/spanien/barcelona/forum/16241.aspx/spanien/barcelona/forum/16241.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Smogen
2010-01-10 19:41
När ska jag få läsa att Barcelona förnyat kontrakten med alla sina fantastiskt lovande talanger...börjar känna mig nervös och otålig om det där...
Barcelona tarrak
2010-01-10 19:39
Ämne: Tjena, tänkte höra o....
Om jag inte minns fel så spelar de fyra främsta lagen i varje Segunda B-serie ett inbördes kval. Ettan möter fyran och tvåan möter trean. Vinnarna i dessa möten möts sedan i en direkt avgörande final. Inga direktkvalificeringar och i slutändan bara ett lag från varje serie som flyttas upp med andra ord.
Barcelona BOJAN...
2010-01-10 19:37
Ämne: Även om jag ogillar ....
Higuain är väldigt duktigt men knappast reals viktigaste spelare? Enligt mig är Casillas det.
Barcelona ★Barca★
2010-01-10 19:35
BlaugranaBarcelona

Man vet aldrig med fotboll. Allt kan hända:)
Barcelona BlaugranaBarcelona
2010-01-10 19:28
Tippade på:
Real Madrid 1 - 2 Mallorca

Så som det ser ut just nu blir det verkligen inte så. -.-
Mallorca hotar inte alls, tråkigt.
2010-01-10 19:25
Ämne: Hur många omgångar ä....
tarriik#16

Det är 38 omgångar.
Barcelona tarriik#16
2010-01-10 19:25
Hur många omgångar är det i La Liga ? ;)
Barcelona xavinho87
2010-01-10 19:22
Ämne: Tjena, tänkte höra o....
Det är väldigt enkelt. De tre sämsta lagen i La Liga åker ner och de tre bästa från segunda går upp. :)
2010-01-10 19:16
Ämne: Helvete, jag hatar H....
Håller med.
★ Henry-Zlatan-Messi ★
2010-01-10 19:16
Tjena, tänkte höra om de är någon som vet hur reglerna är upplagda i Segunda B, alltså hur många lag är de som går upp direkt och vid eventuellt kval till Segunda ? = )
Barcelona Hetfield
2010-01-10 19:15
Även om jag ogillar Real så måste erkänna att Higuain är väldigt , väldigt duktig

Reals överlägset viktigaste spelare
Barcelona Barcelona10Messi
2010-01-10 19:14
Helvete, jag hatar Higuain men fan vad duktig han är. Säljer Real honom då är dem dumma i huvudet, vilket dem redan har bevisat genom att säljs Robben. STORT MISSTAG, men bra för oss :D

Haha, btw. Inte bara för att jag är barca-fan men fan vad ful "smeknamn" Pipita hahah ;S
2010-01-10 19:13
Trevligt...
Higuain gör mål och ligger på lika många mål som våran Zlatan.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-01-10 19:11
Kommer ihåg att vi hade en diskussion för ett par veckor sedan om de gamla lagen nere i Segunda som är på väg upp mot La Liga. En av de är Las Palmas som har börjat visa upp en grym form, idag vann de mot Girona på bortaplan med 0-2.

Håller tummarna för Las Palmas!
2010-01-10 18:50
Ämne: BlaugranaBarcelona/ ....
Det visste jag inte. Rätt så kul faktiskt. Vem tror du han hejade på då? haha ;)
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2010-01-10 18:42
Chori Dominguez inne på plan just nu för Valencia.
Riktigt kult.

Förresten så är denna domare som dömer Valencia och Xerez matchen riktig bra.
Stoppar inte matchen alltför mycket istället låter han matchen få gå.
Vill se mera sådana doamre.
Celta Vigo DIEXEL
2010-01-10 18:37
Varför spelar Barca och Real alltid(?) på samma matchdag för?

Bättre att dela upp det och fördela mellan lördagen och söndagen istället!
Barcelona el Flaco - El Movimiento 2-6 de Mayo
2010-01-10 18:35
BlaugranaBarcelona/

Vill du veta vem som satt på läktaren den dagen och såg matchen live? Just det, ingen mindre än Pedrito.
Barcelona Pedrito
2010-01-10 18:35
Pedro-Henry-Messi hoppas jag på
2010-01-10 18:33
Riktigt tråkigt att Zlatan inte spelar ikväll. Hoppas han startar de nästa matcherna mot Sevilla. Både CDR och ligan.
Barcelona Messidinho_10
2010-01-10 18:27
Jag hoppas Pep startar med Pedro Bojan Messi ikväll.
2010-01-10 18:22
Måste säga, ska bli kul att se Real Madrid - Mallorca. Hoppas verkligen de tappar poäng idag. Längtar.

Länktips: Blir det liknande siffror idag när Barcelona och Tenerife möts? Det tror jag tyvärr inte...
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-01-10 18:21
Om Platini får genom sin vilja angående klubbarnas ekonomi, vilket verkar vara mycket nära, så är Real Madrid riktigt riktigt illa ute. De kan tvingas sälja spelare redan i sommar.

Man kan inte längre ignorera sina skulder och fortfarande delta i CL längre. Visar man på underskott 3 år i rad som många klubbar redan har gjort så stängs man av.

Det betyder även att ett lag inte kan låna hur mycket som helst, t. ex. som Madrid gjorde i somras. Har man för mycket skulder så spelar man inte CL. Spelar man inte CL så förlorar man massor med pengar.

Det kan även vara ett steg mot lönetak som Berlusconi har föreslagit.
Barcelona el Flaco - El Movimiento 2-6 de Mayo
2010-01-10 18:18
Bilder från när Barça anlände i Tenerife igår i länktips. Tusentals människor tog emot de vid såväl flygplatsen som utanför hotellet. Den mest hyllade var föga oväntat hemmasonen Pedrito. Vilka galna scener!
Barcelona westinho
2010-01-10 18:07
Alfredo di zidano

Antagligen menar han väl 0-0 matchen mot Osasuna?! För det är väl inte ett speciellt bra resultat eller? Det kvittar om Barca spelade oavgjort samma omgång, nu handlade det om Real Madrids form och inte Barcas. Jesus..
Barcelona tarrak
2010-01-10 17:52
Alfredo di Zidano

Jag har redan förklarat för dig på vilket sätt du sänker nivån, men eftersom att du inte förstod så tar jag det en gång till. Om du även denna gång misslyckas att ta in budskapet, så kan jag tyvärr inte hjälpa dig, men du ska kanske inte anklaga OSS (ännu en fördomsfull generalisering från din sida)för att ha problem med kommunikationen.

Du sänker nivån genom att du generaliserar och tillskriver en större grupp, enskilda människors åsikter och egenskaper vilket aldrig för något gott med sig. Om någon skriver något du inte håller med, så adresserar du den enskilde personen, istället för att svepande anklaga "ni" och "er". Nog om det nu, åter till topic för det här forumet: FC Barcelona.
Canaletes
2010-01-10 17:49
H.Alavi

hahaha nice video du la upp.
Det var jag som laddade upp den :D "stolt"
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-01-10 17:45
el Flaco - El Movimiento 2-6 de Mayo

Vad säger du om det här? :)
En sida av Reina som jag vill se mer av!
Barcelona BOJAN...
2010-01-10 17:42
Vilken michael Jackson dans? ;D
Real Madrid Alfredo di Zidano
2010-01-10 17:41
tarrak

Jag har inte problem med Cules som försöker missbruka mina hjärnceller efter varje match dem vinner. Jag har grym psyke.

Men jag har märkt en sak på er, ni har svåra kommunikationsproblem, jag ställde en fråga till en person som sa "Real Madrid har vart lite sisådär i slutet" Jag frågade vad han just menar, menar han 6-0vinsten över Zaragoza, bortavinsten mot Valencia eller Osasuna matchen på bortplan som spelades 0-0 och som i samma helg där barca lirade 1-1.

Varför anser det som ett tjafs och nivåsänkning?

Jag tycker synd om Les Rambles, jag minns förut där det hanterades fina kommunikationer härinne, ni har problem med det just nu, dålig form. Men Alla formsvackor får bättre dagar senare.
Annons: