/spanien/barcelona/forum/16556.aspx/spanien/barcelona/forum/16556.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
banklev
2009-11-29 10:52
- How do you describe genius? - Why even bother when you got Ibrahimovic to show you.

Vackert mål, underbar kommentator.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-11-29 09:56
Fyfaaan vilken äcklig marddröm jag hade! Haha allt känder så äkta så när jag vakna så blev jag helt glad :P
iaf Real vann matchen med 5-2.. Ronaldo hade kommit in i 88 minuten och satte 5 målet via straff den 90e..

Please don't let that happen today :P

9 timmar kvar!
Andreas-
2009-11-29 07:22
Så jävla taggad nu, kan inte sova ens...

MADRID CABRON SALUDA AL CAMPEON!
Barcelona V.Valdes (MQUC3)
2009-11-29 03:14
Trippeln:

Krogen?
Skulle väl också sändas på bio?
Annars är väl stream alternativet tyvärr..

Angående hur viktig El Clasico är:

* En träning skiter man fullständigt i.
* Likaså om man har match, då är man "sjuk".
* Möte eller annat = sjuk.
* Din fru ska föda erat förstfödda barn, El Clasico går före.. ;) hahaha, skämt osido, det skulle det inte göra men fyfan El Clasico missar man inte alltså. Skulle vara tjurig i veckor om jag missade matchen.

VISCA BARCA!
Barcelona CuléAK (F.d Robin.)
2009-11-29 02:43
Vill bara påminna er att 2-6 matchen från våras spelas imorgon klockan 14:25.

Tacka inte mig, jag bara sprider glädje :)!

Haha skämta :P
Barcelona Puyi_5 (D.E.P. Puerta)
2009-11-29 02:18
Den dagen gick timmarna väldigt sakta på jobbet men gissa om man surfade omkring på nätet som en galning för att se allt!

En jobbig grej var att jag hade kunnat vara där i BCN när de firade. Hade jag haft lite tålamod så.. Var i BCN och firade ligaguldet några veckor innan. När en miljon Cules var ute på stan och hyllade mästarna, satt på ett fullsatt Camp Nou mot Espanyol, minns inte vad matchen blev för allt man mindes var efteråt när man firade som fan!
Barcelona Trippeln
2009-11-29 02:16
Nu får man ta sig till sängs,imorgon väntar en stor dag :)

Vi syns
Barcelona Barca-nist
2009-11-29 02:15
Puyi_5 (D.E.P. Puerta

Den matchen va magisk..det känns som det va igår :)

hur kändes det dagen efter då?? med pokalen i Barcelona ?
2009-11-29 02:09
Canaletes

Två orsaker, brukar bli sömnig efter jag kräks och så hade jag gått upp 3 den morgonen också så var ganska trött efter en dags hårt jobbande på Liseberg.
Canaletes
2009-11-29 02:08
Puyi_5 (D.E.P. Puerta)

omfg.... :O
Asså hur fan lyckas man sova när man vet att Barca spelar CL final?!? hahaha

Kommer själv ihåg att jag också var nervös som fan, men sen kom Larsson in och...
Barcelona Barca-nist
2009-11-29 02:05
Jag ska se på matchen med 3 Real fans så jag får nog ladda inför imorn.

Det sägs att jag blir rätt så fysisk farlig när det går fel. så de skojade om att de ska sätta handboj på mig vid elementet om de går dåligt. haha
2009-11-29 02:01
Barca-nist

Haha! Stämmer nog väl!

Kommer ihåg när de mötte Arsenal i CL finalen 2006, kollade på första halvlek, spydde av nervositet. Gick och lade mig, spelade in resten av matchen och så vaknade jag 3 morgonen efter, gick på toa och surfade på mobilen, såg 2-1 till Barca och satt och skrek! Skrek och hoppade nästan upp från stolen! Haha!
Satte på bandet, såg målen, cyklade till jobbet och var hur glad som helst!

Jag klarar inte av de här matcherna, tur att man inte spelar de =P
Barcelona Barcadinho.
2009-11-29 01:59
Först hängde jag inte med, men sen såg jag vilka artiklar det handlar om.

Ni måste förstå att det är en skillnad mellan att skriva en artikel och att skriva ett inlägg här.
Artiklarna brukar läsas ofta av flera tusen och där borta har man inga stora mojligheter att förklara sin sak en gång till.

Ni ville kanske vara humoristiska – det vet jag inte. Men då måste man vara klar och tydlig med det. Själva frågan nr 6 var kanske dumt från början.

Jag vet att Real har kommit med mängder dåliga artiklar och en del med negativa synpunkter på Barca. Men vi behöver inte ligga på samma nivå.
Bättre med färre artiklar men med innehåll, än massa nonsens.

Förlåt att jag är lite sisådär hård.

Barcelona Barca-nist
2009-11-29 01:57
Jag tror inte ens självaste spelarna är så nervösa som vissa är här ehehehe
men jag förstår er. väntan är lidande !
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico! -
2009-11-29 01:50
Trippeln

Roger that.
Barcelona Trippeln
2009-11-29 01:48
Barca-nist

Fråga inte mig ;)
Barcelona Barca-nist
2009-11-29 01:47
Trippeln

Vad har du gått på ikväll ? ;)
Barcelona Trippeln
2009-11-29 01:44
H.Alavi - Triangulo Magico! -

Haha nej det är lugnt du behöver inte messa tacklingar eller sånt,du måste först och främst njuta av din match och ditt messande får inte påverka din kväll ett dugg,clear?
2009-11-29 01:40
Trippeln

Du kommer få ett mess varje 5 min då jag skriver vad som har hänt under de 5 minuterna, det blir bättre så :)
Men så klart, om det är en filmning, grov tackling, mål eller liknande så messar jag direkt.
Barcelona Trippeln
2009-11-29 01:36
Det är underbart och se hur hjälpsamma alla är på forumet,tack :)
Barcelona Trippeln
2009-11-29 01:34
H.Alavi - Triangulo Magico!

Haha det klart,vill bara se dig messa GOOOOOOOOL!
Och om det är frispark till och med Indirekt frispark 1 meter från mål nevermind skriv inte ens frispark i OTRLOIGT farligt läge,de missar ;)
2009-11-29 01:30
Trippeln

Förhoppningsvis så läser du flera mess med texten " GOLAZO DEL BARCELONA! "
Barcelona Trippeln
2009-11-29 01:25
Neuthon

Hhahaaha ;)
Real Madrid Neuthon
2009-11-29 01:24
"Idag vaknade jag klockan 2 på eftermiddagen,ska försöka vakna klockan 3 imorgon om det går,när jag ändå är inne på att sova så drömde jag att Real tog ledningen och spela ut oss men Valdes stod i vägen för allt och Dani Alves lyckades dunka in ett skott från 25 meter i Casillas högra kryss.

Konstigt? Det Borde var real madrids match bild?"

Det enda som är konstigt med det är väl att Valdes räddar bollarna och Alves träffar mål? ;)
Barcelona Trippeln
2009-11-29 01:23
H.Alavi - Triangulo Magico!

ÄRLIGT! Det vore fantastiskt! :):):)

You are the gratest!
2009-11-29 01:18
Trippeln

Om du vill så kan du skicka ditt nummer via pm så håller jag dig uppdaterad vid varje händelse :)
Barcelona Trippeln
2009-11-29 01:13
Puyi_5 (D.E.P. Puerta)

Jag bor i Stockholm,kungsängen.

Tack grabbar,men det får fixa sig :)
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-11-29 01:08
Trippeln

Lider med dig. Finns ju inte så många alternativ med tanke på dina förutsättningar, tyvärr. Du får helt enkelt streama, det är väl det enda alternativet?
Barcelona BlueRed
2009-11-29 01:06
Trippeln

Se länk. Fotbollskanalen kör ju stream som går att köpa för 49:-. Kvalitén bör ju vara bättre än kinesiska streams.
2009-11-29 01:03
Trippeln

Vart bor du?
Annons: