/spanien/barcelona/forum/16326.aspx/spanien/barcelona/forum/16326.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona 9kluivert
2009-12-19 22:23
Ämne: 9kluivert,
Respekte....
ja ok, och du tycker att Sergio är bättre i år än förra året?
Barcelona The Reporter
2009-12-19 22:23
Red,

Vad var det för fel med min inlägg? Jag visade bara kärlek för min klubb :(

Aja men om ni säger så då..
Barcelona Barcadinho.
2009-12-19 22:22
Vi kommer tillbaka hem efter ett kort firande med familjen och så ser man att Sevilla har fått stryk hemma. Det är något som inte stämmer med laget.

Skål grabbar och tjejer för de historiska ögonblicken som vi får uppleva nu.
Sagan av Pep vill inte ta slut än.
Det är bara att njuta av stunden och inte tänka på framtiden.
Man är så jädra stolt att bära på den blaugrana halsduken.

Njut och skåla nu – det kommer sämre tider framöver men vem bryr sig om det just nu.

Barcelona Braxingen
2009-12-19 22:21
9kluivert,
Respektera att folk tycker annorlunda. Du behöver inte tycka likadant.

Själv tycker jag att Guardiola gör helt rätt som satsar på Busquets istället för Toure. Jämför Toure med i fjol. Killen var outstanding förra året. Han hade en aktionsradie som ingen annan balansspelare i världen var i närheten av. Han var koncentrerad och han markerade revir. I år har han varken aktionsradien eller koncentrationen kvar och följdaktligen finns inte mycket Toure kvar.

That's my opinion.
Barcelona 9kluivert
2009-12-19 22:20
Ämne: 9kluivert

Att du ....
haha ja, den är lite väl... I know. Men måste väcka en lite debatt här.
Barcelona The Reporter
2009-12-19 22:18
Skärp dig om du vill ha fortsatt möjlighet att skriva här. /Red
Barcelona Den vise
2009-12-19 22:18
9kluivert

Att du jämför pep guardiolas son med oleguer är för mig en gåta. Redan där tappar du din argument enligt mig.
Barcelona jost15
2009-12-19 22:17
måste säga att higuain är en fantastisk striker. han känns otroligt säker när det gäller att komma snett utifrån straffområdet och gå på skott. hoppas bara maradona inser det till sommaren.
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
2009-12-19 22:16
Ämne: FC Barcelona en Mi C....
Canaletes

Tyvärr kommer jag ej ihåg vad den hette, det var länge sen jag såg den ungefär i mitten av sommaren
Barcelona 9kluivert
2009-12-19 22:14
Ämne: 9kluivert,
Du komme....
jag förväntar mig inte nån insiderinfo... jag vill ha bra info från folk här som är väldigt bra på att få fram och kunna läsa bra saker av media, framför allt spansk media. Det finns ju en hel del folk här som kan spanska och det sättet kan ta del av bra info innan den kommer ut i annan media.

att han skulle hålla sämre klass än förra året förstår jag inte alls. Är det någon som håller sämre klass än förra året så är det just Sergio, han håller inte i barca, oavsett om han är fostrad där eller inte.

Kanske är en överdriven jämförelse för många, men det är ungefär som att oleguer skulle fått förtroendet framför Dani Alves, om han nu var kvar.
Så blåögd kan man inte vara att bara för man är fostrad i klubben så går ens plats före nån annan som är en division bättre.
Lukas.RP
2009-12-19 22:13
Jag hoppas att Pep stannar som tränare resten av sitt liv. Vilken man. Saknar ord.
Canaletes
2009-12-19 22:12
FC Barcelona en Mi Corazón

Vet du vad programmet hette?
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-12-19 22:11
Tänker varje gång att jag borde bett om den.. vågade inte :P
Barcelona ¡Barça!
2009-12-19 22:08
Ämne: Känner mig hedrad at....
Känner mig hedrad av att stått 5 meter från hela barcas trupp =)
Barcelona MESSI LEKER
2009-12-19 22:08
HÄR E MESSI´S SJUKA MÅL
DEN KUNGEN GÖR MÅL PÅ ALLA MÖJLIGA SÄTT ....'

JAG DRÖMMER FORTFARANDE OM BARCA ..
BARCA ÄR EN DRÖM
TACK MESSI ,,,TACK GUARDIOLA
TACK UNGE VACKRE PEDRO DU ÄR OCKSÅ HISTORIA
Barcelona Braxingen
2009-12-19 22:07
9kluivert,
Du kommer in på ett allmänt forum och förväntar dig att få en insider i Barcelona. Lite magstarkt.

Det du inte vill höra spelar säkerligen in. Vad som också säkerligen spelar in är att Pep gärna satsar på egna produkter i komb med att Yaya Touré inte hållit den nivå han höll i fjol.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-12-19 22:06
Känner mig hedrad att ha stått 2 meter ifrån Jeffren (och Bojan,Marquez) :)

Var en kille som fick hans matchtröja efter Zaragoza matchen..
Barcelona 9kluivert
2009-12-19 22:05
Kan någon försöka förklara vad det är som händer mellan Pep, Barca och Yaya?

Och jag vill inte höra nån försöka säga att yaya drar ner tempot mer än Sergio eller nåt sånt idiotsnack.
Nån som är bra insatt...?
Barcelona Messi är fotbollsgudens son
2009-12-19 22:05
Och denna kväll som började så trevligt ... Zaragoza redan i underläge.
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
2009-12-19 22:03
El Kaiser de Michoacán

Såg en prgoram om La Masía i en spansk kanal, och då frågade man några La Masía tränare vilken spelare på senare tid dem anser ha mest potential och svaret blev faktiskt: Jeffrén Suárez
2009-12-19 22:00
Ämne: Vampiro//
Underbart....
Tårarna trillade ju på Guardiola. Han har ju gjort vad ingen klubblagstränare gjort före honom. Och detta i början av karriären.

Risken är att förbundet drar i honom som förbundskapten.
Barcelona Barcaholic
2009-12-19 21:59
Jeffren istället för Henry alla dagar i veckan!

Vem såg skillnaden på Jeffrens och Henrys speed idag? Henry har tappat ALLT, bort med honom!!!
Canaletes
2009-12-19 21:59
Videp på när Guardiola gråter..
2009-12-19 21:56
Då är Sevilla avhängt från toppen.
Barcelona Gio Style
2009-12-19 21:55
Vampiro//
Underbart klipp du länkade till, nästan så att man blir tårögd själv. Jag älskar dig Pep, hoppas att du stannar i Barcelona för alltid!
Visca Barca!
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2009-12-19 21:53
På tal om Jeffréns vara eller icke vara i Barcelona så känns det lite sammanflätat med Gais framtid. Eftersom som dom spelar på samma position (vänster eller höger i anfallet samt att det endast skiljer 3 år mellan dom så blir dom ju direkta konkurrenter). Känns inte som om Gai kommer acceptera så många fler säsonger i B-laget. Själv tycker jag att Gais potential är större än Jeffréns även om Jeffréns lojalitet och tålamod mot Barcelona imponerar. Visst, kanske kan bägge två få plats men det känns inte som det blir mycket speltid för bägge. Gai är ju väldigt högt ansedd av Barcelona och är betraktad som en av de största talangerna. Nä, Jeffrén är en mycket bra spelare men står det mellan honom och Gai så hoppas jag att man väljer Gai.
Ktoor^,^
2009-12-19 21:49
Josep ''Pep'' Guardiola.. Finns inte ord hur bra han är
Barcelona Gio Style
2009-12-19 21:47
Hetfield//
Visst kan jag hålla med om att Henry gör ett bra jobb defensivt, men i min värld är anfall prio ett för en anfallare. Har aldrig förstått när vissa klagar på Zlatan i landslaget t.ex. "Han backar inte hem, kör med Henke Larsson istället".
Anfallare ska skapa lägen och vara farliga framåt, försvaret är en ren bonus, något som man gärna ser.
Men om jag säger såhär, jag väljer hundra gånger av hundra en anfallare som gör 5 mål på 10 matcher än en som gör 2 mål och bryter några bollar under matchen.
Men missförstå inte, i Barcas spel ska alla pressa och hjälpa till. Men Jeffren som hoppade in på Henrys position gör alltid bra ifrån sig i presspelet, ettrig spelare.

OBS menar ej att Jeffren ska spela istället för Henry, inte än, utan ville bara påpeka det här angående "Han är bra på att försvara". I mina ögon är det något som hamnar ganska långt ner =)
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2009-12-19 21:45
Sevilla har två av världens kvickast kant spelare i form av Jésus Navas och Perotti men backlinjen och centrala mittfältarna kan man önska lite mera av.
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2009-12-19 21:42
Pep världens bästa och största tränare.
Snacka om ren och skär kärlek.
Annons: