/spanien/barcelona/forum/1630.aspx/spanien/barcelona/forum/1630.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona the cameroonians
2015-11-24 23:30
Neymar jr Ja, att han har alla attribut som krävs för att en dag konkurrera om en plats i truppen är inget snack. Det som behövs är ju bättre matchning, fler chanser och med det ett bättre självförtroende. Hann tyvärr inte ner till youth league, men har sett Aleñas mål - ett riktigt golazo. Tror inte att han får chansen i CL men kanske i cupen nästa vecka beroende på hur B-laget matchas i helgen. Han har dock både Samper och Gumbau framför sig, och kanske även Kaptoum.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona messiooooxavii
2015-11-24 23:29
Idag saknade vi dessutom Iniiesta
Barcelona messiooooxavii
Idag saknade vi dessutom Iniiesta
Barcelona Söker info
Hej och grattis till segern!

Jag ska boka en weekend till bror och en till person som en present och behöver nu er hjälp.

Matchen jag tänker är Barcelona - Valencia som ska spelas 17 april. Jag vet att matcher kan ändras med nån dag pga CL så jag kommer boka fredag - tisdag för att säkra upp.Hoppas ni kan svara på mina frågor.

1. Vart i Barcelona är det nice att bo?
2. Hur mycket tror ni jag får betala för två matchbiljetter?
3. Hur får jag tag på matchbiljetter?

Vore tacksam om jag fick svar på frågorna. Flyg och hotell löser jag, min utmaning är just matchbiljetter.

Tack för mig och grande Maldini & Puyol!

Barcelona enkos
2015-11-24 23:28
Bara 71 000 på plats. . Märkligt för att vara Barcelona och CL
Undrar om gula kort försvinner efter gruppspelet. ..
Barcelona El Tridente
2015-11-24 23:26
@MessiStats: UPDATE | Top goalscorers in 2015 (club and country):
47 | MESSI
46 | Lewandowski
45 | Cristiano
43 | Neymar

Messi skadad 2 månader och han är ingen tap-in spelare som vissa andra. Han ligger bakom allt i Barca, dribblar, assist och mål. Magisk spelare !
Barcelona neymar JR
2015-11-24 23:22
Andresito Haha! Fan vad skön
Barcelona neymar JR
2015-11-24 23:21
Camerooninas Snacka om att du har prickat in helt rätt match att åka ner på. Ja tempot var han inte van vid, lite skillnad med segunda b och Champions leaugue. Men spelförståelsen, lugnet och passningsspelet var perfekt Kollade du på youth matchen med?
Barcelona Andresito
2015-11-24 23:21
Piqué på Twitter:
"Thanks Leo, you do give me the ball, not like @Munirhaddadi!

Bromista Piqué!
Barcelona Stright outa Barca
2015-11-24 23:19
tystnaden som uppstår när Al pasillo kallar andra lag för pinsamma när hans eget lag släppte in fyra för tre dagar sen typ hehe
Barcelona the cameroonians
2015-11-24 23:17
[QUOTE=neymar JR]Vart har camerooninas tagit vägen? Kan tänka mig att han är oerhört glad idag med sampers speltid och prestation [/QUOTE] Here I am! Såg faktiskt matchen på plats nere i Barcelona och fick såklart gåshud av att se Samper löpa in på plan inför andra halvlek. Han gjorde det han skulle, men det märktes att han hade lite problem med tempot. För övrigt kommer jag inte vara aktiv här lika mycket framöver (vilket kanske redan märkts) då jag börjar ett nytt jobb på måndag. Men först lite semester! Må gott!
Barcelona Barca4life98
2015-11-24 23:03
neymar JR Eller hur, vart är du The Cameroonians?
Barcelona neymar JR
2015-11-24 23:01
Vart har camerooninas tagit vägen? Kan tänka mig att han är oerhört glad idag med sampers speltid och prestation
Barcelona Barcelonistas
2015-11-24 22:53
6-1 sjukt. 10 mål på två matcher och då har motståndet varit Real och Roma.
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2015-11-24 22:52
Statistik kan vara väldigt bra och bevisande men det kan också vara otroligt missvisande och fel. Ikväll kunde Messi utan tvekan gått ifrån matchen med 3 eller till och med 4 mål och allt skrivits om bara honom. Hade han avslutat själv ensam mot målvakten istället för att passa Pique samt tagit och satt straffen själv. Nu vart det inte så och kanske hade han missat något av lägena , men hade han gjort 3,4 mål hade hans insats INTE varit bättre än den han stod för nu. Skillnaden är bara vad de flesta upplever och läser i media och statistiken. Messi är så mycket bättre än vad många som inte ser matcherna upplever. Just därför det har betydelse när hans rival gör hälften av hans mål på straff. Och snälla, kan inte våra spelare börja sätta straffarna haha ?. Vad har hänt , procenten kan inte vara bra de senaste året.
Barcelona Vampíro
2015-11-24 22:48
Behövs inte sägas så mycket. Sanslös prestation av hela laget. Neymar och Suárez fortsätter vara i toppform och hat nu fått sällskap av Leo! Fint inhopp av Samper som visar att han har mer talang i sin tånagel än Gumball eller vad han heter. Tanken var att hålla ut till januari men vi ser ut att toppa formen istället. Detta kan bli bra, mycket bra. Visca!
Barcelona neymar JR
2015-11-24 22:47
Andresito Den grabben är intressant, mogen för sin ålder och en jävla massa spetskvaliteter. Fysik, teknik, målfarlig, playmaker han är verkligen the real deal
Barcelona Andresito
2015-11-24 22:43
Vågar man hoppas på att Aleña får ett litet inhopp borta mot Leverkusen i sista gruppspelsmatchen? Skönt att kunna rotera och ge reserverna speltid.
Barcelona Santiago Cazorla
2015-11-24 22:42
Gillade Sampers inhopp!
Barcelona Blaugrana91
2015-11-24 22:40
Vet inte var jag ska börja, fantastiskt räcker nog! Vi är världens bästa lag och spelar bättre än förra säsongen och då vann vi trippeln!
Barcelona Maestro Xavi - Tito Etern
@Vampíro:

Adri MOTM
Barcelona Vampíro
Adriano gör ett mycket starkt inhopp på mittfältet. Fuck the haters! TeamAdri.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-11-24 22:38
@Barcelona ViV:

Kan tänka mig att de som Barca drar gärna tidigare i en match där vi har säkrat första platsen i gruppen.

Men om jag var där, skulle jag vara sist på planen :-).
Barcelona Vampíro
[QUOTE=ElRaval]Nu har ni (du?) stavat fel på Keita två gånger. Sluta med det. [/QUOTE] Vadå fel? Det är Keite om du kan din historia.
Barcelona Andresito
@ElRaval:

KEITEEEEEE
Barcelona ElRaval
2015-11-24 22:37
@Vampíro:

Nu har ni (du?) stavat fel på Keita två gånger. Sluta med det.
Barcelona Barcelona ViV
2015-11-24 22:36
Tråkigt med det där onödiga skitmålet när vi hållt nollan i 5 matcher innan denna. :(
Barcelona neymar JR
För i helvete vad dåligt, fan släpper man in ett mål för Haha, en fantastisk match och allt verkligen fungerar
Mascherano#14 el Jefecito
Jävla Munir ;)
Barcelona Barcelona ViV
2015-11-24 22:35
@Blaugrana91:
Eller hur, endast förstagångsbesökare aka turister eller dårar sitter kvar tills matchen är slut när det står 6-0. Man vill ju inte fastna i proppen om man åker tunnelbanan framför allt.
Annons: