/spanien/barcelona/forum/1650.aspx/spanien/barcelona/forum/1650.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Stright outa Barca
2015-11-22 13:37
El Pasillo försätter fortfarande snacka om 3-1 matchen från föra året hahahahhaha
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcelonistas
2015-11-22 13:33
enkos - håller med att Iniesta var sjukt bra men Busquets kan glömmas bort ibland. Om jag får välja så väljer jag nog Iniesta som man of the match med. Sen strax bakom har jag Busquets.
Barcelona Leo y Cesc
2015-11-22 13:28

Fram med popcorn och ta en titt i puertan hahaha
Barcelona enkos
2015-11-22 13:28
På spansk canal + liga fick man rösta på fyra spelare som var bäst igår och flest röster fick följande
1 . Iniesta
2 . Neymar
3 . Suarez
4 . Roberto
Barcelona Barcelonistas
2015-11-22 13:23
Iniesta,Busquets,Sergio Roberto,Neymar, och Suarez var för mig alla man of the match. Men ska jag verkligen välja någon så är det mellan Iniesta,Busquets och Neymar. Busquets var en gigant igår såg ni hur han lekte med alla? Världens bästa DM utan tvekan helt överlägsen. I detta nu förmodligen min favoritspelare.
Barcelona neymar JR
2015-11-22 13:19
Enkos Alves har alltid haft Ronaldo i sin ficka defensivt och alltid förnedrad honom med boll. Det gjorde han igår elegant med Alves problem har varit Marcelo men Roberto stoppade Marcelo i sin ficka
Barcelona neymar JR
2015-11-22 13:18
Ja som nr 10! Den rollen han ska ha nu när vi har en riktig striker i laget
Barcelona enkos
2015-11-22 13:17
Många ville inte ha Alves i startelvan pch inte Heller Mathieu, vad tycker ni nu i efterhand, värt att döma folk på förhand? Alves tycker jag gjorde Penaldo osynlig och frustrerad
2015-11-22 13:15
När Iniesta bytes ut mot Munir Messi spelade som CM va?
2015-11-22 13:14
När Iniesta bytes ut mot Munir. Messi spelade då CM va?
Barcelona Dûssel
2015-11-22 13:01
Trevlig fotbolls slakt igår.
Och med alla skador som spökar, plus messi så var det en riktig slakt igår.
Kul att iniesta börjar bli sig själv igen. Tycker han inte vart sig själv nu på ett par säsonger men nu syns det mer och mer tydligt.

I madrid pratar om som vanligt om nya stjärnor att värva, sparka den , värva den osv. Barcelona har en inspelad spelidé som sitter till 100%. Det är.inte viktigt att köpa in stjärnor som säljer tröjor, utan att köpa in spelare som passar modellen och spelidén. Men real kommer aldrig tänka så.
Barcelona LeoMessi
2015-11-22 13:00
Förresten hur fan kom Ronaldo undan när han armbågade Alves? Har den människan psykiska problem? Folk snackar om att suarez bits men Ronaldo svingar slag mot motståndare titt som tätt... Roligast är att Alves blev varnad utöver den stenhårda armbågen. Ronaldo är som såna som slår sina bröder för att dom torskar på FIFA.
Barcelona Junta Dimision
2015-11-22 12:52
@Vampíro:

Av vad jag vet så har han varit väldigt hyllad för sitt jobb som pundit. Den enda kritiken jag vet om att han har fått är sättet han uttalade sig om Girouds roll i Arsenal som något misstolkades av brittisk media och då följer jag ändå brittisk media mer än svensk media nuförtiden.
Barcelona Viggo - Grande Busquets
2015-11-22 12:47
3-0 nu. Halilovic lite mer involverad under sista kvarten av halvleken, blir även varnad i samband med tredje målet. ingen bra halvlek från sporting, Halilovic spelar för sig själv idag. Tyvärr ingen bra match alls hittills för vår stora talang.
Barcelona Vampíro
2015-11-22 12:41
Skönt att höra Barçalegenden Henry i Sky Sports-studion. Vet inte varför han fått kritik men tycker han gör ett bra jobb som 'pundit'. Lyssnar på honom framför alla andra vattenbärare.
Barcelona >The Reporter<
2015-11-22 12:41
Matiheu är mycket mer stabil än Bartra och har framförallt en bättre passningsfot
Barcelona Blaugrana91
2015-11-22 12:38
Fantastiskt match igår och lika fantastiskt att läsa att det återigen är kaos i Real Madrid till följd av vår förnedring av dem. :)
Barcelona Viggo - Grande Busquets
2015-11-22 12:32
Har verkligen inte börjar bra för sporting, underläge 2-0 och uselt spel. Halilovic hittills knappt involverad i spelet.
Barcelona Rambla~
2015-11-22 12:27
När Barca senast vann på Bernabeu var väl i den där 4-3 matchen? Även då gjorde Iniesta mål. Han väljer då verkligen med omsorg när han väl nätar vår bleke kapten. :)
Barcelona DM1982
2015-11-22 12:14
Official: Mascherano, who was subbed off yesterday, gor a knock on his thigh, but does not have a muscle injury #fcblive Skönt.
Barcelona Andresito
2015-11-22 12:12
"Iniesta's passes were so sexy Benzema is going to get a tape of this game and blackmail him"
Barcelona Deulofeu
2015-11-22 12:12
Ni som inte bara vill sitta och gotta er och läsa om matchen igår kan jag rekommendera att kolla på Halilovic som spelar nu!

Heja lill Messi!
#10FCBarcelona
2015-11-22 12:00
Det sägs att Benitez har fått sparken, kul att se parasitklubben är i fullständig kaos efter utskåpningen igår.
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2015-11-22 11:59
Någon som vet varför Genom tidernas bästa spelare penaldo inte spelade igår? Ryktas om den spökande knäskadan igen. Måste vara därför världens bäste tränare benitez valde att lämna portugisen hemma. Stackarn.

Btw låt oss inte heller luras av resultatet, dom slaktade oss spelmässigt hahahaha. Madridistas logiken.

Visca barcaaaaa!!!!
Barcelona Skurhink
2015-11-22 11:39
Så man mår idag :) Fantastisk insats av laget igår! Jag vill verkligen hylla Multi-Roberto, vilken jävla krigare!
Barcelona LeoMessi
2015-11-22 11:38
Snackade med en kompis förut som är madridfan. Enligt honom så spelade dom ut oss förra säsongen när vi möttes, båda gångerna tydligen. Ja, även den matchen dom förlorade så spelade dom ut. Det är ändå lite sorgligt när dom tycker att deras 3-1 vinst på bernabeu förra säsongen är lika imponerande som barcas 0-4 vinst på bernabeu... I övrigt så undvek jag att ta upp gårdagens match då jag själv hade hatat om Barca förlorade och någon sedan vill prata om det!
Barcelona enkos
2015-11-22 11:20
Fabio Capello går till hård attack mot Penaldo och hans krav på Benitez avgång. "Ingen spelare inte ens Ronaldo får komma med sådana krav och ställa ultimatum, jag skulle aldrig accepterar det" Det är bara ren hyckleri av en så osynlig spelare som inte kan hjälpa sitt lag att kräva andras avgång och skylla på andra för sitt eget misslyckande
Barcelona DM1982
2015-11-22 10:59
[QUOTE=Vampíro]Tänkte direkt på detta målet under matchen. Då var det Andrés som spelade fram. Ca 2:24. [/QUOTE] Min första tanke var Iniesta mål mot Chelsea. Han får till en rökare med några års mellanrum.
Barcelona Vampíro
2015-11-22 10:48
Tänkte direkt på detta målet under matchen. Då var det Andrés som spelade fram. Ca 2:24.
Barcelona neymar JR
2015-11-22 10:47
Det är väl tro fan att det är skönt för oss fans att spelarna inte blir handlingsförlamade när inte Messi spelar?! Till stora delar har det gått alldeles utmärkt och det är något positivt inte negativt Vi har ju varit för Messi beroende det kan ingen ha missat. Visst är det inte fantastisk fotboll utan Messi men det är självklart när man saknar världens bäste Med Messi är världens bästa lag Utan Messi är vi ett av världens bästa lag! Bayern och psg tror jag är dom enda som kan hota oss i år. Ja om inte vi förstör det för oss själva
Annons: