/spanien/barcelona/forum/16285.aspx/spanien/barcelona/forum/16285.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2010-01-31 20:09
Ämne: K9 kan verkligen sät....
Snarare 14m som han kostade. Sen så lär vi väl ändå inte släppa honom helt gratis heller. Låt säga att vi får tillbaka minst 10m för honom. Då har vi slösat 4m.
Barcelona Hetfield
2010-01-31 19:55
K9 kan verkligen sätta dit Barcelona, om han väljer att stanna kvar i Fiorentina (vilket kan hända pga. Prandelli) så har vi då slösat runt 20 miljoner på en spelare som vi inte ens har använt...ja det kommer att göra många glada
Barcelona Rambla~
2010-01-31 19:52
Victor Sanchez är såld utan någon summa. Barca har rätt att få tillbaka honom om de så önskar när kontraket går ut. Kommer säkert inte bli aktuellt.
Barcelona BOJAN...
2010-01-31 19:45
Ämne: BOJAN...

Hleb är ....

H.Alavi - Triangulo Magico

Okej, trodde dom sålde han.

Vem glömmer någonsin den ;D
Barcelona BlueRed
2010-01-31 19:38
VizzlA / BOJAN

Víctor Sánchez Mata, utlånad till Xerez. Se länk.
Barcelona Abbe.
2010-01-31 19:37
Finns det några uppgifter på vilka siffror det rör sig om i köpoptionen?
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-01-31 19:37
BOJAN...

Hleb är väl utlånad?

Har fortfarande inte glömt bort den här raketen i ribban mot Man City, det går inte att få en bättre träff på bollen.
Barcelona BOJAN...
2010-01-31 19:32
Ämne: undra vem victor mat....
Jadu, han har jag helt missat..

Googlar man han så är han tydligen en baseball spelare född 1961;D

Tydligen så spelar Hleb och Albert Jorguera med oss fortafarande också.
Barcelona VizzlA^^H-Z-M
2010-01-31 19:26
undra vem victor mata är:P?..spelar tydligen för oss, intressant sida om inte annat:D
Barcelona Rambla~
2010-01-31 19:16
Det är heller inte klart ännu. Fiorentina har meddelat på sin websida att man förhandlar med Barceona om ett lån på 2 år.
Barcelona Rambla~
2010-01-31 19:11
Äh, det spelar ingen roll om de får en köpoption på K9. Det är i slutändan upp till spelaren var han vill spela. Jag kan garantera att om Barca verkligen vill ha tillbaka honom så kommer han inte att tveka att komma tillbaka heller. Han är culé och det är hans dröm att få spela i Barca precis som hans idol Romario gjorde.

Klubbar som Fiorentina med en väldigt duktig och slug sportdirektör kräver köpoption på spelare de vill låna in. I det här fallet hade nog Barca och Txiki inte något val. Hoppas nu bara att han får speltid och lite förtroende av Prandelli.
Barcelona El Capitán
2010-01-31 19:08
Guardiola//

Kan vara väldigt svårt att låna ut spelare om inte köpoptioner tilläggs. Lånande klubbar brukar ju nästan alltid vilja ha köpoption, i och med att det är dem som satsar på en spelare och låter denne bli del i laget.

Hur roligt är det för en ambitiös tränare som jobbar långsiktigt, om han/hon måste släppa en av sina key-players helt utan villkor. Även det efter att man har spenderat tid och pengar på att fostra och utveckla spelaren.
Det är väl helt enkelt en risk man får ta när man lånar ut, och hoppas på att spelaren i fråga väljer att komma tillbaka om det blir aktuellt.
Barcelona Allan14
2010-01-31 18:59
Va har Fiorentina köpt Keirrison?

I vissa stunder lekte Man U med Arsenal. Dom ser otroligt bra ut just nu med Wayne Rooney i spetsen.
Barcelona Guardiola
2010-01-31 18:56
Nu undrar man ju vad Barcas ledning håller på med!

Kerrison lånas ut till Fiorentina med en köpoption!! Varför värvar man en ung talang för 14-15 miljoner Euro för att låna ut honom med en köpoption måste var det dummaste jag hört.

Finns väl inga klubbar som lånar ut sina talanger och ger köpoption

Idoti!!!

Barcelona Hetfield
2010-01-31 18:52
Missa inte matchen mellan Sevilla-Valencia kl 21.00, härligt toppmöte, Sevilla får tillbaka Kanoute!

Äckligt fint mål av Okaka (Roma) mot Siena idag (länktips)
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2010-01-31 18:47
Är det bara jag som tycker att (Keirrison till Fiorentina) dealen var dålig. Viola har ju köpoption på honom nu. Betyder inte det att om han lyckas så kan Fiorentina bara köpa honom utan att Barca kan säga nej?
Barcelona Engen
2010-01-31 18:41
Ämne: Alex Ferguson är en ....
Barcadinho. :

Han skrämmer sina spelare så att de inte vågar förlora kanske;)
Barcelona Engen
2010-01-31 18:41
Ämne: Alex Ferguson är en ....
Barcadinho. :

Han skrämmer sina spelare så att de inte vågar förlora kanske;)
Barcelona DM1982
2010-01-31 18:28
ManU ser sjukt starka ut, de har inga problem mot Arsenal. Får se hur länge Fabregas tycker att det är kul att spela där, de lär inte vinna något i år och knappast nästa.

Måste nog säga att ManU och Chelsea är favoriter till CL men jag hoppas ju självklart att vi vinner.
Barcelona Barcadinho.
2010-01-31 18:22
Alex Ferguson är en geni, slutpunkt.
Hur kan han motivera spelare år efter år till att prestera på den högsta nivån.
Ett mysterium i en positiv bemärkelse.
Barcelona Rambla~
2010-01-31 18:17
Ämne: Arsenal är sämst när....
Oe oe oe...es un chorreo
Barcelona Allan14
2010-01-31 17:56
Canaletes//

Håller med dig dom är verkligen det.

Fan vad bra Nani och Rooney är. Nani gjorde ett fett fint mål och samma med passen. Även fast jag håller på Arsenal den här matchen, så blev jag en smula glad när Nani och Rooney gjorde mål. Nani gör bort Clichy hela tiden.

Skönt att höra att Barca vann! och att Gai fick göra mål gör mig glad.
Canaletes
2010-01-31 17:48
Arsenal är sämst när det verkligen gäller, när man ska möta storlagen
Las Palmas Pio pio
Va längesen jag var inne. Och lär inte komma in mer. Men här har ni lite intressant läsning. Och nu vill jag inte att ni tar det här som Marca gör komplott mot Barcelona. Utan detta handlar om alla lag, precis som att Mtliga blev nästan den skyldige (enligt Marca) att han bröt näsan osv. Det här är en skandal. Jag vet en del regimer som använt manipulation. Och ja det är ett långskott då detta handlar om fotboll. Men detta gör mig förbannad.
Barcelona el Maestro!
Man United möter Arsenal på Arsenals hemmaarena. Det ser ut som om det är pojkar som möter män. Evra skämtade om det i förra säsongen. Kan delvis hålla med om det.
Arsenal ligger under nu med två mål och första halvleken är inte slut än.
Barcelona Lokmaninho ( Namnet säger allt )
2010-01-31 17:40
Assååå herregudd rooneeeeeeeeeeeeeey:D
2010-01-31 17:39
Arsenal är Barcas B - Lag:D
Barcelona Rambla~
2010-01-31 17:38
United spelar ut Arsenal the chokers. 0-2 nu, Wengers uppsyn är obetalbar. :D
Barcelona westinho
2010-01-31 17:36
Nanis mål var ju minst sagt hyfsat..
2010-01-31 17:06
Nån som kan länka bra stream till Unidet matchen?
Annons: