/spanien/barcelona/forum/1632.aspx/spanien/barcelona/forum/1632.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Xaviesta
2015-11-28 05:41
Kände mig tvungen att dela med mig av det här klippet. En hel drös av Messis mest fantastiska mål genom åren från fansens perspektiv, filmat från läktarna.
Uppfriskande minst sagt då jag personligen avskyr ihopredigerade klipp med nån jävla dubstep tillagt. Här får du höra fansens eufori direkt from the stands istället vilket ger en helt annan känsla när man tittar på målen från loppan ifrån vinklar man aldrig har sett tidigare. Erhåll och avnjut!
Barcelona S.Eto'o
2015-11-28 01:00
*Enligt Goal missar Robertinho matchen imorn. *Iniesta full frisk
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona >The Reporter<
2015-11-28 00:50
Imorgon väntar en slakt på Camp Nou. Det e sådana här matcher som man ska betta på grabbar. Jag älskar sådana här matcher på Camp Nou. Ja tippar ofta såhär Neymar över 1,5 mål, Suarez över 1,5 mål och satsar på dem i olika kuponger. Dem ger mellan 3-5 gånger pengar varje gång i princip. Sen spelar ja alltid Messi hattrick. På detta sätt vinner ja nästan alltid. Man går nästan alltid i plus. Med lite tur kan man få in 2/3 bett eller varför inte 3/3 ;)
Barcelona Stright outa Barca
2015-11-28 00:45
Enligt spanska tidningar så har Real Madrid kontaktat Pep Guardiola men har fått ett stort jävla NEJ. den där laget asså, att de ens tror att han skulle ta över deras Franco lag Hehe
Barcelona MrKnowledge
2015-11-28 00:23
De finns i princip svensk stream till alla matcher nu också:)
Barcelona Rambla~
2015-11-27 22:35
Cule4life Du kan beställa ett Viasat Sport eller Vidast Sport HD, tror utan HD ligger på ca 230kr. Då får du även Viaplay utan extra kostnad.
Barcelona rANDOMhERO
2015-11-27 21:45
Cule4life Guld paket är ett måste, dubbelkolla med din leverantör innan, så att dom har samarbete med viaplay. Bredbandsbolaget har nämligen inte det.
Barcelona Cule4life
2015-11-27 21:00
@Rambla~:

Jag har comhem men bas paket för 149 kr, men det jag undrar nu är om jag ändå har tillgång till viaplay utan extra kostnad ? Lr måste man ha större paket lr viasat sport paketet
Barcelona Barcelonistas
2015-11-27 20:24
Perez lär la fixa detta på nått sätt. Han kan ju köpa vem som helst.
Barcelona Barcelonistas
2015-11-27 20:19
Enligt Deportivo Mundo har Real fått ett transferförbud till 2017. Frågan är om detta stämmer?
Barcelona Rambla~
2015-11-27 19:25
Hm, vad dåligt. Både Com-Hem och Telia (tror jag åtminstone) har Viasat som tillval i sitt utbud och i Com-Hems fall ingår det ett Viaplay utan extra kostnad. Då är tv-abonnemanget ändå billigare än själva Viaplay. Kan du inte byta tv-leverantör?
Barcelona Santiago Cazorla
2015-11-27 19:19
@Rambla~:

Aha. Har bredbandsbolaget och där tillgår det tyvärr inte utan parabol. Viaplay sport kostar 299 kr med. Får hoppas att Viasat kommer på en bra lösning som gynnar alla nu när de visar så många matcher. Verkar ju även som att de prioterar PL på de vanliga kanalerna.
Barcelona Rambla~
2015-11-27 19:09
Förresten, du behöver inte ens ett Viasat-abb. Du kan gå in på viaplay.se och registrera ett konto ändå. Kostar typ strax under 100-lappen. Eller vänta, det priset gäller nog bara film och tv-serier. Sportpaketet blir nog lite dyrare misstänker jag. Sen är det bara och köra igång på datorn, tv eller mobil/platta.
Barcelona Rambla~
2015-11-27 19:03
Jag har tillgång till Viaplay utan att ha parabol. Det ingår i mitt Viasat-abb hos Com-Hem. Kan köra Viaplay i Apple Tv, iphone, ipad och vanlig Smart-Tv.
Barcelona Santiago Cazorla
2015-11-27 17:23
Ganska drygt att man inte får tillgång till Viaplay om man inte har parabol, nu går alltså Crystal Palace - Newcastle United före imorgon på Sport-kanalen. Vilket skämt. Bara jag som hoppas att det kommer 1 eller 2 kanaler till?
Barcelona neymar JR
2015-11-27 17:01
Nja handlar det om pengar för någon av våra spelare och inte moraliska skäl så kan dom gärna få jaga pengarna Absolut ingen skäl till att ha Qatar utan desto större anledning till att skippa dom. Spelare som endast spelar för pengarna nej tack Barcelona har aldrig gått under oavsett vem som har lämnat :)
Barcelona Blaugrana91
2015-11-27 16:51
För övrigt gällande dem här kontraktförlängningarna, som många är inne på beror det ju främst på dem nyrika klubbarna. Extra tydligt blir det nu också när Uefa lättar på reglerna gällande FFP... Därför är det mycket viktigt att vi får klart avtalet med Qatar Airways, är det någon som hört något nytt? Hoppas även att förslaget Bartomeu hade att en viss % av spelarnas reklamrättigheter ska gå till klubben blir verklighet.
Barcelona Dûssel
2015-11-27 16:20
Vad ska messi till en patetisk liga som PL att göra? Engelska ligan lider av hybris deluxe, landslager suger, PL lagen suger i europa. Messi till city? Snacka.om att byta ner sig.
Barcelona Blaugrana91
2015-11-27 16:13
[QUOTE=Rambla~]Haha, de skriver också: "And despite a buy-out clause of £250m, the Spanish champions are believed to be open to offers at a more realistic £120m for the four-time Ballon D’Or winner." Barca skulle nöja sig med £120m istället för klausulen. Snälla, skäm inte ut er dagligen. :P [/QUOTE] Haha som sagt patetiskt. Visst Barca säljer historiens bästa spelare för långt under utköpsklausulen, att dem ens tror att någon ska gå på sån skit.
Barcelona Barcelonistas
2015-11-27 16:12
Haha " the sun" största skämtet.
Barcelona Rambla~
2015-11-27 15:50
@Blaugrana91:

Haha, de skriver också:

"And despite a buy-out clause of £250m, the Spanish champions are believed to be open to offers at a more realistic £120m for the four-time Ballon D’Or winner."

Barca skulle nöja sig med £120m istället för klausulen. Snälla, skäm inte ut er dagligen. :P
Barcelona Blaugrana91
2015-11-27 15:44
[QUOTE=^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^]Blaugrana91 Man glömmer bort hela tiden att Messi är endast 28 år gammal. Hur sjukt är det egentligen? Han har varit i toppen så länge så det känns som han är 35 år. Det jag försöker säga är att Messi kommer få en och annan förbättring på kontraktet kan jag lova dig. Man hoppas och drömmar att vi inte har sett det bästa av Messi än :-). [/QUOTE] Ja han har trots allt många år kvar på toppnivå, dessutom blir han nog utmärkt som mittfältare i framtiden när snabbheten och explosiviteten försvinner, vi ser ju redan nu hur fantastiskt han är även i den rollen. :)
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-11-27 15:08
Blaugrana91

Man glömmer bort hela tiden att Messi är endast 28 år gammal. Hur sjukt är det egentligen? Han har varit i toppen så länge så det känns som han är 35 år. Det jag försöker säga är att Messi kommer få en och annan förbättring på kontraktet kan jag lova dig.

Man hoppas och drömmar att vi inte har sett det bästa av Messi än :-).
2015-11-27 15:02
@neymar JR:

Tycker också att det är åt skogen. Blev chockad ett par gånger senaste säsongerna när man förlängde Messi och Neymar's kontrakt här och där. Tyvärr, det är bara att inse när gulfstaternas sheicker, ryska oligarker och baseball galna jänkarna får ta rum i världens finaste fotbolls rum blir det så här.

Alla stora lag skulle vilja att man hade Neymar, Messi, Iniesta och C.Ronaldo i sitt lag. De har musklerna att möta deras lönekrav och allting vad det heter. Det är då klubbar som Barca och Real blir stressade. Anledningen att man blir tvungen att förlänga Neymar's kontrakt är att killen är bara 22 år gammal (har jag rätt) gissade bara. Alla storklubbar vet att han om naturen få ha sin gång blir arvtagaren efter Messi.

Vilket lag skulle inte vilja ha en sån(a) spelare? Lägg till ekvationen att hans pappa och armen bakom Neymar gillar pengar om du förstår vad jag menar.

Det är tufft för Barca. Det jag hoppas på är att de förlänger kontrakten en sista gång och andra klubbar får tänka tre gånger innan de försöker sig på Barca's stjärnor. Men vad spelar det för roll när visa lag har ett lands BNP.

Om jag skulle försöka förbättra Barca's ekonomi skulle jag värva R.Madrid's försäljnings chef. De slår oss när det gäller att få valuta för sina spelare.
Barca behöver verkligen förbättra den sektionen av klubben.
Barcelona neymar JR
2015-11-27 14:39
Jag kan ju köpa det ifall det endast handla om att förlänga kontrakts tiden. Men högre löner varje gång?! Give me a break
Barcelona neymar JR
2015-11-27 14:34
Nu förstår jag inte alls meningen med långtidskontrakt då det ändå förnyas varje år. Det räcker nu, förnyade kontrakt stup i kvarten Både neymar, Messi och alla dom andra kan sitta tysta i båten och vänta på sin tid. Dom har över 3 år kvar på sina nuvarande kontrakt Dom som skall prioriteras är dem vars kontrakt är påväg ut och ingen annan. Det är bara löjligt nuförtiden, hela fotbollsvärlden är åt helvete pga giriga agenter som vill ha sina % Nej dags att börja hålla koll på lönerna i truppen. Messi ska vara längst upp men dem andra ska vara en bra bit bakom, Messi ska stanna på sin nuvarande lön med
Barcelona Blaugrana91
2015-11-27 14:10
^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^: Ja så är det givetvis. Angående Neymars kontrakt så ryktas det om att det förlängs till 2021 ja, återstår att se om det stämmer. Förhoppningsvis är det så , det är mycket viktigt att det görs. Neymar kommer inom några år vara världens bästa spelare även om han såklart får stenhård konkurrens från Leo så länge han är aktiv. ;) Efter Neymar så bör man även förlänga med Messi, dels för att slippa dessa patetiska rykten men också säkra upp att han förblir i Barcelona.
Barcelona Suarez9
2015-11-27 13:59
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

Yes, det är Goal.com som rankar de bästa 50 spelarna. Tror att Ronaldo fick det förra året.
2015-11-27 13:22
Video: Messi wins Goal 50 trophy for best player in the world.

Vad är Goal 50? Har de alltid funnits ?
2015-11-27 13:16
@Blaugrana91:

De är bittra för att R.Madrid och Barca har alltid varit lagen de största stjärnorna spelar i. Britterna måste ju underhålla sina pl fans runt världen och få de tro att alla vill till dem.

Lägg till också att de vill sälja blaskorna så klart.

EN fråga.
Stämmer det att Neymar får ny kontrakt igen till 2021?
Annons: