/spanien/barcelona/forum/16451.aspx/spanien/barcelona/forum/16451.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ★Barca★
2010-01-28 20:45
Bra sagt av Bojan. Många hade lämnat och sagt får jag inte speltid så lämnar jag. Men Bojan är en stark person.

Då tänker jag på Dos Santos. Som trodde han skulle bli en stjärna och se vad som hände. Man ska inte ha bråttom.

Barcelona Andreas (Aris/Brasilien Red.)
2010-01-28 20:38
Jag tycker det är oerhört starkt av Bojan att ha den inställningen och attityden han har. Han får ständigt sånna frågor om han vill lämna Barca, det verkar som om några verkligen vill det för annars skulle inte denna fråga komma upp ständigt.

Han är väldigt smart och han kommer bli en stor spelare en dag efter allt tålamod och hårt arbete.
Barcelona el Flaco - El Movimiento 2-6 de Mayo
2010-01-28 20:01
Under en presskonferens idag uttalade sig Bojan att han inte ser sig spela för något annat lag än Barcelona. Att han enbart vill träna hårt, fortsätta utvecklas och försöka utnyttja de chanserna han får. Bojan ville inte gå in på huruvida det är rättvisst eller orättvisst över de få spelminuterna han har fått och sade att det är tränaren som bestämmer och att man måste respektera hans beslut.

Det jag gillar med Bojan är att han har hela tiden uttryckt sin vilja om att få stanna i Barça och att han inte har en enda gång gnällt över sin brist på speltid till medierna. Jag fortsätter att hoppas på honom. Han kanske aldrig kommer bli lagets första anfallare, men han duger gott och väl som truppspelare och det skadar inte att han är en bra relation med de övriga lagkamraterna, främst då Piqué.
Barcelona Barca08
2010-01-28 19:55
BOJAN... //
vart kan man se det?
Barcelona BOJAN...
2010-01-28 19:51
OT: För er som inte vet så spelar spanien mot slovenien i handboll nu. Spanien leder med 10mål. Flera spelare från barca med.
Barcelona Mojito
2010-01-28 19:41
Ämne: Hejsan allihopa.
S....
Sidan i länktipset brukar sända de flesta fotbollsmatcher.
Ladda ner ultrasurf (finns länk på sidan) så har du hyfsat bra kvalitet på de flesta streamarna.
Vissa funkar dock bara med t ex veetle, men det står på länken i så fall.
Barcelona ★Barca★
2010-01-28 19:24
petersays

Jag har en känsla att Yaya Toure kommer lämna i sommar för Arsenal eller City. Hoppas jag har fel!

Men då skulle det vara perfekt att köpa Veloso.
Barcelona petersays
2010-01-28 19:09
Jag brukar ju avlägga lite ang Miguel Veloso också eftersom jag gillar honom. Mourinho gick i förrgår ut i pressen och talade öppet om att han ville ha honom, men att det blir svårt. Inter har inte råd med klausulen (25M tror jag), Sporting vill inte låna ut honom (och varför skulle de?) och Quaresma som Sporting vill ha vägrar gå i motsatt riktning. Vi får se, vi får se.
Only God Can Judge Me
2010-01-28 19:08
Hejsan allihopa.
Skulle någon kunna länka en sida där man skulle kunna se dagens matcher? Jag skulle vara jätte tacksam. Tex matchen mellan Algeriet-Egypten ikväll. Tacksam för svar?
Barcelona petersays
2010-01-28 18:38
En barcaspelare in och en ut ur Tottenham senaste dygnet alltså. (Dos Santos/Guddy)

Kan gladeligen tänka mig att se en Tottenham-match bara för att se hur/om Guddy presterar.
Barcelona petersays
2010-01-28 18:37
"Fan vad jag är trött på Puertan, de sitter jävligt bekvämt bak sin mur o snackar skit om Xavi o Messi. Kom in här o säg det istället eller öppna puertan era fega hycklare/dubbelmoral"

Öppna puertan är ju en sak men jag vill absolut inte ha in deras sandlådenivå och skitsnack här. Det bästa är, precis som andra säger, att inte läsa på puertan alls. Att försöka argumentera med dom är i 95% av fallen som att köra skallen i en vägg. Vissa vettiga finns och dom söker sig faktiskt hit och håller en bra nivå på diskussionerna. Resten av gänget, alltså dom som du beskriver, gör nog bäst i att hålla sig på puertan.
Barcelona Sempre Culé
2010-01-28 18:17
Hamrén trycker lite onödigt mycket på Ibra, tycker jag. Och det leder bara till en sak; Dåliga resultat!
Barcelona Saman.
2010-01-28 17:43
Kul för Guddy, hoppas han får speltid där.
Barcelona Barcanist
2010-01-28 17:42
Guddy klar för Tottenham :-)
Barcelona ihefsu
2010-01-28 17:36
Ämne: OT nu men..

Mutu ....
Idioten har sig själv att skylla. Nog om det från min del...
Barcelona Joan Gamper 1899
2010-01-28 17:35
Off topic: Algeriet-Egypten grym match som väntar!
Barcelona Hetfield
2010-01-28 17:35
OT nu men..

Mutu kan bli avstängd i upp till 4 år för dopning (igen...), lägg till att han har en enorm skuld, det är inte roligt för honom
Barcelona Allan14
2010-01-28 17:13
el Flaco - El Movimiento 2-6 de Mayo//
Barcelona Allan14
2010-01-28 17:13
el Flaco - El Movimiento 2-6 de Mayo//

Tack för infot. Hoppas inte Alves har nån större skada. Undrar också vem som kommer spela pivote mot Gijon, hoppas faktiskt på Busi.
Barcelona la_arnesson
2010-01-28 17:08
kom igen nu barca!!
Barcelona el Flaco - El Movimiento 2-6 de Mayo
2010-01-28 15:31
Busquets och Jeffren tränade imorse med övriga laget i normal rytm, men de har ännu inte fått klartecken av läkarteamet för spel.

Touré deltog också i träningen och Dani Alves drabbades av en sträckning i högerbenet. De första testerna avslöjar att det rör sig inte om någon allvarlig skada, men man tänker vänta tills imorgon för att se om Alves kan spela mot Sporting.

Barcelona Sempre Culé
2010-01-28 13:42
Jo, det är ju inte hans i alla fall! Hehe!
2010-01-28 12:39
Hetfield

Jag tror att alla i Barcelona vill att Messi ska vinna skytteligan. Han är hungrig!
Barcelona Hetfield
2010-01-28 12:29
Messi och Henry kan få vila, men Zlatan måste spela!
Det är så otroligt viktigt att han kommer igång när CL drar igång

Jag skulle bli så glad om jag fick se Bojan från start, han måste vara hungrig!

Ps.

Jag kollade på allstar laget mot Benfica, hör och häpna...Zidane regerar fortfarande mittfältet!
Synd att han slutade så tidigt, han hade ett par år kvar, kanske en comeback i franska ligan?
2010-01-28 12:22
Mojito

Japp! de blir intressant att se vem som tar pivoten mot Sporting. Jag älskar både Busse och Toure.
Barcelona ★Barca★
2010-01-28 12:19
Kolla in klippet.

Dani Alves världens bästa högerback!

Kung är du Alves:)
Barcelona Mojito
2010-01-28 12:14
Sempre Culé

Det finns inget överraskningsmoment i att spela Bojan och Pedro i stället för Zlatan och Henry.
Dessa spelare kan ju inte inta någon annan position är som anfallare, plus att startelvorna ges ut en timme före start.
Tror snarare Gijonförsvaret blir extra taggade av att Pep sätter in reserverna mot dem.

Man kan tycka att det är bra att spela reserver från start mot överkomligt motstånd, men sanningen är den att Sporting säljer sig dyrt med sina galna fans på hemmaplan. Nu är det bara en match i veckan också fram till CL drar i gång.

Jag tycker att Pep ska satsa på Henry/Zlatan/Messi och försöka avgöra matchen tidigt för att sedan ge de yngre en halvtimme i andra.

Tycker då det är mer intressant att se vem av Busi och Yaya som får chansen från start.
Barcelona Sempre Culé
2010-01-28 12:04
Vi står över CR och de andra marängerna. Men har författaren rätt i det han säger på länktipset? Det finns en som inte tycker det...
Barcelona Mojito
2010-01-28 11:56
Som någon skrev tidigare i veckan;

Real Madrids fasad håller på att spricka och de gör allt för att hålla den intakt. Om det så är att överklaga röda kort som att häckla motståndare.

Internt kanske dessa ljugerier funkar där man kan hålla varandra om ryggen, men utanför murarna ser vi andra bara fler och fler spricker i den vita fasaden.

Säger man en lögn många gånger blir den till sist sanning, det är kärnan i deras "tänk".
Självinsikt finns inte. Ej heller ödmjukhet.
Där pengarna går in, där går förståndet ut. Kanske?
Barcelona ★Barca★
2010-01-28 11:55
Helt sjukt om Ronaldo kommer spela på Lördag. Han förtjänar att inte spela.

Finns ingen äckligare spelare. Tänker på sig själv mer än sitt lag.

Annons: