/spanien/barcelona/forum/16499.aspx/spanien/barcelona/forum/16499.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Abbe.
2010-03-03 22:06
Xavi in.
Barcelona Pep the King
2010-03-03 21:58
el Flaco - Fuerza Chile!

Brasil kan hota Spanien. Det är det enda laget jag kan se.

Men håller med dig Spanien är fett starka!
Barcelona Den vise
2010-03-03 21:56
el Flaco

Det blir svårt när väl vm ska spelas av. Jag tror faktiskt att sambas födeleland brazil kommer att störa spanien.

PS: Spanien har löjligt lågt odds att spela på som slutsegrare. Bara ynka fyra gånger pengarna..

Bedrövligt lågt..lägre än glocalnet.
Barcelona Rambla~
2010-03-03 21:55
Vad är det för problem Diego har med Cambiasso? Inser han inte att Cambiasso behövs? Demichelis sen, skicka ut den fan så fort det bara går. Ta in Gabi Milito istället, han är redo för landslaget nu. Bra att också Samuel är med igen, men han ser verkligen långsam ut i Argentina jämfört med i Inter.
Barcelona el Flaco - Fuerza Chile!
2010-03-03 21:53
Spanien ser så överlägsna ut att det är löjligt och det var likadant i matchen mot Argentina för några månader sen. Förvisso är detta bara vänskapsmatcher, men deras spel är så pass starkt att det spelar ingen roll hur mittfältet är formerad eller vilka spelare som är med i startelvan, det ser lika vackert ut varenda gång.

Finns det verkligen ingen annan nation som kan hota Spanien?
Barcelona Abbe.
2010-03-03 21:50
2-0, Sergio Ramos.

Första halvlek slut nu.
Barcelona BlueRed
2010-03-03 21:43
Riktigt kul och lyssna på den kinesiska kommentatorn. Han låter så otroligt besviken när en passning eller målchans inte går hem, oavsett lag.

Förövrigt så är Sagna riktigt bra! Sen så hade jag gärna sett Cissé istället för Henry eller Anelka.
Barcelona Jax12
2010-03-03 21:42
Ämne: Jax12

Stream till....
Tack så mycket!

Riktigt bra bild!
Barcelona Pep.G
2010-03-03 21:42
ElTriplete

Går faktist att lösa,

Marcherano
Messi-Higuain på kanterna
Riquelme
Aguero-Tevez/Milito.
Barcelona Abbe.
2010-03-03 21:41
Fabregas har blivit en riktig surpuppa. Gnäller ofta på domaren. Det gillar jag inte.

Edit: Syftar inte bara på dagens match, alltså.
Barcelona Hetfield
2010-03-03 21:39
El Flaco

Jag försökte verkligen kolla på matchen, men det sved alldeles för mycket att se vad Maradona har gjort med laget, han har verkligen tagit det fina med Argentina, torkat sig, och kastat det i papperskorgen, han må ha varit en magiker på plan, men som tränare är han en jubelidiot. Bra att han har fattat att Higuain och Samuel behövs, förstår dock inte varför han insisterar med att köra med Veron, när man har Riquelme och Cambiasso på tur

Synd om Henry, han kan knappt löpa förbi Pique...

Måste bara säga att jag tycker synd om Frankrike, de är inte i närheten av samma lag som de hade 1998-2000, vad är det för dussinlirare? Jisses, ska Benzema (alldeles för grön), Henry (långt ifrån form), Djibril Cisse och Saha vinna VM åt Frankrike?
Barcelona Abbe.
2010-03-03 21:39
Ämne: Det kan inte vara mö....
Det är vänskapsmatch, var glad att han sitter på bänken.

Han kommer starta i VM, helt klart.
Barcelona Pep - El Míster
2010-03-03 21:38
Det kan inte vara möjligt att Xavi är petad idag??
Barcelona ElTriplete
2010-03-03 21:38
Kul för Argentina att Higuain gör mål. Hoppas Higuain och Messi kommer igång rejält!

Men, samtidigt kan det bli VÄLDIGT svårt för Maradona att välja anfallarna för Argentina under VM. Kolla nedanför:

Lionel Messi - Barcelona
Gonzalo Higuain - Real Madrid
Sergio Aguero - Atletico Madrid
Diego Milito - Internazionale
Carlos Tevez - Manchester City

Maradona har mycket att tänka på....
2010-03-03 21:37
ElTriplete/

Co-sign, men å andra sidan gör du nog bäst i att låta bli att läsa vad Puertan skriver. Trust me.
Barcelona BlueRed
2010-03-03 21:36
Higuain 0-1.

Edit: Se Abbe.s inlägg.
Länktips: livescore.com/
Barcelona Abbe.
2010-03-03 21:35
Higuain 1-0 fick jag höra från min Frankrike-Spanien-stream.
2010-03-03 21:33
Hetfield/

Jag såg bara de första 20 minuterna av Tyskland-Argentina matchen och jag tyckte att la albiceleste inte var så usla som jag hade förväntat mig. Blev förvånad att tyskarna inte var mer aggressiva.
Barcelona ElTriplete
2010-03-03 21:33
Alltså allvarligt, det här går lite för långt.
Jag förstår att man kanske inte tycker om ens rivalers spelare som vi kanske inte tycker om Cristiano Ronaldo eller Kaka men när det är landslagsmatcher behöver man inte överdriva?

Någon i Puertan tyckte att matchen var tråkig förutom Iniestas turpass. Jag förstår att du kanske inte tycker om Iniesta för att han spelar i Barcelona, men att kalla det för "tur" är bara onödigt och löjligt.

Jag kan själv erkänna att Kaka är en bra spelare, samma med Cristiano Ronaldo, Xabi Alonso osv. Men att säga att "de suger" eller "är dåliga" osv. är bara löjligt för att de spelar hos rivalerna.

Håller ni inte med?
Barcelona Hetfield
2010-03-03 21:31
Jax12

Stream till Frankrike-Spanien

Förövrigt så spelar Argentina lika uselt som vanligt, inte för att Tyskland spelare bättre, men nåja
Barcelona Jax12
2010-03-03 21:29
Nån som har någon väl fungerande stream för en som saknar sopcast?
Barcelona Gaucho!
2010-03-03 21:27
England - Egypten 0-1 Zidan

dock bara gått 23 minuter :)
Barcelona ★Barca★
2010-03-03 21:25
Fan vad jag älskar David Villa!

Mäktig är han. Vilken anfallare.
Barcelona BlueRed
2010-03-03 21:24
Villa 0-1. framspelad av Iniesta.
2010-03-03 21:17
Sempre Culé/

"Jag fick faktiskt skaka hand med Diego också"

Hade jag varit dig hade jag aldrig tvättat den handen, hehe.
Barcelona Sempre Culé
2010-03-03 21:16
Ämne: Xavi verkar inte sta....
The Reporter,

Fyra spelare från Barcelona i startelvan får räcka... FIFA viruset står runtom hörnet. Vore bättre om Valdés fick spela. Målvakterna är mindre mottagliga för det där "viruset".

Elfenbenskusten förlorade mot Sydkorea med 2-0! Skräll i kubik.
Barcelona BlueRed
2010-03-03 21:13
Casillas, Ramos, Puyol, Piqué, Arbeloa, X.Alonso, Busquets, Fabregas, Silva, Iniesta och Villa.

Spaniens 11.
Barcelona Sempre Culé
2010-03-03 21:11
Ämne: enligt mig var Ronal....
¡Barça!,

Precis vad jag hävdat många ggr. Fast jag vet inte om han var den bästa någonsin... Stark konkurrens från Diego Armando. Såg honom på en träning med Barça ྎ när Urruti sköt ut bollen till mittpunkten av träningsplanen och Diego dödar bollen med vänsterfoten... Det var imponerande! Jag fick faktiskt skaka hand med Diego också, fast givetvis hade jag varken penna eller papper för en autograf. Tror du man störs på det idag?
Barcelona The Reporter
2010-03-03 21:09
Xavi verkar inte starta för Spanien
Barcelona Sempre Culé
2010-03-03 21:00
cammen,

Detta länktipset verkar bättre. Och det är tydligen inte så himla dyrt. Dyrt är å andra sidan relativt...
Annons: