/spanien/barcelona/forum/16269.aspx/spanien/barcelona/forum/16269.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messidinho_10
2010-04-06 13:50
Alvés

Seriöst tror du på allt du säger själv eller? Det är tur att du inte tar ut laget för med dina tankegångar blir jag fan mörkrädd tyvärr.
Barcelona Alvés
2010-04-06 13:46
Messidinho_10
tror inte att mister kommer att köra med marquez men man vet aldrig med honom. Jag skulle iaf inte vilja för han är seg och har inte imponerat en enda match i år. Mittfältet ska vara som matchen på emirates med keita xavi och sergio.b, messi henry pedro på topp. skulle sitta fint om abidal fick köra mittback men men visca barca hoppas mister väljer rätt elva idag.
jeffren
2010-04-06 13:45
Ikväll skall vi ge allt för "Barca" vi skall krossa Arsenal, dom kommer inte palla trycket dom skakar redan

Hoppas Bojan får göra mål det är han värd:-)
Barcelona Messidinho_10
2010-04-06 13:42
Jag tycker att Pep bör köra med Alves Marques Milito Abidal. Jag är säker på att Marques göra en jätte match som han brukade göra.

Sen vill jag se Xavi Busqetes Iniesta/Yaya på mf vet inte om Iniesta är 100 men om han är det så bör han få spela.

Och längst fram är det La Masia formationen Pedro Bojan och Messi som gäller. Och sen kör vi med publiken i ryggen kommer arsenal att se ut som små barn som på julafton.

Ktoor^,^
2010-04-06 13:31
Som det står på www.fcbarcelona.dk så är Iniesta uttagen i truppen.
Barcelona ★Sami★
2010-04-06 13:25
Hoppas på Messi Show idag:)
Barcelona C.Andrés
2010-04-06 13:23
Showdown om ca 7 timmar,mmm!
Barcelona VizzlA^^
2010-04-06 13:18
The Reporter

borde stämma, men det gäller också att års kort innehavarna kommer p¨å matchen (eller säljer sina biljetter)
kommer bli en fotbollsfest det är garanterat..
Barcelona The Reporter
2010-04-06 13:14
Jag kollade hur många biljetter det var kvar till matchen ikväll, det fanns bara 136 st

Jag vet inte om detta stämmer men om det gör det, vilken stämning det blir :D
jeffren
2010-04-06 13:12
Jag hoppas att Barca startar med både Abidal och Maxwell. Den sist nämda gjorde en mycket fin match senast på mitten
Barcelona The Reporter
2010-04-06 13:05
Är det någon som vet om det är någon slags uppladdning på Tv4SPORT på lördag innan matchen?
Barcelona A. Iniesta
2010-04-06 13:03
Någon som vet om viasat sport streamen kommer att fungera ikväll?
Barcelona Alvés
2010-04-06 13:02
Pedrito
Abidal är snabbast och han kommer att behövas mot walcott, och ja song kommer inte kunna vara med idag det är bekräftat från arsenals hemsida.
Barcelona Pedrito
2010-04-06 13:00
Vem är snabbast Maxwell eller Abidal?

Alex Song missar tydligen kvällens match också..
Barcelona ★Sami★
2010-04-06 12:55
H.Alavi - Triangulo Magico!

Jag själv hoppas Abidal startar istället för Maxwell:)

Walcott är sjukt snabb håller med dig!
elbraco
2010-04-06 12:53
Hoppas Abidal gör ett bättre jobb än vad MAxwell gjorde senast!
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-04-06 12:51
★Sami★

Haha, jo det var precis det jag skrev. ;)

----

Gäller för Abidal/Maxwell att vara på alerten idag när Walcott får bollen eller springer utan boll, det lär gå riktigt fort.
Barcelona ★Sami★
2010-04-06 12:50
H.Alavi - Triangulo Magico!

Du får vänta tills hemsidan har skrivit något nytt om Zlatans skada.

Så länge är det inte säkert att han missar El Clasico.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-04-06 12:40
Enligt Catalunya Radio så kommer inte Zlatan kunna medverka i el Clasico på lördag. Jag hoppas fortfarande på att han kan spela, avvaktar tills den officiella hemsidan eller Sport går ut med nyheten om att han inte kan spela.

Dålig start på dagen, hoppas den slutar på ett bra sätt.
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-04-06 12:31
Hela säsongen avgörs den här veckan så jag hoppas på att spelarna vet om det och krigar i 90 minuter idag och på lördag.

Barcaaaaaaaaaaaaaaaa
Barcelona CuléAK (F.d Robin.)
2010-04-06 12:16
Inte bra vi får Wolfgang, hoppas han sköter sig idag!

Barcelona Lionel Messi n10
2010-04-06 11:40
Idag gäller det Cules riktigt nervös. Denna veckan är avgörande för oss. Hoppas vi ställer upp såhär på backlinjen, Alves Yaya Milito Abidal. Visca Barca!
Barcelona ★Sami★
2010-04-06 11:39
Hoppas han kan spela El Clasico.
Nytt klipp på FANTV.SE
2010-04-06 10:52
Skador stör både Barcelona och Arsenal
Barcelona Mano
2010-04-06 10:35
Kan Iniesta redan spela eller är han bara med i truppen?
Barcelona Visca Barca
2010-04-06 09:30
Bara en Fråga men skulle inte Xavi också kunna spela på Messis nya position? Det har Pep redan provat om jag inte minns rätt.
jeffren
2010-04-06 08:26
God morgon

Idag smäller det och åter igen lika nervös som alltid, hoppas Bojan spelar idag. Minns förra veckan när jag skrev att jag hoppades att Busquets skulle spela fick många mot lägg men visst var/är han bra och åter igen hoppas jag att han spelar
Barcelona BARCA - TIKI TAKA - LA MASIA
2010-04-06 05:17
måste reda ut lite saker..

*starta inte krig om du inte är man o avsluta det hela..

*Japp vi vann 6 titlar , skapade historia , gjorde många avundsjuka , bittra bla bla:)

*steven seagal är tjock nuförtiden hehe

*och laporta sa: vi skapar guldbollenvinnare vi köper inte de till skillnad från madrid..

figo,cristiano,R9,Zidane,kaka,cannavaro..

vi köpte zlatan så han sköt inte sig själv i armen när han köpte zlatan? för att zlatan har inte varit i närheten av en guldboll,var han dyr? JA! En stjärna ?Enkelt, JA! men han köpte inte en guldbollenvinnare...för han skapa en redan messi..
2010-04-06 05:10
EDIT: De vi som är musen JERRY om ni inte förstod det hehe..

*den irriterande
*kvicka ,svårfångna
*retandes
*lilla råttan !

Barcaa Barcaa Baaaaaaaaaarcaaaaaaaa!!
2010-04-06 05:05
haha är lite sömnig men har läst rätt mkt lite överallt men visst kan man diskutera o allting i ett forum men då ska väl typ nästan allt handla om ditt respektive lag.. så jag förstår inte vrf real fansen försöker smutskasta oss..?

aa rivalitet är helt okej o allting men plzz koncentrera er på ert lag? för om vi nu inte är störst o bäst, genom tiderna bäst i världen m.m. så är det ju som sagt (en låda med röst o bilder) som kallas tv:n som kallar oss för allt det där o berömmer oss så de är en bra ide o tänka på att de inte baraaa vi fans eller nån annan "barcafan i TV-Rutan" som säger det? de flesta kunniga managers,, spelarna, alla har respekt för oss för vi förtjänar det? de inte vi som går ut från 8delen 6år irad de drf vi har respekt. Man U , Porto ,Barca är faktiskt de 3 lag som har bäst snitt i CL, vi "3" går i snitt alltså alltid längst i CL ! det är fakta sök upp det,det är från 1992 då CL grundades de drf vi har den respekten , historia,rutinen,fotbollsfilosofin,titlarna,spelarna allt just allt gör att vi är respekterade och om vi inte tar en titel i år? aa skulle kännas jävligt dåligt men kom inte o säg this and that föri slutändan de vi som skapar historia.. de ni som har köpt loss för att (hålla takten med oss) "just det citerar:hålla takten med oss" frööga peerez:)

som sagt jag kastar inte sten på ett glas hus..
men jag lägger mer ved i elden .. i slutändan får vi se vem som blir segrare.

VISCA EL BARCA Y RIVALITET :)

EDIT: de ju rimligt att perez storsatsar 2.5 miljarder året vi tar 6 titlar:) "Catch us if you can" känns lite som (tom o jerry) katt o mus leken..hehee
Annons: