/spanien/barcelona/forum/16585.aspx/spanien/barcelona/forum/16585.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2010-02-01 00:19
Raúl y Pipita

Du vet inte heller vilka som är culés eller inte. Frågan är, vad fan bryr du dig för?

Anledningen till att Brolin har så mycket med Barcelona beror i första hand att hon förra säsongen hade staden Barcelona som bas när hon var i Spanien för att följa ligan. Att det blir ännu mer intensivare när Zlatan värvades behöver man väl inte vara Einstein för att begripa, eller hur?

Hon jobbar för svensk media och för en tv-kanal som är väldigt kommersiell. Vet du vad det innebär? Jag kan förklara. Det innebär att tv-kanalen är intresserad av att tjäna så mycket pengar det bara är möjligt. Deras prioritering ligger inte vid att förhindra att svenska smågrabbar som grinar på fotbollsforum över att deras favoritlag inte får samma uppmärksamhet.
Real Madrid Raúl y Pipita
2010-02-01 00:16
FC Barcelona en Mi Corazón

Alla andra medier är åtminstone neutrala. Ingen är favoriserad. Det är så det ska vara, om det inte är lokala tidningar. Jag bryr mig inte egentligen, men det är riktigt störande hur de varje Real-match får en och sitta riktigt jävla arg. Förstår dock att det kan låta bra i era öron
Atlético FC Barcelona en Mi Corazón
2010-02-01 00:15
Raúl y Pipita

Så du tycker det är fel att Barcelona är favoriserade i Sverige när man har vunnit allt man kan vinna och dessutom inom loppet av några månader, kanske FCB är extra favoriserade i sverige p.g.a. ibrahimovic ( alla z-rubriker irriterar sönder mig också), men inte ens den mest blinda madridsta kan klaga på att FCB är favoriserade överallt utanför madrid efter allt man har åstadkommit,

synd för dig att ditt älskade real inte är medias älsklings lag längre, det är bara att acceptera
Barcelona Rambla~
2010-02-01 00:14
Hetfield

Spelare brukar oftast inte resonera som du gör. De tänker inte i de banorna att de ska vara bakom andra spelare i rang som finns i klubben. De har oftast ett stor ego och en stor tilltro till sig själva. Om du läst hur K9 tidigare uttalat sig om Barcelona så hade du förstått att det är en stor dröm för honom att en dag spela där.
Gonzalo Il Pipita!!! - Hombre No Nombres
2010-02-01 00:14
Rambla~´//

Jag tänker inte svara på angående din kommentar att madrid är den vidrigaste klubben, men däremot ¨så var hussfeld frågor till kåmark löjliga och han hade helt o hållet korkade argument. Men men Kåmark brukar stå upp allt skiit som madrid får genom tv4.

adil//
Prova själv får du se i det läget, spelarna runt om kring och att få bollen precis att stanna framför medspelaren. Asså jag kan säga 100 ord om klacken utan att överdriva ett skit. Tror nog inte du hade sagt ifall nån barca spelare hade gjort de, uppmärksamheten som real får genom denna klack verkar störa dig men de får du acceptera vare sig du vill eller inte.
2010-02-01 00:13
Rambla~

Du vet inte om de är culés? Har du inte kollat på deras sändningar? Kommentatorna, programledarna, de andra så kallade "experterna" har ju verkligen inte gjort det till någon hemlighet vilket lag de gillar. Har tillochmed läst att några här inne hade tröttnat lite på det, då det börjat bli lite löjligt hur Anna Brolin tjatar om Ronaldos lön och misstag samtidigt som man smörar för Barca och Zlatan.. Klart jag förstår dom, men det har gått till den grad att det blivit väldigt oproffessionelt och löjligt
Barcelona Hetfield
2010-02-01 00:12
tarrak

Jo då, du överskattar verkligen Barcelonas betydelse, det varierar från person till person, vissa föredrar att vara den stora fisken
Vem vet, K9 föredrar kanske att vara nr.1 i Fiorentina, än att hamna bakom Zlatan, Bojan och mr.X (antar väl att man ersätter Henry med en crack), det är aningen arrogant att säga "alla vill ju till Barcelona"

Som sagt, det beror på hur man resonerar som person, vem vet, K9 kanske stormtrivs i Fiorentina

Rambla

Håller på allvar att diskutera med en maräng om hurvida Tv4 är Cules eller maränger, som en stor man sa en gång "Who gives a shit"
Det är ändå överbetalda, okunniga person som bidrar med noll
Barcelona Rambla~
2010-02-01 00:11
adil

Om du tänker på att Guti vanligtvis är medelmåttig så är det otroligt stort när han ibland gör sådana där saker. Storspelare håller annars klass mer än 2-3 gånger per säsong. Det är det som är skilllnaden mellan cracks och resten.
Barcelona tarrak
2010-02-01 00:10
Men vem bryr sig om vem på TV 4 som håller på vilket lag? Kan vi inte bara konstatera att de är mediokra till värdelösa rakt igenom och diskutera något som åtminstone har en droppe substans.
Raúl y Pipita

Så du tycker det är fel att Barcelona är favoriserade i Sverige när man har vunnit allt man kan vinna och dessutom inom loppet av några månader, kanske FCB är extra favoriserade i sverige p.g.a. ibrahimovic ( alla z-rubriker irriterar sönder mig också), men inte ens den mest blinda madridsta kan klaga på att FCB är favoriserade överallt utanför madrid efter allt man har åstadkommit,

synd för dig att ditt älskade real inte är medias älsklings lag längre, det är bara att acceptera
Real Madrid REAL MADRID!
Rambla~ inte allt för svårt kanske, glömt bort vilket lag du håller på?
adil,
2010-02-01 00:08
Är det bara jag som tycker att Gutis klack får lite överdrivet mycket uppmärksamhet? Visst, det var hur kyligt som helst men inte speciellt svårt att utföra.
Barcelona Rambla~
2010-02-01 00:06
Ämne: Gonzalo Il Pipita!!!....Nu vet jag inte om de är culés, vilket jag tvivlar på. Kan du i så fall klandra dem? Jag menar, vidrigare klubb än Madrid får man ju leta efter. Hussfelt kan jag garantera inte är culé i alla fall. Han gillar italiensk fotboll mest.

Om sen en lönnfet Kåmark är neutral eller inte skiter personligen jag fullständigt i. Han får vara hur mycket madridista han vill.
2010-02-01 00:04

Ja jag vet också att han är madridista men han har gjort det riktigt bra i att försöka dölja det framför kameran på sistone. Men de andra däremot... Stör mig bara på att folk här kräver att Kåmark ska vara neutral, finner det väldigt komiskt
2010-02-01 00:01
Raúl y Pipita//

Kåmark berättade ju utifrån madrids synvinkel men denne hussfeld som jag en gång i tiden gillade i Canal + serie A sändinigar har ju blivit perlskog klass nu, Kåmark är madridista jag erkänner, men däremot resten av tv 4 kan ni inte förneka är blaugranas?
2010-01-31 23:59
PILMÀ★Kärlek★Respekt★//

Ronaldo klass? haha no no Hombre, det är puyol klass i löpduellen mot higuain!

Men däremot ska jag säga tack o lov att ingen i La liga håller på med sånt, det är typsiskt italiensk fotboll, ala gilardino och fabio grosso.
2010-01-31 23:58
Ämne: Rocket_Ronaldo

De....Vill du att man ska vara neutral framför kameran? Då ska du verkligen inte titta på fotbollskanalens och tv4sports sändningar, då de är allt annat än neutrala. Jag förstår mig verkligen inte på vissa människor, har du varit blind det senaste halvåret?? Att du ens kan klaga på att Kåmark är madridista är verkligen ett skämt. Märker du verkligen inte vilket lag som är favoriserat?
Barcelona tarrak
2010-01-31 23:58
Hetfield

Inte för att överskatta Barcelonas betydelse, men det finns nog inte någon spelare född utanför Florens som väljer Fiorentina före Barca. Spelarna vill spela på högsta möjliga nivå och tjäna så mycket pengar som möjligt, inte på någon av de här punkterna är Fiorentina i närheten av att matcha Barcelona.

Varför skulle han vara bitter? Det var ju bestämt från början att han skulle lånas ut och han fick fria händer att själv söka sig till Benfica. Den enda han borde vara arg på är sig själv.
Barcelona Lokmaninho ( Namnet säger allt )
2010-01-31 23:57
Ämne: Ska inte skriva om s....Hehehehehe shiitt Vad otur bror:D

Hur mycket hade du tänkt satsa?
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2010-01-31 23:54
Hahahahha såg ni Tomassons Dive? C.Ronaldo klass på den. :D
Barcelona Hetfield
2010-01-31 23:51
Rambla

Det här stinker ordentligt, OM nu K9 går dit, så har jag svårt att se K9 återvända för att återigen bli bänkad

Fiorentina tar hand som sina spelare, och de skapar en väldigt trygg miljö, lägg till att man har Prandelli (som alla i Italien älskar och hyllar), och om K9 får starta och bli en viktig kugge i laget, ja vem vet vad som händer, han måste vara bitter
Barcelona Hetfield
2010-01-31 23:51
Rambla

Det här stinker ordentligt, OM nu K9 går dit, så har jag svårt att se K9 återvända för att återigen bli bänkad

Fiorentina tar hand som sina spelare, och de skapar en väldigt trygg miljö, lägg till att man har Prandelli (som alla i Italien älskar och hyllar), och om K9 får starta och bli en viktig kugge i laget, ja vem vet vad som händer, han måste vara bitter
2010-01-31 23:49
Starkt rekommenderad hemsida:

http://www.anti-marca.com/

Real Madrid barcelona está sucio
2010-01-31 23:46
Med ett sådant nick är det uppenart att du bör söka dig någon annanstans./ Mod
adil,
2010-01-31 23:45
Hussfeldt har självklart rätt om Messi. Sjukt pinsamt att blanda in situationen med Messi där ens. Killen är 1.69 och blir dragen i tröjan som aldrig förr. Han viftar ju bara med armarna. Lite skillnad på att slå, och vifta för att komma loss. Vad ska lille Messi annars göra där? Trots hans storlek gör han allt för att hålla sig på benen till skillnad från Ronaldo.

Vidriga barnsliga Marca-maränger.

Ese portuges, Hijo P*ta es!!
Real Madrid barcelona está sucio
2010-01-31 23:45
SERIE A

tjong bollar
fuskjuve
tjuve
moggi
defensiv
tråkigt
man somnar
värdelösa domare
tråkigaste ligan i världen
moggi
moggi
moggi
FUSK
FUSK
OCK YTTERLIGARE FUSK

DOPNING; MUTNING OCH FUSK

MUTU SKÄMS, SERIE A SKÄMS

Barcelona V.Valdes (MQUC3)
2010-01-31 23:42
Ska inte skriva om spel men idag hände nåt ytterst ytterst sjukt som jag bara är tvungen att dela med mig om:

Skulle ha spelat Bomben för er som vet vad det är och satte att: (Hade fyllt i lapp o allt)
Arsenal gör 1,2 eller 3 mål
United gör 1,2 eller 3 mål
At.Madrid gör 0, 1 eller 2 mål
Malaga gör 1 eller 2 mål
Sevilla göra 1, 2 eller 3 mål
Valencia gör 1 eller 2 mål
Ja resten kan ni ju räkna ut, Valencia gjorde ett mål i 90 minuten vilket hade gett mig oddset 25.000 gånger pengarna.
Hade räckt till 3-4 fina Barcelona resor. Sjukligt bittert...

Anledningen till att jag inte lämnade in var att man var hemma hos en kompis och hade inte bil utan cykel och kände inte för att cykla 1 km i halv snöstorm så jag sket i det..
Sen gjorde man ju misstaget att kolla resultaten i efterhand..
Real Madrid Rocket_Ronaldo
2010-01-31 23:41
FC Barcelona en Mi Corazón

Heheheheheh okej :P.
Barcelona westinho
2010-01-31 23:41
Det löjliga är att det blir så otroligt stor uppståndelse både här och på puertan så fort någon säger minsta lilla sak om antingen Barca eller Real.
Barcelona Rambla~
2010-01-31 23:40
Hetfield

Angående vem som betalar K9s lön är det omöjligt att säga eftersom inga detaljer har avslöjats ännu. Ja, det är inte ens officiellt med att han går på lån. Vanligtvis brukar ägande klubb stå för merparten av lönekostnaden. Speciellt om det handlar om storklubbar som Barca. Det är upp till sportdirektörerna att förhandla om. Jag räknar med att vi betalar merparten av lönen.
Annons: