/spanien/barcelona/forum/16329.aspx/spanien/barcelona/forum/16329.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
MF Doom
2010-04-28 23:36
The Reporter

Precis, när han gjorde dessa mål så ångrade ingen att Eto försvann. Men vid varje dålig match han gör eller då han inte gör mål så välkommnar man plötsligt Eto tillbaka. Här är man minnsan kräsna. Ingen snack om saken. Man ska vinna allt varje år. Dom andra lagen är bara statister som ska förlora. Man kritiserar Real fansen och deras köpemani (Även jag) men så vill man genast vid en motgång sälja spelare och köpa nya.
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
Det sjuka är folk från Puertan kommer hit och skriver provocerande inlägg gång på gång, medans jag skriver helt vanliga inlägg på puertan och ändå är jag spärrad därifrån haha, utan någon som helst motivering
Barcelona Boixos Nois 81
Zlatan måste bort!
De spelare jag INTE vill se i Barca till nästa år är:

Zlatan
Alves (hans inlägg är SÄMST)
Marquez

Undrar om vi kan få David Villa om vi ger de dessa tre spelare..
Atlético tallepojken 78
2010-04-28 23:35
Ämne: tallepojken 78

Me....
För att arsenal bjöd han på enorma ytor, dt kan man inte göra mot messi, man måste spela tajt och nära honom och ha täckning på han om han gör första gubben. Mot spelare som messi måste man ligga på gränsen för vad som är tillåtet. Självklart är han jävligt bra men hur skulle han klara sig i premier leaugue där det smäller på ganska bra?
Barcelona Messidinho_10
Va i helvete Red spärra **** han ska fan inte komma in och prata så på vårt forum om BUSI.
Barcelona Interistaaa
Ville bara tacka för matchen. Vi spelade inte "fint", det var mycket maskningar och statistiken talar sitt tydliga språk; 555 mot 67 passningar inom laget.

Men ni måste förstå att ni är världens överlägset bästa lag och det här är enda sättet att slå er.

Hoppas att ni vinner ligan!

Peace! // Forza Inter!!
Barcelona HugoBoss
2010-04-28 23:34
Att marängerna ens har mage att klaga på Barcelona. De kan väl fortfarande analysera varför de förlorade mot Lyon och Alorcon.
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
Finns inget å klaga på från denna matchen. Vi går in med 3-1 underläge från en match som med korrekt dömning hade slutat 2-2( med tanke på militos offcide mål å Alves straff). Åsso tar vi i denna matchen oss an världens bästa defensiva lag. Som med naglar och klor håller fast vid sin ledning. Filmar å maskar från min 1.

Ändå! Så går vi in och vänder på matchen. Bojans mål är mål. Dock får vi i två matcher 5 matchavgörande( Zlatan ska ha straff och även Alves är str även om han förstärker idag) felaktiga domslut mot oss. Det är starkt. Det är klass! Inter är det näst bästa laget i europa och spela smart. Men det är ingen tvekan om vilket lag som förtjäna och borde va i final i år. Dock är det svårt att spela mot både Inter och domarna. Nu tar vi ligan och glömmer denna säsong. En säsong som vi förtjana att få ut så mycket mer av. Va stolta! Visca Barca!
domslut mot oss.
Barcelona Messi 4-ever
Glömmer aldrig vad Morinhooo sa när han var tränare i Chelsea, efter en match där dom bara fick 0-0 så sa ha att man inte kan vinna när det andra laget parkerar bussen framför sitt mål, han sa att han avskyr den fotbollen och sen går han och gör samma sak. haha PAJAS på hög nivå
Gonzalo IL Pipita | "Hombre"
Sorry Red!

Nu ska jag ta det konstruktivt varför jag hatar honom, han överdriver i varje närkamp, han filmar och han håller sånär på att avgöra en semi helt felaktigt!

Räcker det som konstruktiv kritik till varför jag hatar honom?
Barcelona Oha789
2010-04-28 23:33
Jag är sur men ändå glad.

Vi spelade fotboll jag är stolt över mitt lag.. jag är inte ett dugg leddsen över spelet från Barca.

Om jag var inter skulle jag erkänna att man är ett väldigt dålig lag jämfört med Barca. Sedan ska man nåste jag säga att Inter visade inte ett spel som förtjänar att spela i CL- Final.

Tack för allt Barca!

Jag kan stolt gå till jobbet och fortfarande kalla Barcelona världens bästa lag.
The Reporter

Jag håller med, Zlatan har gjort många viktiga mål i år, och utan honom hade vi förmodligen varit bakom Real i ligan just nu..
Barcelona Visca_Barca
Vilka spelare vi har köpt, det är ett skämt allså.

Zlatan= Misslyckad totalt.
Chygy= inga ord
Maxwell= Segaste

Barcelona Messidinho_10
Fyfan vad jag hatar Motta vidrig spelare höll på att strupa Busi förfan. Barca måste överklaga det där matchen måste spelas om!!!
Barcelona Barca_4_lajjf
Förtjänar Inter detta? Absolut. Kommer Inter att kunna försvara en eventuell titel i CL? Ingen chans. Felet med Barcelona utanför plan är alldeles för dåliga värvningar. På planen så har Pep tagit bort 2009-spelet... Ser fram emot Matchdag 1 i Champions League-Upplagan, 2010/2011. Nya tag. Vi får inte tappa ligan.
Real Madrid zidane
2010-04-28 23:32
600 miljoner euro låter lite mycket:)
Barcelona el Maestro!
Väl förtjänt av Inter. De är värda att gå vidare.
I två matcher har Inter varit bättre, framför allt mycket bra försvarspel från Inter.

Vi tar nya tag i nästa säsong.

Sen undrar jag bara om Pique inte hade varit bättre som 9:a än Zlatan. Hade även förresten hellre sett Bojan från start i matchen....
Barcelona The Reporter
Jag vill inte se att folk vill ha bort Zlatan nu bara för vi är ute. När han gjorde mål mot Arsenal, stuttgart, Real så var han plötsligt guld värd. Vi ska komma tillbaka nästa år i CL. Nu kan vi iaf lägga all fokus på ligan
Barcelona GeziiMelBarca
Vi gjorde en mycket bra match ! jag tycker faktist inget var fel i vårat spel förutom att vi borde spelat in bollarna mer.. men men vi har ju som sagt vårat eget spel å brukar alltid klara oss med den ! dock inte mot ett lag som har 10 man på straffområdet.. tråkigt är det absolut men vi tar igen det nästa år. MYCKET FOKUS på helgens match nu VISCA BARCA in till graven 3
Barcelona Mojito
2010-04-28 23:31
MF Doom
2010-04-28 23:29
Eto byttes bort på grund av att Pep ville ej ha honom längre. Inget annat lag ville köpa honom heller. Hans pris var 20 miljoner euro. Förra året och säkert denna kommer priserna att vara onormala igen. Tack vara Real som köper och köper oavsett summan/allt för framgång. Berlusconi sålde Kaka för över 600 miljoner euro. En spelare som var på väg neråt och inte presterade bra alls. Han såldes för över 600 miljoner. Varför, varför ska Inter sälja sin bästa spelare som vann skytteligan för under den summan? Minns ni inte att Inters ägare sa i sommras att ska Ibra säljas så är det för Kakas summa och inte mindre. Barca hade inget val och man ville ha bort Eto.
#Real#Madrid#

Så att bollen ska rulla snabbare?
Real Betis Perra FC
Criff //
Påstår inte att Zlatan var lysande, bara att det fanns andra som råkade ha bollen då och då...men inte gjorde ett vettigt av det.
Tycker du har rätt om Henry med. Men lönen var säkert för att få dit honom först. Jag hade ett vad om att han skulle göra över 30 baljor med en polare, men det sket sig ju...och nu är Henry långt från sin peak...tyvärr. Grym i Arsenal !
Barcelona Klint
tallepojken 78

Messi var rätt hyfsad i CL-finalen ifjol. Gjorde bara fyra mål mot Arsenal. Ska vi vara ärliga så är Messi fortfarande bäst i världen.
Gonzalo IL Pipita |
Du kan skriva att du hatar Busquets tillsammans med dina polare inne i Puertan. Alternativt kan du föra en konstruktiv diskussion om varför du nu tycks ogilla honom. Men att bara komma in och agera som, ja jag vet inte, kommer du inte långt med. /Red
Barcelona el julio
Ämne: el julio

Tyst!
....
Visst!

Jag bryr mig inte egentligen men dina små giftpilar har ju bara ett syfte.

Godnatt
Real Madrid #Real#Madrid#
2010-04-28 23:28
En fråga bara, varför sprutar ni vatten på inters planhalva i halvlek osv. (som ni gjorde mot real med)
Atlético tallepojken 78
2010-04-28 23:28
Men hålla på att gnälla att inter inte bjöd upp är ju vekt. Dom spelade med en man mindre i 60 minuter, på en fel utvisning. Angående messi så klarar han inte av när han får möta lag som kan försvara sig och ligga tätt på han. Ska vi vara ärliga så är många av spanska liga lagen ett skämt defensivt. Chelsea tog ju helt bort messi förra året också med samma typ av försvars spel
Barcelona haeger
2010-04-28 23:27
Inter var det bättre laget sett över 2 matcher. Och de hade marginalerna på sin sida.
Kunde varit annorlunda om Militos mål blev bortdömt i första mötet eller att Bojans mål inte blev bortdömt. Då skulle vi helt plötsligt vara i finalen.

Små små marginaler, synd att de båda domarna förstör matcherna.

Men Inter förtjänade vinsten, Barcelona spelade inte bra idag.

All heder åt Pique, man kan inget annat än att älska den killen. Fyfan vad stor han är!
Barcelona Barca-nist
2010-04-28 23:27
Jag vet inte hur jag ska börja, jag vet inte hur jag ska uttrycka min avsky mot ett så anti-fotboll lag?

jag är stolt över barca spelarna, de gjorde allt de kunde. man kan inte göra mer mot ett lag som inte vill spela fotboll!

Jag har aldrig sett nåt liknande, ett lag som vill bara maska, filma, döda tid. T.o.m Xerez har mer värdighet än denna fula äckliga italienska köpa lag med en clown på toppen!

Det röda koret missgynnade oss totalt, varför?
ju domaren gav de visselpipan och lät de sköta resten av spelet!

Hur kunde detta ske??
jag är fly förbannat..

jag ska alltid hata INTER i resten av mitt liv.
Annons: