/spanien/barcelona/forum/16389.aspx/spanien/barcelona/forum/16389.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ★Barca★
2009-12-17 13:40
Den vise

sluta bete dig som en jävla lärare.

Gör om gör rätt? Vad är det för snack?

Inte första gången någon här inne skriver Shitty. Det är normalt!
Barcelonistas
2009-12-17 13:37
Radikala Samie

liverpool matchen?
Real Madrid Radikala Samie
2009-12-17 13:34
Ämne: tarrak

nej maka v....
Du skjuter dig i själv i foten med dina uttalanden. Lass har såvitt jag vet bättre statistik än Makélélé. Han är bättre tekniskt, han är mer kreativ, han är snabbare och han är starkare. Det enda han inte är lika bra eller bättre på är hans positionsspel, men det är ju mest för att Real Madrid inte försvarar sig som enhet. Lass och Xabi måste i princip ta hand om hela mittfältet. Lass är den som pressar, Xabi är den som bryter, så funkar det oftast.

Hyder

Hur är han överskattad? Han har inte gjort en enda dålig match sedan han kom till Real Madrid. Han har gjort en stor tabbe, det var när han tappade bollen till Messi i El Clásico. Overall har han varit Reals bästa spelare sedan januari 2009, tillsammans med Higuain, Pepe och Casillas.

Angående Busquets vs Lass så väljer jag att inte skriva vad jag tycker då det endast startar om en onödig diskussion, även om det kanske är ganska självklart vem jag föredrar.
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-12-17 13:34
den vise

Vadå för han inte skriva som han vill ?
Barcelona Den vise
2009-12-17 13:33
Barcelonitas

Är du cool nu när du kallar andra lag för öknamn? Vadå shitty?! Laget heter city. Sluta dra ner nivån på forumet och lär dig skriva rätt. Gör om gör rätt!
Barcelona Akiljo
2009-12-17 13:32
Någon som vet vilken stream (FOX) som Mattias Klint syftade på? Det vore trevligt med en bra stream på lördag.
Barcelonistas
2009-12-17 13:24
Lokmaniinhoo

Shity bör tom ge robinho helt free till barca med tanke på vilken fotboll barcelona spelar och att vi tog hem en trippel vilket real inte ens har gjort även fast dom hade franco en gång i tiden.

Ne men jag tror shity vill ha en riktigt stor burk me honung från barca så jag är väldigt tveksam om robinho kommer tyvärr ):
Barcelona Abbe.
2009-12-17 13:23
Ämne: Lokmaniinhoo

Han....
Skulle inte tro att Barça är "jävligt intresserade" av honom.
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-12-17 13:17
haha okej tack för stavningen :)

Men asså hur mkt vill shity ha för honom?

Barca ska inte ge mer än 25!
Barcelona ★Barca★
2009-12-17 13:12
Lokmaniinhoo

Han heter Laporta:)

Verkar som Barca är jävligt intresserade av Robinho men de får en hög summa. Då tackar Barca nej.

Men Laporta kommer göra några försök till dom är juh där några dagar till där.

Barcelona Olguer
2009-12-17 13:09
Barcelonistas
Det är iof sant, en defensiv Iniesta.
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-12-17 13:09
Asså Robinho kommer göra nytta i Barca!!

Laborta börja vakna nu!
Barcelona ★Barca★
2009-12-17 13:07
Mojito

Okej då blir det väl ingen Robinho.
Barcelonistas
2009-12-17 13:02
Olguer

ja men snälla säg en positon som essien inte kan spela. den mannen är ett monster riktigt pittbull
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-12-17 13:02
asså det kommer bli som i sommar!! Barca kommer satsa fullt ut på Fabregas! Till slut kommer han säge att han vill försätta i Arsenal! du vi kommer inte värva nån mittfältare!! Så jag säger till Laborta! att han ska ha ögona på flera bra Mittfältare!
Barcelonistas
2009-12-17 13:01
barcarobin

sen att dom har mage att säga " de spelar ingen roll vilka vi möter i åttondelen vi kommer ända krossa dom. Monaco,Juve,Arsenal,Roma,Liverpool jaja 5 år ;)
Barcelona Olguer
2009-12-17 12:55
Essien tycker inte jag är en defensiv mittfältare, han har en liknande spelstil som Keita tycker jag, en så kallad box to box mittfältare, John obi mikel är Defensiva mittfältare i Chelsea.
barcarobin
barcarobin
tänkt på en sak. på real madrids lilla skithål (forumet) så är barcelona detta
1: ett lag med dåliga spelare som är överskattade real madrids alla spelare är bättre osv, osv
2:vi har ständigt tur med domare i ligan cl och andra cup sammanhang,
3:vi spelar dåligt fult och filmar hela tiden.
4: zlatan, messi, henry, inesta, xavi, keita, valdes, ingen av dessa platsar i real för dom är dåliga och spelare som gago, higuain, lass, ronaldo, kaka är alla dubbelt så bättre.
men undrar då om vi är allt detta, vinner vi cl tack vare domarn? vinner vi ligan tack vare domarn? mena om spelare som xavi, messi, inesta zlatan är överskattade då borde ju real vinna liga och leda den nu men just ja, deras spelare är ständigt skadade dom har otur med domarn som inte dömer det dom vill osv. tyckerman borde sopa igen deras lilla skithål till forum eller plocka in killar som fyllda lite över 20 och ser sanning och kan svälja stolthet.
Barcelona Mojito
2009-12-17 12:54
Ämne: Varför pratar inte L....
De har ju pratat i nån timme, men affären kommer inte bli av. Schejken begär nog för hög summa, eller så har Laporta insett att det räcker med Henry och Pedro...
Kanske satsas det på Cesc fullt ut till sommaren i stället?
Barcelona Hyder
2009-12-17 12:53
Håller med om att Lass har en hel del att lära vad det gäller kyla och att kontrollera sin aggressivitet lite. Men jag anser att han är en bra spelare med många goda egenskaper som passar i Real Madrid. Sedan är han väl lite överskattad om man hör till hur Madridfansen hyllar honom till skyarna. Han är inte på Yayas nivå än i alla fall och tror inte att han kommer nå den heller.
Barcelonistas
2009-12-17 12:45
tarrak,hyder

ok ni vinner lol de stämmer de ni säger.Men jag tycker fortfarande att lass är överskattad, kan utvecklas självklart men just nu tycker ja han har en hel del att lära sig från spelare som essien yaya, busi me många fler.
Barcelona ★Barca★
2009-12-17 12:44
Varför pratar inte Laporta med City?
Barcelona tarrak
2009-12-17 12:40
Barcelonistas

Det var värst vad du slingrar dig, men visst jag kan ge dig fler exempel på korta pivotes av yttersta världsklass. Edgar Davids och Didier Deschamps borde vara tillräckligt för att du ska inse att du inte har något case.
Barcelona Hyder
2009-12-17 12:37
Barcelonistas

Makelele och Essien är två spelare som bevisar eller har bevisat att längden inte spelar någon roll som pivote. Oavsett om man kan gå upp i en nickduell med Zlatan eller inte.
Barcelonistas
2009-12-17 12:35
tarrak

nej maka var kung på sin tid men hur ofta ser man en sådan spelare med sån kort längd och ändå vara så bra? tro mig vi kommer inte se någon maka mer, och för er som jämfär lass me maka det är totalt idiotiskt är som att jämföra ett lejon med en padda..
Barcelona tarrak
2009-12-17 12:29
Ämne: Tarrak

jag menar....Ok, så du förnekar att Makélélé skulle vara en av 2000-talets främsta pivotes?
Real Madrid Alfredo di Zidano
2009-12-17 12:27
Rambla

Det su påstår är inte viktigt, för det är meningslöst det får mig inte och må sämre, jag har inte hellet önskat mig en diskussion med dig så du kan sitta kvar där du sitter och gärna sluta läsa mina inlägg om dem inte intresserar dig, och storlag eller ej, jag har aldrig påstått att Kathma är ett stortlag men det är ett lag man uppskattar i lilla kuwait, tyvärr är inte sporten uppskattad här men man har bra koll på fotbollen i europa fastän 90% av befolkning lider av fetma, hånigt av dig att du ska håna Kathma för "storlaget" vad är din poäng alltså? Så du kan fortsätta gapskratta det uppmärksammar jag inte dig för och helst gärna säg, inte "snälla" till mig för jag kommer aldrig vara snäll mot dig :)

Barcelonistas, du överraskar mig gång på gång, hehe sen när blev längden viktig för att vara världens bästa spelare, vad jag vet så är messi, xavi, maradona, iniesta korta spelare ;) tänk på det innan du påstår något om längden.

Barcelonistas
2009-12-17 12:16
i pray to god att real får chelsea då får vi se hur bra lass är mot BRA motstånd. ok nu kanske många tänker men xavi o iniesta då? dom är ju korta.ja men milde skapare xavi o iniesta är ju inga defensiva mittfältare på den offensiva sidan spelar det absolut ingen roll hur lång du är men på den defensiva så bör du vara ganska lång och stark.Som ett exp kan ja ta Torue yaya da monster.
Barcelonistas
2009-12-17 12:09
Tarrak

jag menar defensiva mittfältare. exp han har ju ingen chans i luftrummet mot zlatan som är 2 meter lång.
Annons: