/spanien/barcelona/forum/16574.aspx/spanien/barcelona/forum/16574.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
adil,
2009-11-25 20:11
Tro mig, det fanns en tid då marängerna påstod att Guti var bättre än Xavi. I princip alla deras jämförelser och påståenden är eller har varit patetiska. Och visst har de alltid fått käka upp sina ord. Vem minns inte hur de nedvärderade spelare som Pique och Busquets. Slutade upp med att Pique själv tystade dem på deras hemmaplan och Busquets tog en plats i landslaget, och var högst delaktig i vinsten mot Man U i CL finalen. Robben som va "bättre" än Messi är helt plötsligt såld, och nu är det Kaka som är bättre än Iniesta och Ronaldo som är bättre än Messi..

De lurar sig själva i allt de säger. Vem kan gå miste om deras dolda kärlek för Iniesta. Skulle han skriva på för Real hade marängera svimmat av lycka. Jag däremot hade spytt om någon av deras spelare hade värvats till Barca.

Ingen kan undgå att älska Barca. :)
adil,
2009-11-25 20:11
Barcelona Messi är fotbollsgudens son
2009-11-25 19:51
Ikväll är det en sådan där match dä jag mest kommer vara intresserad av vem som linkar av bärs av planen och med vilken åkomma.

Lumpet men sant. Någon som säger emot?
Barcelona Hetfield
2009-11-25 19:51
tarrak

Du får tolka det som du vill, är bara trött på diskussionen

Kribba

Tips?
Läs inte vad den talanglösa nollan skriver, kan man bli mer mediakåt?
J.Janerique - Viva la Becks
2009-11-25 19:48
Jag är en maräng som inte tyckte att Robben var bättre;- Har alltid ansett Messí som en av världens bästa, och i år bör han få priset som världens bäste. Men strax och det är inget stort gap så kommer Cristiano.

Funderar hur som helst vidare på om David Villa rent av inte skulle kunna vara världens bästa, om han spelade i Barca (eller Real?)...
Barcelona Kribba291
2009-11-25 19:36
Börjar bli en aning leds på att en viss Birro alltid måste raljera och kalla Barca för harlem globetrotters.
Mår han så jävla dåligt över att Italiens bästa lag är totalt chanslöst mot ett Barcelona med två av sina bästa spelare på bänken.
Barcelona spelar inte vacker fotboll som självändamål.
Dem har det som spelide och en spelide som dessutom visat sig vara framgångsrik.
Birro gillar att prata om den svenska avundsjukan, kanske han är på väga att bli mer mellanmjölk än vad han själv inser.
Zero Pulse
2009-11-25 19:28
Någon har säkert hunnit före, men se länk.

Priset för dagens manligaste går till *trummor* ... Gago.

Det finns moment i livet där det är mer än ok att böla. Men vafan, detta är bara inte ett av dem.

Jävla mes.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-11-25 19:26
Hehe kul detalj att alla spelare som är "bättre" än Messi börjar på RO.
Robinho
Robben
Ronaldo
Andreas-
2009-11-25 19:21
Ämne: Var det förresten in....
Jo, visst var det så. Robben var ju bäst i världen.. Lustiga människor!
2009-11-25 19:20
Var det förresten inte marängerna som förra säsongen orerade om att Robben var bättre än Messi?
Andreas-
2009-11-25 19:14
Ämne: Andreas-//

Måste ....
Självklart är det stormatcher. Men det är på tok för många stormatcher Ronaldo underpresterar i, därför är han inte i närheten av Messi.
Barcelona tarrak
2009-11-25 19:11
Ämne: tarrak

Jag orkar ....
Om du med "vi" försöker inkludera mig har du väldigt fel. Det är ytterst sällan jag överhuvudtaget kommenterar Madrid.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-11-25 19:10
Underbart med 2-6 matchen på söndag som uppvärmning :D Även fast man sett den 5-6 gånger redan :P
Mattlo
2009-11-25 19:10
Andreas-//

Måste få glida in och säga att jag inte håller med där om Ronaldo. Förra året gjorde han mål mot Arsenal både i ligan och 2 mål på Emirates i CL-semifinalen. Sen gjorde han ett tungt mål borta mot Porto i CL-kvartsfinalen. Han gjorde även mål mot Inter i åttondelen och mot Liverpool i ligan. Jag måste tyvärr kalla det för stormatcher allihopa.
Atlético linuss
2009-11-25 19:05
"Det finns spelare som klarar av att göra fyra mål på en hel match, och sen finns det spelare som klarar av att göra det en halvlek."

Haha, klockrent!

Tror ni att Pedro kommer med i landslaget snart?
Han ju har verkligen imponerat och visat vad han går för!
Barcelona Hetfield
tarrak

Jag orkar bara inte med diskussionen om hurvida C.Ronaldo är så eller så bla bla bla. det var roligt ett tag, men nu slutar det alltid med bajskastning mellan cules och maränger

Det är nästan lustigt att vi pratar mer om C.Ronaldo än om laget ibland..nåja, ni får gärna fortsätta
Barcelona **Messsiii**
Men minns ni alla inte den matchen när det stod 8-2 till barca mot real? En fantastisk match! Undra hur det kommer sluta denna gången =/ Spännande!
Andreas-
2009-11-25 19:02
Ämne: Andreas-

Ja, nu f....
För att Madrid har vunnit flera matcher på Santiago än vad vi har gjort.
Att Ronaldo bra på fotboll är väl inget att snacka om men dessvärre är han även en lysande filmstjärna.
Andreas-
Ronaldo är bra men när vissa påstår att han är bättre än Messí, ja då undrar man ju. Cristiano har ju sällan varit bra när det väl gäller?

Vi minns, CL-semifinalerna mot oss, missa straff i finalen mot Chelsea (Visst han gjorde 1-0 målet på nick), katastrof hela EM, CL-finalen mot oss var han lika blek som alltid.

Ronaldo är små matchernas man, därför kommer han inte bli något hot på Camp Nou om han spelar.
Barcelona **Messsiii**
2009-11-25 18:59
Andreas-

Ja, nu förstår jag dig bättre! Men varför har Madrid fördel? Jag ser bara en massa komplikationer överallt.
Barcelona H.Alavi - R.I.P -
2009-11-25 18:58
Andreas-

Jag tror inte att fördelen eller statistik spelar någon roll när en match som El Clasico ska spelas, vad som helst kan hända.
Barcelona tarrak
2009-11-25 18:57
Ämne: Suck...bajskastning ....
Klart att han är det. Vem har sagt något annat?
Andreas-
2009-11-25 18:56
Ämne: Andreas-

Jag förs....
Vi har fördel mot Madrid på Camp Nou under 2000-talet, Madrid har fördel på Santiago = sitter man och hetsar om att vi kör över dem på Camp Nou så fylls detta forum av Maränger som hävdar att dem kör över oss på Santiago.
Real Madrid Sherko
2009-11-25 18:55
Andreas

Haha jag skämtar bara, söker absolut inget tjafs eller dylikt ska du veta :)
Barcelona Hetfield
2009-11-25 18:55
Suck...bajskastning igen..

Kan vi inte enas om att C.Ronaldo är en bra spelare, sen om man gillar honom eller inte är en smaksak?
Barcelona **Messsiii**
2009-11-25 18:54
Andreas-

Jag förstår inte riktigt vad du skriver.
Barcelona tarrak
2009-11-25 18:52
Med tanke på att det mest minnesvärda Cronaldo åstadkommit under sina tre möten med Barcelona var att placera en straff på rad 20 på Camp Nous läktare, har jag full förståelse för att marängen försöker framhålla en misslyckad brytning som ett bevis för hans storhet.
Andreas-
2009-11-25 18:51
Ämne: Andreas

Vad var ....
Svar nej, syftade på matcherna som spelats på Camp Nou. Kom dock på snabbt att Madrid har ett bättre facit på sin hemmaplan = detta forum kommer sprängas av Madristas som vill påpeka det.
Barcelona kallesiete
2009-11-25 18:51

Hahahaha vilket hets!
Annons: