/spanien/barcelona/forum/16259.aspx/spanien/barcelona/forum/16259.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-01-03 18:42
The Reporter

Tycker att du ska råda honom att dricka mindre och ta tag i sitt liv.
Barcelona The Reporter
2010-01-03 18:35
jag har en bror som är en arsenal-fan och vi brukar oftast hamna i diskussion om Barca och Arsenal. Han påstår att vi bara lever på Messi o blablabla.

Men den värsta diskussionen är " Xavi-Fabregas"
Han säger att Cesc är mer komplett än Xavi, att han gör mål, utmanar och vänder matcher på egen hand m.m. Han säger också att Xavi inte springer i djupet vilket jag o alla här vet att han gör.

Men va tycker ni om det han säger?
Barcelona Trippeln
2010-01-03 18:29
Jag har en stark känsla av att Real inte kommer kamma hem alla poäng idag.

Min känsla ska man fan ta och lita på :P
Barcelona The Reporter
2010-01-03 18:18
Påminner om ronaldinho :)
Canaletes
2010-01-03 18:11
Kolla på den här programmet!!
Skönaste humorprogrammet i Barcelona :P

Samling av härliga Barcastunder..
Del 1 av 6.

EDIT: Spansk tal, och lite katalanska.
Barcelona Den vise
2010-01-03 18:03
Fick mig ett gott skratt så här på söndagsaftonen. Jag fick nämligen höra att "rit Ola" och sladjan var tämligen övertygade om att chelsea skulle vinna trippeln i år.

Hur kan man sitta i studion och tippa sådär när man sannerligen lär äta upp sina ord efter säsongen?

Horribelt.
Barcelona Barca08
2010-01-03 17:58
Mojito, Puyi_5 (D.E.P. Puerta) //
Okej, Tack så mycket ! =)
Barcelona Mojito
2010-01-03 17:36
Barca08

Hemsidan eller i luckan 2 timmar innan match, billigare än så blir det inte.

Köper du via agent kostar biljetterna 15-30 % mer.

Ingen risk att den matchen blir utsåld, du kommer även hitta riktigt bra platser matchdagen.
Barcelona Puyi_5 (D.E.P. Puerta)
2010-01-03 17:35
Barca08

Kolla FC Barcelonas hemsida.
2010-01-03 17:25
På tal om Fotbollsfilmer så tycker jag att "Maradona By Kusturica" är en underbar film då man kan gå in i Gudens själ och tankar.

"Looking for Eric" med Eric Cantona är också en underbar film som jag rekommenderar starkt.
Barcelona Barca08
2010-01-03 17:24
Tjena grabbar!
Kan man få lite tips om billiga biljetter till Barca - Osasuna den 24 mars? Endast biljetter.

Tacksam för svar..
Barcelona Joan Gamper 1899
2010-01-03 17:23
Canaletes

Tack så mycket har letat överallt för en Messi bild med Barca den här säsongen men inte hittat.
Barcelona Mojito
2010-01-03 17:23
Barca Atletic spelar nu och gjorde presic 1-0 genom Edu Oriol.

Länk till matchen i länktips.
Canaletes
2010-01-03 17:19
Gå till Google Bilder skriv "Messi" - Avancerad bildsökning - Visa bilder som är större 1024x768

Du kan också söja på Barca, Barcelona med mera...
Barcelona DM1982
2010-01-03 17:12
Ben Clough? ; )

Bra film. Jag brukar aldrig tycka om fotbollsfilmer eftersom det aldrig blir någon bra skildring av matcherna men den filmen lyckades bra. En måstefilm om man gillar fotboll, bra historik.

Kul att Leeds slog ManU men egentligen har jag inte mycket för Leeds. Men det är ofta kul när David slår Goliat.
2010-01-03 17:05
Vet någon en bra hemsida med Messi wallpapers ?

Snälla länk om ni kan en hemsida!
Barcelona Rambla - El Barça de les Sis Copes!
2010-01-03 17:04
Du menar nog Brian Clough. Jag har för övrigt sett filmen.
Barcelona petersays
2010-01-03 16:49
"Det är ju inte konstigt att Leeds är Englands mest hatade lag. Det är Englands svar på Lazio egentligen. Gamla spelare som har misshandlat Pakistanier osv. och massa andra skit ligger i deras register. "

Om du inte sett filmen "The Damned United" så råder jag dig att göra det, inte alltid så nära "verkligheten" men ändå ett roligt fotbollsdokument. Handlar om Ben Clough som coachade Derby och sedan sitt egna hatlag Leeds United i början på 70-talet. Se länktips.
Canaletes
2010-01-03 16:45
Hetfield

Bry dig inte om madrid
2010-01-03 16:44
Hetfield

Berlusconi har massor med juryn och politiker att muta. Italien är ett fantastiskt land med Europas minst bildade människor. En sån människa ska sitta i en bur och sminka sig istället för att leda ett land.

Lägger man bra bud på bra spelare i Milan så får man dom, så är verkligheten.
Barcelona Hetfield
2010-01-03 16:41
1. Har inte Perez lärt sig än? Jag förstår verkligen inte köpet av Benzema eller Kaka (!) som spelar bra varannan match (om ens det)

2. Vad gör Berlusconi med pengarna? Man får in en drös med pengar från Real, och man köper ändå inga spelare
2010-01-03 16:34
el Flaco

Det är ju inte konstigt att Leeds är Englands mest hatade lag. Det är Englands svar på Lazio egentligen. Gamla spelare som har misshandlat Pakistanier osv. och massa andra skit ligger i deras register.

Dock tycker jag om deras insats och inställning idag. Längesen jag såg en sån match då ena laget vinner på rent hjärta.
2010-01-03 16:32
tarrak

Så är det nog ja.

Personligen tror jag att Benzema ryker i sommar. Han har inte precis infriat förväntningarna så här långt. Lägg till allt strul vid sidan av planen med bilkrascher och annat. En onödig värvning från första början. De lär sälja honom och ännu en gång göra ett försök på Villa. Lägg till Pato, Ribery, Rooney och Cesc. Oj vilket lag de vill bygga. Vad är nästa steg? Ska Florentino söka dispens från Fifa att få spela med 15 spelare på planen bara för att han har en massa superstjärnor i truppen?
Barcelona el Flaco
2010-01-03 16:30
Kul för Leeds antar jag, men annars har jag inte mycket sympati för den klubben med tanke på all den huliganism och högerextremism som råder kring deras supportrar.
2010-01-03 16:28
Pato vill spela för Madrid och Berlusconi har inte råd att tacka nej. Lägger Real verkligen sån stor summa så tror jag att han går dit på direkten.

Däremot så tror jag inte att Real vill eller behöver förstärka anfallet. Ett par backar och en mittfältare så är de helt kompletta. Anfallet med Raul, Benzema, Higuain, Ronaldo och Kaka behöver väl inte förstärkas.

Pratas mycket om Ribery också, men helt ärligt tycker jag inte han platsar i Madrid. Han har tappat en hel del i Tyskland på sistone.
Barcelona Maestro nr. 6
2010-01-03 16:26
Ämne: Madrid vill nu ha Pa....
Hehe, de ska ju ha alla. Cesc, Pato, Macion, Rooney. Cirkusen är igång.
Man undrar om inte Barcas sex titlar på ett år triggat igång Perez & Company att fördärva marknaden ännu mer, om inte i januari och kanske i nästa sommar.
Barcelona tarrak
2010-01-03 16:25
Rambla

Tre ÅR var det väl t o m, men fähunden Perez räknar väl efter hundår vilket är det samma som ett halvt människoår.
2010-01-03 16:19
Madrid vill nu ha Pato också? Tror ni verkligen på det ryktet? När fan ska de bli nöjda, måste de ha allt eller vad handlar det om? Räcker inte värvningarna de gjorde i somras? Då hette det att de då värvade för 3 transferfönster framåt. Alltså ska de inte värva fler spelare på någon säsong. Mycket snack tydligen.
2010-01-03 16:18
Att jämföra Leeds med ALCORCON är skam. Leeds är Engalnds bästa lag i historien med Man Utd och Liverpool. De är dom mest klassiska lagen i England.
2010-01-03 16:11
Jag såg också matchen. Vilken match! Leeds kämpade heroiskt. Med hjärta kommer man långt. Jag hoppas verkligen att de så snart som möjligt är tillbaka i PL. Med sin historia och alla fans de har ska de bara tillhöra PL. De är en storklubb.

Den där Beccio gör en grym match. Vilken smart spelare det är. Påminner en hel del om Obolo i AIK. Tar emot bollar, håller i vid rätt tillfälle eller skarvar vidare på en touch, har bra skarvar med huvudet också. Dessutom så jobbar han kopiöst i presspelet. En väldigt nyttig spelare att ha för lite mindre lag. Spelare som tänker fotboll.
Annons: