/spanien/barcelona/forum/16276.aspx/spanien/barcelona/forum/16276.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona koon
2010-01-02 22:39
Vi ska nog inte vara för snabba att kritisera Pep för beslutet att ge Messi lite extra semester.
Det är lång väg till Argentina och spelaren bör ha chansen att åka hem. Han är Barcelonas kanske viktigaste spelare och även om gruppen är viktig är individerna i gruppen olika och det respekteras och behandlas. För tillfället har jag stor tilltro och respekt för Peps sätt att behandla spelarna.
Sen finns det en annan anledning. På tisdag är det cupmatch mot Sevilla och Pep tar inte lätt på Copa del Rey. Det är en lika viktig turnering som alla andra. Leo fick lite extra vila, vilket gör att han är fräsh till cupmatchen. Hade han börjat på bänken idag hade han utan tvekan varit tvungen att bli inbytt med tanke på resultatet och det i sin tur hade kunnat för med sig en slutkörd, eller (hemska tanke) småskadad Messi in i cupen.
Real Madrid Hassan
2010-01-02 22:37
Vad skrev jag den här gången? Skrev bara att Villarreal gjorde en bra match mot er och att Inter borde spelat så. Ser väl inget fel med det?
Canaletes
2010-01-02 22:36
Hassan

Men snälla inte du nu också.
I Puertan trashtalkar du om Barca som inte nån annan och här ska du komma in leka snäll...
Barcelona The Reporter
2010-01-02 22:34
Jag brukar inte be real-fans något så ofta, men till er som skrattar åt oss nu, jag ber er kolla denna , snälla!
Barcelona HugoBoss
2010-01-02 22:33
Ämne: vet nån hur det gick....
Vet du hur det gick mellan Real Madrid-Barcelona? Real Madrid-Alorcon? Har nämligen fått hjärnsläpp och behöver få veta detta innan imorgon! Tack på förhand.
Barcelona kallesiete
2010-01-02 22:32

1-1.
Nån som vet hur det gick i dom 3 senaste klassikerna?
Barcelona Hetfield
2010-01-02 22:31
Barcadinho

Varför är du arg på Pep..?

Visst ska vi fan vinna mot Villarreal (hemmaplan) utan Messi? Om Henry hade varit aningen vassare i avslutningarna, och om Zlatan hade varit lite hetare idag så hade vi kanske kört över de
Real Madrid REAL V-ås
vet nån hur det gick mellan barca - villareal?
Barcelona kallesiete

obbe/
Om det är ditt gensvar. Att "domaren var tvungen att blåsa", så har jag bara en sak att säga:

I rest my case.
Real Madrid Hassan
Tycker att alla ska ta och lugna ner sig själva en aning. Vem sa att fotboll inte skapar känslor?

Nej men skämt å sido. Villarreal gör en riktigt bra kamp och sliter för sin pinne, fattar dock inte varför Rossi var petad. Vart han skadad innan den här matchen eller?

Tycker att det blev bättre för er del när Iniesta kom in. Blev mer rörligt i ert anfallsspel.

Hasta luego!
Barcelona Abbe.
2010-01-02 22:30
Ämne: Ämne: obbe
....
"Är det inte snart dags för en spärr på obbe moderatorer? Inte för att han har gjort något fel, utan för att han är så jävligt osmart och tråkig. "

Klockren motivering, räcker gott och väl. Min åsikt. :-D
Barcelona Barcadinho.
Jag hoppas att Messi tänker nu – aja, det gör inget. Det var skönt att få extra semester och ha mys med familjen.
Den viktigaste spelare får extra semester alltså, jäkla pucko beslut.
Vad är det för något - ett dagis verksamhet?
Semester alltså med familjen, när det är en match som ska spelas, jösses.
Är ligan redan avgjort eller?
Jag har aldrig hört talas om en sån sak tidigare.
Ska Maradona ge honom också semester när laget ska spelas i Sydafrika?
Det är ju lika mysigt då med att vara med familjen.

Ni får ursäkta mig att jag tar upp den här känsliga saken.
Jag gillade inte Peps beslut redan från början.
Real Madrid obbe
kallesiete//

Ja men då sa jag, att det var en intensiv match, och många närkamper, vilka många domaren är tvungen att blåsa för. Som sagt det var er kvalite som förstörde matchen, inte domaren i sig, som någon annan barcafan också sa.

På återseende och tack för svaren i från dem som ville ge dem på ett bra sätt.
Barcelona Rambla - El Barça de les Sis Copes!
Ämne: Rambla - El Barça de....
Vad menar du nu?

Riktigt tröttsamt med din felaktiga slutledningsförmåga.

Vi skyller inte på domaren. Spelarna får skylla sig själva. Men om man begriper något om fotboll och dessutom har en hum om hur Barca spelar fotboll, så begriper man att domarens toleransnivå i kvällens match knappast gynnar Barcelonas spel. Det krävs det inget snille för att begripa. Eller?
Barcelona ¡Barça!
obbe

Du behöver inte återvända, det går ju inte ha en vettig diskussion med någon som är så subjektiv som du, är omöjligt ju. Hej då
Barcelona el Flaco
2010-01-02 22:29
obbe är en Fail-magnet.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
obbe

Och så kom den igen, "min åsikt".
Säker på att det inte är Magnus Bétner bakom skärmen?
Barcelona kallesiete

obbe/
Om du tror att åsikterna om att domaren blåste sönder match är annorlunda imorgon kan du skita i att komma tillbaka. :)
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-01-02 22:28
Ämne: obbe

Snart blir j....Haha, precis som dig så njuter jag av Braxingens inlägg.

Är det inte snart dags för en spärr på obbe moderatorer? Inte för att han har gjort något fel, utan för att han är så jävligt osmart och tråkig.

Att påstå att Puyols "fällning" skulle resultera sig i en straff, är rena Looney Tunes nivå.
Barcelona Sentuary
Hala Alcorcon!
Real Madrid obbe
Känner att ni börjar hyperventilera för mycket nu.

Kommer tillbaka i morrn, då man kan föra en ordentlig diskussion.

Ha det bra, menar inget illa, bara att ni kan lugna er lite så man kan diskutera bättre. Min åsikt.
Barcelona kallesiete

obbe
Du har fått din förklaring till domarinsatsen och har inget motsvar vad jag kan höra? Finito här nu?
Real Madrid obbe
2010-01-02 22:26
Rambla - El Barça de les Sis Copes!//

Japp det var finformulerat, synd bara att det var något jag beskrivit med färre ord. heh.
2010-01-02 22:25
obbe

Snart blir jag fan förbannad på dig. Vadå Puyol ruffade på Nilmar? En vanlig närkamp för helvete.

Ta dina subjektiva åsikter här ifrån är du snäll. Det är väl inte konstigt att folk till slut blir förbannade på dig. Läs Braxingens inlägg, han äger sönder dig. :P
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
☆"PIPITA" HIGUAIN☆

Tack för tipset pajas
Barcelona ¡Barça!
obbe

Sluta nu du skämmer bara ut dig, du bevisar ju bara att du inte kan se saker med neutrala ögon.
Barcelona Abbe.
Ämne: ¡Barça!//

Skulle ....
Det är skönt att du ser allt med så neutrala ögon och sedan kommer in och förklarar för oss vad som är straff och så vidare, eftersom vi har glasögonen på oss.

Allvarligt nu, har du inte gjort bort dig tillräckligt här inne? Visst, det finns inga regler för att du inte får vara här, men fan, någon stolthet måste du väl ändå ha?
Barcelona DM1982
2010-01-02 22:24
Ämne: Om nån av er kommer ....
Men pajas, vi får inte skriva hos er eftersom ni har en sekt och vill inte bli störda. Men vi är så storsinta att vi låter alla skriva här men ha gärna lite mer på fötterna innan du skriver ett inlägg här.
Barcelona el Flaco
Matchen/matcherna direkt efter juluppehållet brukar bli svårspelade oavsett vilka man än möter. Spelarnas reflexer är aningen slöare än i normala fall, vilket gör att matcherna oftast lider av brist på tempo och glöd.

När man dessutom ställs mot ett lag av Villarreals kaliber gör ju saken knappast enklare. Lägg även till en domare som blåser för minsta lilla kroppskontakt så är det inte kanske så märkligt att matchen helt och hållet saknade rytm.
Oj oj oj, vad obbe blev ägd där av Braxingen.

Episkt! :D
Annons: