/spanien/barcelona/forum/16316.aspx/spanien/barcelona/forum/16316.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Trippeln
4/9/2010 01:36
Redaktionen:

Jag ber om ursäkt jag såg inte att det hade varit Fifa snack innan sorry.
Barcelona Trippeln
4/9/2010 01:31
Scrolla. BlueRed. Läs. Följ. /Mod
Barcelona Andreas E
4/9/2010 01:28
Fan, synd att man lånat ut sitt Fifa, med snacket som gick nyss blev man ju redigt sugen.
Aja, får väl lira lite NHL10 istället.

Skriver i mitt PSN i min profil om någon vill ha stryk någongång ;)

Nog om FIFA och PS3 som BlueRed sa.
Barcelona BlueRed
4/9/2010 01:14

Jag har kontaktat EAsports sidans huvudansvarige och frågat honom om dem kan öppna ett FIFA forum, han har framfört detta till sina chefer och förhoppningsvis så kommer det upp ett forum snart där ni/vi kan snacka FIFA. Framtill dess så får ni hålla det snacket någon annanstans.

Ett tips till er som spelar det. Ni kan ju skriva era Xbox Live / PSN på er profil, likt det jag har gjort.

Men som sagt, FIFA snacket får ni vänta med till forumet för just FIFA öppnas.
Barcelona Pep the King
4/9/2010 01:13
1 dag kvar tills El Clasico helt sjukt:)
Barcelona Omarboy
4/9/2010 01:09
Hahah kunde inte hålla mig från skratt då jag precis satte igång fifa10, nattmänniska här med ;)
Barcelona ★Sami★
4/9/2010 01:08
Gabbe5000

Hahaha så jävla sant:)
Barcelona Gabbe5000
4/9/2010 01:06
Det sista kan du hålla för dig själv, om du inte vill åka på en årslång IP spärr. /Mod
Barcelona ★Sami★
4/9/2010 01:03
Andreas E

Själv är man också nattmänniska. Ladda hem en film och chilla:)

Barcelona Barcadinho.
4/9/2010 01:03
Jag trodde att den här konflikten om de 3 mil euro redan var avklarad för länge sen.
Tydligen inte, om källan säger rätt saker.
Barcelona Andreas E
4/9/2010 00:59
Synd att man är nättmänniska, finns inte så många att diskutera med :(

Karim Benzema - Vart är du med din humor?
Barcelona Barcadinho.
4/9/2010 00:58
Jag vill bra påminna folk att Pool redan har varit på besök på Vicente Calderon förra säsongen, då båda lagen hamnade i samma Cl-grupp.
Men Torres var borta pga en skada.
Han var inte heller med på första mötet på Anfield.
Barcelona Omarboy
4/9/2010 00:43
Ämne: Ämne: Ämne....
När du bara rabblade upp en massa namn som skulle säljas började man undra.

Men när du motiverar dig på det sättet har jag inget alls att säga emot, håller med fullständigt. :)
Barcelona Trippeln
4/9/2010 00:33
Första gången jag inte är nervös inför matchen på lördag,jävligt konstigt måste jag säga...
Barcelona Abbe.
4/9/2010 00:24
Ämne: Abbe/

Läste att d....
Okej, tack för informationen. Då blir det, likt dig, att försöka införskaffa sig boken i juni.
Barcelona el Flaco
4/9/2010 00:21
Abbe/

Läste att de exemplaren av Piqués bok som har kommit ut är på katalanska och att den kommer först släppas på spanska i slutet av juni. Då tänker jag försöka få tag på den.
Barcelona Larsson1333
4/9/2010 00:18
Ämne: Ämne: H alavi....
Ska man tänka vem som är kompis med vem så kan man ju inte sälja någon till slut, så funkar det ju aldrig. Dock kan jag hålla med om att det kanske inte är bra att sälja alltför många.

Jag vill att henry lämnar då bojan behöver mer tid som han är värd, pedro har blivit bättre och kan va startman och jeffren är spännande.

Hleb får bara inte komma tillbaka, caceres verkar ha gjort bra ifrån sig i juve som vill köpa loss han och han är nog mer nöjd med mer speltid där.

Marquez tycker jag är fruktansvärt dålig och tror botia eller någon annan kan ersätta han lika lätt.

Chyg har ju som sagt bara fått ett år, det är väl det jag kan gå med på han att han väl få ett år till men då måste han verkligen prestera.
Barcelona NoGo™
4/9/2010 00:17
Ämne: Ibra avundsjuk på Pi....
Haha skön bild :p
Barcelona Abbe.
4/9/2010 00:17
Ämne: Abbe.

Kan tänka m....
De driver nog en hel del med varandra, som sagt. Roligt att se. Nu måste jag försöka få tag i ett exemplar av Piqués bok, där han lär dela med sig av ett och annat "practical joke".

el Flaco

Ja, vilken profil. Som du säger, utan tvivel en framtida lagkapten.
Barcelona el Flaco
4/9/2010 00:12
Ämne: Ibra avundsjuk på Pi....
Lol. Rolig bild. Piqué har verkligen förmågan att locka fram de mest positiva sidorna hos olika individer. En blivande lagkapten, utan tvekan.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
4/9/2010 00:08
Abbe.

Kan tänka mig att Zlatan och Pique låtsas bråkar en hel del, även Valdes verkar vara med i det "gänget". Så kändes det iaf när man tittade på gamla träningsbilder från i höstas.

---

Torres på Vicente Calderon i en röd tröja, inte Atleticos utan Liverpools. Jävlar! Det ska bli oerhört spännande och se den matchen på Vicente Calderon och om Torres kör samma stil som Henry och säger att han hellre vill sitta på bänken.

Tror inte det då Liverpool är i behov av en striker i en semifinal mot Atletico, men det ska bli kul och se båda matcherna. :)

Men först, el Clasico!
Barcelona Abbe.
4/9/2010 00:04
Ibra avundsjuk på Piqués bok? ;-).
Barcelona Trippeln
4/9/2010 00:03
Otroligt att det inte har kommit upp skämtartiklar om varandra inför El Clasico (Pajkastaren,mm...)??
Barcelona FC-Barcelona
4/8/2010 23:34
Kom precis hem från jobbet som tagit mig 4 dagar, jobbade i en färja och fick möjligheten att titta matchen där, måste säga att titta matchen i en färja med människor från olika länder var hellt underbart för varje mål messi gjorde! så gungade båten mer och mer :D
Barcelona Larsson1333
4/8/2010 23:26
FIxat!
Ktoor^,^
4/8/2010 23:25
Larsson1333

Ja.
Barcelona Larsson1333
4/8/2010 23:24
Okej måste man spela upp allt innan det gäller?
Ktoor^,^
4/8/2010 23:23
Larsson1333

Spela för dem sen.
Barcelona Larsson1333
4/8/2010 23:22
Det här med unibet

Jag har reggat mig och satt in pengar, hur gör jag sen ?:) orkar itne leta igenom alla sidor så tacksam för svar :)
Barcelona Barca-nist
4/8/2010 23:13

nån som har länken till madrids el pasillo ??
Annons: