/spanien/barcelona/forum/16522.aspx/spanien/barcelona/forum/16522.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla - K9
2009-11-30 20:11
Ämne: Och vem fan är den h....
1 månad gick fort du. :P
Canaletes
2009-11-30 20:10
Låt Sherko ta ut sina agresioner
Barcelona Trippeln
2009-11-30 20:10
Och vem fan är den här Espita,är han helt däng i huvudet?

Gå och lägg dig din bittra madrista,VI SER ER GENOM VÅR BACKSPEGEL!
Barcelona BarcaFan!
2009-11-30 20:09
Tjena killar, har inte hunnit läsa mycket vad som har diskuterats här.Jag läste nyss något om messi o zlatan inte pratar på AFTONBLADET.

skulle ngn kunna förklara om det e sant o varför osv? tacksam för svar
...PEP
Sherko

Kollade vi på samma match eller? Kaka var helt okej, men inget mer, man har inte sett den gamla gode Kaka på ett tag nu.
Barcelona Trippeln
Sherko

''Överglänste era två småttingar i mitten''

Hahaha vad rolig du är,dör av skratt snälla någon hjälp mig!
Det verkar som ni har vunnit matchen,NI FÖRLORA ÄNNU EN GÅNG I EN STORMATCH,BÖRJAR BLI ER SIGNUM!
Barcelona Rambla - K9
2009-11-30 20:07
Ämne: Rambla - K9//

Ja....
Nej det gjorde han verkligen inte. Däremot blev han av med bollen flera gånger väldigt billigt. De få gångerna han blixtrade till var när barcaspelarna slarvade och tappade boll och Kaka fick bollen rättvänd.

Messi däremot lekte med både Diarra och Pepe så de blev yra i mössan.
Real Madrid Sherko
2009-11-30 20:04
Rambla - K9//

Ja Kaka lekte med de flesta barcaspelarna?
Överglänste era två småttingar i mitten?
Barcelona Rambla - K9
2009-11-30 20:04
Ämne: Rambla - K9// Bara f....
Du får självklart ha vilken åsikt du önskar. Är det någon som påstått någonting annat? Precis som jag får ha min åsikt. Och min är, flopp-Kaka.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico! -
2009-11-30 20:03
Real Madrid!:)

Bättre och bättre för varje match?
Igår kväll så såg jag endast två tillfällen då han påminde om den gamle gode Kaká, resten av matchen var han en sittande åskådare.
Han har inte ens gjort något i de tidigare matcherna, hur kan du säga att han blir bättre och bättre för varje match som går?
"Bara för Z har kommit in bra i ert lag"

Vad i helvete har det hela med Zlatan och göra?
Varför måste ni alltid ta upp hans namn i allting som sker? Är ni så pass avundsjuka att ni inte kan låta bli?
Fan vad pinsamt av er.
Real Madrid Real Madrid!:)
2009-11-30 20:00
Rambla - K9// Bara för Z har kommit bra in i ert lag så betyder det inte att Kaka som inte har kommit in lika bra är en flopp, han blir bättre och bättre för var match och var bra igår så sluta snacka skit och säga att han är en flopp. Låt han komma igång på riktigt sen kan man ha en åsikt för du säger så endast för att provocera.
Barcelonistas
2009-11-30 19:58
Barcelona ★Barca★
2009-11-30 19:52
Fan vad skönt att sätta Real på plats!
Njuter
Barcelona Rambla - K9
2009-11-30 19:47
Maestro-V

Killen verkar ha stora problem hans verklighetssuppfattning är ju inte av denna världen. Kolla bara vad han listar upp som målchanser för Madrid. Dåliga passningar som Valdes hinner ut och plocka räknas tydligen som målchanser. Då hade väl även Barca ett dussintal sådana. Sen kan han ju fortsätta att hylla Kaka, som hitills varit flopp-Kaka. 65m euro för vad?
Barcelona Smogen
2009-11-30 19:40
Cristiano Ronaldo fell slightly short of his promised 10 or 20 goals”

Daniel Alves angående C.Ronaldos uttlanden innan el clasico. :)
Barcelona Maestro-V
2009-11-30 19:39
Rambla - K9//
Hur tror du att hans rapport hade sett ut om Madrid vann macthen med 0-1?

Nu vågar han väl inte det men antagligen har hans favorit rubrik dykt upp igen, "Akta er för madridismon".
Barcelona Maestro-V
2009-11-30 19:25
Ämne: Maestro-V

– Det f....
Hehe, jag vet det. Men jag tog det minsta och skarpaste kommentaren!
Barcelona Rambla - K9
2009-11-30 19:24
Den där Espitia har jag lust att möta i en mörk gränd. Större fåntratt och pajas får man leta efter. Ta fram din artikel "Akta er för madridismon" en gång till, så vi kan få ett gott skratt.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico! -
2009-11-30 19:22
Maestro-V

– Det finns ingen konflikt mellan Messi och Ibrahimovic. Det är helt enkelt inte sant. I övrigt vill vi inte ge det här mer uppmärksamhet än det är värt. Det är en kille på en TV-kanal som säger något under en match. Vi vet inte ens vem han är, det säger väl en del om hans källor i Barcelona, säger uppgiftslämnaren.

Tycker att den satt bättre ;)
Barcelona Gaucho#10
2009-11-30 19:22
Kom nyligen hem från barcelona, har varit nere och kollat el clasico. Vill bara varna er för onlineticketexpress.com tidigare alluktickets.com
Vi blev blåsta på våra biljetter, dom ringde på fredagen dagen innan vi skulle åka och sa att dom inte hade våra biljetter. Som tur va kunde vi köpa biljetter utanför arenan 5 timmar innan match, men det blev ingen billlig resa. Fast vad göra man inte för att se el clasico.
...PEP
2009-11-30 19:21
The Reporter

Haha den var bra, "lägger dem ner några biljoner så kommer dem kanske på våran nivån".
Dagens inlägg!!
Dani Alves.
2009-11-30 19:21
Måste bara säga att det var sjukt vad Pepe filmade igår, aldrig sett honom filma i precis varenda närkamp. Och Puyol slängde sig en gång i slutet av matchen när han var trött, men att filma konstant som Pepe gjorde så började man fan undra om Ronaldo lärt dom detta på träningarna
Barcelona Maestro-V
2009-11-30 19:18
Läs i mitt länktips om vad några journalister från Marca och de Barcelona-baserade tidningarna tycker när de får höra Kåmarks och Hussfelts klumpiga påhitt.

Castro på Marca säger:

"Det låter som rena rama dumheterna".

Det är precis vad det är enligt mig med.
Barcelona The Reporter
2009-11-30 19:11
" Real lägg biljoner istället för miljarder så kanske ni kommer upp till vår nivå och då menar jag kanske"
Barcelona bahaniho
2009-11-30 19:09
SKÖNA INLÄGG GRABBAR hahah:D
...PEP
2009-11-30 18:58
Vilken lyckad vecka vi har haft, först spelar vi ut Inter sen vinner vi El Clasico. Förhoppningsvis kommer Messi få Guldbollen imorgon, så den sköna veckan fortsätter för oss alla Barca fans.

VISCA EL BARCELONA!!!
Barcelona Plaza_Catalunya
2009-11-30 18:58
Har under dagen läst några inlägg från igår och dagens inlägg, och en grej som gör mig väldigt konfunderad är hur så många kan tycka Busquets var bra igår. Mina tankar bygger inte de minsta på att han blev utvisad.

Han gjorde en del bra grejer. Men jag tycker han missade mycket i sitt passningsspel, inte alls samma säkerhet som Yaya. Han var vid flera gånger fel i position, de brytningar han gjorde var mest då han själv tappade boll. Det är en mycket svår position att spela i, men i en sån viktig match tycker jag man ska kunna prestera bättre. Han skulle ha spelat mer likt den match han gjorde i Cl-finalen, enkelt på 1 & 2 touch!
Och kom nu inte med argumentet att han är ung och stor potential.
Barcelona FC-Barcelona
2009-11-30 18:42
Det ännda du behöver är att bli medlem vilket är helt gratis, du komer inte att bli besviken :)
Barcelona Trippeln
2009-11-30 18:37
Eftersom jag inte kan skriva på 1 månad så ska jag fatta mig kort.

Är det någon som kan länka en länk av el clasico igår,missade hela matchen.

Ett förslag till våra reds,ni borde lägga Dani Alves som månadens bästa spelare.

Och till sist fan vad trött jag var på alla madristas som sa ''vi är inte så dåliga vi leder ju ligan'' i en hel jäkla vecka NU FUCKING LEDER VI LIGAN!!!!!

LIGA LEDNINGEN TILLBAKS DÄR DEN HÖR HEMMA!
(Och helvete vad skönt det var när rabieshunden blev utvisad igår skönare än en orgasm,på återsende!
Dani Alves.
2009-11-30 18:36
Grabbar ett tydligt exempel var Osasuna matchen där Messi inte en gång utan HUNDRA gånger kunnat passa Zlatan till att göra flera mål men ville aldrig släppa den till han. Ist för att ligga 4 p före så är det 2 p bara för att Messi inte släpper bollen, hoppas dom två kan börja spela bra ihop och att Messi inte bryr sig om ifall Zlatan vinner skytteligan o.s.v. Vi får se framöver ...
Annons: