/spanien/barcelona/forum/16315.aspx/spanien/barcelona/forum/16315.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
MF Doom
2009-12-19 20:59
Ämne: Guardiola måste förn....
Håller med dig, Pep borde få stanna så länge han vill. Det oroar mig lite att han säger att nu är det mörk tid som väntar eftersom det är svårt att följa upp en så bra säsong som vi har haft. Samtidigt förlängde han nog inte eftersom han inte visste hur det skulle gå i säsongsinledningen och om laget fortfarande skulle gå bra under honom. Nu när allting är bra så är jag säker på att han förlänger. Det som gör mig glad att Pep från första dagen tagit det sportsliga först och aldrig tänkt på det ekonomiska. Han tjänar just nu 1 miljon euro om året, kanske har det höjts lite? Men hur som helst, kollar man på alla andra tränare så är hans lön på nivån som tränarna i bottenklubbarna har. Pep måste förlänga i 2 år till efter denna säsong. Om Jeffrens nummer 7 är tillfälligt så lär säkert Cesc få det om han nu kommer.
Barcelona BlueRed
2009-12-19 20:55
Andreas

Jag håller med, oroväckande. Han vill ju vänta och se vad nästa president säger. Han har alla supportrar bakom sig och spelarna hyllar honom dag efter dag. Nästa president borde ge honom allt han behöver och vill ha. Motivationen kommer att försvinna någon gång med tanke på allt som han nu har vunnit. Men den kommer att komma tillbaka, förhoppningsvis så är han kvar i Barça då.
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
2009-12-19 20:53
Jeffrén hade nummer 7 idag och enligt wikipedia (inte trovärdiga jag vet) så har han den permanent, hahaha roliga kuriosa att en talang får canteran som inte har fått så mycket spel tid har en så klassiskt nummer
Barcelona Maestro - La Masia, 87
2009-12-19 20:53
Ämne: Haha, tänk att andra....
Det kallar jag för avundsjuka. De kan inte hantera att Barca är världens bästa klubblag just nu.
Ingen klubb har vunnit alla titlar de tävlar för tidigare. Sex av sex möjliga.
Barca har skapat historia på flera sätt.
Nästa sak som kommer är att försvara Champions League bucklan. Vi får se hur det går.
Barcelona Hetfield
2009-12-19 20:50
Jag vill bara påminna er att Jeffren kom in i ett läge där motståndarna var slutkörda

MEN, det är modigt av en oprövad spelare att ta för sig så pass mycket, det uppskattas

Men vill bara att folk ska komma ihåg det innan man kastar skit på Henry, som var visserligen bedrövlig offensivt, men hjälper till otroligt mycket bakåt

Andreas

Han väntar nog på presidentvalet , men som Rambla sa tidigare så kan det inte vara kul att vara tränare längre, hur ska han toppa detta?
Barcelona Andreas (Aris/Brasilien Red.)
2009-12-19 20:49
Guardiola måste förnya sitt kontrakt snarast!!! En gåta varför han fortfarande inte gjort det.
Barcelona CuléAK (F.d Robin.)
2009-12-19 20:44
Haha, tänk att andra fans säger att vi hade domaren med oss, haha omg... :P

(checka in Chelseas forum då och då för att se vad dom skyller våra vinster på)
Barcelona HugoBoss
2009-12-19 20:44
Anmärkningsvärt är att Getafe leder med 0-2 på bortaplan mot Sevilla. Sevilla verkar vara i en rejäl formsvacka, dock är det positivt för oss som möter dom strax efter nyår.
2009-12-19 20:39
H.Alavi - Triangulo Magico! -

Jag håller med angående Jeffren. Han var riktigt bra och det var nog en stor boost för honom att få spela i en så viktig match. Nu får vi hoppas att han fortsätter på samma sätt framöver i ligan/CL/copa.
Pedro har ju blivit våran matchvinnare dessutom, härligt att han alltid avgör dessa viktiga matcher. Sen var ju även Messi otrolig i andra halvlek o i förläggningen. Dani Alves var bra matchen igenom och hans inlägg till andra målet var perfekt.

Det var även skönt att se Yaya som visade upp bra form när han kom och inte som tidigare den här säsongen.

0-2 till Getafe, Soldado igen.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico! -
2009-12-19 20:33
Jeffren fick en grym energi kick, det var precis det vi behövde. Spelar han såhär i framtiden så är han garanterad en bänkplats i A-laget framöver.
Och om något år så kanske han tar över någon position (vänsterkants positionen).

Finns bara positiva grejer att ta med sig hem till Katalonien!
Canaletes
2009-12-19 20:33
Abbe.

Tråkigt. Det lär inte bli målfester som idag med Mancini
Barcelona Abbe.
2009-12-19 20:32
Också på tal om ingenting så har förre Barçaspelaren Mark Hughes fått sparken från Man City idag, trots seger. Mancini tar över.
Canaletes
2009-12-19 20:30
Legenden om Pep Guardiola, Del 1

Ni som inte läst den borde göra det. Hela 5 delar :)
Barcelona Tan
2009-12-19 20:27
Ämne: På tal om ingenting,....
Penyan brukar träffas på Cheers. Vi ser matcher ibland och pratar om vår kära klubb. I somras hade vi en Triplete-fest där med en härlig paella och cava. Det var ett tag sedan sist nu. Jag ska försöka dra ihop något till champions league matcherna i början på nästa år om inte tidigare.
Vi vill gärna bli fler glada cules på våra träffar
Barcelona lameG^
2009-12-19 20:26
Min kompis säger att henry var bättre än alves och att barca inte var värda vinsten. Ska man skratta eller gråta?
Canaletes
2009-12-19 20:24
Guardiola grät för att han är Culé ända in i bermärgen.
Varenda jävla cell som finns i hans kropp älskar Barca

Finns nog ingen som älskar lika mycket Barcelona som Pep

Läs artiklarna el Flaco skrev ;)
Barcelona foooball master
2009-12-19 20:24
vet någon hur många titlar barca har?
Barcelona Jax12
2009-12-19 20:22
Fyfaan vad härligt med vinst! Jag slutade aldrig att tro på dom! Fick lite Chelseavibbar efter deras första mål! Blev rörd av Guardiolas lyckotårar! Vilken tränare vi har asså. Sånna känslor han visar för klubben. Var även kul att se honom dela ut instruktioner innan förlängningen. Han måste vara den bästa motivationscoachen av alla hehe
Barcelona ¡Barça!
2009-12-19 20:22
Ämne: ¡Barça!:
Ja? Då bet....
II Barca II

Ja precis, men du fick det att låta som det var för att han var nära att förlora matchen, han hade not gråtit även om vi vann 5-0, det var min poäng
Barcelona II Barça II
2009-12-19 20:19
¡Barça!:
Ja? Då betyder det ju att denna match var viktig för han.. han hade väll inte tagit 6titlar utan den här han tog ikväll?
Barcelona Vampíro
2009-12-19 20:19
Instämmer helt angående Jeffren, visserligen är det här bara en match men han visade att han är något att räkna med i framtiden. Med tanke på den tunna truppen så borde Pep utnyttja honom mycket mer iaf mot lite sämre lag till att börja med.

Han visade ikväll vilken talang han besitter och precis som Pedro så kan han vara bra att kasta in i vissa matcher.
Barcelona II Barça II
2009-12-19 20:17
Ktoor^,^:
Jag menade inget illa med det jag skrev. Tyckte bara att det var roligt, medtanke på att han började att gråta efter matchen. Matchen måste ha påverkat han otroligt mycket
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
Nu måste väl Pedro komma med i VM truppen, eller? Spanien har sån jäkla bredd så det är helt sjukt! Blir tufft för Del Bousque att välja de som ska få resa med till Sydafrika.
Canaletes

Haha så sant. Finns ingen som kan neka detta nu. BARCA ÄR HELT ENKELT BÄST:)
Barcelona ¡Barça!
2009-12-19 20:16
Ämne: Namn: Ktoor^,^ » Sv....
II Barca II

Tror inte det var därför Pep grät, han grät för han har vunnit 6 av 6 titlar detta året, skrivit historia.. hade också gråtit om jag var han
2009-12-19 20:15
Soldado 0-1 till Getafe.
Ktoor^,^
2009-12-19 20:14
II Barça II

Såg ut som det när han byte ut Busquets sent i matchen och När jeffren klev in O.o
Canaletes
2009-12-19 20:14
Real Madrid 1900-talets bästa.
men Barcelona historiens bästa klubb

bara kolla MARCA
Länktips: www.marca.es
Barcelona Smogen
2009-12-19 20:12
--Xavi--

Jag har sett ett glatt gäng Barca fans på Cheers någon gång. Annars kan man ju alltid hänga runt på olika sportbarer när Barcelona spelar, Il Proffesore och O´Learys kan ju vara något....
Barcelona II Barça II
2009-12-19 20:11
Namn: Ktoor^,^ » Svara på inlägg
Sänt: 2009-12-19 18:44:21
"Jag tror pep tar denna turnering som ingenting"

HAHAHA va fel man kan ha ibland! Jag har aldrig sett mister gråta innan..
Annons: