/spanien/barcelona/forum/16266.aspx/spanien/barcelona/forum/16266.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Canaletes
2009-12-30 21:41
Länk.
Från träningen idag
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2009-12-30 21:39
Pep - El Míster

Zlatan var med på gårdagens träning.

*Länk!
Barcelona Pep - El Míster
2009-12-30 21:36
Har Zlatan kommit tillbaka till Barcelona idag eller? Han syns inte på träningsbilderna från idag på hemsidan och mina vänner i Åre säger att han är kvar i fjällen.
Barcelona Pep - El Míster
2009-12-30 21:36
Har Zlatan kommit tillbaka till Barcelona idag eller? Han syns inte på träningsbilderna från idag på hemsidan och mina vänner i Åre säger att han är kvar i fjällen.
2009-12-30 21:34
Om min spanska är så bra som jag tror, så kommer Marquez också att spela mot Villarreal då han nu har anslutit sig till truppen, goda nyheter.
Canaletes
2009-12-30 21:29
Innan matchen mot Villareal spelas
Barcelona Allan14
2009-12-30 21:10
Canaletes//

När ska dom fira?
Canaletes
2009-12-30 21:09
Barca inbjuder Eto'o, Gudjohnsen, Sylvinho och Jorquera. (Cáceres o Hleb vet jag inte)
Att fira titlarna med laget tillsammans på Camp Nou

Fin gest :)
Barcelona Allan14
2009-12-30 21:06
Joan Gamper 1899//

Jag tror också Gai kommer slå igenom om 1 till 2 år. Fast då måste han få lite mer speltid visst spelar han i reserv laget, men att låta honom komma in i en sådan match som Barcelona-Zaragoza när vi hade en 6-1 ledning skulle vi kunna låta honom att spela 5-10 min.
2009-12-30 20:34
Barca_4_lajjf

Jo, du har rätt. Blandade ihop det haha, tack :)
Barcelona Pedrito
2009-12-30 20:32
Ämne: Pedrito

Japp, h....
Nu känner jag igen namnet! Står väl Gai på hans tröja? Har för mig att han spelade mot Leonesa i Copa?
Barcelona Joan Gamper 1899
2009-12-30 20:16
Pedrito

Japp, han har likheter med med självaste Messi. Gai Assulin har speed, teknik, passning. Han kommer få sitt genombrott om 1-2 år.
Barcelona Pedrito
2009-12-30 20:11

Vill he....
Assulin? Barca Athletic spelare eller?
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-12-30 20:10
H.Alavi - Triangulo Magico!

Maldini stannade ju också tills han slutade? xD
2009-12-30 19:44
Pedrito

Vill helst detta anfall i framtiden......

Assulin--Bojan--Messi
Barcelona Pedrito
2009-12-30 19:14

Var är vä....
Hjärnsläpp... Pedro bojan messi eller Pedro Keirrison messi...
2009-12-30 19:05
Joan Gamper 1899

Ingen vet vilken tröja Messi kommer spela i om 5-6 år, antingen lämnar han eller så gör han a la Maldini.
2009-12-30 18:58
Pedrito

Var är världens bäste ? när du tog upp om 5-6 år (Bojan-Keirrison-Pedro), hoppas att detta är ett skämt som du skrev.
Barcelona Pedrito
2009-12-30 18:49
Hur ligger Keirison till egentligen? Är han tänkt att ta Ibras plats när han lägger av eller vad?
Bojan keirrison Pedro om 5-6 år då? Ni snackar ju hela tiden om honom men jag har aldrig fattat hur lovande han anses vara?
Barcelona Maestro - L. M. 87
2009-12-30 18:19
Ämne: Nu när benfica värva....Kom just på att det kanske hade varit bäst för K9 om man plockas hem honom och låter honom spela med Barca Atletic säsongen ut. Han hade fått mycket mer speltid och hade kunnat komma in i Barcas system på ett mycket bättre sätt.

Kanske skulle han kunna vara aktuell att ta plats i A-truppen redan i nästa säsong.

Att han sitter på Benficas bänk utvecklar honom inte ett dugg.
Något för Luís Enrique att fundera på! Jag mailar honom förslaget;-.
Barcelona ★Barca★
2009-12-30 18:16
Fi fan vad jag tycker synd om K9. Helt sjukt ta hem honom för fan. Hade jag varit han hade jag flippat totalt!
Barcelona Larsson1333
2009-12-30 17:18
Nu när benfica värvat in ytterligare 2 anfallare knaske k9 är typ sjunde val?

Plocka hem grabben, låt han träna med bättre spelare och låna ut han till en klubb nästa säsong där han får garanterad speltid för helvete
Barcelona nylén
2009-12-30 17:10
Får man undra vad ni andra skulle tycka om vi värvade edinsin cavani? :) verkar ju rätt grymm :)
Barcelona nylén
2009-12-30 17:10
Får man undra vad ni andra skulle tycka om vi värvade edinsin cavani? :) verkar ju rätt grymm :)
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-12-30 16:12
Obbe

Jo vi litar på våra talanger så mycket att de har tagit steget upp, alltså finns de inga kvar i Barca B, iaf inte tills nästa våg kommer :)

Feliz año nuevo!
Real Madrid obbe
2009-12-30 15:43
I.Obolo?, trodde ni litade mer på era egna talanger.

Heh e va bara tvungen.

Annars så skummade jag igenom lite av era kommentarer i går. Och kan erkänna att jag kanske tog i lite. Ja har väl lite för vana att jämföra spelare och spelare för ofta. Vilket iof är onödigt, då man inte kommer någonstanns.

Så jag ber om ursäkt.

Dock så jämförs det en hel del härinne i bland också, barcafans emellan, jag menar när Iniesta var i sitt esse förra säsongen främst, ja då drog vissa parareller med Zidane, och sa att självaste iniesta var lika bra. Även sånt är lite väl, och då har man rätt som Real-fan att försvara sig om komma med åsikter varför det inte riktigt är så, än..

Önskar er ett gott nytt år!
Barcelona wazaaa
2009-12-30 15:30
laste en mkt intessant artikel pa goal.com angaende barcelona intresserade i marek hamsik(napoli). har foljt grabben nara de senaste tva aren da jag ar en trogen serie a fanatiker... skulle vara en otrolig grym varvning! han ar galet grym med nast intill xaviklass pa passningaerna..
Länktips: www.goal.com
Barcelona Rambla - El Barça de les Sis Copes!
2009-12-30 14:20
Då var man tillbaka igen. Hoppas att alla haft en fin jul.

Jag har svårt att tro Luís Enrique vill värva en 28-åring till Atlètic och betala de pengarna. Visst, kanske har han fått reda på att Pep kommer att använda flera av Atlètics bästa spelare under våren och då vill kanske Lucho förstärka lite.

L.A.M. Nr 10

Av det jag har förstått så är Iniesta aktuell för spel tidigast till cupmatchen mot Sevilla.

Barcelona L.A.M. Nr 10
2009-12-30 13:01
Men jag tror att han skulle vara en av sjärnorna i Barca Atletic. Och sen om några anfallare blir skadade(hoppas inte) så skulle han kunna komma upp och spela några matcher.

Jättekul för mig eftersom att jag är AIK:are. Fan vad stort om han skulle gå till Barcelona direkt från AIK. Tänk och se honom debutera på Camp Nou.

Det skulle ju vara helt sjukt. Mina två favoritklubbar gör affärer och Barca köper från AIK(!).

Nu börjar jag kanske gå lite för långt. Går han till oss så kommer han säkert bara spela med b-laget. Och om någon blir skadad så kommer vi säkert ta upp t.e.x Gai eller Rochina kanske.

Jag tror inte att han är värvad som en framtida a-lagsspelare. Eftersom han är 28 år gammal så är han nog värvad som en nyckelspelare i b-laget. Barca Atletic kan ju inte bara ge spelare till oss. Dom måste ju satsa på att gå upp i segundan själva också.

Dock tror jag inte att han till slut kommer att spela för oss.

Nu frågar jag igen, kommer Iniesta att spela mot Villarreal?
Barcelona L.A.M. Nr 10
2009-12-30 12:46
Sjukaste ryktet någonsin. Läs länktips.

Edit: Där var lite för långsam(:
Annons: