/spanien/barcelona/forum/16525.aspx/spanien/barcelona/forum/16525.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gaucho#10
2009-12-01 17:33
Förstår inte vad real fansen har fått för sig om att deras offensiva planhalva vattnades extra? Såg matchen live och samma plan halva (den zlatan gjorde mål på) vattnades lite innan matchen och ca 10 min under halvtids vilan. End of discussion!
Barcelona Barca-nist
2009-12-01 17:24
Kåmark om du inte vill uppge några källor så ska du hålla käften för det är inte uppgift som kommentator att skapa Se &hör rubriker!
Barcelona Barca-nist
2009-12-01 17:00
Jag minns när Barca spelade mot José Mourinho Chelsea. då hade de det gräsligaste gräset man sett nånsin men alla real fansen och rivaler tyckte det var taktiskt rätt osv men hur kommer det sig att man vattnar planen lite extra är fel?
hur ska det bara gynna bara Barca? spelar inte Barca på samma plan. löjligt, Oj Barca var sååå rädd för Xabis långbollar !?

Snälla acceptera en förlust era losers!
Barcelona Barca-nist
2009-12-01 16:56
Canaletes

på bilden ser man att Guti gör nåt på Raul:)
har jag fel? han är på väg ner :S
hahahaha
Canaletes
2009-12-01 16:52
Jag frågar mig själv ibland

Vem vann El Clásico. Barca eller Madrid?! :S
hmm...
Barcelona Akiljo
2009-12-01 16:49
När spelas CdR mot Sevilla?
Barcelona Maestro-V
2009-12-01 16:49
Det finns kanske en chans att Kåmark & Co portförbjuds till Camp Nou i framtiden. Att fara med osanningar kan straffa sig i längden, som kommentator.
Dessutom var det väl, kanske, ett sätt att söka sig till rampljuset lite grann. Som spelare var han ju inte stor, så lite avundsjuka kan finns med också i bilden.
Barcelona Barca-nist
2009-12-01 16:48
*Världens bästa fotbollsspelare spelar i FC Barcelona och världens gnälligaste i Real Madrid*
Barcelona Joan Gamper 1899
2009-12-01 16:45
De blir tufft mot Sevilla dom ska ställa upp med bästa startelvan så vi måste också göra på samma sätt. Vi ska satsa på CDR.
Barcelona pomaskibarca
2009-12-01 16:43
ser vad ni alla skriver om kåmark kan inte göra annat en att instämma. han kan ju börja vara med på jakt & fiske också han lär ju kunna allt där med.
Barcelona Akiljo
2009-12-01 16:35
Till och med Leos storebror dementerar. Avsätt Kåmark
Barcelona Pedrito
2009-12-01 16:21
Kåmark vilken jävla mupp... Hobby experter på tv4
Barcelona Maestro-V
2009-12-01 16:20
Ämne: Antar att vi ses i C....Vi ses väl först nu på lördag?
En tuffmatch även för Barca.
Copan kan ni vinna - hela rubbet.
Barcelona Pedrito
2009-12-01 16:18
Vi måste ställa upp med absolut bästa lag mot sevilla. Det har vi råd med. Champions grupspelet slutar nu och vi har bara ligan..
Barcelona Akiljo
2009-12-01 16:17
Tjena.

Vart skriver Kviborg om lasern? Jag hittar bara bloggen på SF som han delar med Johansson, men där står det inte.

Kå(t)mark är en känd kvinnotjusare. Om han är gift blir jag förvånad...
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-12-01 16:15
Ronaldo vann PL och spelade och var viktig för United i CL. Det är inte så konstigt att han hamnar där med dessa priser och hans gamla meriter och status. Vinnaren är Messi och han vann med så stor marginal att det inte spelar någon roll alls vem som kommer två och trea egentligen. Det var rena utklassningen.

Messi behövde verkligen detta. Det kommer att höja hans självförtroende ordentligt nu och vi kommer få se den gamla Messi igen som gör mål i 2 av 3 matcher.
Real Madrid Sherko
2009-12-01 16:10
Cristiano tog väl på egen hand Manchester till Cl-finalen?

Kom uppemot 26-27 mål sammanlagt under säsongen, dock var han skadad rätt länge in i säsongen.

Kaka fick säkert den platsen pga prestationen i Confederations club.

Säger inte att dem är värda platserna nu, observera det!
Barcelona V.Valdes (MQUC3)
2009-12-01 16:10
Creus, fick också ett likadant typ.
Hade inte tid att läsa klart och glömde sen bort den ;)
Bästa presenten jag fick pga att jag varit registrerad i Paf Club i ett år (de kostar ingenting), helt plötsligt bara. Här får du 500 kr på ICA, Cdon.com eller liveit.se.
Tog CDON och några dagar senare kommer 500 värdekod på cdon, galet sjukt. Bara sådär :)

Såg Barcas lottning i CdR nu, INTE bra.
Sevilla kommer mönstra en stark elva då dom förmodligen inte kommer vinna ligan.
Man vill ju inte åka ur någonting men om jag får välja så satsa på ligan och CL, Inte värt att riskera och slösa våra bästa spelare på cupen.
Vi får ställa vårt hopp till SuperPinto och Bojan da Man ;)

Angående Cristinas laserstråle attack bla bla..

Jag jobbar på flygplats och förr var det några korkskallar som kanske borde lära sig vett för dom stog och lös mot piloterna när flygplanet låg på final (alltså, planet ska snart landa), inte nog med det så använda dom en stråle som kan göra att man får ont i ögonen direkt och kan ge men för livet. Snacka om nötter.
Vem fan lyser på en pilot som har 1-200 pax bakom sig. Slutas aldrig förvånas över samhället.
Aldrig kul med Laserstrålar då det kan skada synen men att Cristina får det på en fotbollsmatch, har säkert hänt andra spelare flera gånger. Tror knappast detta är första gången.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-12-01 16:05
Det regnade mycket den dagen i Barcelona. Det kanske regnade mer på Reals planhalva.
Barcelona el Flaco - E.F.R.
2009-12-01 16:03
Komiskt att Cristiano Ronaldo och Kaká hamnade på andra plats, respektive sjätte plats i Guldbollen omröstningen. Get it? 2-6?
Barcelona Heywood Jablome - Piquénbauer
2009-12-01 15:56
tarrak.

Tell me more :-) Är han en lösaktig figur vår expert på tv4?

Ja, Real Madrid får skylla på vad de vill. Det är väl inte vårat fel att Xabi Alonso är en medioker fotbollsspelare som inte kan bemästra bollen på vått gräs.
Barcelona tarrak
2009-12-01 15:43
Ämne: Det som är värst är ....
Jaså har Kåmark bytt jaktmarker? Med tanke på att han gått igenom varenda tjej i den kapverdianska föreningen i Göteborg och de flesta antagligen börjar känna lite medlidande med hans sambo, är det väl fullt förståeligt.
Barcelona A.Gaudi
2009-12-01 15:32
helt rätt av laporta! el classico ska firas och jag hoppas inte det blir en massa bs om att detta skulle vara "kontroversiellt".

viva la vida!
Alcorcón
2009-12-01 15:31
Vinsten i el clasico känns inte lika bra längre, inte nog med att man störde Ronaldo med laser och Xabi henom att vattna plannen, Barca hade även planterat ett trä där Benzema skulle passera förbi. trots att trädet dök upp framför Benzemas bil efter matchen, stördes han mycket av detta under matchen.
Barcelona Heywood Jablome - Piquénbauer
2009-12-01 15:27
Det som är värst är att Kåmark och Hussfeldt hittar på en sådan historia efter att Ibra avgör El Clasico. Varför inte använda tiden till att... tja... prata om målet?

En användare vid namn Silenti 29 år kommenterade artikel, på Sportbladet:

"Enligt uppgifter från två olika källor som står nära Kåmark så är han väldigt attraherad utav Jesper Hussfeldt. Självklart är detta inget jag bara kastar ur mig och självklart är det någonting Kåmark vill dementera, det är ingen som vill ha den här diskussionen och för Kåmark kan det vara känsligt." Klockrent!

Inte konstigt att Zlatan hatar svensk press.
Deportivo Creus
2009-12-01 15:13
L.A.M. Nr 10

Tackar. :)
Barcelona Barca4eva
2009-12-01 15:06
omöjligt att vi tar en till trippel :S vi kommer ta 6 titlar!!!!=D
Barcelona Rambla - K9
2009-12-01 15:04
Det kommer att bli intressant nästa gång Zlatan stöter på Kåmark. Han gör ju det verkligen lätt för Zlatan att passa in i Barcelona med sina uttalanden. Nu helt plötsligt heter det att "Zlatan uppfattar det så", medans det i direktsänding hette att "Jag är säker på att det är så här". Kåmark, du har gjort bort dig med dina vilda spekulationer.
Barcelona L.A.M. Nr 10
2009-12-01 14:59
Creus,

Grattis!
Barcelona Joan Gamper 1899
2009-12-01 14:55
Rambla - K9

Håller med dig alla är i i mot Barca ingen vill att vi ska kunna ta en till trippel men jag är säker på att vi gör de igen ja att ta en till triplete.
Annons: