/spanien/barcelona/forum/16527.aspx/spanien/barcelona/forum/16527.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcadinho.
2009-11-29 23:15
Hehe, Kåmark.
Ok, han följer ligan helg efter helg som vi, men han är en maräng.
Jag tror att han lever kvar på lite gamla nyheter. De här rubrikerna hade man tidigare när Argentina log illa och efter det korta gnället mellan Messi och Ibra mot Osasuna.
Men det är passé redan.

Sa inte Kåmark också idag att Pellegrini kommer att få spark imorgon om Real förlorar? Jag tror att jag hörde något i den stilen.

Hehe, han vill ha lite show, lite färg, lite uppmärksamhet.
Barcelonistas
2009-11-29 23:15
REAL MADRID!

ja men de var 10 sec kvar av matchen när lass blev utvisad.
Canaletes
2009-11-29 23:13
--Xavi--

Dom har flyttat vår match pga klubb-VM. Skulle spelas strax innan jul annars.
Real Madrid REAL MADRID!
Visca_Barca en fråga varför har vi skämt ut oss för att vi värvat för 2.3 miljader? och om jag inte har fel så blev väll lass utvisad också?
Real Madrid Superhjälten_R9
Sån tuuur man kan ha....
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-11-29 23:12
Ämne: Har en fråga.... var....
För att när vi skulle ha spelat den enligt schemat så är vi i Dubai på klubblags-VM. Så vi fick spela den omgången nu lite tidigare än de andra.
Barcelona --Xavi--
2009-11-29 23:10
Har en fråga.... varför är vi de enda som spelare på onsdag ???
Barcelona Abbe.
2009-11-29 23:10
Cantaletes

Ska man ta ställning till TV4 "säkra källor" tidigare så är det ju en myt, med tanke på att Zlatan skulle startat mot Inter. Idag skulle även Messi har placerats på bänken och Zlatan skulle ha startat. Härliga källor TV4!
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico! -
2009-11-29 23:09
Canaletes

Skitsnack, har sett dem krama om varandra flera gånger och lé under matcherna.
Precis som "De Goda-Zlatko" säger så leker Kåmark psykolog.

Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico! -
2009-11-29 23:08
dubbelpost.
ma man titty
2009-11-29 23:08
så jäkla skönt med denna seger, PUYOL du är kung, så skönt att se alves pricka sitt inlägg rakt på ibras fot, han hade ett par dåliga inlägg som flög över hela camp nou så de var skönt för han att sätta dit det där underbara inlägget. messi tyckte jag öppnade upp reals försvar gång på gång dem fick helt enkelt inte tag på honom. sen även om henry ej fick en riktig målchans och så, så tycker jag att han arbetade med reals försvar dem fick slita när henry spelade. han satt och lura med ramos med sina löpningar som otur kom passningen ej i rätt läge. men abidal som han spelar härligt att se, tråkigt att han ej fick setta dit bollen i mål när han fick chansen de hade väll blivit hans första mål i barca tröjan eller?
Barcelona De Goda-Zlatko
2009-11-29 23:07
Ämne: Ämne: Nya tag....
Dom har flyttat vår match pga klubb-VM. Skulle spelas strax innan jul annars.
Barcelona De Goda-Zlatko
2009-11-29 23:05
Ämne: Vad tror ni om de hä....
Jag tror att Kåmark leker psykolog :D önsketänkande från hans sida. Messi är bara i en mental svacka när det handlar om att göra mål.
Real Madrid Ultras Sur Real Madrid 1980
Ämne: Nya tag mot Xerez bo....
Jaså Spelar ni redan på Onsdag ? är det den ända match då eller?
Barcelona Abbe.
Ämne: Vad tror ni om de hä....
Känns bara löjligt, och skrattretande. Känns även oerhört svenskt. Tror inte på det där för fem öre.
Las Palmas Zlatnikov
Stort grattis till vinsten! Zlatans volley var grym!
Canaletes
2009-11-29 23:02
Vad tror ni om de här??

Stjärnbråket i Barca: "Messi vill inte ens passa till Zlatan"
Barcelona De Goda-Zlatko
2009-11-29 23:01
Nya tag mot Xerez borta på onsdag. Jag tror nog att laget får en välförtjänt vila imorgon :)
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-11-29 22:56
Kung Puyol är stora matchernas man precis som Valdes.

Ronaldo innan matchen: Vi vinner även när vi inte spelar bra.

Hahaha, nu spelade dom bra och Barca vann. Barca är tydligen laget som vinner om de inte spelar bra. Inga förluster än inte :D
Barcelona Hetfield
2009-11-29 22:53
Härlig vinst idag, men jag tycker att det är synd när en spelare blir utvisad i en så pass viktig/stor match (oavsett om det är Barca eller Real spelare)

Kommer ihåg när R.Carlos lyckades prata sig till 1 gulkort, och därmed så blev han utvisad, den matchen förstördes
Vi får hoppas att vi kan spela nästa El Clasico utan utvisningar
Barcelona Visca_Barca
2009-11-29 22:52
Lägg ner,
vadå madrid var bättre , oavgjort va rätt o blabla. skit snack säger jag bara.

Vi spelade mot madrid som har värvat för miljarder o skämt ut sig totalt.
o jaa vi vann med EN MAN MINDRE juste en man mindre , glöm inte detta perez.

putttta madrid
Barcelona kallesiete
2009-11-29 22:50

Vafan finns det att diskutera? Fotboll går ut på att göra mål. Zlatan avgjorde matchen? Finns det någon som helst anledning att ta äran från honom? Haha.

Puyol var fantastisk och gjorde enorma brytningar. Men Zlatan AVGJORDE.
Barcelona Jax12
2009-11-29 22:49
Om jag hade fått önska något hade jag gärna sett Real åka ur redan i gruppspelet. Men nu ska jag inte vara sån.

En vinst på Santiago Bernabeu med Puyol lyftande på bucklan är väl det enda som skulle kunna toppa fiolårets 2-6 vinst.

Annars känns Chelsea återigen starka och kommer nog att gå långt! Såg riktigt bra ut mot Arsenal. Såg dock inte hela matchen, då man myste med uppladdning och allt.
Barcelona De Goda-Zlatko
2009-11-29 22:48
Det känns som att vissa inte har förstått hur stor den här vinsten är och tar den för givet. Madrid är ett superlag. Jag bryr mig inte om deras utgång från Copa del Rey där dom ställde upp med omotiverade spelare. Och Milan förlusten skedde på samma sätt som när vi förlorade mot Rubin hemma. Sånt händer. I slutet av säsongen kommer vi förstå vidden av den här stora segern.

Jag menar smaka bara på namnen : Kaka
Ronaldo
Higuain
Benzema
Xabi Alonso
Casillas
Pepe
Albiol
Raul
Ramos

Det är f-n inga dussinlirare och det spelar ingen roll hur mycket man avskyr antagonisterna och försöker hylla våra istället. Vi ska vara stolta så in i norden över den här segern.

Visca Barca!

--------------------------------------------

För övrigt anser jag att Baloo är en tragisk figur

Barcelona el Flaco - E.F.R.
2009-11-29 22:48
Utan Zlatan hade vi kanske inte gjort mål...

...men utan Puyol hade vi garanterat släppt in ett mål.

Puyi, viva la madre que te parió!
Barcelona BarcaBlood
2009-11-29 22:45
åhh Ibraa ibra ibraaa. va skönt att han kommer in och gör mål efter 3 spelade minuter.

För Ibrahimóvic ska man visa STOOOOR RESPEKT!!

Para siempre Barça, visca el Catalunya!
Real Madrid Sherko
2009-11-29 22:44
aRnes_Madrid

Hallå ta det lugnt, det är inte så att han hyllar en Real spelare istället för Zlatan precis.

Hans poäng var väl att Zlatans mål inte skulle spelat någon roll om det inte vore för Puyol.
Barcelona L-Messi10
2009-11-29 22:43
Härligt med vinst idag,Vi kanske inte var det bättre laget iaf inte i första men vinst som vinst det känns så underbart!!

Barcelona Nagalae
2009-11-29 22:43
Har säsongens barca tröja med messi på ryggen, och hans autograf inkl äkthetsintyg att han skrivit på den, säljer den för den som är intresserad :) pm me!(har bilder)
Barcelona ¡Barça!
2009-11-29 22:42
aRnes_Madrid

inte ett skit? du skojar eller hur, killen gjorde fan matchens enda mål!
Annons: