/spanien/barcelona/forum/16341.aspx/spanien/barcelona/forum/16341.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Flaco - Fuerza Chile!
2010-03-28 21:07
Det har gått fem minuter av matchen och Atlético har lyckats att inte släppa in ett mål än. Bör detta räknas som en seger för de?
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2010-03-28 21:04
Atletico har en av ligan starkast start elva speciellt offensivt men ändå förlorar ena veckan och vinner nästa vecka, motståndarna spelar ingen roll. världens mest oförutsägbara laget jag har beskådat.
Barcelona Blaugrana Es Mi Corazón
2010-03-28 21:04
Ronaldo har lärt Gago hur man ska behandla håret iallafall.
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-03-28 21:01
5-0 till real!

det är redan klart :)
Barcelonistas
2010-03-28 21:00
derby nu hoppas nu att atleticos FÖRSVARSPEL, inte är hönsgård den här gången..

lol
Barcelona Hetfield
2010-03-28 21:00
Pep är fantastisk på många sätt, men att köpa spelarna är något han borde låta någon annan göra

Ska bli oerhört spännande att få se matchen nu, kul att Kaka är petad ;)
Barcelonistas
2010-03-28 20:59
fan att iniesta missar arsenal matchen!!!
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-03-28 20:58
Barca4eva

Precis, jag tror också att det är Pep som bestämmer vilka spelare som ska köpas in.
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-03-28 20:55
tror mig Silva är bästa lösningen :)
Barcelona Barca4eva
2010-03-28 20:54
Ribery och Torres..de jag helst inte vill se i Barca haha XD

Tror det blir Fabbe och Agüero faktiskt :O men det beror väl också på Pep?
2010-03-28 20:50
el Flaco - Fuerza Chile!

Haha, med tanke på min ålder så har jag tyvärr inte följt så många val under mitt liv. Var nog runt 11-12 års åldern när jag först fick reda på att man kunde rösta på olika partier osv.

Har alltid varit skoj och läsa om andra klubbar, när de just ska rösta fram en ny president. Jag har alltid skrattat och gjort narr av dessa presidenter som lovar spelare som tillsammans kostar mer än 2-3 miljarder kronor tillsammans.

Vilka namn lär dyka upp under detta val? Jag lägger min röst på Ribery och Torres.

Skulle sätta en fet epic-fail stämpel på Rosell om han går ut och säger att han tänker köpa in en massa stjärnor, han som tänker på ekonomin.

Edit: Lämnar över epic-fail arbetet till dig, el Flaco. :)
Barcelona Barca4eva
2010-03-28 20:48
el Flaco - Fuerza Chile!

Helt rätt lol, på något sätt förvandlas Atletico till ett gäng dagisbarn mot Real..medan de kämpar som fan mot oss :O

men hoppas verkligen de gör sitt jobb idag
2010-03-28 20:44
H.Alavi/

Har du någon gång följt ett politiskt val här i Sverige eller presidentvalet i USA? Att döma av presidentvalet i Barcelona 2003 så kan jag säga att det skiljer sig inte särskilt mycket mellan dessa evenemang. :)
2010-03-28 20:41
Om det skulle bli så att Rosell bestämmer sig för at köpa in en massa cracks så tvivlar jag på att Guardiola skulle tillåta detta.

Han är coachen, det är han som bestämmer hur det ska gå till på plan. Jag tror inte på att han går med på att köpa en massa spelare för en stor säck med pengar.

Vi får se hur det slutar under sommaren, det lär bli intressant och följa presidentvalet. Första gången under min tid som culé. :)

(Brorsan sitter sommar efter sommar vid datorn och följer nya presidentval om och om igen..)

Vamos Atletico!
2010-03-28 20:39
Hoppas på Aguero? LOL. Han är den nye Fernando Torres i derbysammanhang, det vill säga att han sumpar allt och alla lägen framför Casillas.

Personligen tror jag att Atlético kommer göra en patetico och därmed vika sig ner redan i omklädningsrummet. Real Madrid har redan vunnit kvällens match. Allt annat än en 3-0 seger för hemmalaget skulle förvåna mig.

Är medveten om att jag låter ganska negatiffa, but that's the way it is.
Barcelona ★Barca★
2010-03-28 20:32
Vi får hoppas på Aguero idag:)
Real Madrid hala higuain #20#
2010-03-28 20:16
Barca4eva

haha nej jag vet att du vill det men jag tror på en jämn match kanske 3-2 till real som du sa:)
Barcelona el Maestro!
2010-03-28 20:14
Ämne: petersays//

Tänk....Det lär bli massor av brasilianare i Barca om Rosell vinner valet...
Barcelona el Maestro!
2010-03-28 20:11
Ämne: Vilket dilemma Cecs ....Vilka signaler sänder man egentligen till talangerna dos Santos, Thiago, Roberto med flera, om man nu skulle spendera en stor summa pengar på Cesc?
Dessutom verkar han ju vara "kungen" själv i Arsenal.

Barca bör kanske avvakta tills han har ett eller två år kvar av sitt kontrakt. I dagsläget skulle han kosta alldeles för mycket och dessutom sända fel signaler neråt i akademin.
Barcelona Barca4eva
2010-03-28 20:11
hala higuain #20#

självklart hoppas jag att ni förlorar , det borde du veta :D men hmm...kanske skulle gissa på 3-2 Real igen :O
Barcelona Barca Barca
2010-03-28 20:10
petersays//

Tänk att Rosell föredrog Luis Fabiano framför Eto'o, men Laporta envisades och köpte Eto'o till slut :)

Orolig för hur klubben kommer skötas när Rosell tar över, som det ser ut nu kommer han vinna valet...tyvär
Real Madrid hala higuain #20#
2010-03-28 20:09
va tror alla ni barcafan om matchen ikväll? slutresultat??
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-03-28 20:09
Måste bara hylla Valdes lite innan jag rör mig till krogen.

Han har utvecklats till en av världens absolut bästa målvakter. Vi visste alla att Barca kan vinna alla möjliga titlar med Valdes i mål, men att han kunde bli en av våra matchvinnare i vissa matcher visste vi nog inte.

Ibland känns det som att Valdes vinner matcher åt oss. Han är just nu Spaniens bästa målvakt utan tvekan.

Casillas har gjort en hel del tabbar och ibland känns han riktigt osäker med fötterna när han skjuter lågt in i mitten.

Reina har varit en av Pools bästa spelare den här säsongen men gör sällan avgörande räddningar som Casillas och Valdes kan göra.

Palop glänser bara i stora matcher och kan göra bort sig mot andra "vanliga" lag. Kanske lite koncentrationsproblem.

Diego Lopez som är Spaniens tredjemålvakt just nu har tappat formen han visade under förra säsongen. Han är en mycket bra målvakt som Arsenal, United har varit intresserade av men håller inte riktigt världsklass än.

Valdes har varit bäst av dom målvakterna den här säsongen och det känns underbart.
Barcelona Xaviii
2010-03-28 19:50
Vilket dilemma Cecs Fabregas har, kolla videon så förstår ni.

Ni som kan spanskan förstår nog det mesta för det är på katalanska.
Barcelona VizzlA^^
2010-03-28 19:47
Någon som kan uppdatera mig om keirrison..ite hört något på väldigt länge, speltid etc.
Barcelona HugoBoss
2010-03-28 19:40
Ämne: Lokmaninho ( Nr 1 )
....Tyvärr blev det "bara" 1-1 mot Espanyol B. Tråkigt med tanke på att lagen där bak tar in poäng.
Barcelona BlueRed
2010-03-28 19:38
Creus

Yes. Lyssna noga efter varje ord hur han smaskar. Inte så hemligt heller när man hör honom prassla med skiten. Sen är ju Rossi mexikan också...
Nu längtar jag ännu mer till C+ tar över, kan omöjligt bli värre.
Barcelona Hetfield
2010-03-28 19:37
Barcelonito

Tack för svaret, som sagt, jag är inte så kunnig inom det området. Dreambox kostar ju en hel del, vill man ha den nyaste så ligger den väl runt 6000 kr, då är det kanske bäst att betala 200 kr varje månad
Deportivo Creus
2010-03-28 19:36
Sitter Johan Edlund och äter halstabletter? På riktigt?
Barcelona BlueRed
2010-03-28 19:31
Vad är det för försvar Sevilla har? Villarreal går igenom som om det inte fanns någon där.
Annons: