/spanien/barcelona/forum/16406.aspx/spanien/barcelona/forum/16406.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético addeh
2010-04-22 17:21
Mrfaariis /

Milito kommer gå in och ta Puyols plats utan några som helst problem. Bara Alves inte gör en sådan blek insats som i tisdags också så tror jag inte Inter kommer ha så mycket i anfallsväg.
Barcelona Mrfaariis
2010-04-22 17:16
Ämne: Ämne: Grabbar....
Ja inter kommer kontra mycket. Puyol och iniesta är inte heller med. Så det blir svårt.
Barcelona el Flaco - R.I.P. Guru
2010-04-22 17:15
★Sami★/

Om/när Rosell vinner presidentvalet så är jag mer intresserad i hans planer att ytterligare förbättra klubbens ekonomi, samt hur de sportsliga ansvarsområdena kommer vara fördelade (med tanke på de uppgifterna som har läckt ut om att Guardiola ska få en manager-liknande roll).

Den ekonomiska biten och Guardiolas nya roll är högre prioriteringar för mig än eventuella nyförvärv.

Vill också tilläga att jag inte är helt övertygad om Rosell. Det är något med honom som får jag ett tveka. Kanske har det att göra med bland annat om hans vänskap med korrupta män som Ricardo Teixeira, ordförandet för det brasilianska fotbollsförbundet.
Silthrim
2010-04-22 17:13
Ämne: Grabbar barca kommer....
Kan du kanske förtydliga dig lite?
Atlético addeh
2010-04-22 17:10
Silthrim /

Villa börjar bli för gammal, även om jag personligen är ett stort Villa-fan och tycker han varit världens bästa anfallare tillsammans med Eto'o dem senaste åren tycker jag det är lite för sent att köpa honom. Med tanke på att vi inte kommer sälja Ibra i sommar så kommer vi inte köpa Villa.
Barcelona Mrfaariis
2010-04-22 17:07
Grabbar barca kommer åka ut :(
Silthrim
2010-04-22 16:58
★Sami★:

Lämnar:

Henry
Hleb
Cáceres

Lånas ut:

Chygrynskiy
Jeffren
Keirrison(Fortsatt utlånad)

Nyförvärv:

David Villa
Juan Mata

eller

Cesc Fabregas
Juan Mata
Barcelona Barca-nist
2010-04-22 16:54
Chelsea cfc

bra video tack
Barcelona Barca-nist
2010-04-22 16:50

silly season är roligast för Real och Inter som värvar mer än nån annan klubb!

Milan måste nog vara den snålaste i allafall :)
Chelsea cfc 8
2010-04-22 16:49
Har äntligen mixtrat ihop en Messi video som jag laddat upp på Youtube. Är själv riktigt nöjd med den, en av dem bästa videos som jag gjort. Kommentera gärna och premenuera på min kanal!
Barcelona Barca-nist
2010-04-22 16:48
silly season kommer påverkas av VM tror jag men några bra värvningar skulle inte skada!
inga stora namn tack :)
Barcelona ★Sami★
2010-04-22 16:46
Aléx

Jag själv älskar silly season. Ska bli spännande se vilka Barca köper. Om det blir 1 eller 2 spelare.

Sen är det juh också Presidentval. Som Sandro Rosell kommer vinna gissar jag på.

Aléx
2010-04-22 16:38
Henry kommer att lämna till 110%, Chygryk kommer att lånas ut, in kommer...Cesc och Mata.
Det är mina gissningar.

Jag hatar silly season :)
Atlético addeh
2010-04-22 16:37
adil [blaugrana] /

Jag håller med, bara positiva nyheter för oss. :)
Barcelona ★Sami★
2010-04-22 16:36
Laporta kommer juh sluta nu i sommar. Vilka värvningar tror ni det blir i sommar?

Och vilka lämnar.
adil [blaugrana]
2010-04-22 16:35
kallesiete

Jag har då inget emot att Real fansen får beskåda sin legend i ytterligare ett år. Om jag var maräng skulle jag hellre se Guti stanna. Nuförtiden ser jag det som att Real Madrid spelar med 10 man när Raul byts in.

Härliga nyheter för Barca och alla Cules. :)
Barcelona Thierry14Henry
2010-04-22 16:30
tycker faktiskt henry bör få chansen mot xeres
Barcelona kallesiete
2010-04-22 16:29

Raul tål alltså inte att lägga av med dom 4 förlusterna mot Barca i bagaget. Glada nyheter för Real, om man vill se honom i den vita tröjan ett bra tag till. :)
Barcelona Karlssoooon
2010-04-22 16:29
Vad ska vi med en spelare som K9 till när Bojan finns att tillgå på samma position?
Dessutom är Bojan en bättre spelare som är mer all-round. Och när det gäller Brassens kliniska avslut så tycker jag även där att Bojan är om inte bättre så minst lika bra.
Atlético addeh
2010-04-22 16:17
Hoppas både Bojan & Jeffren får spela från start mot Xerez. Vore kul att få se JDS komma in i andra halvlek och visa vad han går för också.
Silthrim
2010-04-22 16:14
Pep the King :

Förstår inte riktigt varför heller , han är nyligen tillbaka från skada så man kan inte begära att han ska vara i toppform , sedan är han ju den näst bäste målskytten efter Messi , så att jag förstår inte heller kritiken.
Silthrim
2010-04-22 16:09
★Sami★ :

Det är City som planerar ett jättebud på Torres inte United. Ditt skulle Torres aldrig gå oavsett bud i och med att dom är bittra fiender. Tror inte på City heller , eftersom Torres hyser för stor kärlek till Liverpool och skulle nog aldrig vilja förstärka en rival i ligan.

City verkar även vara intresserade av andra spelare också, vissa spelare där kan dom glömma om dom skulle mot all förmodan lyckas värva åt sig Torres, för han kommer nog kosta mer än dom pengar han värderas till.
Barcelona Pep the King
2010-04-22 16:04
Verkar som många här inne har tröttnat på Zlatan. Varför?

Barcelona ★Sami★
2010-04-22 15:59
Kolla hur han springer och visar vart han vill ha bollen.

Barcelona El Kaiser de Michoacán
2010-04-22 15:57
Angående Keirrison så är jag kluven. Jag har fått en bild av honom som påminner mig om Romario. Alltså, inga konstigheter, bolljäveln ska in i mål, kvittar liksom hur det ser ut. Han verkar dessutom besitta den här naturliga målinstinkten och vara skicklig på att avsluta på ett tillslag. Och sådan målinstinkt växer inte på träd och ska inte underskattas. Men å andra sidan krävs det mycket mer än det för att spela center i FC Barcelona såsom teknik och spelsinne. Frågan är väl om K9 har dessa kvaliter? För en stabil målskytt i Europa tror jag han kan bli men han måste högre än så för att ha en framtid hos oss.
Barcelona ★Sami★
2010-04-22 15:56
Spola till 1.30 vilken glädje han visar upp.
Barcelona kallesiete
2010-04-22 15:48

teno/
Det är så det fungerar på detta forumet. Zlatan gnälls det alltid på och man diskuterar enbart en ersättare.
Barcelona tano
2010-04-22 15:46
Jag läste om Zlatans löpning på aftonbldet (inte alls förvånad spelarna stod som stenblock i matchen).

Men någon hade kommenterat att snitt löpningen på Messi faktiskt var lägre än Zlatans snitt (Zlatan lägre total då han blev utbytt med 30 min kvar)? Har inte sett statistiken själv men stämmer det så är det ju ingen ide att klaga på Zlatan specifikt. Bara att konstatera att laget gjorde en bedrövlig insats kämpamässigt.

Antagligen ingen som kan säga varför. Men eftersom tanken var att gå ut och kämpa och det blev precis tvärtom, blir man orolig att det ska vara på samma sätt på Camp Nou, även om det är högst osannolikt. Oerhörd skandal om detta skulle bli fallet. Lönerna borde dras in på samtliga spelare i så fall...
Barcelona Barcadinho.
2010-04-22 15:46
K9 har haft svårt att slå sig in i startelvan i båda Benfica och Fiorentina.
Jag kan inte se hur han lyckas med det hos oss. Så klart så kommer han vara en reserv, men frågan är om det behövs. Han spelar ju centralt och jag tror inte att han kommer att tillföra mer än Bojan.
Jag har fått en bild att han är en supertalag sen han har har hamnat i Europa.
Men han lyckades inte övertyga två olika tränare, så jag börjar misstänka att han inte är tillräckligt bra.
Barcelona kallesiete
2010-04-22 15:44

El Kaiser/
Helt rätt. Mot Xerez hoppas jag verkligen att Messi, Xavi och Busquets vilas, kanske även Pique.
Zlatan behöver nog matchtid så håller med dig där också - hoppas han spelar.
Annons: