3/16/2010 22:51
Rambla

För ungefär ett år sedan så hade vi också kryssat borta mot Lyon med samma siffror och då var alla lite skärrade, men Barca i Champions League på hemmaplan är ett helt annat Barcelona. Alla våra borta matcher förra säsongen slutade 1-1 :P
Barcelona Vampíro
3/16/2010 22:51
Hehe, Mourinho var påväg att dra en "Pep" längs sidlinjen men han kom nog precis på att det var Chelsea han mötte.

Måste också hylla Inters försvarsspel, Lucio och Samuel är två jättar där bak som täcker allt och alla, de låter inte Drogba få en enda cm i straffområdet.
Barcelona Smogen
3/16/2010 22:49
För exakt ett år sedan såg Barcelonas spel allt annat än lovande ut, den stora vändingen kom mot Lyon i åttondelsfinalen hemma på Camp Nou. Vi får hoppas att det blir en repris i år...
Barcelona Hetfield
3/16/2010 22:48
Duda

Jovetic är bra, men det är en släpande anfallare, man kan kanske skola om honom
Barcelona tarrak
3/16/2010 22:47
Någon som vet om svenska penyan har någon träff i GBG imorgon?
Barcelona Vampíro
3/16/2010 22:46
Iniesta ifjol, Eto'o i år, nästa år lär väl Hleb skicka ut Chelsea på Stamford Bridge.

Man är glad nu men allt kan ändras imorgon, vi måste likt förra årets slutspelsmatcher på Camp Nou att anfalla med hela laget från första början.
Barcelona Duda
3/16/2010 22:46
Vad tycker ni om Fiorentinas Jovetic till Barca? Jag menar, killen är en av världens största talanger, endast 19 år, vänsterfotad men är fan minst lika bra med högern, har gjort mål och fina insatser mot bra lag som Liverpool och Bayern i Europaspel... Tror att han skulle passa fint som ersättare till Henry ute till vänster, även fast jag vet att vi har våran Pedro.

Tycker att han är för bra för att spela i Fiorentina och jag skulle bli förvånad om han är kvar efter säsongens slut, om nu inte Fiorentina lyckas att ta sig till CL även nästa säsong.

Vet dock inte hans värde men skulle tipa på runt €20-25 miljoner?
Barcelona Hetfield
3/16/2010 22:45
Förövrigt bedrövligt av Sevilla att åka ut på hemmaplan mot Moskva, det ska de klara av
Barcelona Abbe.
3/16/2010 22:45
Ämne: Real sålde Sneijder ....
Haha, lysande!
adil [blaugrana]
3/16/2010 22:44
Drogba? Grande Samuel Eto'o! Så jävla stor spelare!

Därmed är våra två största konkurrenter om CL bucklan ute ur turneringen. :)
Barcelona Rambla~
Jag blir inte förvånad om vi åker i morgon. Inte för att jag tror det, men om vi är ärliga så ser vi verkligen inte lika heta ut denna säsong. Än så långt ska tilläggas.
Barcelona Pedrito
Tänk att vi spelade ut Inter totalt hemma i gruppspelet..
Barcelona BlueRed
Det är bara och applådera åt Inters försvar. Puyol x2 som mittbackar, står i vägen för allt o alla. Ogenomtränglig när dem spelar så där.
Barcelona el Maestro!
3/16/2010 22:43
För att gå vidare från åttondelen ska man nästan lämna Real Madrid och söka sig till en annan klubb med potential. För någon vecka sen var det Robben som avgjorde för Bayern. Ikväll var Sniejder spindeln i nätet för Inter. Det tål att fundera på om man är maräng;-.

Ikväll såg vi igen också att Drogba är en loser. Han ska alltid spela teater i stora matcher.
Barcelona Tan
Ämne: Mojito/

Yup, det ....
Haha, tänkte inte på det. :)
Nästan alla deras sommarvärvningar kan ju ses i detta ljus. Kaka och Xabi undantagna.
MF Doom
Ämne: Inter gick aldrig vi....
Det här årets Inter har dessa nya spelare i starelvan: Eto, Milito, Pandev, Snejder, Thiago Motta & Lucio. Ingen av dessa spelade då Zlatan var i Inter. D.v.s i stort sett ett nytt lag. CL vinner man som en grupp/lag, inte med en enskild spelare.
Barcelona Criff
Vi ska inte yttra oss :P Om vi ryker imorrn så kommer alla säga, kolla Barca sålde Eto och köpte Zlatan och åkte ut haha.
Barcelona Den vise
3/16/2010 22:42
Helvete vad man saknar Eto`o. Såg ni hur mycket kärlek han fick av de andra spelarna.Ingen prestige där att vara glad åt andras vägnar och LAGET.

Till skillnad från..äh ni vet vad jag menar.
Hoppas det bättrar sig på den fronten.
Barcelona Smogen
ja, hur fan Perez och Valdano kunde göra sig av med Robben och Sneijder kommer jag aldrig begripa. Visst, Robben var skadad ofta men wtf, en sådan kvalitetsspelare hittar man inte så lätt. Förmodligen sålde dom väl för få tröjor...

förresten är det väl det Perez mäter framgångar i? Inte vunna pokaler, utan flest sålda tröjor.
Barcelona el Flaco - Fuerza Chile!
Mojito/

Yup, det var en epic fail minst sagt.

Och för att lägga till ytterligare en aspekt; Man United säljer CR94 till Madrid men lyckas ändå gå vidare till kvarten och likaså Lyon som sålde Benzema till los blancos. :)
Ktoor^,^
3/16/2010 22:41
Jag är glad för etoos skull.
Barcelona Rambla~
3/16/2010 22:41
Någon borde lära Chelseas spelare att förlora med lite värdighet. Ok, inte varje spelare kanske, men varför ska de alltid gå på domarna efter en match de förlorar? Vad fan tror de, att alla bara ska vika sig för dom?
Barcelona kallesiete
3/16/2010 22:40

Fy fan vad roligt. En seger för den italienska fotbollen som jag gillar när dom visar den här passionen. Vilken match Sneijder gör. Glad att real släppte honom. Samu får stänka dit spiken i kistan också. Fjollan Drogba viker ner sig igen.

Hata Chelsea :)
Barcelona tarrak
Eto'o avgör machen, Drogba får rött och Terry skyller förlusten på domarna. Business as usual!
Barcelona Vampíro
Grattis till Inter, de lyckades med det som verkade omöjligt. De vinner båda matcherna och Chelsea kan gråta hur mycket de vill men när man inte ens kan skapa ett par bra chanser på hemmaplan så förtjänar de att åka ut med huvudet före. Samuel Eto'o är fortfarande kung!

Terry, Drogba, Ballack stay losin.
Barcelona V.Valdes (MQUC3)
Haha, jävlar vad mycket luft Inter fansen fick under vingarna, inte bra..
Då blir man bara besviken sen, tror inte att Inter kommer vinna CL.
Chelsea stod inte att känna igen idag, följer PL stenhårt och detta var en riktigt lam match från deras sida..

/V.V
Barcelona Hetfield
3/16/2010 22:38
Jag skulle inte vilja bråka med Lucio, Vinnie Jones junior :)

Måste verkligen hylla Mourinho som förstör Chelsea's anfall genom att köra med 3 anfallare
Barcelona Jugador
Eto'o, vilken hjälte och underbar person!
elbraco
Ämne: Real sålde Sneijder ....
wörd

Sålde dom enda kämparna i Real, nu finns det bara typ... Raul och Ramos kvar?
Barcelona westinho
3/16/2010 22:37
Jaja Terry gå du och skäll ut domaren ditt jävla äckel. Ni är ute Chelsea, och alla är så sjukt glada över det!!
Annons: