/spanien/barcelona/forum/16438.aspx/spanien/barcelona/forum/16438.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcadinho.
2009-12-09 23:52
Nej, vi kan inte möta Inter som Bernie skrev.

Dessutom startar vi först på bortaplan och returen på Camp Nou.

Balotelli hade en svår uppväxt och barndom och det påverkat hans psyke. Det måste vara en riktigt speciell-one tränare för att kunna hålla honom i balans. Mou verkar lyckas någorlunda bra med det än så länge.
Canaletes
2009-12-09 23:50
fyfan va jag längtar till februari så vi kan få tyst på el madridismon

dem ska alltid bli så kaxiga efter att dem vinner en match
Längtar till Valencia-Madrid med...
Barcelona Joan Gamper 1899
2009-12-09 23:44
Jay-z

Bojan är bra vem minns inte matchen mot Almeria ? han hade inte spelat på länge och han avgör. Seriöst hur kan du tro att han ska få speltid när vi har Z ?
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2009-12-09 23:39
Hahahhahahaa skön denna Anton Wellin som ringde in Din röst i natt var.
Skön Cules.
Barcelonistas
2009-12-09 23:37
messi är världens bästa spelare ursäkta språket men cristiano ronaldo kan slänga sig i vägen!
Barcelona Bernie
2009-12-09 23:34
Trippeln

Nej, vi kan inte möta grupptvåan från vår egen grupp. De lagen som du satte ut är potentiella motståndare i åttondelen
Barcelona Trippeln
2009-12-09 23:31
Potensiell motstånd:Lyon,stuttgart,milan,Olympiakos,Bayern,Cska,Porto.

Vet ej om vi kan möta Inter och min fingertoppskänsla säger att jag ska avstå från att skriva de?

In på puerten och se hur alla är skakis för BAYERN MUNCHEN! Laget vi mangla med 5-1!
Barcelona Barcadinho.
2009-12-09 23:28

Men, riktigt skönt väder. Runt 25 grader och växlande molnighet.

Jäkla, jag skulle gärna sitta där på stranden om jag hade pengar.
Barcelona AzizWaysi
2009-12-09 23:28
Tränaren Guardiola var fåordig om skadan efter matchen:

– Det är en ankelskada. Vi får jobba för att han ska återhämta sig, säger Guardiola till Viasat Fotboll.

Nu återstår att se hur allvarlig skadan är för Barcelonas stora lilla stjärna.

– Det är en stukning. Men det såg mycket bättre ut nu än när han lyftes av, säger lagkamraten Xavi till Viasat Fotboll.
Barcelona BlueRed
2009-12-09 23:26
Jay-z

Balotelli utvecklats rätt? Jag säger inget om hans talang, eftersom han besitter en hel del. Men killen kan inte ens kontrollera sig själv.

Han tror redan att han är världens bästa, till skillnad från Pato som strävar efter att bli det. I dagsläget så är Pato bättre.
Canaletes
2009-12-09 23:23
BlueRed

omg, värre än Ronaldo XD
Barcelona Barcadinho.
Messi kommer nog missa vm för klubblag nästa vecka. En turnering som klubben har deklarerat redan från början av säsongen att man prioriterar högt (den enda titeln som saknas).

Så spelarna har - 5 grader idag och nästa vecka + 30, eller hur varmt det kan bli i Abu Dhabi i december.

Det kommer nog ett besked lite senare om Messi.
Förstör lite grat glädjen med vinsten.
Barcelona NoGo™
Hoppas det inte är någon allvarlig skada på Messi nu bara, såg inte så bra ut men tur att det är uppehåll efter helgen, då får han återhämta sig.

Tack DanneDahlgreen för viasatkoden, funkade perfekt :)
Barcelona Jay-z
2009-12-09 23:22
Balotelli är KUNG låt han va grinig och omogen han presterar de är de som är viktigt!!

Fan pato och balotelli är två riktiga talanger som har utvecklas rätt.

De gör ont att se Bojan så dålig jämförelse med dessa för de ska han inte vara. Måste säga att Pep inte har tagit hand om bojan.
2009-12-09 23:21
Bäst idag:

Messi

Xavi

Abidal - Herregud vad ska man säga om killen han har bara blivit bättre och bättre jag känner mig säkrare med Abi.

Barcelona BlueRed
2009-12-09 23:15
Kan Balotelli le? Grabben är på dåligt humör varje match. Grinade när han inte fick ta straff, stod vid straffpunkten bredvid Eto'o och så får Zanetti komma och ta han i handen och gå därifrån.

2.08 in i videon. Kul i början också när Zanetti får gå fram och påminna honom om att ingen är större än klubben.

Nu såg jag inte hans reaktion efter dröm frisparken men jag gissar på att han log typ i 3 sekunder och sedan tittade mot någon med sin mördarblick.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-12-09 23:13
Ämne: En fråga, när spelas....
12 December kl 20:00
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-12-09 23:13
asså hr det hänt nåt mellan pep och yaya?

yaya e mkt bättre än sergio!!
Barcelona Bernie
2009-12-09 23:09
En fråga, när spelas derbyt? Här står det 13 dec, på expekt står det 12 dec. Frågan är när?
Barcelona I Luján
2009-12-09 23:02
Jag tror att han stukade höger foten.
Canaletes
2009-12-09 23:01
Spana in Balotellis 30meters frisparksmål
Andreas-
2009-12-09 23:00
Tydligen en stukning på Messi, enligt Xavi!
Andreas-
2009-12-09 23:00
Ämne: Andreas-

Önskar....
Instämmer, låter helt klart som den bästa lottningen.
MF Doom
2009-12-09 22:59
Vilka potentiella lag kan vi lottas mot?

Oj, någon hade redan skrivit om det längre ner.
2009-12-09 22:58
Andreas-

Önskar att vi fick Hlebs Stuttgart.
Barcelona A.Gaudi
Jo Barca har inte imponerat så mkt hittills under säsongen, vilket säger en hel del om hur sjukt bra säsongen förra året var(och vilken löjligt bisarr press det är på laget). laget lade ribban rätt högt om man säger så. men det är väl ett styrkebesked om något att toppa ligan, vara kvar i cupen, vinna cl-gruppen och fortfarande inte "imponera".

men jag tror att främst spelet kommer bara bli bättre desto längre säsongen går och desto mer tid zlatan får att smälta in i laget. Målen kommer nog också börja rulla in med jämnare mellanrum genierna i laget lär sig Ibra.
MF Doom
V.Valdes (MQUC3)

Är det något topplag som är mest beroende utav en spelare i världsfotbollen just nu bland alla topplag så är det Real. Dom är extremt beroende av honom då deras spelar är helt världelös utan honom. En förlust mot ett lag i den lägre divisionen talade också sitt tydliga språk. Det vet alla Real fans och det ser man själv som icke Real fan när Real spelar.

Är extremt glad för övrigt att vi vann gruppen, vi hade garanterat den svåraste gruppen tillsammans med Juve, Bayern och Bordeux. Det känns skönt att grabbarna har fått känna på bra motstånd i varje match, då kommer man in med den rätta inställning till åttondels.

Hoppas också att det inte är någon fara med "Kungen Messi". Han borde dock vila i helgens match.
Barcelona V.Valdes (MQUC3)
2009-12-09 22:57
Jävlar, Balotellis frispark.
Barcelona ¡Barça!
2009-12-09 22:56
Ämne: Angående åttondelsfi....
kev

real? de vann ju sin grupp...
Andreas-
2009-12-09 22:56
På tal om lottning, är väl följande lag vi kan få:

Bayern, Lyon, CSKA, Porto, Stuttgart, Milan och Olympiakos.

Får väl hoppas på grekerna, CSKA eller Stuttgart.
Annons: