/spanien/barcelona/forum/16569.aspx/spanien/barcelona/forum/16569.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid SwEd
2009-11-27 10:31
9kluivert

Det var inga trevliga ord du använder, "efterbilen"... illa
Kanske är så att du är olyckligt kär i kviborg? ;)
Real Madrid Sherko
2009-11-27 10:02
Guti är nog Kviborgs favoritspelare, därför höjer han alltid honom till de högsta skyarna.

Så ja, han var väl ganska ironisk av sig.
Barcelona 9kluivert
2009-11-27 10:01
Ämne: 9kluivert

Du förs....
Japp, det förstår jag... precis som att jag förstår att man fortfarande kan vara efterbliven om man har en egen åsikt...

Hugoboss: jag hoppas verkligen att han var ironisk.
Nytt klipp på FANTV.SE
2009-11-27 10:01
Barcelona tar över serieledningen om man slår Real Madrid
Barcelona HugoBoss
2009-11-27 09:48
Ämne: "... Ronaldo är....
Han var nog mer ironisk.
Barcelona Barcaholic
2009-11-27 09:48
Ämne: 9kluivert

Du förs....
Man ska ju vara lite realistisk också? Inte fan kan man tycka att GUTI är en av världens bästa spelare? Det är nog inte så svårt att nämna 100 spelare som är bättre än Guti just nu.
Barcelona Okkapokka
2009-11-27 08:56
Ämne: Ett brev från Barca ....
Hehe, fanns ett par bra stycken därinne. Kudos åt dig Barca-nist :-)
Real Madrid SwEd
2009-11-27 08:26
9kluivert

Du förstår kanske att alla har en egen åsikt!? Svårare än så är det inte
Barcelona 9kluivert
2009-11-27 07:30
"... Ronaldo är tillsammans med Messi och Guti världens bästa spelare..."

Kviborg? Är detta ett skämt eller?!

Jag blir förbannad nu, kan man vara så jävla efterbliven att man tycker att Guti är en av världens tre bästa spelare. Kanske t.o.m DEN bästa.... ?
Barcelona Barca-nist
2009-11-27 03:45
Ett brev från Barca till Madrid

Carles Puyol :( El Gran Capitan ) Hej Cristiano, jag hoppas du mår bra efter skadan och är redo att utmana mig, sist vi möttes så var du jätte grinig, inget ovanligt men inget personligt heller, jag blir alltid så hård. .... No hard feelings.

Gerard Piqué Bernabeu (Gulliver the Giant):Hej Kaka och Cassillas, Jag vet inte hur jag ska börja men jag älskar att förhindra er att göra mål men även göra mål själv. Om ni tycker att jag skrattar för mycket kan det bero på senaste mötet. Jag älskar mitt efternamn Bernabeu .jag har goda minnen därifrån.

Daniel Alves( Road Runner): Jag säger bara Bip Bip
inte meningen att jag ligger lite extra och gråter när någon rör vid mig. Jag gillar inte killar!

Zlatan Ibrahimovic: (Mr Z)Alltså jag kan inte hjälpa det att svensk media inte har nåt annat att skiva om.Mitt namn uttalas med Z och inte med S!

Pedro Rodríguez( the hyper): Hej Pepe, om du vill slåss så ta de med Yaya eller Piqué jag är helt oskyldig och liten. Att jag gör mål finns i min Barca DNA.

Andrés Iniesta (Vampy from the new moon ) till mittfältarna vem än det blir, jag hoppas verkligen att ni tar en bra titt på senaste matchen och lär er lite om hur man fördelar bollar.

Xavi (thegenius ): Lass sluta sparkas, Jag vet att du är sur sen sist du gav mig bollen naivt. Vill ni spela som oss eller bättre ..börja anteckna !

Lionel Messi( duracell batterie): Marcello jag är tacksam för de senaste tabbarna men du vet mycket väl att jag ska ändå till vänster.. visar det så tydligt men ändå hinner du inte med. Mer kan jag inte hjälpa dig med. Ska jag peka nästa gång så du förstår bättre. Jag förstår dig att du känner dig ensam eftersom varken Cristiano och Guti finner dig attraktiv tack vare tandställning. En varm kram hoppas du blir glad.

Henry (Han gör det på egen hand): Tack för senast Ramos,

Yaya och Abidal (svin flu): vad sägs om en kram ?

Barca massör: (Besviken )Vi vet inte ens Om Guti ska vara med men han är säkert i omkläningsrummet.
Oleguer : (a true culé) Hej Kviborg , jag älskar dina artiklar om mig. Maila mig de så jag har nåt att skratta åt
Josep Guradiola (the master) : Hej Pelle Lets dance

Laporta : (godfather ): Hej Perez , hur går de med affärerna? Jag behöver en lägenhet 2 nätter när CL finalen ska spelas . Kan du fixa de?

Vi får hoppas på en rättvis match och en bra domare även om alla domare är emot Real.

Vi bjuder på skinka eller grishuvud till julmiddag *

Visca el Barca
Barcelona Barca-nist
2009-11-27 02:11
Ämne: hehehe kolla på denn....
kul att den retar real fansen men även mig , eftersom Barca är inte Bara Zlatan . En club är mer än en spelare!
:D
Barcelona Barca-nist
2009-11-27 02:07
Trippeln

Jag förstår din glädje i sådana artiklar, I år har vi inte varit lika aktiva under El Clásico men vi får försöka komma på något innan söndag :)

Guti får oftast mycket uppmärksamhet i mina inlägg med tanke på att han är Kviborg och resten av Reals "Rockstjärna" och enligt oss cules en Playgirl stjärna.

Barcelona Barçainfluensa
2009-11-27 02:06
hehehe kolla på denna ... behövs ej mer spelare mot ett sånt kasst lag =)
Barcelona -=FCBarcelona=-
2009-11-27 02:00
Oj vilken bitch slap Perez o marängerna fick nu när San Andres förlängde kontraktet.. sköönt
Barcelona Trippeln
2009-11-27 01:54
Barca-nist

Mognats,INGEN MOGNAR FÖR EL CLASICOOO!!! :p
Barcelona Barca-nist
2009-11-27 01:24
Trippeln

Det är ganska lätt att skriva nåt sådant men folk har nog mognats lite :D
Barcelona Trippeln
2009-11-27 01:01
Ganska tråkigt att det inte har hänt något mellan marängerna och oss,något man saknar efter fjolårets succe.

Hoppas våra redaktioner kan komma överns om en sån där förnedrings artikel,här i forumet händer inget förutom när en ensam pajas goes crazy,tråkigt.
Barcelona Barca-nist
2009-11-27 00:30
kalla krig har nu börjat mellan FC Barcelona och Real Madrid.

Hur spelarna beter sig, vem som floppade vem som gjorde mål senast.
All beting och odds , statistik och om vilka som startar vilka som är på bänken. All fokus på stora stjärnor som tex. C Ronaldo och Messi osv

Det som kan göra det svårare att förutse är att El Clásico är unik oavsett alla statistik och siffror. Här flöder mer blod än vanligt i spelarnas ådror. Det laget som brinner mest får resultat!

Om Real kör anti-fotboll taktiken så får man kanske se roligare fotboll ur en fotboll älskarens perspektiv.

Vad Kviborg och kompani tycker är oväsentligt för sist efter El Clásico var Kviborg efterlyst i veckor.
Barcelona Maestro-V
2009-11-27 00:20
Visste ni om att Barca spelar redan på tisdag, två dagar efter el Clasico mot Xerez?

22:00 - TV4 Sport Xerez - Barcelona
La Liga.

Trevligt!
Barcelona Pep.G-Z9
2009-11-27 00:16
Sergi i all ära, men är Yaya fit for fight så ska han starta, inget snack om saken.
Barcelona petersays
2009-11-27 00:02
Rambla - K9
Håller med dig angående lånbiten. Vad tusan skulle Jeffren göra i Arsenal? Dom har väl gott om yttrar. Villa inte se ännu en ung och lovande spelare ruttna bort på läktaren/bänken i nån storklubb. Nä, det absolut viktigaste är att han får speltid. Och att det pratas om lån, och inte försäljning innebär nog att klubben fortfarande ser en vis potential i honom och tycker det är orättvist att han inte får den speltid han behöver för att utvecklas.
Barcelona Saman.
2009-11-26 23:51
Verkar som Jeffren kommer bli utlånad i januari. Tycker det är helt okej, då han behöver speltiden.
Barcelona petersays
2009-11-26 23:48
Ämne: Varför skulle Yaya b....
Åhh...äntligen en vettig röst här inne! Jag tror jag börjar bli tokig. Min pet peeve med att folk pratar om Keita som DM börjar övergå till rent och skärt människoförakt.
Barcelona Maestro-V
2009-11-26 23:45
Pep kanske till och med ställer upp med en startelva utan Messi och Zlatan. Tror ändå att Barça skulle kunna ge Real Madrid en match utan dessa två stora vinnerskallar i anfallet.
En eventull vinst skulle dessutom smälla högre.

Personligen tippar jag som i förra årets el Clasico på Camp Nou. Det blir en tuff match men Barça vinner med 2-0.
Barcelona Saman.
2009-11-26 23:44
Hur tror ni Pep startar på söndag? Jag har svårt att se att Henry, Keita, Iniesta ska alla starta samtidigt.

Antingen blir det Xavi, Yaya, Iniesta på mitten eller Xavi, Yaya, Keita och Iniesta på Henrys position. Tror dock på den senare varianten. Henry slängs in i andra halvlek och Iniesta flyttas ner på mitten beroende på hur läget ser ut. Lite av ett lyxproblem här kanske :)
Barcelona Hyder
2009-11-26 23:43
Varför skulle Yaya bänkas för att Keita spelar? Om det är någon som ersätter Yaya rakt av så är det Busi och ingen annan. Keita blir i annat fall bli petad av Iniesta som då skulle få en ren mittfältsroll till förmån för Titi, Zlatan och Messí där uppe.

Keita spelar inte som Pivote i Barcelona utan mer som en tvåvägsspelare.
Real Madrid Hassan
Real Madrid Hassan
Jag tycker att Gai är en otrolig framtida investering som ni själva säkert redan vet om. Magnus Falk som var med i den engelska panelen snackade om att Wenger är ute och fiskar efter honom och på sätt och vis blir jag inte förvånad om detta stämmer.

Vad anser ni om den kopplingen med Gai + Arsenal? Om Gai har en liknande kurva som Messi hade när han var i den åldern, är Henrys tid snart ute. Hans tid lär dock ändå vara ute efter denna säsong.
Barcelona Xaviii
2009-11-26 23:41
Läste någonstans att Lass ska stoppa vårt mittfält? måste var årets skämt.

Vad gjorde Xavi mot Lass och Gago senast? ja, just det han förnedra dem. Behövs inte ens nämna Iniesta vi blir bara för överlägsna då.
Barcelona Riiio!!
2009-11-26 23:41
Kviborg e sämst av alla här på svf! Barnslig som fan i sina svar mot barca och lyfter alltid real till skyarna innan vissa matcher (förra året mot pool) osv och sen när det går åt helvete så ligger han lågt lite och skämms i sin etta i något bonnesamhälle el nått, men det e bara vad jag tycker. Hassan du e bra men våra blåröda hjältar e bäst! =)
Annons: