/spanien/barcelona/forum/16309.aspx/spanien/barcelona/forum/16309.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield
2009-12-22 16:54
Jag tycker synd om Chelsea som tappar deras viktigaste spelare : Drogba och Essien under AM

Tack o lov så har Busquets blivit stabil, sen så har vi Jeffren så poppar upp nu
Barcelona jonny p
2009-12-22 16:38
Ämne: Hallå där alla glada....
Vilken match ska du åka på?
Barcelona DM1982
2009-12-22 16:25
Ämne: Enligt Sport.es komm....
Det var väldigt stora förluster för Sevilla, det kommer säkert påverka deras spel en hel del.

Barcelona Barcanist
2009-12-22 16:24
Sorry om någon redan svarat på detta, men vet någon när Katalonien - Argentina spelas?
Barcelona HugoBoss
2009-12-22 15:50
Enligt Sport.es kommer Luis Fabiano att missa de tre möterna emot Barcelona i januari. Även Kanoute, Romaric, Zokora och Kone missar mötet på grund av Afrikanska Mästerskapen.

*Länktips
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-12-22 15:38
En fråga bara, med risk för att låta dum eller något.

Men hur kan Atletico Madrid köpa Filipe Luis (Om ryktet är sant). Har inte Filipe spelat fler än 5 matcher vilket gör att han inte kan gå till en annan spansk klubb?
SLarsson
2009-12-22 15:33
H.Alavi - Triangulo Magico!

Tack!
Jo det var jag som gjorde Zlatan videon och jag vet att det blev lite mycket Madrid, märkte det när jag satt ihop klippen :o

El_Capitano

Tack så mycket
El_Capitano
2009-12-22 15:27
SLarsson

Bra jobbat, älskade även dina Zlatan klipp. Tummen upp..
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico! -
2009-12-22 15:25
Ämne: Sorry om jag avbryte....Det var väl du som gjorde den grymma Zlatan videon?
Har för mig att det var du, och en härlig CL sammanfattning också ;)

Edit: Sen märker man också att du har lagt till extra Madrid material, men det gör inget :)
El_Capitano
2009-12-22 15:23
värva vem som helst förutom Robinho, han verkar ha lika ljus framtid som Adriano.

Suaréz är båda ung och talangfull men det är The Boss (Pep) som bestämmer.

Fan, jag kommer att tappa hår under silly season. =)

*Filipe Luis till A.Madrid? hehe..vad ska han dit att göra? Bli förnedrad vecka efter vecka med en berg o dalbana A.Madrid!
SLarsson
2009-12-22 15:21
Sorry om jag avbryter eran diskussion, men jag har gjort en ny film. Den handlar om alla lag som gick vidare från gruppspelet i Champions League. Så Barcelona är med i filmen. Jag skulle gärna höra vad ni tycker om den.

Tack!
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico! -
2009-12-22 15:15
El_Capitano

Precis som du, så hoppas jag på en värvning av Luis Suarez. Men jag skulle vilja att den övergången sker nästa sommar då Ajax redan har registrerat Luis för Euro cupen. Då kan man inte alltså registreras för CL, hellre att vi tar in Jeffren och JDS som får speltid.
El_Capitano
2009-12-22 15:10
Läste att Laporta är nöjd med truppen och tänker inte förstärka den i januarifönstret! Hoppas att han skojar på riktigt och är medveten om att båda Yaya och Keita försvinner till Afrikanska mästerskapen och då blir den tunna truppen ännu tunnare.
Vi kommer att slås om ligan, CL och CDR.

Tror ni på förstärkning i januarifönstret? I sånna fall vem? Själv hoppas på Luis Suaréz.
Barcelona FCB Més que un club
2009-12-22 14:58
Ämne: Ämne: Ämne....
Tack så mkt Rambla och El_capitano!
Barcelona The Reporter
2009-12-22 14:48
Jag kollade på Livescore nyss för att se när matchen ikväll spelades, men det stod inget. Kan någon säga vilken tid?
Barcelona Rambla - El Barça de les Sis Copes!
2009-12-22 14:45
Ämne: Ämne: Ämne....
Här en svensk sida. Spara i favoriter.

Barcelona Gabbe5000
2009-12-22 14:45
Fanns det ingen årets coach utmärkelse igår btw? jag missa det helt isf.
2009-12-22 14:43
Ämne: Ämne: Hallå d....
Det är därinne jag inte hittar länken. Finns inga ställen där man kan klicka på för att boka biljetter.

Sorry ifall det blir lite OT!
Barcelona Cobain
2009-12-22 14:43
Bra artikel om matchen ikväll!
El_Capitano
2009-12-22 14:37
Ämne: Hallå där alla glada....
*Länk
2009-12-22 14:30
Hallå där alla glada culés.
Jag läste "reseguide" artikeln och klickade på länken som direktlänkar mig till barcelonas hemsidan. Men jag hittar dessvärre inte själva länken där jag kan köpa biljett. Skulle någon kunna hjälpa mig? Skulle uppskatta det jättemkt. Tack i förhan!
MF Doom
2009-12-22 14:11
Ämne: Ämne: I länkt....
Såg fel, bra att du rätta till.
Barcelona The Reporter
2009-12-22 13:59
Kommer Messi spela ikväll?
2009-12-22 13:57
Ämne: I länktipset kan ni ....
Maradona hade inte Messi först. Han får inte rösta på en landsman, du måste ha sett fel. Drogba var Maradonas förstaval.
MF Doom
2009-12-22 13:54
I länktipset kan ni se hur samtliga spelare och tränare röstade på diverse spelare i FIFA omröstningen av spelare. Där kan ni också läsa namnen på dom okunniga spelarna/tränarna som röstade fram Kaka.

Interessant är att Maradona hade Messi först självklart mens en komm Rooney och Ibra som tredje.

En annan interessant grej att är Lagerbäck röstade på Messi, Xavi & Torres!
Barcelona Hetfield
2009-12-22 13:54
Problemet med Bojan (när han får speltid) är att han blir lite för ivrig, så det slutar med att han löper fel hela tiden, så när det blir bra lägen så är han nästan aldrig där. Man ser att han har mycket kvar

Om han ska bli som de stora anfallarna (Torres, Drogba, Zlatan, Villa osv) så måste han lära sig att vara kylig i straffområdet, men man såg lite av det igår med fattas fortfarande en hel del, sen så är han så ung, så tid har han ;)
2009-12-22 13:51
lameG^

Bra att du tar upp det. Trots att det ser ut som att igenting funkar för Bojan så fortsätter han att hela tiden kämpa vidare. Vi sitter här på forumet och klagar och glömmer bort hur ung han faktiskt är. Bojan visar vilja, han jobbar stenhårt så länge han är kvar på planen. När han byts ut så visar han heller inga dåliga miner.

Vi måste ha fortsatt tålamod med honom för talangen finns där, det ser alla.
2009-12-22 13:48
Ämne: Kan någon visa lagup....
Muniesa är mycket riktigt skadad. Det är därför han inte varit med på ett tag. Dessutom så är Gai just tilbaka från en skada.
Barcelona Henry14
2009-12-22 13:46
Ämne: Kan någon visa lagup....
Så här såg den ut.
Casillas
Alves - Terry - Vidic - Evra
Messi - Xavi - Gerrard - Iniesta
Torres - Ronaldo
Barcelona lameG^
2009-12-22 13:35
Tycker alla här överreagerar. Vem bryr sig om kaká kommer före iniesta. Han kanske inte är värd det men man blir trött på att läsa saker om och om igen här i les rambles. Låt bli!!

Angående träningsmatchen igår mot Kuwait så såg jag många bra saker.

+ bojans avslut (vilja)
+ Thiago,JDS

jag hoppas verkligen att vi kan se den här offensiven någon gång i framtiden.

JDS-Busquets-Thiago
Bojan-Rochina-Gai

Vilken framtid!! vi får inte glömma att messi bara är 87:a och vi har ju muniesa som är vår nya el tuburon!!

Annons: