/spanien/barcelona/forum/16562.aspx/spanien/barcelona/forum/16562.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelonistas
2009-11-28 00:52
haha ska man skratta eller gråta?

Ronaldo har han sovit i graven eller?
Canaletes
2009-11-28 00:52
hahahaha!!!

Kolla videon (länk)

Så kommer alla madridistas vara söndag kväll X'D
Barcelona Barca-Henke
2009-11-28 00:49
Tjena allihopa ! Nu vet jag inte om någon har frågat men jag undrar, varför matchen börjar 19 istället för 21 ? Då dem största matcherna oftast är senare på kvällen så bör denna också vara det. Nu är det ju inte värsta grejjen men undrar bara varför det blev så, fler tittare ?

Själv så älskar jag när matcherna som börjar sent på kvällen.
Barcelonistas
2009-11-28 00:41
H.Alavi - R.I.P -

ok kanske några spelare saknar formen men vi är fortfarande väldigt bra även fast vi inte är i samma form.sen tror jag att statistik har stor betydelse i sånna här matcher.
Alcorcón
2009-11-28 00:33
H.Alavi - R.I.P -
jag förstår fortfarande vad du försöker säga
Att Real kan vinna? Så är det i fotboll...alla kan vinna, men vi tror på seger, för att vi vill vinna
vad är det för fotboll som du kan??
Barcelona H.Alavi - R.I.P -
2009-11-28 00:33
Barcelonistas

Vi kan bli lika bra, vi är inte det just nu.
Många spelare har inte nått toppen av formen ännu, men det tar sin tid.
En sak till, när det gäller El Clasico så spelar statistik ingen roll, inte för mig.
Bollen är rund och det är 90 min på matchklockan.

Barca-nist

Håller med, ber om ursäkt till moderatorerna för pajkastningen jag orsakade, men man blir riktigt less på vissa personer.

Bona nit.
Barcelonistas
2009-11-28 00:31
H.Alavi - R.I.P -

snälla har du kollat statistik? real har JÄVLIGT svårt på camp nou! 2 segrar på 20 fucking år är total förnedring. sen verkar de som du redan har glömt hur bra vi är vi utklassa allt motstånd repeterar allt motstånd föra säsongen. och iår är vi minst lika bra!
Barcelona Barca-nist
2009-11-28 00:30
pojkar och flickor .. pajkastningen är mot andra hållet kan vi snacka fotboll här nu !!!
2009-11-28 00:28
Alcorcón

Jag tror på mitt lag upp till 2000% men det finns INGET som tyder på att vi har det ENKELT mot Real Madrid, kan du någonting om El Clasico? Är du säker på att du är medveten om att vi möter Real och inte Xerez?
Få mig inte och se ut som en idiot, jag kan min fotboll, något som du tydligen inte kan.

Barcelonistas

Som en stark fotbollsklubb, rent politiskt skiter jag i vad som har hänt i det förflutna.
Barcelona Barca-nist
2009-11-28 00:28
Saman

Ingenting är omöjligt men man måste vara realistisk!
eller jag kan säga så här också ,
En realist har roligare när han drömmer ;)
Barcelonistas
2009-11-28 00:26
H.Alavi - R.I.P -

Respekterar du real haha skojar du?
Alcorcón
2009-11-28 00:25
H.Alavi - R.I.P
lägg ner det här lossermentalitet: vi gör vår bästa så vi få se hur lång det räcker.
själva pöängen är att våga, våga och våga, att våga retas,att våga känna sig som vinnare, våga, våga och våga,att våga är halva vunnet,
ta Pep som ett exempel
för övrig är det ingen snack att vi kommer och krossa Madrid, inte bara på söndag, utan 7 dar i veckan....
Barcelona Saman.
2009-11-28 00:23
Varför har folk så svårt att inse att ingenting är omöjligt...
Barcelona Barca-nist
2009-11-28 00:23
samt kan jag säga att det finns inget värre än att vara kaxig och förlora!
Effekten är bestående !

2009-11-28 00:21
Barca-nist

Det var nog Viasat, har ett starkt minne av en dag då jag låg på sängen och såg Andersson bryta sin nacke, någonting sånt. En allvarlig skada var det iaf. Då var det första gången jag fick höra Henrik på tv, finns inte så många kommentatorer som honom i Sverige.
Barcelonistas
2009-11-28 00:20
Vafan den arabiska komentatorn rabdada rabdada lol..
Barcelona Barca-nist
2009-11-28 00:19
H.Alavi - R.I.P -

ja det minns jag. Jag tror att Viasat hade rättigheterna då. .. måste ha vart det !

Har man DreamBox så kan man välja matcherna på olika språk. arabiska, engelska, spanska och så klart nordiska språk..med fler
2009-11-28 00:14
Barca-nist

Synd att han inte kommenterar La Liga, det skulle vara något alldeles extra!
Han gjorde det förr i tiden men slutade tyvärr.
Patrik Andersson spelade i Barca på den tiden då han kommentera La Liga :)

Barcelonistas

Nej, du har helt rätt.
Till skillnad från många av er så har jag respekt för ett av världens bästa fotbollsklubbar, vi vet hur farliga dom är i kontringsattackerna nu med Cristiano,Kaka och flera.
Dessutom så är vi inte i samma form som fjolåret, Zlatan och Messi är till och med osäkra inför matchen. Henry har inte hittat formen än och Iniesta har börjat göra det, men det går sakta.
Det finns mycket som talar för båda klubbarna, två hungriga lag, en vinnare.
Barcelonistas
2009-11-28 00:14
H.Alavi - R.I.P -

varför skulle vi inte kunna slå real me 6-2? vi gjorde det föra clasicot vi kan göra det igen! Dessutom så känns det som om du inte tror på kross på söndag?
Barcelonistas
2009-11-28 00:12
kriv94

tro mig vi vinner 4-1 eller nåt
Barcelona Barca-nist
2009-11-28 00:12
som Alavi sa innan i Sverige Henrik Strömblad är bäst. han har medverkat även i Tv-spels sammanhang!

Han låter inte alls partisk när han kommenterar och konkret det gillar jag. medans andra puckos låter som Vecko Revyn/Se&hör journalister!
Real Madrid Gotha
2009-11-28 00:09
God kväll kära antagonister.
Hoppas allt är väl två dagar innan den magiska matchen.

Tänkte höra om här är någon som skulle vilja ha lite rolig barca-real diskussion?

Någon som har förmågan att vara någorlunda objektiv osv?
kriv94

Jag menade inte att det inte kunde ske igen, absolut inte.
Vi kommer ju till Santiago igen nästa år ;)
Barcelona Gonzalez_Barca
Ämne: H.Alavi - R.I.P -

....Eller denna :P

Fan vad man saknar Ronaldinho, vilka magiska stunder man fick uppleva.
Real Madrid kriv94
2009-11-28 00:07
barca kommer knappast vinna med 6-2 igen dröm vidare culés
2009-11-28 00:07
Barca-nist

Ja precis haha, grym!

Barcelonistas

?
Barcelona Barca-nist
2009-11-28 00:06
H.Alavi - R.I.P -

Du menar honom hahha
Barcelonistas
2009-11-28 00:04
H.Alavi - R.I.P -

förra årets magiska triumf (2-6) kommer inte ske på söndag

Skojar du?
Barcelona Barca-nist
Gonzalez_Barca

Jag vet men själva kommentaren var rolig sen att det var Real som var i fokus .. synd ;)
Gonzalez_Barca

Henrik Strömblad är ju också en grym kommentator ;)
Min favorit i Sverige iaf, utomlands är det Ray Hudson EFTER de arabiska kommentatorerna, dom kan man inte knäcka.
Dem upprepar "Gud" 30 gånger innan "GOOOOOAL" kommer haha.
Annons: