/spanien/barcelona/forum/16221.aspx/spanien/barcelona/forum/16221.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla - El Barça de les Sis Copes!
2010-01-11 14:22
Förresten på tal om Thiago. Hans yngre bror Rafael spelar stor fotboll i Juvenil A och B för tillfället. Han är MOM nästan i varje match. Han är en vänsterfotad version av sin äldre bror, en nr 10. Dock så verkar han också ha större arbetskapacitet defensivt. Kolla in videon, han ser riktigt lovande ut.
Barcelona tarrak
2010-01-11 14:20
Ämne: tarrak

Både Gai o....
Fast är det inte lite märkligt att hålla honom helt utanför matchspel, bara för att han tränar med a-laget?
Barcelona lameG^
2010-01-11 14:20
Rambla

hahaha jo det har jag faktiskt:D Cesc är bland mina favoriter när det gäller spelare utanför barca. Men det var inför denna säsongen då jag inte visste att Pedro var så bra som han är och att Thiago,JDS skulle spela som dem gör. Så har ju ändrat mig lite faktiskt.

Men vill fortfarande ha Cesc. Han är en spelare som jag skulle älska att se i barca tröjan. Men ser hellre att talangerna lyckas än att Cesc kommer tillbaks.
2010-01-11 14:13
Ämne: tarrak

Gai,Thiago....
Du har aldrig skrivit att du vill ha Cesc va? :D
Barcelona lameG^
2010-01-11 14:11
tarrak

Gai,Thiago,JDS,Mino,Vasquez tränar med A-laget. Alla utom Vasquez kan jag nog se i framtiden som startspelare i Barca. Men det för att se dessa spela så kan vi inte värva storspelare som har 5-7 år kvar i toppen.

Många skriver att dem vill ha Aguero,Cesc,Silva,Ribery. Men hur har ni tänkt att det ska bli med Bojan,Gai,Thiago,JDS,Rochina?
2010-01-11 14:09
tarrak

Både Gai och Victor Vasquez har ju tillbringat tid med a-truppen tillsammans med Thiago och JDS. Det är nog därför.
Barcelona tarrak
2010-01-11 13:59
På tal om Iago så är han tydligen utlånad till Bari, men verkar inte ha fått spela en minut den här säsongen. Killen är visserligen bara 20 år och det är väl för tidigt att döma än, men Lucho gjorde kanske rätt när han inte ville ge honom en ordinarie plats i laget.
Barcelona tarrak
2010-01-11 13:52
Fantastiskt imponerande att se Barca Atlètics framfart i Segunda B. Luis Enrique hade väl ingen vidare start och man hade stora problem med målskyttet, samtidigt som han tycktes hantera vissa talanger, som Iago Falqué, väl vårdslöst. Nu har man tagit poäng i fjorton raka och ligger på en betryggande andraplats, trots att man får stå över några av de främsta stjärnorna och spela med nykomlingar som Sergi Roberto.

Såg att Gai återigen var utanför startelvan, någon som vet varför?
Barcelona el Flaco - El Movimiento 2-6 de Mayo
2010-01-11 13:48
Intervju med Pedro efter matchen.

*Länktips.
Barcelona el Flaco - El Movimiento 2-6 de Mayo
2010-01-11 13:47
Målen och höjdpunkter från matchen igår.

*Länktips.
Barcelona Mojito
2010-01-11 13:35
Kviborg är så trött på svenska medier att han lusläser AB och kommenterar artiklarna på SF.

Kanske dags för en annan taktik Christopher?
Sluta läs Aftonblaskan.

Väntar på nästa krönika;

"Kviborg gråter ut"
Barcelona tarrak
2010-01-11 13:25
Kviborgs senaste måste väl ändå vara ett nytt lågvattenmärke. Det är möjligt att Aftonbladets tillspetsade rubrik får Guti-protesterna att se värre ut än vad de egentligen var, men att likt Kviborg skriva att Guti INTE blev utbuad är ju direkt felaktigt.

Aftonbladet överdriver, Kviborg ljuger.
Barcelona lameG^
2010-01-11 13:23
Keirrison nära Xerez. Hoppas detta stämmer så han får speltid regelbundet. Får vi en K9 i form till sommaren som kan backa upp Ibra nästa säsong kan Bojan och Pedro rotera om vänsterytterplatsen.
Barcelona Andres Iniesta Lujan
2010-01-11 13:18
Läste nyss på Real Madrids forum och det är en kille som påstår att real har den yngsta startelvan.. Va roliga dem är i reals forum, största skräp :D
Barcelona Joan Gamper 1899
2010-01-11 13:04
Benzema är en Culé!

Innan El Clasico sa han att han kan tänka sig spela i Barcelona.
Barcelona ★Barca★
2010-01-11 13:01
Älska Barca!!
Barcelona lameG^
2010-01-11 12:59
Gillar att bojan har samma roll som messi har fast på andra kanten. Dem är ganska lika i spelstilen. Jämför inte Bojan med Messi så ni inte missförstår mig men spelstilen är mer som messi än en målskytt som villa. Så hoppas han får fortsätta spela på den positionen nu.
Barcelona Hetfield
2010-01-11 12:32
EL är så bra iår att det är skrämmande!
Enligt mig så är den vassare än CL iår, att de smålagen får delta i CL är en god tanke, men det drar ner på underhållningsvärdet

Barcelona Pep the King
2010-01-11 12:31
Rambla

Han är pinsam Kviborg.
2010-01-11 12:13
Ämne: Underbart!....

Roligast är ju ändå Kviborgs försvarstal. ;)

Öhh, ja men Benzema representerar faktiskt inte hela Real Madrid, och alla tycker faktiskt inte så, så det så, snyft, hulk hulk, snyft.
Barcelona ★Barca★
2010-01-11 12:05
Underbart!
Nytt klipp på FANTV.SE
2010-01-11 09:59
Leo Messi sköt Barca kvar i ligaledning
Barcelona basaric
2010-01-11 09:36
Hahaha.. läst krönikan om Real Madrid´s forum här på svenskafans.

Titta länktips.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-01-11 08:27
Finns inte mycket att säga förutom att La Masia gjorde det igen. Messi, Puyol, Pedro, Bojan och Iniesta låg bakom ännu en seger.

Finns inget annat att göra än att stå stadigt och vara stolt. Det är det enda jag kan säga om matchen.
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2010-01-11 07:29
Bojan var matchens bästa igår med sina härliga dribblingar tillsammans med den oundvikliga lille Leo glänste.

Fortsätt ge Bojan mera chanser, har alltid trott starkt på denna grabb och tro mig en dag kommer han vara livs viktig för denna Barça.
Den dag kommer komma.
Barcelona Déu és Culé
2010-01-11 02:06
Bedrövlig start idag, men det löste sig till slut. Synd att Henry samt Bojan inte får näta, båda visade positiva tendenser och var delaktiga i spelet offensivt.
Barcelona tano
2010-01-11 01:43
Gött att laget ryckt upp sig!

Ser fram mot ett bättre spelande lag i returen mot Sevilla!
Canaletes
2010-01-11 01:37
Ryberg!

Han sparades till Copa del Rey matchen mot Sevilla nu i veckan ;)
Barcelona ¡Barça!
2010-01-11 01:05
adil du har rätt, men redan i första halvlek ledde vi med 3-0
Barcelona Jax12
2010-01-11 00:56
Ok, tack för infon!

Kul att Keitas fina form fortsätter!
Annons: