/spanien/barcelona/forum/16323.aspx/spanien/barcelona/forum/16323.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona C.Andrés
2010-03-21 23:00
Magiskt av Messi. Presterar på en sjuk nivå och hans mål och prestationer de senaste matcherna talar för sig själv.

Och sen,att tv4 och aftonblaskan går ut och säger att de har "INSIDE information" om att Zlatan och Messi inte kan ses och att de drar åt olika håll; Vad fan säger ni nu? Världens bästa spelare gav en straff åt sin hårt pressade lagspelare. Sug på den ni med "inside" information och what not.

Messi är ofattbar.....
Barcelona malique
2010-03-21 23:00
idag fyller en gammal barca sjärna år:

grattis Dinho
Barcelona Castefa
2010-03-21 22:59
Trodde Zlatan skulle skjuta den högt över, men visst fegade han lite? Går målvakten åt rätt håll tar han den. Men nu får väl lite lugn även om han inte bevisat något (mer än att han inte är rädd).
Barcelona Sam
el Flaco - Fuerza Chile!

Haha håller med. Pep orkade nog inte med spänningen som låg i luften där.
Barcelona kallesiete

Hur ska det här med Messi sluta? Han känns så fantastisk, speciell och ja.. helt enorm att någonting kommer gå snett. Killen är helt sjuk. Hur länge kommer hans kropp att hålla? Hur mycket kom till slut en klubb vara beredda att betala för att försöka köpa loss honom? Sätt livstidskontrakt, ge honom 100% mer i lön än resterande spelare i truppen, bygg en staty av honom utanför Camp Nou och låt övriga spelare och supportrar salutera honom dagligen.

Kommentarer överflödiga.
Barcelona Rambla~
MerÄnEnKlubb

Pinsamt på vilket sätt då? Jag antar att du menar de missade målchanserna för Zlatan? Du kan ju inte blunda för att han spelmässigt var helt okej i kväll?
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
Den här var Z bästa match i Barca tröjna tycker jag!!

Ja han kanse brännde lägen men asså spelmässigt var han grym! han löpte mycket sprang efter bollen som ett djur! och det hade jag längtat efter att få se!

Och när Zlatan miss dem der lägena såg nu?
alla pass till zlatan när det blev anfall..
och det var fett bra...
Barcelona Gonzalez_Barca
Jag tror nog Arsenal fansen darrar av skräck just nu efter Messis prestation.
2010-03-21 22:58
Rooney är närmast Messi om världens bästa spelare i dagsläget och han är inte i närheten i min bok, det säger nog det mesta.

Nåväl, ha en fortsatt god kväll och grattis till vinsten!
Barcelona el Flaco - Fuerza Chile!
BlueRed/

Det verkade som att Pep lutade sig fram på tränarbåset och pustade ut efter att Zlatan slog in straffen. Såg roligt ut i alla fall.
Joe Kurr
Zaragozas målvakt tyckte synd om Zlatan så han slängde sig åt fel håll.
Barcelona Rambla~
MaiZe

Ni kan få låna honom en säsong?
Barcelona MerÄnEnKlubb
2010-03-21 22:57
Ämne: Den vise

Co-sign.....
"Allihopa inklusive Zlatan gjorde en riktigt bra match idag"

Menar du verkligen det? Tyckte det såg svajigt ut på ett par håll och inte minst vad det gäller Zlatan. Hade han inte blivit tilldelad ett mål av Messi hade det varit rent ut sagt pinsamt.
Barcelona DRRC
Nej, nu beställer jag en MESSI tröja!!!!
Barcelona Allan14
Messi är ju helt ofattbar kan inte säga något mer! Fyfan vad sur jag blev när Ibra missade läge efter läge men till slut satt han den, haha vågade inte kolla på straffen han la.
Aléx
Var är Nina som tippade 19-0? haha

Det finns bara en Messi och han är världens bästa, Christano WHO?
Barcelona excellence
Messi, hur kan en spelare vare så här överlägsen. Han överglänser till och med dem största idag och dem som någonsin har spelat.

Den som inte erkänner att Messi ligger på en helt annan nivå befläckar fotbollen.
MF Doom
Bra match och Ibra är på bättringsvägen. Hoppas det verkligen lossnar i veckans match för honom.
Osasuna MaiZe
Skänk Messi till Milan :(
Canaletes
Smogen

underbar låt :)
Barcelona Sam
Någon som har lust att länka till den rådande skytteligatabellen? :)
Barcelona Larsson1333
Messi världens bästa, inget snack
Zlatan på g ändå, dock måste han sätta någon av chanserna

Marquez förstör ju allt när han kommer in. Sälj marquez och chyg och plocka tillbaka botia istället

Frändens blogg på aftonbladet är ju helt värdelös. Hon tror att iniesta, puyol, henry var petade, aldrig hört talas om rotation?
Barcelona tano
2010-03-21 22:56
Ämne: Vad skulle vi göra u....
Hetfield tror inte jag sett någon sprida så mycket negativitet omkring sig. Till och med i denna stund ska du skriva någonting negativt om att Zlatan fick slå in straffen. Det är patetiskt...
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-03-21 22:56
Den vise

Co-sign.

Allihopa inklusive Zlatan gjorde en riktigt bra match idag, laget slappnade av i slutet men när man har Messi i laget så finns det inga hinder.
Barcelona Sam
2010-03-21 22:55
Zlatan var spelmässigt rätt bra idag, synd bara att chanserna inte satt, men härligt att han fick göra straffmålet och hoppas det släpper för honom nu!
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2010-03-21 22:55
Kan ni för fan sluta tänka på tidningarna och vara glada för Ibras skull för engångs skull.
Messi är utomjordning
Barcelona Sersari
2010-03-21 22:54
Så jävla skönt att han satte straffen. Helvete vilken match, mycket otur och dålig skärpa från Zlatans sida. Ändå en av hans bästa matcher på flera månader, hoppas han fortsätter så här och slipar på målskärpan bara.
Barcelona Rambla~
Jag stör mig på de 2 billiga målen vi släppte in. Visserligen skulle det andra inte godkänts då bollen rullar när han slår frissparken. Men vad sysslar Marquez med? Hans självförtroende behöver ju en boost så jag han förstå att Pep låter honom få lite speltid.
Barcelona Smogen
Jösses vad skönt att Zlatan fick sätta den där straffen...och till Zlatan vill jag bara säga (följ länktipset)...
Barcelona el julio
Symboliskt betydde slutet på denna match väldigt mycket. Messi bevisade hur stor han är som fotbollsspelare vilket nästan blev förnedrande för Ibra efter hans missar. Sedan kommer straffen och KLUBBEN Barca visar vad det handlar om. Detta kan betyda mkt för harmonin i framtiden.

el julio
Annons: