/spanien/barcelona/forum/16381.aspx/spanien/barcelona/forum/16381.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico! -
2009-12-18 14:31
Maestro - La Masia, 87

Jag antar att Alcorcón spelarna läste "Akta er för el Madridismo" medans de var på toaletten.

Saman.

Efter åttondelsfinalen så kommer det att lottas en gång till, då kan alla möta alla.

tarrak

Äh, man bör inte lägga så mycket fokus på vad Madrid fansen tycker, lyssna bara på Kviborg så förstår du vad jag menar.
Man ska alltid skylla ifrån sig, nu var det lottningen som det var något fel på, och då ska man självklart skylla på att det är fusk.

Och jag tycker absolut inte att vi redan nu har en biljett till kvartsfinalen, även om det är en "drömlottning" så vet man aldrig vilka förutsättningar vi har inför matchen.

Om Madrid fansen tycker att de är bäst, så ska dom fan klara av stormatcher och inte gråta över det. Fotbollslivet är inte enkelt, man har tuffa matcher att gå igenom för att uppnå målet.
Barcelona Maestro - La Masia, 87
2009-12-18 14:14
Real Madrid redaktionen skriver att de klarar av att ta sig vidare mot Lyon. Det tror jag att de gör då Real spelar returmatchen hemma.

Men jag befarar redan nu om vilka slags artiklar som kommer att skrivas här på SF när Real går förbi åttondelen för första gången på sex år!

Det blir säkert en och annan artikel med rubriken "Chelsea och Barca: Akta er för el Madridismo"
Glädjen skulle jag kunna förstå men avsaknaden av ödmjukhet, den finns alltid där.
Dani Alves.
2009-12-18 14:02
Ursäkta mina stavfel ser det nu..
Dani Alves.
2009-12-18 14:01
Vad är det marängerna klagar så mycket på barcas lottningar? Vi har fan mött Chealse x2, Liverpool, Lycon och Celtic det senaste om ja inte har fel? Vad har dom mött ? Roma, Lyon och vilka fler? Dom har ju skämmt ut sig flera år i rad, så pinsamt haha
Barcelona Joan Gamper 1899
2009-12-18 13:47
Saman.

De blir lottningen, och vi kan få Real Madrid CF.
Barcelona L.A.M. Nr 10
2009-12-18 13:43
Rambla-K9

Pratar du om säsongen 07-08 var det väl ändå Celtic vi mötte i åttåndelen och sedan Schalke i kvarten.

Annars var det en grym lottning vi fick.
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
2009-12-18 13:40
barcarobin

Säg en anfallare som inte är beroende av folk bakom sig, alltså som kan jogga till mitt cirkeln få bollen av en back och dribbla sig igenom hela motståndar lagets mittfält och backlinje och rulla in den.

Om du vet vem så kan du bli jävligt rik på att bli hans agent
barcarobin
2009-12-18 13:40
Givetvis åker du på en spärr! Otrolig låg nivå på dina inlägg och ditt ordval är ännu lägre. Spärrad! /Mod
Barcelona Saman.
2009-12-18 13:37
Vem möter vi om vi går vidare? Eller det lottas efter åttondelsfinalerna?
barcarobin
2009-12-18 13:36
Ämne: "tycker jag änd....
jag vet att han gjort mål i finalerna, och i cl har följt barca en jävla massa år, men för mig är eto'o han är ju beroande av vad han har för folk bakom sig och han missa alldeles tok för mycket, men han ör en jävla grym spelare gillar hans stil men finns några som är bättre faktis
barcarobin
2009-12-18 13:34
Ämne: Varför klagar madrid....
dom har inget annat och komma med, det är deras bästa argument när vi vinner cl finalen att vi fick " lätt lottning och gjorde att vi vann" dom börja redan nu med sitt snack
2009-12-18 13:34
"tycker jag ändå att zlatan är bättre spelare än eto'o"

Det är din åsikt och jag respekterar den. Men just for the record, ibrahimovic har aldrig gjort mål i CL slutspel. Eto'o 2 finaler 2 mål
Barcelona tarrak
2009-12-18 13:33
Varför klagar madridistas på Uefa om den "riggade lottningen"? Det verkligt upprörande måste ju vara att det är en av Madrids största legender, Emilio Butrageño, som utför fusket för att hjälpa klubbens värsta fiende?
barcarobin
2009-12-18 13:32
och drogba så klart.
barcarobin
2009-12-18 13:30
FC Barcelona en Mi Corazón. nej inte zlatan jag har hållt på barca långt innan han kom. men jag vet några som är bättre. rooney, torres, sen tycker jag ändå att zlatan är bättre spelare än eto'o
Barcelona Pedrito
2009-12-18 13:28
Ämne: Ja jag syftar på Eto....
Drogba förmodligen...
2009-12-18 13:26
Ja jag syftar på Eto'o, vem är världens bästa enligt dig? låt mig gissa; zlatan
barcarobin
2009-12-18 13:23
om du syftar på Et'o så är han långt från världens bästa men han är rikigt grym helt klart.
Barcelona Pedrito
2009-12-18 13:23
Barca släpper en ny bok med foton från den fantastiska säsongen i fjol. Tidigare ej visade foton.
Julklappstips?

Kolla in pintos tatuering!
2009-12-18 13:20
barcarobin

Kan ändå hålla med att de har världens bästa center forward, målvakt nja kanske förra säsongen
barcarobin
2009-12-18 13:15
interfansen är roliga: "Inter har en av världens bästa högerbackar, en av världens bästa målvakter, en av världens bästa offensiva mittfältare (Sneijder) och en av världens bästa anfallare i Eto'o. För att inte tala om en underskattad Milito, och en otroligt stabil mittback i Samuel som jag tycker är topp 5 mittbackar i världen"
Barcelona BlueRed
2009-12-18 13:03
Eurosport sänder nu Europa League lottningen.
barcarobin
2009-12-18 13:01
kallesiete, ja han får mig och bli arg och skratta samtidigt, men sen slog det mig en tanke att han liksom hela realforumet är så jävla patetiska att man önska dom försvann från jordens yta
Barcelona kallesiete
2009-12-18 13:01

Avundsjukan och hatet mot Barca är enormt överallt känns det som. Men det är sånt som man får räkna med i dessa tider. Vi är världens bästa lag. Alla vill slå oss. Alla vill se oss åka ur.
"Mäktiga Madrid."
Barcelona kev
2009-12-18 12:59
Pssssst, hmmm hade velat en svårare motstånd men men Stuttgart för duga än så lönge;) Vill jätte gärna möta Chelsea i kvartsfinalen. Spelar ingen roll om de parkerar den berömda bussen framför målet, vi tar de ändå!!
Barcelona Joan Gamper 1899
2009-12-18 12:59
Gött att man får Hleb´s Stuttgart. Vi ska inte ta de som en lätt match, underskatta inte motståndet!

Real - Lyon

Grym match tror på Madrid men Lyon är inget skam heller. Dom har värvat bra sistone, med Lisandro kan Lyon gå långt.

En grej som skrämmer med Lyon är att de laget som möter dom i åttondelen, vinner hela CL.

United - Lyon 2007-08 Utd vinner över Lyon sedan vinner man CL.

Lyon - Barcelona 2008-09 Barca vinner över Lyon sedan vinner man CL.
Barcelona kallesiete
2009-12-18 12:58
Låt bli och klistra in inlägg från Puertan, inte tillåtet! Varnad den här gången. /Mod
Barcelona Rambla - K9
2009-12-18 12:49
Ämne: jävla fuskare,,,
ni... Bra städat mod.
Idioten kviborg skämmer ut sig igen. Alves filmar visst men ronaldo e ändå värst och att ta med Messi som filmare hahahaha, killen e slut. Att han har mage att skriva om filmningar när han har väldens största diver i sitt lag(ni kan nog lista ut vem det är) och dessutom top divers som pepe, ramos, gago, marcelo, guti och kungen av diving crisitano ronaldo,

Tänk på vad du skriver. /Red
Barcelona Barcadinho.
En kanon bra lottning och några intressanta möten som håller intresset i liv.

Bara att bilbesiktningen också går bra om en timme. Då blir det ett dubbelt kalas!

Annons: