/spanien/barcelona/forum/16448.aspx/spanien/barcelona/forum/16448.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ★Barca★
2009-12-09 20:43
Nervöööst!
El_Capitano
2009-12-09 20:39
Hoppas att Rubin kör över Inter.

Ed: kollar på viasat fotboll, i en reklam de kallar Zlatan för pågen, Messi för världsbäste och Henry för fuskare.
Löjligt att kalla en legend för fuskare, amatörer.
Barcelona petersays
2009-12-09 20:38
Här har ni veetle-stream:
http://veetle.com/viewChannel.php?cid=4b18e4f58e62e

Spanska kommentatorer, visar lite uppvärmning ch grejer nu.
Barcelona Abbe.
2009-12-09 20:37
Just nu använder jag den streamen, får se om det dyker upp bättre här på forumet.
Barcelona Messidinho_10
2009-12-09 20:37
petersays

Ja Busquets har faktist vuxit till en av dem viktigaste spelarna hans passningar är dödliga hans glidtacklingar är underbara när han sätter motståndarna på plats, kommer ihåg CL Finalen när han knäckte scholes ojojoj!!
Barcelona walking legend
2009-12-09 20:36
någon med ett bra länktips till matchen.. tackar?
Barcelona petersays
2009-12-09 20:34
Nämen vad fan, är helgens match också på en lördag. Suuuck. Kommer med 100% säkerhet missa den då, står på scen i Uppsala - och tvekar skarpt till att bygget (studentnation) har varken tv eller tv4 sport.

Derbyt är ju en rysare av kaliber!

Eller vänta nu. 20.00....det finns hopp! Detta måste jag luska i.
Barcelona petersays
2009-12-09 20:31
"Haha Busquets kostar mycket tror inte nåt lag har råd med det."

Ha ha, du kan ha rätt faktiskt.
Satt och öste lovord över både honom och Pique under El Clasico, inte just för den matchen, utan över vilka jäkla prestationer dom gjort senaste säsongen. Det är fan inte ofta vi får se spelare växa så oerhört. Busquets kommer i princip direkt från ungdomsakademin och cementerar sig i startelvan och i landslagstruppen. Det är stort!
Barcelona Heywood Jablome - Piquénbauer
2009-12-09 20:31
Min första tanke var att Pep inte ville vara beroende av Yaya. Men jag trodde samtidigt att han åtminstonde skulle få spela någon match, någon gång.

Nu föredrar Guardiola Busquets och Barcelona har startat säsongen bättre än förra säsongen. Kan vi verkligen klaga på honom? Givetvis. Yaya gör inga lika grova missstag som Busquets och när han bestämmer sig för att gå framåt så gör han det med kraft och bjuder på ett mål. :-)

Raúl Tamudo missar matchen mot oss.
Barcelona Messidinho_10
2009-12-09 20:29
Haha Busquets kostar mycket tror inte nåt lag har råd med det.
Barcelona Messidinho_10
Haha Busquets kostar mycket tror inte nåt lag har råd med det.
Barcelona Mojito
Hehe, kanske kör Pep efter devisen att inte ändra på ett vinnande lag i viktiga matcher.
Busi - Inter 2-0
Busi - Real 1-0
Busi - Depor 3-1

Men klart man saknar Yaya, han har den där sköna lugna stílen kombinerat med styrka och passion.
Barcelona petersays
2009-12-09 20:26
"Busquets är världens bästa på sin position."

Kan han ju omöjligt vara enligt din egen logik, finns ju många dyrare spelare där ;)
Barcelona petersays
2009-12-09 20:25
"PS Hittade stream...se länktipset. Fin service av dom faktiskt. "

Kan nån spärra den här "torskblocket"-killen för reklam tack?

Ännu en av dom i mängden som är medlem i varenda jäkla forum som finns och alltid dyker in timmen innan match och har "råkat" hitta en stream.

Wow ba!

*dö*
Barcelona Maestro -generation 87
2009-12-09 20:23
Yaya Toure får sin chans.
Jag undrar dock om inte det är något annat som ligger i fatet för honom. Kanske har det med hans attityd att göra? Saker som vi supporters inte vet någonting om!
Barcelona Messidinho_10
2009-12-09 20:22
Busquets är världens bästa på sin position.
Barcelona Rambla - K9
2009-12-09 20:20
Hm, ingen Yaya igen.

Det är bara att konstatera, Pep föredrar Busquets i dagsläget av någon anledning. Vad sen andra "experter" tycker skiter Pep högaktningsfullt i. Han är den sista som lyssnar på vad media och experter har för synpunkter.
Barcelona Messidinho_10
2009-12-09 20:17
Hörru för h-vete klaga inte på Busquets han har inte varit dåligt på något sätt så varför klaga njut istället!
Barcelona Barcadinho.
2009-12-09 20:16
Jäkla, jag kan inte släppa tanken.
Jag är faktiskt jätte arg på det här beslutet.

Yaya var en stor anledning till alla framgångar förra säsongen. En sån spelare ska man behandla med heder och respekt och inte trampa ner så att han tappar självförtroendet.

Idioti från katalonien.
Barcelona Michael Scofield (Prison Break)
2009-12-09 20:15
Killar lugna ner er Yaya är monstret han petas aldrig. Busquets har fått speltid för Yaya åker till AM och Busquets ska spela föratt ersätta honom på bästa sett.
Barcelona Dr. Pep
2009-12-09 20:15
tjena, undrar om någon kan länka en hemsida där man kan se vilka internationella tv-kanaler som sänder matchen idag. Tack
Barcelona Messidinho_10
2009-12-09 20:13
Har startelvan kommit??
Barcelona Heywood Jablome - Piquénbauer
2009-12-09 20:13
Kan det vara så att Pep inte vill vara beroende av Yaya? Vi får döma Pep efter Afrikanska mästerskapen, tycker jag.

Hoppas det blir lekande lätt. Jag orkar inte med dramatik, skador eller utgång.
Torskblocket
2009-12-09 20:05
Detta skall vi väl klara eller?

PS Hittade stream...se länktipset. Fin service av dom faktiskt.
Barcelona Barcadinho.
2009-12-09 20:04
Konstigt, jäkla konstigt.

Jag sa bara VA när jag såg startelvan.
Säg vad ni vill om Mister - engagerad, geni, legend osv.
Men han är också envis.

Men som de flesta vet så är det bra att vare envis ibland, men dåligt andra gånger.

Yaya bör acceptera sin bänk status, så är det bara, tills en annan tid kommer igen.

Laget står förre trots allt och vi måste se till att vinna gruppen med och utan honom i startelvan.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico! -
2009-12-09 20:02
el Flaco

Poff, det var skönt och höra det :)
Tack så mycket för den nyheten, nu kan jag titta på matchen utan att oroa mig över Yaya.
Barcelona haeger
2009-12-09 19:59
Skrattretande att han bänkar Yaya Toure match efter match. Vad är problemet? Toure har knappt gjort en dålig match på sin position, om man räknar bort förra. Han är så mycket bättre än Busquets, som jag tycker den här säsongen varit rent av dålig. Spelar ingen roll om han är katalan eller inte, spela med den som är bäst på positionen. Som i det här läget är Yaya Toure, som varit grym.
Barcelona Den vise
2009-12-09 19:58
Pep har förlorat sin feeling för yaya. Han kommer att säljas tror jag.
Barcelona BlueRed
2009-12-09 19:58
Jag sparar mina klagomål till efter matchen, om dem ens finns kvar då. Busquets från start, so be it. Inte ska jag sitta och ifrågasätta Pep, än.
Barcelona el Flaco
2009-12-09 19:55
H.Alavi/

Jag har absolut ingen aning varför Pep bänkar Yaya. Touré talade ut igår under presskonferensen tillsammans med Pep och sade då till medierna att han är "lycklig i Barcelona" och att han bara tänker på att fortsätta spela för klubben i framtiden (se länk).
Annons: