/spanien/barcelona/forum/16427.aspx/spanien/barcelona/forum/16427.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Jax12
2010-02-01 15:07
Ämne: Jax12

Om du köper....
Ok, tack för hjälpen Tarrak och Hetfield! Riktigt schyst av er! Känns lite lugnare nu...

Jag kör nog som du sa och skriver ut biljetterna. Vågar inte chansa.
Barcelona Hetfield
2010-02-01 15:04
Jax12

Som sagt, det kan gå snabbare, men du kan ju kolla runt på andra sidor, jag listar ett par så kan du titta

http://www.barcelona-football-tickets.com/?gclid=CLudzPSm0Z8CFQg63godnFPHFg

http://www.boxoffice.se/

http://www.simplybarcelonatickets.com/

http://www.ticketluck.com/sports-tickets/Fc-Barcelona/index.php
Barcelona tarrak
2010-02-01 15:02
Jax12

Om du köper via hemsidan kan du skriva ut biljetterna så att du får de direkt i handen. Annars är det bara att ta med det VISAkort du betalar biljetterna med och hämta ut de i luckan eller i bankomaterna nere i Barcelona.

Tror nog ändå att du ska avvakta och köpa biljetterna på plats. Det lär finnas minst 20 000 lediga platser till matchen (7000 biljetter släpps två dagar innan matchstart), men det kan vara svårt att hamna tillsammans om ni inte väljer att sitta längst uppe på läktaren. Om ni går till biljettluckan på Camp Nou så kan de hjälpa er så att ni hamnar så nära varandra som möjligt.
Barcelona Barca-nist
2010-02-01 15:00

Man kommer hit för att läsa något vettigt, men det skrivs jätte mycket strunt och onödig information här av vissa!
Har ni inget bra att säga så skriv inget!

Barcelona Jax12
2010-02-01 15:00
Ämne: Rambla

Jo precis,....
Med andra ord är jag alltså för sent ute för att boka biljetten via officiella hemsidan då matchen är på lördag...

Då är det bara att gå ner på knä och be för den store att det löser sig på plats. Skulle gråta floder om jag åker ner utan att få se en match efter att ha väntat i flera år på denna dag hehe
Barcelona Joan Gamper 1899
2010-02-01 14:57
Jag kom på en sak nyss, när ja titta på Pepes hjärnsläpp mot stackaren Casqeuro. Tänk om de hade varit omvänt situation d.v.s att en spelare från Barcelona hade gjort så som Pepe, dom skulle snacka om de i 100 år, men vi har redan glömt de.

Det jag vill komma fram till är, Cristiano Ronaldo bara föratt dom ska fria honom, då tar den där j*vla tidningen Marca Messi som exempel till ä*klet Cristiano ? hur kan de komma så här långt ?

Valiente förtjäna ett hårt straff istället föratt Messi skulle få en varning. Jag tittade på matchen med mina vänner och när detta skede så börja vi skratta åt domaren då Valiente fick endast GULT kort.
Barcelona Hetfield
2010-02-01 14:52
Rambla

Jo precis, de vågar göra saker som andra kanske gör om de är ensamma på en träning, det är egot som gör det möjligt att våga sig på sånt när 90 000 personer sitter och dömer varje steg och rörelse de gör, Zlatan och Messi tillhör den gruppen

Messi är en tystlåten och blyg kille, men han har minst lika stort ego som de andra stjärnorna, skillnaden är att han har inte behovet av att visa det inför kamerorna, det är någonting han visar på planen, och resultatet blir att han han ses som en diva ibland. För min del så är det ok, Messi SKA göra det de andra inte kan göra, han ska försöka dribbla och ta sig förbi, men han måste lära sig att titta upp då och då

Jax12

För mig tog det kanske en vecka att få hem de, men Spanien är ju lite "vi tar dagen som den kommer", så det är inte säkert att du får den precis den dagen de säger att du ska få den, men jag skulle gissa på runt 1 vecka
Barcelona Jax12
2010-02-01 14:48
Ämne: Rambla

Det är en ....
Ok, Tack för infon! Vet du hur lång tid det tar innan man får biljetterna? Tänkte om man inte hinner få dom hemskickade...
Barcelona Rambla~
2010-02-01 14:48
Hetfield

De där spelarna går oftast på eget avslut eller försöker göra en nästintill omöjlig prestation. Dock så har de även en hel del assists och då brukar det vara assists av den högre skolan de flesta andra spelare bara kan drömma om att utföra. Tack vare att de så ofta försöker med egna avslut eller dribblingräder under en match så faller assisterna oftast i glömska.
Barcelona Pep the King
2010-02-01 14:43
Cules kolla på det här klippet ni kommer inte ångra er. Fi fan vad lik han är Ramos haha.
2010-02-01 14:41
Rambla~

Den finaste var ju mot Mallorca, herregud vilken klack han gör. Klart att Guti lär sig av Ibra!
Barcelona Hetfield
2010-02-01 14:40
Rambla

Det är en sanning med modifikation, vad har alla de stora anfallarna/mittfältare gemensamt (då syftar jag på "joga bonito" spelare: Kaka, C.Ronaldo, Messi, Rooney, Tevez, Robinho osv)
Jo, de har oftast stort ego, det är därför de blir så stora , de vågar riskera än att göra det säkra genom att passa till en medspelare

Jax12

Jag skulle nog säkra biljetterna, det är näst intill omöjligt att få 9 biljetter i sista sekunden
Barcelona Rambla~
2010-02-01 14:39
På tal om klackar. Ibras klack mot Racing där han friställer Piqué är inte så tokig den heller. Är det 5 racingspelare han lurar? :D
2010-02-01 14:38
Pep the King

Haha Capitan:)
Barcelona Pep the King
2010-02-01 14:36
Joan Gamper 1899

Fi fan vad lika:)
Barcelona Jax12
2010-02-01 14:35
Jag har en fråga till er som har vart nere i Barcelona och sett matcher. Jag och 9 kompisar ska ner till Barca i helgen och tänkte höra vad ni tycker är det bästa sättet att fixa biljetter till Getafematchen på. Om jag bokar genom officiella hemsidan. Hinner jag få biljetterna eller är det bättre att köpa via luckan när man är så många?
2010-02-01 14:32
Pep the King

Pinsamt att de kommer så här långt inom fotbollen av älskade Real Madrid CF, bästa klubben genom tiderna.
Barcelona Jax12
2010-02-01 14:32
Messi kanske inte spelar som Xavi och Iniesta med väldigt få tillslag. Istället drar han på sig flera gubbar för att skapa yta och därefter öppna upp för andra spelare.
Barcelona Rambla~
2010-02-01 14:29
Messi så här långt i ligan. 15 mål och 7 assists. Var det Messi som aldrig passade? Nog för att han ibland kanske kunde släppa bollen till en medspelare men att påstå att han inte passar är en myt och madridpropaganda.
Barcelona Pep the King
2010-02-01 14:29
Hur dum får man vara.

Barcelona Jax12
2010-02-01 14:25
Messi har startat 21 matcher och gjort 18 mål och 7 assist. Ronaldo 16 matcher 15 mål och 2 assist.
2010-02-01 14:23
Rocket_Ronaldo

Han kommer ändå vara hatad av alla INTE bara Barcelona fansen utan av hela världen. Innan vi släpper denna diskussion vill jag att du läser detta!

"He's the number one. I have never seen anyone do the things that Leo does. Cristiano [Ronaldo] gets more media coverage and has another more glamorous style, but the number one is Leo. I've never seen anything like him."

Manuel Preciado (Sporting Gijons tränare)

Hela intervjun länk*
Barcelona Rambla~
2010-02-01 14:19
Ämne: Joan Gamper 1899
....
Hälften av de målen kom väl mot FC Zurich va?

Så det är fantastiskt att Ronaldo spelar för sig själv och han kan göra vad han vill. När Messi enligt dig spelar för sig själv är det skandal? Skön logik.
Barcelona lameG^
2010-02-01 14:14
Rocket_Ronaldo

okej messi spelar för sig själv och inte för klubben (ironi)

Kan du gå tillbaks till ert smutsiga forum!!!!!
Real Madrid Rocket_Ronaldo
2010-02-01 14:12
Spärrad under tio andra nick. Tack, hej och kom aldrig tillbaka!/ Mod
2010-02-01 14:12
Joan Gamper 1899

Nej han har gjort 50 assister när vi är på väg att överdriva.
Osasuna,Villareal,Sevilla matchen, jovisst är Messi inte ego.
2010-02-01 14:05
Rocket_Ronaldo

Vill inte att de ska bli en diskussion: Messi vs Cristina, men du vet själv och alla maränger att Cristina spelar för sig själv, han är ett stort ego, en filmare. Han borde lägga ner med fotbollen. Har aldrig sett honom assistera. Kolla på Messi han har gjort över 20 assister (?) eller nåt!
2010-02-01 13:59
lameG^

Zlatan kom till Barca för CL ja men den kan han glömma. Messi spelar för klubben? Knappast när han aldrig passar, ego till max.
Xavi är den enda av dom du nämnde som spelar för klubben. Dom 2 andra tänker bara på sig själva.
Barcelona lameG^
2010-02-01 13:48
TikiTakaZigiZaga

För att han är en spelare som inte bryr sig om klubbens bästa utan han tänker bara på sig själv. Han vill vinna titlar och därför kom han hit. När han vunnit allt kommer han vilja dra till England för att vinna där.

Ni måste hålla med mig oavsett om ni är barca fans att Ibra spelar för sig själv medans tex messi,xavi spelar för klubben barca.
2010-02-01 13:31
★Barca★

Zlatan kan vara i vilken form som helst men CL är något han aldrig kommer vara bra på.
Killen har aldrig gjort mål i CL(slutspel).
Annons: