/spanien/barcelona/forum/16265.aspx/spanien/barcelona/forum/16265.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ¡Barça!
2010-01-02 22:17
obbe

skojar du eller? han blåste fan i sin vissla i genomsnitt 5 gånger i minuten
Barcelona kallesiete
2010-01-02 22:16
obbe
Han lät inte spelarna ta dueller. Man fick inte kämpa för bollen. Så fort en villarreal spelare föll var det frispark. I vissa fall HELT utan kontakt. Därför var det inte fotboll som försegicks på Nou Camp ikväll i alla fall.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
Ämne: Gillar er som klagar....
Börjar bli trött på ditt sätt och säga "min åsikt" på slutet av varje inlägg du skriver.
Vi har förstått det, det räcker.
Canaletes
obbe

Det var inte värre än Pepe's psykfall iaf.
Omöjligt att tangera.

Och så slutar jag med. Min åsikt
Real Madrid obbe
2010-01-02 22:15
kallesiete//

Så vad specifikt tycker du domaren gjorde som var så jättefel?
Personligen så är jag oerhört nöjd med poängen som vi fick, kunde ha slutat mycket värre om Puyol inte sparka bort bollen.

Trist att domaren ska förstöra rytmen, känns som om han redan innan matchen planerat att blåsa av Zlatan varje gång han går upp i en luftduell, tråkigt.
Vi får hoppas på att Osasuna gör en bra insats mot Madrid och får med sig en poäng (möjligtvis 3poäng).
Barcelona Rambla - El Barça de les Sis Copes!
Ämne: DM1982,
För att gör....
Jag tycker inte det var något fel på inställningen idag. Anser du det?

Jag menade inte heller inte att domaren gjorde så att Barca tappade poängen. Domaren gjorde så att inget av lagen fick ägna sig åt att ens försöka spela fotboll som de vanligtvis spelar.
Barcelona Braxingen
obbe,
Jag är, liksom majoriteten Barcelona-supportrar, inte en av dem som skyller på domaren. Jag känner mig fullt berättigad att idiotförklara dig, men tänker inte göra det. Det leder ingen vart Kör på så ses vi på Bernabeu! :)
Barcelona kallesiete
2010-01-02 22:14

obbe
Den enda sanningen är att man inte kan bedöma en insats när det inte är fotboll som pågår på planen.
Zlatan fick t.ex inte gå på bollen?
Barcelona BlueRed
2010-01-02 22:14
Äsch, släpper detta nu. Dags och njuta av Atl. Madrid - Sevilla. Perotti och Navas lär dansa runt Madrid försvaret.
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2010-01-02 22:13
Ämne: Haha joo jag är myck....
Raul~El Capitán~

Det här är varken någon finansiell redovisning eller föreläsning, så vi ber dig att hålla din lista för dig själv.

Vinner man borta i Santiago Bernabeu med hela 2-6 så kan man fan i mig vinna mot alla dessa lag som du listade upp på borta plan.

Förresten låt någon annan support säga skyll inte domare men inte fan en maräng.
Barcelona DM1982
Raul~El Capitán~

Jäklar vad du är pinsam. Ni torskade mot Sevilla, kommer du inte ihåg det. Eller började du heja på Real förra veckan? Pajas.
Real Madrid obbe
Gillar er som klagar på er dåliga insats, och inte på domaren. Visar att ni har viss kunskap.

Domaren missade väl småsaker åt båda håll, så inte så att ni blev orättvist behandlade.

Fult gjort av Zlatan sen, sånt hör inte hemma på en fotbollsplan. Min åsikt.

Aja det är en dag i morrn också.
Barcelona Trippeln
2010-01-02 22:12
Jag ber om ursäkt för mitt idiotiska inlägg om att jag skulle använda våld mot dommaren nedanför,det är även borttaget.

Ha en bra kväll.
Barcelona Barcelona10Messi
2010-01-02 22:11
Haha omg, så fort Barca tappar poäng för Madridistorna för mycket luft haha, pinsama är dem.

Visca el Barca y visca Catalunya!!!
Barcelona Braxingen
DM1982,
För att göra bilden nyanserad: Jag håller med om att Busquets är enormt publikfriande i sitt spel. Men vi får inte glömma bort att publikfrieriet också medför farligheter defensivt. Även idag. Men på det stora hela tycker jag liksom dig: Busquets är bra och tillför i startelvan.

Rambla - El Barça de les Sis Copes!,
Domaren var inte bra, men domaren avgör inte matchen. Tycker du på fullaste allvar att det är berättigat av de här heltidsproffsen att säga "domaren var inte bra idag och då försvinner lusten för oss". Tafatt slutsats enligt min mening. "Fel inställning", säger jag. "Fel inställning" kommer med största sannolikhet också vara det budskap som Pep förmedlar till media, supportrar och inte minst sin spelartrupp
Canaletes
Nu spåra de ut här...

Återkomemr om ca 1 timme, hopaps jag
Barcelona HugoBoss
2010-01-02 22:10
Ämne: Haha joo jag är myck....Medans Madrid har kvar.

Atl Bilbao-R Madrid
Deportivo-R Madrid
Mallorca-R Madrid
Getafe-R Madrid
R Madrid-Barcelona
Barcelona Rambla - El Barça de les Sis Copes!
2010-01-02 22:10
PIPITA" HIGUAIN

Sluta upp att skapa något somn inte finns. Ingen skyller på domaren för resultatet. Vi stör oss på domaren för han förstår matchens rytm med sitt ständiga felbeslutande. Felaktaiga frisparkar, felaktiga inkast osv.
2010-01-02 22:09
☆"PIPITA" HIGUAIN☆:

Du är pinsam, tillbaks till Puertan, tack!
Ämne: Haha joo jag är myck....
Sist jag kollade så torska Madrid mot Sevilla.
Real Madrid Raul~El Capitán~
Nog av dig. Ditt inlägg är inget annat än provocerande. Spärrad! /Mod
Barcelona kallesiete
2010-01-02 22:08

Raul
Punkt slut? Tror du inte vi får diskutera det här inne hur mycket vi vill? Öppna puertan så kan vi prata där också.

Och madrid borta? Svår? 2-6....
Barcelona ¡Barça!
Ämne: ¡Barça!

Det är nå....
Jag är ingen "zlatanist", andvänder mig av sunt förnuft. Så du säger att du är missnöjd med zlatanköpet på grund av en match? Det är bara löjligt
Canaletes
Braxingen

Mycket var tack vare domaren om du såg matchen.
Spelarna var också inte heller på topp men domaren var lika dålig som en snigel som spelar fotboll
☆"PIPITA" HIGUAIN☆:

Du är pinsam, tillbaks till Puertan, tack!
Barcelona Sjutton | Milanista
Visst ska man vanligtvis inte skylla på domaren men i det här fallet måste det vara fel på en som en fotbollsåskådare om man inte är Madridista eller Villareal fan som INTE klagar på domaren. Domaren som dömde matchen idag gjorde bland de sämsta domarinsatserna någonsin i fotbollens historia.

I första halvlek gjorde han fel åt båda håll och i andra fick Barcelona emot sig alla beslut. I varenda närkamp där Barcelona vann rättvist eller inte så blåste han för Villareal. Det var som om han inte ens kollade vem som rörde vad eller vem som gjorde vad utan bam och peka åt Barcelonas mål.

Och hur domaren dömde emot Zlatan behöver vi inte snacka om. Det räckte att det blev kontakt sen så pekade han mot Barcelonas mål, kändes som om han inte ens tittade på vad som hände utan hade bestämt sig i förväg. Jag tycker synd om er, ni förtjänade bättre även om ni var oeffektiva. Lycka till nästa gång!
Real Madrid Raul~El Capitán~
2010-01-02 22:07
Haha joo jag är mycket säker på att real vinner la liga med tanke på att vi har spelat nästan alla svåra matcher på bortaplan och inte tappat poäng som ni har gjort. Här är några tuffa bortamatcher som ni har kvar:

Atlético Madrid-Barcelona

RCD Mallorca-Barcelona

Real Madrid-Barcelona

RCD Espanyol-Barcelona

Villarreal-Barcelona

Sevilla FC-Barcelona

Och snälla skyll inte på att domarna är mutade och sådant skitsnack. Ikväll var domaren inte så bra men alla de andra matcherna som ni gång på gång fått med er domslut, Chelsea matchen är en av dessa.
Ni spelade inte så bra och matchen slutade 1-1, Punkt slut.
Barcelona Trippeln
Vet inte vem som sa att Real inte går om oss om de
vinner,det gör de visst!

Båda lagen är på 27+ i målskillnad och vinner de så är de före oss då inbördesmöten ej summeras innan ligan avslutats!
Barcelona Sjutton | Milanista
"PIPITA" HIGUAIN

Haha kolla vem som snackar. Det är sant det du säger men idag var lite fööör mycket misstag från domaren. Visst de är människor också och lite misstag kan man begå men inte så som han gjorde idag. DU (som Real Madrid fan) bör absolut inte snacka om det här. Thiago Silva mål på Bernabeu, bortdömt. Pato mål bortdömt på San Siro? Minns du något? Jo jag trodde väl det. Sen mot Almeria, hårtdömd straff, fusk på returen ja ja ja.
Annons: