/spanien/barcelona/forum/16563.aspx/spanien/barcelona/forum/16563.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona AzizWaysi
2009-11-27 23:20
Ämne: Alcorcón

HAHHAHAH....Fixa ditt "HAHAHAHA" , så man kan se vad han har skrivit.
Alcorcón
2009-11-27 23:14
Ämne: Alcorcón

hahaha,....
sorry stavfel:)
El_Capitano
2009-11-27 23:12
Alcorcón

hahaha, bästa intervjun på länge :D

Men du borde ändra Hollywood till Bollywood :)
Alcorcón
2009-11-27 23:09
Pellegrini inför el clasico del: 1
Hej Pelle, hur är skadeläget i laget?

Pelle: Så gott som alla spelare är tillgängliga, förutom Guti som dras med en mystiks 6 skada.men jag tror inte det har 2-6 matchen att göra. Det är något han gör på fritid.

Hur är läget med C Robaldo?

Ronaldo har varit i Hollywood på rehabilitering och inte bara återhämtat sig, han har även hämtat lite nya trix, han är redp för söndag men om hans filmningar räcker då återstår och se.
Han har laddat rejält mobilen i fall han behöver skicka sms.

Barca är farliga på kanten, hur ska ni stoppa dem?

Pelle: Ramos har toppat håret inför söndag, vilket ger ett bättre syndfält, förhoppningen är att han ser bollen och inte missar den om han ger sig på en cykelspark.

Hur går det snacket hos er?

Pelle: vi har sagt att vi ska hålla bollen inom laget, t ex ska Lass inte passa Xavi utan en Madrid spelare, vi ska inte ha samma press på bollhållaren, bara en spelare ska pressa på, t ex inte båda målvakt och försvarae på en mittback som tycks passa bakåt, men i självaverket gör han måt.

förväntningar på nyförvärven?

Pelle: våra nyförvärv är inte bara dyra, utan även snygga, vi tror och hoppas att dem är tillfredställande, åtmistone för Guti.

vad tror du om drabbningen på söndag?

Pelle: Det är klart att vi saknar talanger som Salgado, som gav aldrig sig på en cykelspark, med såna talanger så hade vi haft ett bättre utgångpunkt, men är förbredda för det värsta och hoppas på det bästa.

Vad hoppas du på?

Pelle: släpper vi mindre än 6 mål så har vi gjort ett mer än godkänd jobb, det ser vi som en vinst.

lycka till Pelle

Pelle: Tack det kan man behöva.
El_Capitano
2009-11-27 23:07
Saman.

Precis, det tar minst några veckor med korta inhopp tills han kommer i matchform.
Real Madrid Ultras Sur Real Madrid 1980
2009-11-27 23:07
Alla här Missa inte Genoa - Sampdoria Imon 20.45 ;)
Barcelona Saman.
2009-11-27 22:53
El_Capitano

Milito är ju tillgänglig, men kommer inte bli uttagen på ett bra tag.
El_Capitano
2009-11-27 22:51
Ämne: Råkar några av er Ba....
Båda Messi och Zlatan verkar vara med på söndag och idag tränade de med resten av laget.

Hela truppen kommer att vara tillgängliga, förutom Milito.

*Länk
Real Madrid Studeny_Czech
2009-11-27 22:47
Råkar några av er Barca-fans veta villka spelare som ni har skadade ? Kommer tex. Messi & Zlataan spela ? Är några av era spelare smittade i svininfluensan fortfarande ?

HALA MADRID !!!
Barcelona -=FCBarcelona=-
2009-11-27 22:28
Ämne: är messi redo tills ....
om d e nåt casillas önskar från tomten så e d att messi inte spelar på söndag :)
Alcorcón
2009-11-27 22:26
Saman//
jag menade att du bör kunna arabisk alfabet.
alltså jag utgick fårn namnet, heter man Saman är man kurd eller pers, som barca-nist påpekade och kan man oftast arabisk alfabet.

Real Madrid REAL MADRID!
2009-11-27 21:58
är messi redo tills söndag eller?
Barcelona Barca-nist
2009-11-27 21:55
Jag vet inte varför jag berättar detta men som jag minns under 80-90 var AC Milan och Real Madrid mer känd i Mellan Östern än andra klubbar .
Jag vet inte varför det är så. men det kan vara så att Real öppnade flera fotbolls-skolor i Irak, Afghanistan osv men Vad jag vet så är FC Barcelona håller på jätte stor i Irak och kanske dags att ändra på den linjen! :)
El_Capitano
2009-11-27 21:52
Maestro-V

Ja men utan den felaktiga frisparken Real hade inte haft 1 mål :)
visst vi vann saftigt men jag hoppas att han är mer vaken på söndag
Barcelona Saman.
2009-11-27 21:48
Hur tror folk att Pep kommer ställa upp mittfältet samt anfallet på söndag? Alla pjäser är ju tillgängliga nu.

Alcorcón

Kan prata och förstå lite men inte läsa och skriva. Har plockat upp det från vänner, släkt och familj. Är kurd och har istället lärt mig kurdiska, men en vacker dag ska jag bemästra arabiskan också :)
Barcelona Barca-nist
2009-11-27 21:47
Alcorcón

Saman är mer persiskt/kurdiskt namn än arabisk :)
Barcelona Maestro-V
2009-11-27 21:46
"...Sen var han i vägen när Barca var på väg till att anfalla vid två tillfällen, tom Messi knuffade på honom andra gången :D".

Domaren i vägen, rätt så roligt. Vad gjorde det, Barca briljerade och vann den matchen;-.
Alcorcón
2009-11-27 21:44
Ämne: El_Capitano

Zlata....
Saman//
trodde du kunde lite arabiska:)
Barcelona Maestro-V
2009-11-27 21:43
Mattias Klint:
Du gjore väldig bra från dig. Gillar verkligen dina svar på Madridredaktionens tio frågor/påstående.
Bra gjort!
Barcelona Saman.
2009-11-27 21:41
F7 Zizou~™

Ah, tackar så mycket. Antar att arabiskan är den nya kinesiskan bland tatueringar.

Edit: Tack alla andra för svaren också!
Barcelona Barca-nist
2009-11-27 21:41
Saman.

arabisk kalligrafi och kultur har stor påverkan i Spanien under sin tid.Men jag kan tänka mig att det är nog lite trend med arabisk text inom tatuvärlden som förut var asiatiska då...
Barcelona Abbe.
2009-11-27 21:39
En kort intervju med Henrik Larsson, som bekant är i Barcelona för att se el Clásico.

Edit: Grovt slarvfel.
El_Capitano
2009-11-27 21:38
Barca-nist

Najs :)
Som jag sagt, arabiska alfabet verkar vara inne. hehe
Barcelona Barca-nist
2009-11-27 21:37
El-Capitano

på zlatans arm står det "Zlatan Ibrahimovic" på arabiska
på mutus arm står de masih och det betyder Jesus eller kristen på arbiska. även simao och om jag har rätt Busquets har sitt namn skrivet på underarmen

som liten gick jag i arabisk kalligrafisk och konst skola!
El_Capitano
2009-11-27 21:36
Saman.

Jag älskar google :D

Hans tatto betyder “A thing for you, the life in my country”.

Länk*
Real Madrid F7 Zizou~™
2009-11-27 21:35
@Saman

Tror att jag läste om det i nån spansk tidning. Det är alltså en slags hyllning till någon i släkten, länken förklarar närmare.
Barcelona Saman.
2009-11-27 21:33
El_Capitano

Zlatan kan man förstå då han antagligen har en muslimsk bakgrund. Men Busquets? Nyfiken på vad det står :)
El_Capitano
2009-11-27 21:31
Saman.

Zlatan har också några tatoo med arabiska bokstäver, det verkar vara inne nu :)
Barcelona Saman.
2009-11-27 21:29
Är det någon som vet vad Busquets har tatuerat på sin vänsterarm? Ser ut som om det står något på arabiska, vilket jag tycker är underligt.
El_Capitano
2009-11-27 21:23
Undiano Mallenco ska döma el clásico, sist på 6-2 matchen var han faktiskt inte så bra. Han dömde felaktig frispark när Iniesta tog bollen från Ramos på ett schysst sätt och det blev mål på frisparken som Ramos nickade in. Sen var han i vägen när Barca var på väg till att anfalla vid två tillfällen, tom Messi knuffade på honom andra gången :D

Hoppas han är mer vaken på söndag.
Annons: