/spanien/barcelona/forum/16484.aspx/spanien/barcelona/forum/16484.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelonistas
2009-12-03 00:18
softa alla kolla länktips bra soft musik efter barcas seger ta de lite lungt me music.
Barcelona Rambla - K9
2009-12-03 00:16
Suñol har faktiskt en poäng. Det är inte lätt för Rafa och Chygro att fördela bollarna när ingen visar sig, ja förutom Xavi som kommer ner och gör sig spelarbar. Speciellt inte i vilket skick planen var.
Barcelona MSL#666 !2-6!
2009-12-03 00:15
Ämne: Snart dags för en Zl....
är fortfarande förbannad!
Barcelona Suñol
2009-12-03 00:15
Rambla - K9: Jag kan inte hålla med om att Maxwell gjorde en dålig match idag. Han visade på fin bollbehandling och löpvilja nästan matchen igenom. Däremot så var positionsspelet sådär ibland men med tanke på hur många matcher han har spelat i år så tycker jag det är förlåtligt.
Barcelona westinho
2009-12-03 00:14
Snart dags för en Zlatan-krönika? Jag menar, mer än hälften av oss blev förbannade när de skickade iväg etoo och köpte ibra för enormt mycket pengar. Men herregud så bra han har varit, överträffat förväntningarna.
Barcelona Fred Perry
2009-12-03 00:13
Har någon en länk till Zlatans mål?
Barcelona Rambla - K9
Jag håller med Andreas om Maxwsell. Han kom in fel i många situationer. Självklart stort plus till assisten till Henrys mål.

Det här var verkligen inte Yayas underlag. Idag ville jag att Xavi skulle få vila och inte spela 90 min. Dessutom så hade jag hoppats på speltid för både Jeffren och JDS. Med tanke på hur svårt vi hade att kontrollera matchen kanske det var lika bra att de inte startade matchen. Vi såg alla hur svårt Pedro hade det tex.

En annan som varit svag på sistone är även Keita tycker jag.
Barcelona Suñol
Orka bry er vad trettonåriga maränger tycker...
Barcelona el Flaco - E.F.R.
2009-12-03 00:12
Klint: "Minnet från denna match? De tre poängen. Nada más."

Co-sign. Går nog inte att sammanfatta denna matchen bättre än så.

*Går och lägger mig*
Barcelonistas
2009-12-03 00:11
Blanco4life - Gallardón - Casa Blanca

lol den här snubben är ju förfan totalt efterbliven!
Barcelona Suñol
2009-12-03 00:10
Hur kan ni säga att backlinjen gjorde mittfältet dåligt? Ingen visade sig eller löpte av mittfältarna det mer eller mindre tvingade Chyg och Marquez att va spelfördelare.
Barcelona tarrak
Som flera varit inne på så var det kanske den sämsta matchen sedan Pep tog över. Det är verkligen problematiskt hur stora problem vi får när vi ställer över några stjärnspelare.

En favorit som Yaya har sjunkit en hel del i mina ögon. Är det något jag ogillar så är det spelare som gnäller i pressen. Men jag avskyr verkligen spelare som gnäller och inte levererar när de får chansen. Vi är inte där än men det här var ett stort steg i den riktningen.
Barcelona Barca-nist
Rambla - K9

Jag tycker många i backlinjen slarvade och Alev var mer "städ-tant" än va Yay var idag.
Barcelona Sersari
Maxwell skötte sig bra idag. Tror både Keita óch Xavi behöver vila, de har spelat väldigt mycket.

Är glad att Chygrynskiy och Marquéz spelade 90 minuter idag, inte för att de var bra men för att Puyol och Piqué(småskadad)kunde vila idag efter den hetsiga veckan.

Världsklass av Ibra, vilket fantastiskt nyförvärv han är.

Grymt bra assist av Messi.
Barcelona Andreas (Aris/Brasilien Red.)
2009-12-03 00:09
Rambla - K9

Jag håller med. Alves räddade oss flera gånger, han kändes lite som Puyol i förra matchen. Jag tycker faktiskt också att Maxwell var ganska dålig idag förrutom inlägget till målet. Annars hängde han inte med överhuvudtaget och felbedömde flera situationer.
Barcelona westinho
Rambla

Du har helt rätt, de som säger att Alves bara är bra offensivt är ute och cyklar. Han är grymt bra defensivt också, han har utvecklat det sedan han kom till barca.
Barcelona Barcanist
banklev

Tack (men den funkar inte?) :-P
Barcelona El_Duderino
Barcadinho: Man har all rätt i världen på att klaga på Marquez efter den här matchen, men "gamling" är ju fel ord, 30 år är ju oftast den gyllene åldern för en mittback.
Barcelona Puyi_5 (D.E.P. Puerta)
2009-12-03 00:08
Så otroligt skönt att vinna en skitmatch, med två mål dessutom! Zlatan är ju för underbar att ha i sin klubb!Han är precis det Barca saknade!
Barcelona tano
2009-12-03 00:08
Gött att Zlatan nätade igen! Inget snack om känsligheten i den foten. Iniesta däremot kommer nog aldrig bli någon målgörare...

Men alltså vad gjorde baklinjen idag? Baklinjens katastrof spel gjorde mittfältet dåligt. Mycket tråkig match tills Messi och Zlatan kom in. Då blev det iaf lite roligare i anfallet, fast baklinjen fortsatte spela under all kritik.
banklev
2009-12-03 00:07
Barcanist

Klicka på fliken spelare så ser du skytteligan i La Liga
Barcelona Suñol
Jag tycker man kan sammanfatta den här matchen som ytterbackarnas match. Alves var planens bästa spelare och Maxwell visade för första gången att han är ett gångbart alternativ för vänsterbacken. Annars var det segt...
El_Capitano
Barcadinho.

hehe, precis =)

Vill ni skratta lite innan era skönhetssömn, besök Puerta.
Nu är det Benzema vs Zlatan som sänkte Real för två daga sen..

Gonatt =)
Real Madrid N(N)
Jag hittar inte inlägget, tyvärr. Verkar som det är bortmodererat
Barcelona BlueRed
2009-12-03 00:06
Barcadinho.

Skoja inte, Rave-party runt Messi när han kom in.
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
"Blanco4life - Gallardón - Casa Blanca //

"När Benzema blir världens bästa spelare kommer du käka upp dina ord, Zlatan kommer ALDRIG bli det, så länge han kallas

"THE BIG GAME FLOPP" "

Haha killen har precis avgjort El clasico mot nollorna. Och dom kallar honom the "big game flopp":P.

Vill dom se på floppar så är det bara att kolla igenom en lagbild på real. 5miljarder ir va truppen är värderad till och får stryk mot Alcohol ir va fan dom heter:D.

Benzema måste va den största floppen i mannaminne lika lat och trög som min 8 åriga feta katt som bara ligger chillar på soffan dygnet runt:P.
Barcelona Rambla - K9
Räddade inte Alves Marquez arsle i defensiven flera gånger under matchen? Jag uppfattade det så i alla fall.
Barcelona Barca-nist
V.Valdes (MQUC3)

Jag tror inte Pep är så dum att sälja en spelare pga en match!

Då borde han sälja flera idag.
Matchen var inte i bästa klass men man vinne rinte alla matcher med "super spel". 3 Poäng är allt jag ser just nu.
Barcelona Barcanist
2009-12-03 00:05
Hur många mål har Zlatan gjorde på hur många matcher?
Barcelona Barcadinho.
2009-12-03 00:04
El_Capitano/

Och inte bara det. Massa med laser på Messi och Xavi
Annons: