/spanien/barcelona/forum/1646.aspx/spanien/barcelona/forum/1646.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelonismo
2015-12-11 15:32
Real Madrid's appeal has been rejected by TAD and are now definitely out of CdR

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Barcelonismo
2015-12-11 15:32
Real Madrid's appeal has been rejected by TAD and are now definitely out of CdR

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Barcelona Junta Dimision
2015-12-11 15:31
"Real Madrid has been eliminated from the Spanish Cup, justice at last."

Rafael Hernandez skrev detta på sin twitter nyss, antar att Real Madrids senaste överklagan gick käpprakt åt helvete med andra ord.
Barcelona kingrodrigues
2015-12-11 15:23
Katalano My bad.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona neymar JR
2015-12-11 15:03
Kaptoum (Barcelona B): "I was a bit shocked to learn the boss had picked me as a starter against Leverkusen… This was a huge boost for me." Han hade en dålig dag men ack så viktigt ge dem chansen när man kan. Messi behandlade dom rätt med
Barcelona Katalano
2015-12-11 14:27
@kingrodrigues:

Jag rekommenderar att du läser mer än ett inlägg innan du skriver "ni", då det bara är en person som har kommit med något som har med det att göra, i övrigt är det annat som det diskuterats kring. Jag tar åt mig eftersom det var mig som Barcelonistas svarade i det inlägget, men ingenstans har jag över huvudtaget bedrivit någon fråga om vem som är mest Culé.
Barcelona kingrodrigues
2015-12-11 14:22
Hahahaha Ni är som barn eller?? Tjafsar om vem som är mest cule?? Ingen i klubben vet ens att ni existerar. Lägg ner och diskutera på en bra nivå. Folk alltså....
Barcelona Katalano
2015-12-11 14:17
Match imorn mot Deportivo. Med tanke på det oavgjorda resultatet mot Valencia senast så vill jag se bästa möjliga laguppställning i denna match. Jag vet att vi har Klubblags-VM framöver också, men jag prioriterar det mycket lägre än ligan och ser hellre att vi roterar spelare under detta. Hur tänker ni andra?

Barcelona Barcelonistas
2015-12-11 13:27
Somiserem - vart kom du ifrån? Nej vi lägger ner detta.
Barcelona DM1982
2015-12-11 13:25
[QUOTE=R85]När är cl lottningen ? [/QUOTE] Måndag 12:00.
Barcelona SOMISEREM1899
2015-12-11 13:16
Barcelonistas

''Ingen här inne e mer cule än mig''. Jaså, det säger du? Samtidigt sitter du och hackar på Katalano för att han dömer dig utan att känna dig. Du är medveten om att du gör exakt samma sak nu va? Hyckleri.
Barcelona Katalano
2015-12-11 13:14
Barcelonistas

Suck, det här är ingen P****mätartävling om vem som är mest culé. Jag vet att du är culé och jag minns när du började att skriva här inne. Det ställer jag mig inte frågande till. Men med tanke på vart du är på väg med denna diskussion så släpper jag det nu.
Barcelona Barcelonistas
2015-12-11 12:58
Hösten*
Barcelona Barcelonistas
2015-12-11 12:57
Katalano - men snälla du va fan pratar du om? Vadå inte samma värderingar ingen här inne e mer cule än mig. Du känner inte mig. Jag är mer cule än vad du någonsin varit och någonsin kmr va så snacka inte sån bullshit. Jag vet att Barca är en ödmjuk klubb, och jag tycker jag som person e ödmjuk. Men sen de klart att man ( de gäller alla) vill försvara klubben så mycket som möjligt. Ingen ska snacka skit om Barca den som gör de kmr attackeras av mig så enkelt är det. Sen det här med Rakitic så kan ingen blunda att han varit usel den här våren? Om det är ok att vara så usel som han varit då har ni för låga krav. Han gör det bra under defensiva spelet där får han + från mig. Men han måste steppa upp under offensiva spelet för där kan han ju mer elr hur?
Barcelona neymar JR
2015-12-11 12:42
Måndag kl 12
Barcelona R85
2015-12-11 12:25
När är cl lottningen ?
Barcelona neymar JR
2015-12-11 10:54
Eh tillskillnad från Fabregas så är rakitic spelaren man vill ha när säsongen skall summeras. När det skall avgöras så är det han som kliver fram
Barcelona Lionel Messi n10
2015-12-11 10:52
Rakitic är precis den spelaren vi måste ha i detta Barca. En spelare som springer sönder och ändå är bra med boll. En spelare som låter Messi slippa hemjobbet och överarbeta defensivt. I ett så offensivt trio där framme så behövs en spelare som Rakitic i mittältet. En spelare som också är bra på att fylla på i boxen vilket också behövs tycker jag.
Han är i dålig form bara just nu and Thats it enligt mig.
Barcelona Katalano
2015-12-11 10:29
Barcelonistas

Jag beslutar inte det. Jag ställde bara frågan till dig, varför du är fan av en klubb som står för andra värderingar än vad du gör?

Jag respekterar allas åsikter men inte sättet som vissa formulerar dessa på och hur man försöker att trycka in dessa åsikter i andra genom att skriva dem så fort tillfälle ges.
Barcelona Barcelonistas
2015-12-11 10:15
Katalano - jag kan lova dig att jag inte är "Barcelonismo" Så man måste va ödmjuk för att kunna hålla på Barca? Vem fan är du o bestämma de? Acceptera att folk har olika åsikter. Rakitic jag börjar inse vilket jobb han lägger ner nu men det finns saker jag fortfarande e kritisk till.
Barcelona Barca4life98
2015-12-11 10:09
Ali G Lite skillnad mellan Modric och Gundongan då Modric är livsviktig för Real. Gundongan däremot är en annan femma... Och vem gjorde assist till Messis mål i onsdags förresten? Glas-spelaren som ni så gärna vill ha måste ju kunna spela också. Inte vara skadad 24/7. Men en ny Vermaelen skulle inte skada :) Verratti är den ENDA som skulle HÖJA nivån på vårt mittfält.
Barcelona Katalano
2015-12-11 09:19
Barcelonistas.

Detta skrev du för inte så länge sedan: "Rakitic kmr snart att få titeln Lord snart. Fler och fler börjar inse de jag sagt hela tiden."

Detta är vad Barcelonismo skrivit ett par gånger sista tiden: "Om det inte vore för Douglas, så hade Rakitic vid det här laget haft titeln som "Lord"."

Detta visar att du visst är emot Rakitic och jag är övertygad om att du är Barcelonismo (nytt kontor sedan september i år) är samma person vilket stör mig när det är så många idiotiska inlägg och påhopp från dessa 2 nick hela tiden. FÖrstår inte varför "ni" vill sänka nivån så mycket här på forumet. Sättet ni skriver på hör inte hemma i klubben Barcelona utan det är en attityd som hör hemma i Real Madrid.

Varför håller såna som du ens på ett lag som inte överensstämmer med era egna värderingar? Barca förespråkar ödmjukhet och det är något som du inte visat det minsta av här inne.
Barcelona Barcelonistas
2015-12-11 03:14
Haha snälla ja hatar inte Rakitic. Så länge vårt kollektiv fungerar så tänker jag inte kritisera någon. Rakitic är välkommen och glida på bananskalet.
Dybala21Messi10
2015-12-11 03:00
@Barcelonismo:

Vartifrån fiskar du likes egentligen? Hur många konton har du egentligen, gubben? Jag tror fan heller att någon annan än du hatar Rakitic så mycket. Du, Ali g, Barcelonistas är samma.
Barcelona Ali G
2015-12-11 00:17
Barca4life98

Enligt din logik så är Modric inte bland de bästa då han bara haft en bra säsong (13/14). Det har varit tragiskt att se Rakitic spela de senaste matcherna, fortsätter han såhär kommer även Gumbau att peta honom.
Barcelona Barca4life98
2015-12-11 00:08
Alltså ni som säger att Rakitic har varit dålig? Alltså vad förväntar ni er att han ska göra på plan? Han sköter rollen han har fått och det funkar väl? Vi har ju spelat bra denna höst utan Iniesta och Messi i olika perioder. Gundongan en av världens bästa? Snälla en bra säsong (12/13) gör inte att man blir en av dom bästa i världen...
Barcelonismo
2015-12-10 23:51
@LegendenN10:
Min vän, Gundogan är nämligen en av världens absolut främsta mittfältare och har kvalitéer som Lord Rakitic inte är i närheten av. För i sanningens namn, så har kroaten onekligen gjort en rad mediokra och för att inte säga usla insatser under denna höst. När Arda Turan är spelklar i januari, så kommer Roberto att peta Lord Rakitic till bänken.
Barcelona Barca4life98
2015-12-10 23:38
Ali G Ja Rakitic med sitt slöa spel var en bidragande orsak till vår trippel. Snälla det börjar bli löjligt att folk fortsätter snacka skit om Rakitic... Gundongan? Killen gjorde en bra säsong that's it. Ja han var grymt bra men överdriv inte...
Barcelona enkos
2015-12-10 23:13
Messi stor favorit, Neymar tvåa enligt nästan alla spelbolag Om Kahn tror på penaldo kan han tjäna 15 ggr pengarna :) Lionel Messi Neymar Cristiano Ronaldo 10Bet bet-at-home bet365 BetClic Betfred Betsafe Betsson BetWay Expekt Mybet NetBet NordicBet Pinnacle Sports Titan Bet Unibet 1,08 13,00 15,00 1,05 10,00 8,00 1,08 13,00 15,00 1,08 10,00 15,00 1,09 11,00 10,00 1,10 12,00 12,00 1,10 12,00 12,00 1,08 13,00 12,00 1,08 10,00 15,00 1,12 9,00 7,50 1,08 13,00 15,00 1,10 12,00 12,00 1,10 1,08 12,00 12,00 1,08 10,00 9,00
Barcelona Ali G
2015-12-10 23:07
@LegendenN10:

Lets agree to disagree. Gundogan är en mer talangfull spelare,en mittfälstyp som är gjord för Barca. Rakitic är en spelare som passar Atletico med sitt defensiva arbete, man får Fabregas vibbar av Rakitic med sitt slöa spel. Gundogan är en klart bättre spelare och då ska vi inte ens ska om hur bra han var innan sin skada, han var på en nivå Rakitic aldrig kommer komma nära.
Annons: