/spanien/barcelona/forum/16463.aspx/spanien/barcelona/forum/16463.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona petersays
2009-12-07 09:55
Är det bara jag som tycker att Mascherano och Robinho vore två helt värdelösa värvningar? Verkligen HELT värdelösa! Yaya är hästlängder bättre än Mascherano, och det finns väldigt många andra intressanta yttrar än Robinho, som dessutom suttit skadad hela säsongen, har ett brokigt förflutet och knappast känns som en culé. Dessutom kommer båda vara fantastisk dyra. Nej, inte en chans. Lägg ned ryktena genast!
Barcelona westinho
2009-12-07 01:48
BlueRed

Ahhh den e sinnessjuk :), riktigt grymt av honom att hoppa sittandes och stöta bort bollen. Save of the season.
SLarsson
2009-12-07 01:37
westinho

Tack så mycket, riktigt skönt att folk tycker om den. Tog riktigt länge att göra!

Joan Gamper 1899

Japp det är jag som gjort den. Tack så mycket!
Barcelona BlueRed
2009-12-07 01:37
Roma - Lazio highlights, länk. Runt 2.30 så finns Sergios räddning, värt och titta.

God natt.
Barcelona Joan Gamper 1899
2009-12-07 01:36
SLarsson

Är de du som har gjort den ? kolla på den av en slump för en halv timme sen.

Grymt bra video.
Barcelona westinho
2009-12-07 01:34
SLarsson

Underbar video. Satt klistrad framför videon i 20 minuter. Utan tvekan den bästa Ibrahimovic-videon på youtube.
Efter att man sett videon förstår man verkligen hur stor han är, och hur han har utvecklats till en av världens bästa.

Keep up the good work!
SLarsson
2009-12-07 01:10
Barcelonistas

Tack så mycket!
Barcelonistas
2009-12-07 00:59
SLarsson

riktigt nice den bästa ibra vid jag sett på youtube!
Barcelona Hetfield
2009-12-07 00:45
Det är nästan lite lustigt hur Jesper och Pontus försöker få det att låta som "Messi var bara lite sliten och ur form, därför så passade han inte"...

De vet väl att det hela "Messi vs Zlatan" grejen filmades..och att det var dessutom live? Svårt att försöka ändra på det då....
SLarsson
2009-12-07 00:41
Hallå där. Sorry om jag bara kommer in och avbryter eran diskussion. Men jag skulle gärna vilja höra vad ni tycker om min nya film jag gjort om Zlatan. Det är hans karriär från Malmö till Barcelona.

Tack!
Barcelona BlueRed
2009-12-07 00:37
Joan Gamper 1899

Inte alls dåligt att dem får vara med på fotbollskanalen, ett bra ställe och låta dem samlas på. Så länge dem inte kommer med i EuroTalk så är jag nöjd. Anti Kåmark där, hoppas han aldrig kommer med där igen.
Barcelona Rambla - K9
2009-12-07 00:29
Mohamed, en liten detalj bara. Ballon d'Or är priset för Europas bästa fotbollsspelare, inte världens. Det kommer senare, Fifa player of the year.
Barcelonistas
2009-12-07 00:13
lol var det inte i xerez matchen där messi spela fram till zlatan? haha vilka clowner
Barcelona Rambla - K9
2009-12-07 00:12
Vadå, märkte ni inte att de försökte släta över det? Nu hette det att Messi nog varit frustrerad och ur form. Innan så påstod de ju att allt berodde på en schism mellan Zlatan och Messi. Nu låter det annorlunda för de har ju självklart insett hur fel de haft. Nu försöker de rädda ansiktet och släta över det hela.
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
2009-12-07 00:11
Clownerna klagar på att Messi inte har spelat fram ibrahimovic på några månader, sen när har det blivit obligatoriskt för Messi att spelar för ibrahimovic? och inte spela för det första för laget? och för det andra för sig själv
Real Madrid REAL MADRID!
2009-12-07 00:10
nästan att ni borde till och med tycka att dom snackar överdrivet mycket skit om real nu?
Real Madrid REAL MADRID!
2009-12-07 00:09
fan vilka clowner dom är på fotbollskanalen europa...
Barcelona Joan Gamper 1899
2009-12-07 00:08
Kåmark och Hussfelt fortsätter med Zlatan-Messi. Pinsamt att dom får jobba på Fotbollskanalen.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico! -
2009-12-07 00:07
Abbe.

Pinsamt..
Barcelona Rambla - K9
Kåmark och Hussfeldt försöker rädda ansiktet. Vilka kärringar. Sorry, det funkar inte för ni har redan gjort bort er rejält.
Canaletes
Abbe.

Håller med.
jävla pajaser
Barcelona Abbe.
2009-12-07 00:06
Ämne: Missa inte nu Fotbol....
Firma Kåmark och Hussfelt gör bort sig än en gång. Pinsamt att de inte släpper det där än.

Canaletes
2009-12-06 23:40
Missa inte nu Fotbollskanalen Europa!!!

Exclusiv Zlatan som vanligt! :D
Canaletes
2009-12-06 23:29
haha såg no TV4sport nyheterna

Messi o Zlatan med bakgrundsmusiken av Topgun :P
romantisk :)
2009-12-06 23:28
Barcadinho.

Jo, du har rätt. Det var underbart och höra Bilbao fansen applådera efter hörnan där Iraizoz kom upp på. Bilbao föreningen är något alldeles extra, jag håller med.
Dock så tycker jag att Sevillas är den bästa i Spanien :)
Jäklar vilket tryck det blir under stormatcher på Sanchez Pizjuan.
Barcelona Barcadinho.
2009-12-06 23:16
Ja, jag håller med. Riktigt spännande och bra intensitet på Bilbao-Val. Men jag fattar inte hur domaren kunde se en straff.

Jag gillade att se spelarna efter matchen. Kramar och hälsar varandra för en bra match, exemplarsikt.
Och inte minst fansen med sitt obegränsat lojalitet. Står och tackar sina spelare för insatsen trots förlusten. Kudos för hela Bilbaos förening. De är något speciellt.
2009-12-06 23:13
Hetfield

Jag tror inte på statistik, bollen är rund och det är 90 min på matchklockan.
Espanyol förlorade idag 0-4 mot Racing Santander, ett lag de borde ha vunnit med solklara 4-0.
Men som många andra lag i La Liga så är de knappt motiverade mot "små" klubbar som Racing.
Men när Barca och Espanyol, Arsenal - United eller Fenerbache - Galatasaray så spelar statistik ingen roll, inte för mig iaf.

Längtar redan nu till matchen! :D
Barcelona Hetfield
2009-12-06 23:09
På tal om derbyn, dags för oss att möta Espanyol, sist vi lirade mot de på hemmaplan så slutade det väldigt dåligt

Vi får hoppas att vi lyckas vinna över de innan uppehållet, och vi får hoppas att ledningen köper en mittfältare eller kantspelare under Jan.fönstret
2009-12-06 23:06
BlueRed

Ja juste, glömde bort att han var nere.

Hetfield

Då var det väl en makalös räddning ;)
Lazios målvakt gjorde också ett par fina räddningar.
Dock så var matchen i stort sett boring, har ren ångest av att jag skippa Athletic - Valencia, någon som kan berätta om hur matchen var i helhet?
Barcelona Hetfield
2009-12-06 23:03
Nej nej min vän

Han ligger ner, och lyckas sträcka sig och tippa över bollen, det är klass!
Lägg till att skottet var hyffsat hårt, makalös räddning!

Annons: