/spanien/barcelona/forum/16495.aspx/spanien/barcelona/forum/16495.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Real Bulldog KB11
2009-12-03 16:13
Ämne: Joan Gamper 1899

....
Bara för att du inte gillar honom betyder det inte att han är överskattad. Jag ogillar Dani Alves, men jag kan ändå erkänna att det är en fantastisk spelare. Och nu kommer hela forumet att skaka när jag säger detta. För MIG är Ronaldo världens bästa spelare.
Barcelona Rambla - K9
2009-12-03 16:13
obbe

Det är ju väldigt vanligt att andra kubbar värvar för 3 transferfönster framåt i ett? För att inte tala om vilka spelare det handlar. Det är guldbollevinnare och spelare som många storklubbar i Europa dräglar efter. Ni har en trupp där flertalet spelare hade varit nyckelspelare i andra storklubbar. Hos er får de sitta på bänken, visserligen spela, men knappast ingå i startelvan. Är det verkligen sunt att värva för många stjärnspelare när man redan har en massa i truppen?

Det är ännu ett Perez-projekt som snart kommer att gå i graven, jag är övertygad om det. Snart smiter han ut bakvägen som han gjorde förra gången. Är du beredd att sätta emot?
Barcelona Rambla - K9
2009-12-03 16:10
Pierre13#

1-0 är väldigt gynnsamt för Madrid anser jag. Messi ska göra mål på det läget han har i slutet, det gör han 9 gånger av 10 i vanliga fall. Jag tycker inte att Madrid hade så mycket att komma med när Barca fick Busquets utvisad. Då borde ni tagit över matchen, pressat på och hållt bollen inom klaget. Det klarade de inte av. Bollinnehav: 64% - 36% och målchanser 7 mot 3, säger väl det mesta.
Barcelona Joan Gamper 1899
Pierre13#

Jag blundar inte heller för er spelare jag tycker om Casillas för han är ärlig, men inte Ronaldo jag tycker inte om honom helt enkelt. Kaka däremot han är bra och jag ser honom som en förebild men INTE Ronaldo igen många hatar honom för han är en DIVA.
Real Madrid obbe
Barcelonito / Lucho Enrique 21//

A fast vad ha 7 spelare från egna ungdomsakademin. Med pengarna som ni ändå har lagt ner på dessa spelare.

Ändå kritiserar ni oss för att handla för mycket pengar.

Ni handlade också för en del i sommar vilket ni vet. Vi handlade för mer, men vi sålde för mer. Vilket gör att det inte skiljer så mycket i summor på vad vi la ut i somras.

Så att kritisera oss för det, gör er bara till hycklare egentligen.
Real Madrid Pierre13#
2009-12-03 16:08
Och snälla kan några av er här inne sluta skicka PM:s där det står "jävla cp,störd unge, retard, sopa och massa annat. Så jävla onödigt.
Real Madrid Pierre13#
2009-12-03 16:07
Joan Gamper 1899

Därför han gjorde 40+ mål 1 säsong och avgjorde CL semin + finalen året innan. Och leder CL skytteligan nu fast han vart skadad i över 1månad och han hade gjort 4-5mål i ligan? Jo överskattad verkar han va.

Jag kan säga Messi är grym skiter i om han spelar i barcelona eller Djurgården. Man kan inte blunda för vissa spelare. Inestia för mig i form är eran bästa spelare.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-12-03 16:04
obbe

Om man har 7 spelare från egna ungdomsakademin i startelvan i CL-final och mot Real Madrid så kan man nog kosta på sig lite och köpa 2 dyra spelare.
Barcelona Joan Gamper 1899
2009-12-03 16:03
Barca-nist

Äntligen, äntligen och åter äntligen en som kan om fotboll har alltid sagt de till mina vänner Cristiano Ronaldo är överskattad när han va i England han spelade mot dåliga motståndare och man kan prestera hur lätt som helst förutom "The big four" har ett gott exempel, vem minns vårt Clag mot Tottenham ? vi spela ut dom totalt. Till och med talangen 17 åringen Gai Assulin hade lekstuga med Assou-Ekotto så de säger de mesta om överskattade Cristiano "aka diva,tor att han e bäst" Ronaldo.
Real Madrid Pierre13#
2009-12-03 16:02
Rambla - K9

Ramla, jag har inte lipat en dag om den matchen. En förlust är alltid tråkig mot barcelona. Men so mvi spelade den matchen gör att jag är nöjd iaf. Men om ni inte kan inse själva att 1-0 va väldigt bra utdeling för er så kan man inte annat göra en att beklaga eran trångsynthet.

Barcelonito / Lucho Enrique 21

Vinner det inget komemr de inte bli "kris" som i Valencia. Omsättningen på försälningar av allt från kläder till ja, något är stor. Plus klubben sålde för 1miljard denna sommar. Fler kommer säljas.
2009-12-03 16:02
Pierre13#

Felet är att en bank lånar ut till en klubb som kan misslyckas totalt, när det är ekonomisk kris. Vinner inte Real Madrid någonting i år så blir det ganska roligt o se vilken effekt det får på klubbens ekonomi.
Barcelona Rambla - K9
2009-12-03 16:01
Pierre13#

Var någonstans skrev jag att Madrid inte kämpade, inte försvarde sig bra eller att Barca kämpade bättre? Tydligen så räckte det inte till för Madrid förlorade ju? Har du svårt för att smälta det eftersom du fortfaraden lipar om det 4 dagar efter matchen? Det kanske är dags att släppa det nu?
Real Madrid obbe
2009-12-03 16:01
Ni borde bara tänka på att det var D.Alves som slog passningen till Zlatan. Båda två spelare som ni köpt för en del kulor.

Det är inte bara vi som värvar spelare för mycket pengar, det gör de största klubbarna faktiskt, även ni.

Tycker det är irrelevant, att snacka om. Det är laget och hur bra de fungerar tillsammsn som r viktigt.

Vi tog in en hel del nya spelare i sommar, och att få det till ett bra lag direkt är svårt.

Men vi börjar redan komma en bit på vägen. Det har bara gått ca 4 månader, och redan börjar vi jobba som ett lag, och är nu, bland de bästa i europa.

En bit in på våren, kommer vi bli än bättre.
Real Madrid Pierre13#
2009-12-03 15:59
Barca-nist

Jag diskuterar gärna med folk från olika klubbar. Min barndomsvän som jag ser som en bror är Barcelona fan rakt in i hjärtat eftersom han är född där. VI kan diskutera och prata om klubbarna. Utan att bete oss som småbarn och ska sitta med hackyxa å försöka göra så den andra ser dåliga ut.

Men Iaf
Robinho söker efter pengar de vet alla. Adebayor lika så. Men att dra upp massa i madrid är bara fel. Kaka ville inte till en annan klubb han nobba stora pengar i England. Ronaldo kostade att köpa men alla vet man får tillbaka pengarna, vad är då felet?

Sen Galacticos är något media älskar att ta upp och prata om.

Precis detta jag menade kolla på er "pajas,skämmer ut sig, ditt problem" osv. Ett gäng omogna personer. Finns överallt tråkigt att man konstant ska träffa på dem.

Lär er ta en diskution utan att bli hatiska och gå på person angrepp. Gäller även madristas.
2009-12-03 15:58
Pierre13#

Finns inga argument. Vi vann. Ni förlorade. Zlatan kom in från bänken och gjorde mål. Benzema kom in och gjorde inte ett skit.

Kom över det.
Barcelona BlueRed
2009-12-03 15:57
Pierre13#

Pajas, vad yrar du om? Han skrev inte att ni spelade dåligt eller att ni inte kämpade, utan helt enkelt att Barça kämpade också och spelade bra defensivt, visade sig vara effektivare också.

En jämn match, simple as that.
Barcelona Barca-nist
2009-12-03 15:57
Pierre13#

Hur slutade matchen matematiskt?
Barcelona ★Barca★
2009-12-03 15:56
Pierre13#

Ni kämpa bra men tyvärr kom ingenstans!
Barcelona Barca-nist
2009-12-03 15:55
Pierre13#

Tvärr så har Real själv satt sig själv i den sitsen för helt ärligt så finns det flera lag som gör likadant.
City, United osv men Real måste överdriva med den typen av köp och skapa "Galacticos".

Vi alla är medvetna om att alla spelare på den nivån tjänar mer än de förtjänar men spelarnes attityd och skryt kan spegla sig i det hela också!
Hur uppfattarr du själv Robinho, Adebayor och Figo?
Real Madrid Pierre13#
2009-12-03 15:54
Rambla - K9 Barcelona

Oavgjort va ett resultat som hade speglat matchen. Så Madrid spelarna kämpa inte? försvarade sig inte Madrid bra? dumt argument. "Vi kämpa bättre"

Mjooodå

★Barca★

suck
2009-12-03 15:53
Varför man pratar om Ronaldo och Madrid här inne är ett jävla under. Ett lag vi precis har slagit, Ronaldo som blev tvåa i världen efter Messi. Varför pratar ni om Madrid? Och varför vill Madridistas ha bekräftelse på allting här inne?

Benzema är bättre än Zlatan, Ronaldo bättre än Messi, Xabi bättre än Xavi, Diarra bättre än Yaya, Ramos bättre än Alves. Är ni nöjda? Så sluta diskutera skitämnen som Madrid här inne nu.
Barcelona ★Barca★
2009-12-03 15:53
Rambla - K9

Haha han skämmer ut sig!
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-12-03 15:52
Haha bollinnehavet igår, förkrossande siffror :)
Barcelona 79%
Xerez 21%
Barcelona Rambla - K9
2009-12-03 15:52
Ämne: vad ni är roliga, s....
På vilket sätt var inte Barcelona värda att vinna? Kämpade de inte, försvarade de sig inte bra, skapade de inte chanser? Vad fan är ditt problem?

Det heter medgångssupportrar och inte medgångs supportrar. Skriver du också djupfryst kyckling lever?
2009-12-03 15:50
Bläddra till den sista bilden, Underbar bild på Zlatan. 1,94 cm, 90 kg men killen är smidig, haha.
Real Madrid Pierre13#
2009-12-03 15:48
vad ni är roliga, ska drar upp konstant "spelar för pengar" vad är det för skitsnack? Spelar alla i barcelona gratis eller? Finns inte en utomstående som säger att ni va värda att vinna. Läs utanför era egna skribenter så ser ni att det finns liv utanför Barcelona. Wake up! Uppenbarligen medgångs supportar har ni.
Barcelona ★Barca★
2009-12-03 15:45
aRnes_Madrid

Messi hade chans Pique med. Men ni satte inte era chanser.

Rätt lag vann tills slut. Vi är bättre än er och kommer alltid vara det.

Barca spelar med hjärta medans ni spelar med MONEY!
Barcelona Barca-nist
2009-12-03 15:41
aRnes_Madrid

Tänk dig då stackars Teneriffa som fick ett bortdömd mål!?

Var det någon som klagade på er?
Real Madrid aRnes_Madrid
2009-12-03 15:39
Med tanke på nivån på dina inlägg så kanske du inte bör förvänta dig svar från någon äldre och mer vis användare. Spärrad pga din konsekvent låga nivå! /Mod
Barcelona Barca-nist
2009-12-03 15:38
aRnes_Madrid

Jag är glad nu och gladare imorn för oavsett spelets kvalite så är det poängen jag minns imorn inte annat!
Annons: