/spanien/barcelona/forum/16518.aspx/spanien/barcelona/forum/16518.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Trippeln
2009-11-30 21:05
Sherko

Man ser att det var länge sen Real gjorde en så bra match mot barca och ändå förlorade de?
Barcelona petersays
2009-11-30 21:05
Keirrison fanns förresten inte ens med på bänken i gårdagens match.
Real Madrid Sherko
2009-11-30 20:59
Alcorcón

Man ser att du hänger med i diskussionen.
Sa jag att man vinner en match med en fint eller?

Vi diskuterade Kaka och hans prestation, och jag ansåg att han fintade bort en och annan barca spelare ett par gånger.

Så snälla gubbe, läs inte bara "det senaste inlägget" utan hela, eller ja en liten del av diskussionen innan du hoppar in och tror att du är rolig med ett opassande inlägg.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico! -
2009-11-30 20:58
Grabbar, ett av de roligaste klippen jag sett på länge. Måste bara dela den med er, påminner mig lite om Madrids redaktion :)
Canaletes
2009-11-30 20:57
HAHAHA!! X'D

Hör på hur Dani Alves peppar Messi på träningen
länk
Barcelona Port Olímpic.
2009-11-30 20:53
Trippeln.
Precis, den glömde jag. Barca hade till och med fler "klara" målchanser än vad Real hade. Men låt dem vara insnöade och enögda.
adil,
2009-11-30 20:52
Port Olimpic

Glöm inte Piques nick strax utanför, efter frisparken utanför boxen. Hade Pique släppt den till Zlatan precis bakom hade det resulterat i mål. Inget snack om att det var Barca som skapade klarast målchanser.
Barcelona Trippeln
2009-11-30 20:50
Port Olímpic.

Glöm inte Pique's farliga nick.
Real Madrid Ultras Sur Real Madrid 1980
2009-11-30 20:50
Ämne: Målchanser:
Messis ....
vi spelade bättre på camp nou än vad inter gjorde det måste ni hålla med om :P
Barcelona Port Olímpic.
2009-11-30 20:48
Målchanser:
Messis friläge (Alves framspelning)
Abidals skott
Zlatans mål

Ronaldos friläge (Kaka framspelning)
Marcelos täckta skott (målchans?)
Benzemas chans på hörnan

De hetaste målchanserna. 60% mot 40% i bollinnehav. Visst spelade RM ut oss, oh ja.
2009-11-30 20:47
Trippeln

Inget och tacka för, gjorde det med nöje! :)
Barcelona Port Olímpic.
2009-11-30 20:41
Alcorcón.
Haha, underbart!
Barcelona Abbe.
Ämne: Espitia visar ännu e....
Tycker nästan "läget" efter fyra minuter är bäst.

"Ɗ - Kaká sätter en pass på djupet till Higuaín som aldrig riktigt når fram och Valdés kan enkelt plocka upp bollen."

Nästan så att man fick hjärtat i halsgropen när det läget dök upp ;-).
Barcelona HugoBoss
För dem som har fått hem "fel" tröjor från expekt. Mejlade in ett mejl till Anders och han svarade såhär.

"Hej,

Det ska vara säsongens tröjor, vet inte varför Shopen skickat förra årets tröja till Er.
Ska kolla på detta direkt och återkommer inom kort."
Barcelona Trippeln
2009-11-30 20:40
el Flaco - E.F.R.

Co-signar ditt inlägg.
Barcelona el Flaco - E.F.R.
2009-11-30 20:39
Espitia visar ännu en gång sin "klass" när det gäller skriva artiklar på SF. Tydligen så räknas en frispark som tar rätt på muren som en målchans...

Fail.
Alcorcón
2009-11-30 20:37
Sherko//
Jag säger bara grattis till era fint och tunnel, det är det som igentligen räknas i en så stor match.
Vem kommer att komma ihåg Zlatans mål om fem år?
och matchens lirare var ju Lass, inte en enda pass till Xavi.
och för övrigt målet var offside, och 2 av Puyols 3 brytningar var straff.
Så grattis Real tilll era "nästan" vinst igår.
Barcelona Abbe.
Ämne: petersays// Det är j....
Aldrig förstått mig på innebörden i "var bättre än er" i de vita tröjornas kretsar.
Barcelona Trippeln
H.Alavi - Triangulo Magico! -

Tackar återigen för direktrapporten igår :)
Barcelona Trippeln
2009-11-30 20:35
Real Madrid!:)

Varit bättre än oss?
Ahh..återgå tillbaks till puertan där du kan leva dig in i det scenariot.
Real Madrid Real Madrid!:)
2009-11-30 20:33
petersays// Det är ju inte alla som klagar, eller hur? Man ser tydligt på Port Olímpic.'s länk att Zlatan inte är offside. Sett flera inne på Reals forum som inte har klagat på nåt sånt utan har varit stolta för att vi var bättre än er.

Nu ska jag inte skriva här mer så det inte blir massa tjafs.
2009-11-30 20:28
Sherko

Messi fintade/klackade bort era försvarare flera gånger under matchen, speciellt när han då fick bort alla från vägen tills då "El mister superkicko" kommer in i bilden och fäller honom.

Men, nu vill man ju förstås veta varför du är här inne och försöker dölja din smärta genom att säga att Kaka har fintat bort ett par spelare?

el Flaco - E.F.R.

De uttalandet gjorde min dag!

petersays

Han har ju rätt, jag menar det regnade ju innan matchen, Laporta hade nog ett stort snack med moder natur om att sabba planen ;)
Ta dessa idiotiska skriverier med en nypa salt.
Barcelona petersays
2009-11-30 20:25
Kul att Madridfjantarna inte kan ta en förlust utan att börja dra upp ursäkter. Först spekulerades det i att Zlaran var offside, sedan var det nån tjafs om att folk på läktaren störde Madridspelarna med laserpekare och nu fånar den där Espitia loss om att man skulle vattnat madrids offensiva planhalvor inför halvlekarna för att försvåra att Xabi Alonsos långbollar fungerade.

Maken till idioter alltså. Jag säger bara det.
Barcelona el Flaco - E.F.R.
2009-11-30 20:24
Lol åt att Kåmark blir kallad för "en kille på en TV-kanal" och "Vi vet inte ens vem han är" av en representant från Barcelona.

Man kan nog lugnt säga att Kåmark och Hussfelt tog en Epic Fail, framförallt när (riktiga) journalister från Mundo Deportivo och Marca avfärdar deras påståenden.
...PEP
2009-11-30 20:23
Sherko
"okej vi tror på dig".
Kan du lämna forumet nu?
Real Madrid Sherko
2009-11-30 20:21
Rambla - K9

Jaha, så när vi har inkast räknar du att Barcelona är på väg framåt?

Sedan fintade (JA EN TUNNEL VAR DET) han Abidal och höll undan Pique vid en situation dessutom.

Så ja, han fintade flera barcaspelare flera gånger.
...PEP
2009-11-30 20:20

Haha ni är inte ens starka på hemmaplan, till och med era egna fans buar ut er varje gång ni spelar på hemmaplan, så om jag va du så skulle inte jag öppna min mun igen.
Barcelona Port Olímpic.
2009-11-30 20:20
Bildbevis i länktips på att Ibra inte var offside vid målet. Om det var någon som tvekade. :)
Barcelona Trippeln
2009-11-30 20:18
Rambla - K9

Jag tänkte faktist fullfölja min månads frånvaro men när jag ser den här pajasens rapport och en annan pajas i ramblan så kan man bara inte låta bli.
2009-11-30 20:17

Perez slösade inte drygt 3 miljarder kronor på att de ska börja komma igång, dom skulle vara färdiga redan från match 1.

Btw, är det bara jag som inte kan hitta bilden på när Perez tittar upp mot himlen med en kall blick medans Laporta ler? Hade tänkt mig och ha den som Skrivbordsbakgrund :)

Rambla - K9

Lol, fyfan va skön den var.
Annons: