/spanien/barcelona/forum/1642.aspx/spanien/barcelona/forum/1642.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2016-04-02 22:28
skillnaden mellan Barca och real är. bbc krigade, kämpade och dog för laget. msn ......... speciellt Messi. Så pinsamt! När real gick på offensiven kom alla med fart.. Ni såg ju inställningen hälften av vårt lag. bra att real vann matchen.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Visca el Barca 17
2016-04-02 22:27
Vi har spelat 39 matcher utan nån jävla slakt. Alla våra spelare är mätta Grisar. Vad tror ni egentligen att dom aldrig ska förlora? Är ni födda igår alla lag förlorar speciellt efter 39 matcher och när de leder med 1-0 får ju vilket lag som helst ett psykologiskt övertag när de leder ligan med 10+ poäng, Våra spelare behöver få kniven mot strupen för att vara på topp. Arda är verkligen kass sprider dålig energi.
Barcelona DM1982
För det första så var det ett uselt clasico, tycker synd om alla som betalade dyra pengar för det här tramset.

För det andra så kändes det verkligen som Barcelona tog den här matchen med ro, fullständigt ointresserade stora delar. Real ville vinna och det märktes, all heder för det.

Med ett sådant här spel så är det bara att börja tacka för sig när det kommer till CL, Barcelona kommer inte vinna över Atletico med den här inställningen.

Överlag ett ruttet clasico med en rutten inställning av spelarna.

Ska bli kul att se hur det går mot Sociedad, torsk där och vi kan verkligen prata om svettig avslutning.

Det fanns ju en del här som menade på att ligan var avgjord för cirka sju omgångar sedan, välkommen till verklighetens fotboll och inte FIFA 16.
Barcelona Zibarca ~ MESMARizing
[QUOTE=Erik Satie]Fyfan. Messis sämsta match någonsin. Hoppas de åker ur CL och förlorar ligan och cupfinalen. De förtjänar inte ens skiten under mina skor. Fyfan vilka äckliga människor. De förtänar inte ett piss. Låt Real ta CL och ligan. Det förtjänar dem. Messi kan lägga ner. Han är slut. [/QUOTE]Vad är ditt problem?
Barcelona Liunil Masse
2016-04-02 22:26
[QUOTE=erkano]Vi är fortfarande etta med 6 poäng försprång ! Varför är ni så besvikna. ? Det är ingen avgörande match direkt. Vi har råd med en förlust faktiskt. [/QUOTE] Det är kanske inte avgörande men matchen visar vilken nivå vi är på nu och som du såg så släppte vi in ett avgörande mål med en man mer. Det ser riktigt illa ut.
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2016-04-02 22:25
Sen hoppas jag att man säljer turken. T.o.m Hleb gjorde det bättre.
Barcelona Mike79
Erik Satie gå och lägg dig jävla valp
Barcelona [Carles Puyol 5]
MSN borde fan skämmas
Barcelona Fuerza
Jordi Alba sket ned den här matchen på egen hand.

Mål 1: Grov miss på mittplan (missar Neymar med tre meter från tre meters håll = kontring)

Mål 2: Helt ur position och låter Mascherano för tusende gången gå ut och pressa Bale (som därefter slår inlägget till målet). Alba står på mellahand.

Grattis till Real, men varningsklockor på några spelare. Busquets är bäst tillsammans med Pique. MSN spelade sämsta matchen för säsongen - alla kategorier.
Barcelona Loco Lucho
[QUOTE=Erik Satie]Fyfan. Messis sämsta match någonsin. Hoppas de åker ur CL och förlorar ligan och cupfinalen. De förtjänar inte ens skiten under mina skor. Fyfan vilka äckliga människor. De förtänar inte ett piss. Låt Real ta CL och ligan. Det förtjänar dem. Messi kan lägga ner. Han är slut. [/QUOTE] Hahahahahaha fyfan... Är du helt seriös? Du kan ju lägga ner och byta forum.
Barcelona erkano
2016-04-02 22:24
Erik Satie Är du frisk ?
Barcelona Duda
Tycker inte Rakitic borde bytts ut... vår bästa spelare på plan. Många spelare utan vilja idag, vad händer?
Barcelona enkos
Jag är fortfarande säker att vi vinner ligan. Men CL tror jag Real slår oss ifall vi möts i semi eller final eftersom Real är bättre tränade, orkar mer och spelar smartare. punkt slut.
Barcelona erkano
Vi är fortfarande etta med 6 poäng försprång ! Varför är ni så besvikna. ? Det är ingen avgörande match direkt. Vi har råd med en förlust faktiskt.
Barcelona Erik Satie
Fyfan. Messis sämsta match någonsin. Hoppas de åker ur CL och förlorar ligan och cupfinalen. De förtjänar inte ens skiten under mina skor. Fyfan vilka äckliga människor. De förtänar inte ett piss. Låt Real ta CL och ligan. Det förtjänar dem. Messi kan lägga ner. Han är slut.

Då blir det inget skrivande för din del tills du har mognat till. /admin
Barcelona Nemesis 10
2016-04-02 22:23
Jag säger såhär, efter att Suarez missade öppet mål som jag inte fattar hur han lyckades med så fick jag dåliga vibbar.

Vi måste steppa upp minst 2 nivåer om vi ska ha chans i CL...
Barcelona Vampíro
Ronaldo dök upp när hans lag behövde honom. Messi promenerade runt mittcirkeln hela matchen. Grattis till Madrid, de förtjänade definitivt att vinna. Nu är det helt plötsligt mycket mer öppet i ligan och matchen mot Atléti blir en tuff nöt att knäcka. Visca Barça... I guess.
Barcelona Gabriel
IG på Alba, Iniesta och MSN! Alves, Piqué, Busquets och Rakitic var de enda som var bra. Suarez borde skämmas för den missen och Neymar och Messi borde skämmas för deras insatser. Alba borde bänkas för Sergi Roberto för han suger i år.
Barcelona Santiago Cazorla
Vilken besvikelse, satan vad Messi och Neymar var kassa idag. Varför envisades Lucho med Messi centralt hela matchen?

Vid den här tiden förra säsongen var det högt tempo varenda match men den här säsongen är det grymt spel i en match med full fart och sedan jättelågt tempo i andra.
Barcelona Zibarca ~ MESMARizing
Mycket besviken på laget idag. Vet inte vad dem gjorde efter Piques mål.. Dem sluta springa och rakitic saknades definitivt. Jag förväntar mig mycket mer av Arda, Roberto hade gjort ett bättre inhopp. Han hade iaf sprungit.
Barcelona Acrobat
2016-04-02 22:22
Det är det här som krävs för att Real ska vinna... Att varken Messi, Neymar eller Suarez gör en bra match, samtidigt som hela laget går på halvfart pga att ligan redan är avgjord.
Barcelona socccerfan1
Hahaha chilla vi kommer inte förlora mot atletico :)
Tiki-Taka
Ligan lever i allra högsta grad. Två matcher i rad där vi har tappat ledning. 5 förlorade poäng. 6 poäng ledning på 7 matcher....allt kan hända!
Barcelona enkos
Rätt att komma ner på jorden. Rekordsvitten bruten av största fiende och matchen avgjordes av Ronaldo som var matchens sämsta spelare. perfekt kväll för våra yra höns.
Fortsätt ni underskatta Real och lev på 0-4.
Barcelona Rambla~
Förlustsviten bruten, skit samma jobbigt att det var till ett halvdassigt Madrid. Den här matchen gav de bort snarare att Madrid var så bra. VM-kval i Sydamerika sliter nog mer än man tror på spelarna. Det slapp RMs spelare. Vi borde startat med Sergi Roberto istället för Messi eller Neymar.
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2016-04-02 22:21
Vi förlorar pga MSN, så jävla dåliga. Bästa trion genom tiderna? My ass. Pinsamt när sopan Casemiro käkar upp vårt mittfält. Snacka om att hela forumet underskattade Real, fucking idioter.
Barcelona Liunil Masse
[QUOTE=Barcelona ViV]Tack Cruyff, haha. Sen spelar man så här, fantastiskt humoristiskt. Aja, lär vara pigga mot Atletico eftersom man inte tog ut sig idag så förväntar mig ett bra lag då istället. [/QUOTE] Skulle vi inte förvänta oss ett piggt Barca efter den usla matchen mot Arsenal? Eller mot Villarreal?
Barcelona Blaugrana91
Så dåligt, dels förlorar vi i matchen där Cruyff hyllas och vår förlustfria svit är bruten....
Barcelona Federer
Pinsamt att förlora mot detta urusla Real Madrid.
REM-HIM-MSN
Vi kommer förlora mot Atletico. Mkt dåligt match av Messi. Sämst idag
Annons: