/spanien/barcelona/forum/1648.aspx/spanien/barcelona/forum/1648.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Leo y Cesc
2015-11-22 16:01

Såg hela matchen i repris nyss på Viasat, fyfan vilken match!

Detta måste vara den bästa matchen jag sett under LE och som lätt kan jämföras med Peps Barca.

Hela världen fick åskåda en magisk match. Måste hylla Busquets, han står rätt i 92 min och spelar så otroligt kyligt och alltid tar rätt beslut. Ser spelet redan flera sekvenser innan. Otroligt fin teknik med boll.

Busquets måste fan bli tränare efter karriären.

Del bosque har själv sagt: Omjag fick vara en spelare så hade jag velat vara Busquets.

Iniesta,Neymar, Roberto och Suarez gjorde en otrolig match.

När vi har många spelare på plan som visar upp god form och självförtroende då blir det en rolig tur som man får sitta och njuta av.
Barcelona Davids3
2015-11-22 15:50
Segern igår betraktas som större än 2-6 segern och är härmed den största Barca-segern i Bernabeu på 40 år !!
Barcelona Amo.38
2015-11-22 15:46
Herregud vilken uppvisning vi bjöds på igår! Alltså Lucho den mannen lyckas gång på gång motbevisa mig. Han ska ha otrolig eloge för att han lyckades manövrera ut Real och Benitez utan MESSI dessutom!!! Trodde aldrig laget kunde spela så bra utan Messi.

Neymar & Suarez är kungar, känns så otrolig skönt att ha både världens andre och tredje bästa spelare i laget. Bådar otroligt gott inför framtiden!
Barcelona Himne del Barcelona
2015-11-22 15:41
Barcelonistas 2-6 kommer alltid vara min favorit. Just med tanke på det utsatta läget Barcelona befann sig i när Higuain gjorde 1-0. Där och då höll laget på att tappa ligatiteln (endast en poäng skiljde i det läget), vilket alla normala fotbollslag också hade gjort. Att då inte bara lyckas vända på det - vilket hade varit en imponerande prestation i sig - utan även bjuda på en magisk show och effektiv fotboll för att till slut vinna klart på Bernabeu känns fortfarande ofattbart. Dels att ha kvalitéerna rent fotbollsmässigt för att kunna genomföra det och dessutom psyket för att klara av att hantera pressen när allting stod på spel.
Barcelona enkos
2015-11-22 15:38
Munir alltså hur många chanser till ska ha få? Otroligt dålig spelare som inte kan göra mål ens är den är öppen
Barcelona ElRaval
2015-11-22 15:24
[QUOTE=*hjärta* el Jefecitos hesa röst ]Jag har bojkottat allt som har med Barca sen i somras, en snegling hitåt efter clasicon och jag ser dani springa runt med xavis nr (ingen pensionering?) Och sedan kommentarer som denna om sergi roberto. W T F ? [/QUOTE] Varför skulle inte en spelare som spelat upp sig så pass vara aktuell för ett landslag? Man kritiserar när en spelare spelar dåligt och berömmer när han gör det bra. Det är så det fungerar, väl?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona enkos
2015-11-22 15:21
Stor eloge till domaren som inte gav vika för publiken, Bales och Penaldos filmningar..
Barcelona BARCA-més que un club
2015-11-22 15:16
Vilken härlig söndag efter utklassning igår på Bernabeu totalt dominans alltså.
Barcelona Vampíro
2015-11-22 15:01
[QUOTE=^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^]Länk Snälla :-).. Minns inte vem det var som länkade en sida där man kunde se i efterhand all eftersnack i alla ligor och Cl. Det brukar finnas där revista de La liga också. Min data gick sönder och alla mina bokmärkeringar har försvunnit. Någon som har den hemsidan? Tack, tack tack tack.. [/QUOTE]
Barcelona Davids3
2015-11-22 15:00
Real Madrid's last 2 games with Fernandez Borbalan as ref.

Atletico Madrid 4 - 0 Real Madrid
Real Madrid 0 - 4 FC Barcelona.
Barcelona enkos
2015-11-22 14:55
Dusel Penaldo överlägsen vem? Hans är inte ens tvåa trea eller fyra längre... När har han varit briljant i en stor eller större match? Bara under hösten har han spelat mot Atletico Barca Sevilla Bilbao Psg x 2 Danmark och varit totalt osynlig
Barcelona Barcelonistas
2015-11-22 14:54
Cristiano Ronaldo: "People mabey think we lose 0-4, but in my mind we won." HHAHAH.
Barcelona Barclasico
2015-11-22 14:51
Haha, Vet inte om nån har lagt upp den än.. Men den är så jävla bra! Cristiano Ronaldo: "People maybe think we lose 0-4, but in my mind we won."
Barcelona enkos
2015-11-22 14:48
Penaldo med sina löjliga överstegs finter som inte leder någonstans, Alves bara står framför honom och skrattar :)))
Barcelona Dûssel
2015-11-22 14:48
@Stright outa Barca:

Vem bryr sig om enmans shower? Messi är väl alltid i topp på sådana listor? Att man hela tiden orkar jämföra 2 spelare? Jag gillar ronaldo och messi, zlatan likaså. Messi är en bättre spelare än ronaldo men dessa 2 är fortfarande heöt överlägsna. Att sitta att jämföra spelare som folk gör här så mellanstadiet där 2 pojkar jämför vilken pappa som har bäst bil. Barcelona har världens bästa spelare och madrid den nästbästa. Det vet många om redan.
Om man nu ska jämföra så är det väl egna produkter i diverse 11or som presterar.
Ronlado - messi jämförelser? Snälla..
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-11-22 14:41
@Vampíro:

Länk Snälla :-)..

Minns inte vem det var som länkade en sida där man kunde se i efterhand all eftersnack i alla ligor och Cl.

Det brukar finnas där revista de La liga också.

Min data gick sönder och alla mina bokmärkeringar har försvunnit.

Någon som har den hemsidan?
Tack, tack tack tack..
Barcelona Barcelonistas
2015-11-22 14:40
0-4 5-0 2-6 Vilken är er favorit?
Barcelona LillfingerTumme
2015-11-22 14:37
Missade matchen igår så har endast sett höjdpunkter, men finns det någonstans man kan se hela matchen nu i efterhand?
Barcelona Barcelonistas
2015-11-22 14:35
Enkos- 2-3 fel är ju inget under en match som är 90 minuter.
Barcelona enkos
2015-11-22 14:34
Första 27 min gör Busquets tre grova fel, två på mitten och den tredje på straffområdets linje nära bjuda Real på mål
Barcelona Stright outa Barca
2015-11-22 14:23
#Messi: 7 dribblingar på 15 minuter. #Ronaldo: 3 dribblingar på 90 minuter. (FCB_OneTouch)
Barcelona enkos
2015-11-22 14:16
Haga Bernabeu buar åt att Barca håller i bollen och passar 37 gånger innan Suarez gör mål
Barcelona Barcelonistas
2015-11-22 14:10
0-4 jag upprepar 0-4. 6 poäng före!
Barcelona neymar JR
2015-11-22 14:05
Du kan fortsätta bojkotta allt med Barcelona
Barcelona *hjärta* el Jefecitos hesa röst
2015-11-22 14:03
@MrKnowledge:

Jag har bojkottat allt som har med Barca sen i somras, en snegling hitåt efter clasicon och jag ser dani springa runt med xavis nr (ingen pensionering?) Och sedan kommentarer som denna om sergi roberto.

W
T
F
?
Barcelona enkos
2015-11-22 14:00
Och ang guldbollen så slutade omröstningen den 20 nov dagen innan matchen igår.. synd då hade Penaldo torskat ännu fler röster och Neymar och Suarez vunnit ännu fler..
Barcelona Vampíro
2015-11-22 14:00
[QUOTE=Canaletes]Eftersnack. Fan va Henry sågar Madrid haha. [/QUOTE] Det bästa var i halvtid när hon frågade honom hur frustrerad han var över Madrids spel och han svarar: "Personally not because Barça is winnig". Haha legend.
Barcelona enkos
2015-11-22 13:59
@Blaugrana91:

Han kommer i alla fall inte att lämna nu i januari för han är en för stor ego för att göra det för han kan bara inte se CL på tv om han nu går till ett annat lag..
Barcelona Deulofeu
2015-11-22 13:54
Repris på gårdagens match på viasat nu!

Går ni in på Gijon matchen brukar man kunna se program som kommer efter matchen! NI som endast har viaplay alltså...

Mycket nöje
Barcelona Barcelonistas
2015-11-22 13:53
Var det bara jag som fullständigt njöt när man såg Perez face vid 0-4? Haha hans fula face är alltid roligt att bevittna när Barca demolerar hans Madrid.
Annons: