/spanien/barcelona/forum/16363.aspx/spanien/barcelona/forum/16363.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mrfaariis
2009-12-16 22:05
CuléAK (F.d Robin.)

Det är sant men messi kommer ändå spela på lördag medans iniesta missar den matchen!!
Barcelonistas
2009-12-16 21:58
CuléAK (F.d Robin.)

vette fan
Barcelona CuléAK (F.d Robin.)
2009-12-16 21:53
Kolla :(

Kan detta vara sant?
:/

Hoppas inte!
Barcelonistas
2009-12-16 21:52
lyckas barca hitta den där magiska formen efter uppehållet så kan vi räkna in liga titeln mina damer lol..
Barcelona Joan Gamper 1899
2009-12-16 21:51
Barcelonistas

Håller med dig där. Busquets är en talang och han är faktiskt bättre än marathon löparen i Lassana Diarra. Han är passningssäker och tar de soft på plan som du säger.
Barcelonistas
2009-12-16 21:48
jag rankar busquets högre än lass nu.Busquets blir bara bättre o bättre fantastiskt o se. för mig är han bättre än lass, känns som busi har soft på plan lungt o samsat spelar han fotboll tillskillnad från lass som springer runt som en galen höna.
Barcelona L.A.M. Nr 10
2009-12-16 21:47
Skönt med seger idag.b Bäst i första halvlek var utan tvekan Yaya Toure. Men jag fattar inte att Pep inte tar ut Busquets när han gör det lyckade bytet och tar in Messi. Sergio var inte alls bra idag samtidigt som Yaya var en av planens bästa.

Som jag sa i ett inlägg i pausen så sa jag att Zlatan var ganska osynlig i matchen. Men han blixtrade till några gånger, som t. ex passningen till Messi. Puyol, Dani Alves och Abidal var godkänna. Iniestas prestation vid 3-1-målet var fantastisk, men i övrigt var han inte så där jätteduktig idag, den lille vampyren.

Till slut, Pedro Rodriguez Ledesma är historisk i Barcelona. Han är nu den enda spelaren i Barcas historia som har gjort mål i sex olika turneringar!
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-12-16 21:45
pedro e kung!!!!!!!!!!!!:D
Barcelonistas
2009-12-16 21:41
tro mig real hade inte heller klarat rubin hade typ slutat 3-0 till rubin.
Barcelona ★Barca★
2009-12-16 21:39
Visca Barca!
Världens bästa lag!!
Barcelona Hetfield
2009-12-16 21:31
Äh, det är väl skönt när rivalerna retar varandra, det hör till att vara rivaler ;)

Jag önskar att Barcelona-Real Madrid matcherna hade samma densitet som Man U-Arsenal hade en gång i tiden med Roy Keane och Viera, snacka om hat!
Det var tider...
Barcelona Barca Barca
2009-12-16 21:28
Vi vinner våran sjätte titel iår o stänger munnen på Higuain, som dessutom aldrig kommer platsa i argentinas landslag.

Ännu en gång är det våra egna produkter som står för alla våra mål i en o samma match. Under försäsongen så var det bara La Masia produkter som gjorde alla mål. Ska man vara stolt?
Barcelona Rambla - K9
2009-12-16 21:17
Higuain, jag hoppas att ni inte vinner mot Alcorcon. Eller vänta nu, det gjorde ni ju inte heller. :P
Barcelona Joan Gamper 1899
2009-12-16 21:15
Jag som respekterade den där muppen som några kallar här (Higuain) lågt av dig. Bra spelare är han, men nu sjunker han rejält.

Barcelona spelar så dåligt första tio minuterna. Vad händer igentligen med dom tidiga målen vi släpper ? f*n dom (Barca) tror att dom är bäst bara för dom vann trippel förra året kämpa för h***ete ni kan inte bara stå stilla och kolla på. Hur ska vi kunna försvara CL med de här sk*t spelet vi har ? jag är så arg på spelet vi spelar.

- Piqué

Vad har hänt med killen ? han har fått stor huvud. Han vill leka bra bara föratt han gör mål. Jag älskar dig mest av alla Piqué, JAAA mer än Puyol, Messi, Xavi, Iniesta, Alves, men du har absolut varit en av dom sämsta den här säsongen. Vill verkligen inte säga så om dig du är fortfarande bästa mittbacken i världen, men skärp till dig i finalen på lördag.

+ Sergio Busquets

Vad skall man säga om Toures konkurent ? klart en av dom bästa på plan idag.
Barcelona Mrfaariis
2009-12-16 21:04
BlueRed

Nej men Xavi går inte ut i media och säger Jag hoppas att real madrid inte Vinner vm. Higauin sa samma sak när vi mötte United 2008 och det var pepe som skämde ut han sen. Han sa jag hoppas barca går vidare för det är bra för spanien.
Barcelona BlueRed
2009-12-16 21:01
Tror ni att t.ex. Xavi vill att Real Madrid ska vinna klubblags-VM? Vill ni att Real Madrid ska vinna något? Det är väl ganska logiskt att Higuain inte vill att Barça ska vinna.

För övrigt så platsar Higuain mycket väl i det argentinska landslaget. Frågan är bara vad Maradona håller på med...
Barcelona Mrfaariis
2009-12-16 21:01
Barcelonistas

hahahahah sant faktist. Han borde skämmas!!!
Barcelonistas
2009-12-16 20:59
Mrfaariis

Real ska inte snacka alls tack då dom föra säsongen blev förnedrade både i spanien och i cl. sen angående higuagin så ska han bara vara tyst då han knappt platsar i dagens argentinska landslag säger en hel del.
Barcelona Mrfaariis
2009-12-16 20:56
Barcelonistas

Asså jag hejar inte på real madrid om du tror de :D
Barcelona ★Barca★
2009-12-16 20:56
Mrfaariis

Han är den största muppen.
Barcelona Mrfaariis
2009-12-16 20:54
Barca.

hahahaha det är de jag menar. Han ska inte snacka skit för han kommer aldrig vinna klubblags VM. Så avundsjuka människor det finns ibland.
Barcelonistas
2009-12-16 20:54
Mrfaariis

just nu? haha real har inte varit i närheten av barca dom senaste åren. 90 talet var det vi som dominerade ligan och tog även cl 1992. och på 2000talet har vi varit de mest framgångsrika laget!
Barcelona ★Barca★
2009-12-16 20:52
Mrfaariis

Higuain kommer aldrig vinna Vm för klubblag.

Hahahaha
Barcelona Mrfaariis
2009-12-16 20:47
Barcelonistas

Som om dom inte är redan dee. Real madrid kommer inte närheten av Barca just nu.
Men jag hatar higuian så mycket för han är avunsjuk.
Barcelonistas
2009-12-16 20:43
Mrfaariis

han vill inte att barca ska bli för överlägsna.
Barcelona Saman.
2009-12-16 20:42
rawkus

Tackar så hjärtligt!
Atlético rawkus
2009-12-16 20:37
@Saman: lanktips for samtliga malen ;)
Atlético rawkus
2009-12-16 20:36
Andreas: Libertadores rankas hogst, helt klart.

CONCACAF ar mest pajas for de Mexikanska lagen, da motstandarna allt som oftast ar riktigt langt bakom gallande standarden, tyvarr.

Tycker seriost man borde lamna over den Cupen at MLS och ovriga ligor fran trakten, alternativt lagre placerade Mexikanska lag.

Azul mfl kor oftast med rena reservlag men utklassar andcok manga av motstandarna.

Sudamericana gillar jag! Oftast kul att se pa med intressanta lag :)

Haller for ovrigt pa det mest sorgsna och lessna laget i Mexico: Cruz Azul... 3 reka finalforlusten jag upplever sedan jag flyttade hit 2007 :/ Man torskade ju aven CONCACAF finalen mot Atlante... Hurra! :S

Aven i Sudamericana har Mexikanska lag medverkat. Nar jag tidigare skrev att America var nara segern i Libertadores, sa skrev jag helt fel. Det var 2007 i Sudamericana finalen mot Arsenal de Sarandi man forlorade pa bortamal(!!) Sjuk final for ovrigt :)

Fraga mig inte hur Mexikanska lagen kvalificerar sig till Sudamericana, haha :)

Tror inte ens jag far ett vettigt svar om jag personligen traskar till Femex och fragar... ;O
Barcelona Mrfaariis
2009-12-16 20:35
så avunsjuk, Gonazalo higuain . Han vill inte att vi ska vinna vm!!
Lukas.RP
2009-12-16 20:13
Det är väl ganska klart att världens bästa Barcelona är beroende av världens bäste Leo Messi? Jag kan lika gärna påstå att Barcelona är minst lika beroende av Victor Valdés. Utan honom är vi inte världens bästa lag. Och utan Xavi är vi inte heller världens bästa lag.

Hela diskussionen är jävligt dum enligt mig.
Annons: