/spanien/barcelona/forum/16216.aspx/spanien/barcelona/forum/16216.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla - El Barça de les Sis Copes!
2010-01-12 14:20
Ämne: Rambla

Du oroar d....
Jaså det gör jag? Vad spelar det för roll om Pep väntar eller inte? Det förändrar väl inte att de här spelarnas kontrakt går ut i sommar och inga förhandlingar om förlänging verkar göras. Får de ett bra bud så kommer de att sticka, var så säker.
Barcelona Hetfield
2010-01-12 14:16
Rambla

Du oroar dig för mycket, Pep väntar på att få se vem som blir vald, that's it

Sen när det gäller ynglingarna så tror jag knappast att de sticker, de spelar för världens bästa lag och de får speltid, och med tiden så kommer de att få mer speltid. Sist en spelare valde den andra vägen så gick det inte så bra

Jag hoppas att vi inte köper Fabregas, det sänder så många dåliga signaler till ungdomarna i Barcelona, så han får jättegärna stanna kvar i Arsenal, där han är kapten (!)

Men en mittfältare behövs verkligen, vi kan inte lita på att Keita håller samma nivå, och Henry försvinner antagligen till MLS
2010-01-12 13:51
Det här börjar bli riktigt irriterande nu. Hur vore det om någon ansvarig to tag i detta? Det kommande presidentvalet verkar få till följd att ingen bryr sig om vad som sker i klubben i dagsläget. Laporta och Txiki verkar ju inte bry sig längre med tanke på att de vet att de inte ska fortsätta i klubben efter sommaren. Nu har vi en drös lovande talanger vars kontrakt går ut i sommar och de har inte en aning om hur deras framtid kommer att bli.

Inte blir det bättre av att Guardiola väntar med att skriva nytt kontrakt heller. Oroväckande framtid om ingenting sker bakom låsta dörrar som vi ej är medvetna om.
Barcelona Heywood Jablome - Piquénbauer
2010-01-12 13:33
Kolla på Abidal!

Don Pelayo. Hear, hear, hear.
Real Madrid Zizou_spars
2010-01-12 13:21
Han kommer knytas upp och sedan lånas ut givetvis isåfall
Spanien Don Pelayo
2010-01-12 13:19
Typiskt. Så typiskt Real.

Utvecklar inga egna talanger utan köper upp andras. Sedan kommer Canales, om affären går igenom, som Mojito påpekade att hamna på bänken.

Har sagt det flera gånger och säger det igen. Real förstör unga spelare.
Barcelona Mojito
2010-01-12 12:47
Angående Canales till Real.

Snälla, behöver de fler offensiva mittfältare?

Han kommer få sitta på bänken/läktaren som alla andra unga talanger och tappa i utveckling succesivt.

Han kan ju inte ens få speltid i cupen, för där åker de ut omgående varje år.

Stackars sate om han drar dit.
Giovani dos Santos någon? Deja Vu?
Real Madrid Zizou_spars
2010-01-12 12:11
tarrak

Nja, det stämmer inte riktigt. Fakta är att det var en som du säger förvirrad cule som vart inne och skrev dynga mindre än 1min efter det öppnats. Sedan var det en drös fler från olika forum, absolut inte bara cules.
Men som du säger är det mycket möjligt att det skulle avta efter 1-2 dagar. Dock har det vart X antal försök...

Ber förövrigt om ursäkt när jag igår möjligen skrämde någon när jag frågade vad som hände med Keita och hur länge han blir borta. Läste ju tokfel, han byttes in och inte ut :-)
Barcelona Barcadinho.
2010-01-12 10:59
På tal om en tröja med Pedro. Ta en kul historia.
Min mellersta son såg Pedro på en försäsong match och blev ympad på en gång.
Då gick han till stan och köpte en helvit tröja och ritade sedan själv med tygfärg en Barca tröja med Pedro på baksidan och hans nummer (killen är diktig på att måla). Ingen av lagkompisarna visste om vem Pedro var överhuvudtaget och folk undrade.

Tänk hur man kan förutspå succé!

V.Valdes (MQUC3)/
"Vad är jag idag:
Fotbollssupporter och pokerspelare. De e fint de."

Haha, du fick mig att skratta rejält.
Riktigt kul:=)
Så är livet ganska ofta.
Barcelona tarrak
2010-01-12 10:50
Zizou_spars

Senast Puertan hade öppet så stängde man så fort en (1) förvirrad culé skrev ett provokativt inlägg. Skulle samtliga forum ha den toleransnivån, så skulle alla vara stängda. Jag kan tänka mig att ni till en början skulle få en smärre anstormning av idioter som vill ge utlopp för uppdämda frustrationer, men över en längre tid så är inte Puertan på något sätt värre drabbade än Les Rambles. Allt handlar om hur mån man är om det fria ordet och öppna diskussioner över laggränserna.
Barcelona Allan14
2010-01-12 10:33
Haha Real madrid vill ha Canales hoppas dom inte får honom. Han är så teknisk och snabb väldigt bra på att avsluta.
Barcelona Allan14
2010-01-12 10:07
Håller med dig vi måste vinna!
Nytt klipp på FANTV.SE
2010-01-12 09:57
Barça måste vinna borta mot Sevilla!
Real Madrid Zizou_spars
2010-01-12 09:42
Heywood Jablome - Piquénbauer

Det är väl knappast madridistas fel inne på puertan som tvingar den att stänga var gång? Det är väl snarare småbarnen med lika mycket IQ som deras ålder som kommer dit som är orsaken..?!

Förövrigt fruktansvärt roligt länktips, höjden av tomhet efter slutsignalen för den snubben.
Barcelona Joan Gamper 1899
2010-01-12 08:14
När ska Piquénbauer förnya kontraktet och varför satt han inte på bänken mot Tenerife i söndags ?
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-01-12 07:42
el Flaco - El Movimiento 2-6 de Mayo

Heywood Jablome skräller, besegrar el Flaco i epic fail finalen.

Övrigt så läste jag precis att Guardado kommer missa Depors match mot Real Madrid. Synd för det vore en bra spelare för Depor att ha på planen.
Barcelona el Flaco - El Movimiento 2-6 de Mayo
2010-01-12 01:44
Heywood Jablome/

Wow, det där är en så pass stor epic fail att jag tror inte att det finns en bild värdig nog att beskriva hur pass episkt det misslyckandet var. Jag vet inte vad jag ska säga...

*Erkänner mig besegrad och loggar ut*
Barcelona tarrak
2010-01-12 00:55
Heywood

Ok, såg det nu. Äh, det blir som vanligt. De har öppet i en halvtimme, sen kommer det en provocerande culé, hela forumet får panik och sen är det stäng tills Madrid leder ligan med minst nio poäng. Det vill säga aldrig. :)
2010-01-12 00:47
Mina damer och herrar, den mest episka failen någonsin!

En person vid namn John satsar 4400 pund på att Angola ska vinna mot Mali i den 78:e minuten. Om slutresultatet står sig vinner han ca 44 pund.

Jag lider verkligen med honom. :-)

tarrak. Läste det på deras forum. De skulle testa att ha det öppet en vecka. Men annars gör väl redaktörerna en klassiker och har det öppet när de vinner en titel.
Barcelona tarrak
2010-01-12 00:41
Ämne: Har ni hört det sena....Vad an det här ryktet? Har svårt att tänka mig att Madrid-red ändrat sin policy om att bara ha öppet när man leder ligan. Det ligger inte i den klubbens natur att främja öppen dialog och yttrandefrihet.

Kan tillägga att jag också vill hylla Klint för det uppoffrande jobb han lägger ner på den här sidan.
Barcelona Libaax
2010-01-12 00:22
Jag vill bara hylla Mattias Klint för hans senaste artikel om Barca spelare i Afrikanska Mästerskapet. För hans sista ord i artikeln om turneringen.

Som Afrikan missar man aldrig turngeringen,ser fram emot det. Tragedien i fredags till trots blir jag så arg,irreterad på folk som ville inte att turneringen ska spelas. Dahlqvist i Canal + och all andra experter,vissa fans.

För mig är det roligare att titta på,viktare än EM är för en Europe.

Jag struntar i om uber-rika lag förlorar två,tre spelare under en månad.
2010-01-12 00:21
Skulle inte Piqué förlänga kontraktet denna vecka? Väldigt tyst från ledningen i dessa tider. Vad händer med Keirrison tex? Även Henrique har det ju spekulerats om.
Barcelona Pep.G
2010-01-12 00:18

En dag max. Vi slår vad om en Kebabpizza från Marias Pizzeria.
2010-01-12 00:18
Rambla.

Oh, det hade varit episkt att ha en sådan tröja!
2010-01-12 00:16
Vi kan väl hålla utkik efter det där emblemet?

Det hade ju varit intressant att veta om det märket följer med om man köper en ny tröja. En ny tröja med Pedro på ryggen och det märket hade ju inte varit fel att inskaffa. Pedro är ju historisk och då hade det varit kul att äga en sådan tröja. ;)
2010-01-12 00:12
Har ni hört det senaste ryktet? Det sägs att Puertan ska vara öppen för alla. Vi borde ha en vadslagning om hur länge det håller. :-)

I flera år har fans från Puertan torterat andra forum. Det kommer bli kaos!

För övrigt, var det någon som såg Elfensbenskusten spela ikväll? Yaya såg helt borta ut. Han försökte slå några långa bollar till Drogba, men det fanns ingen adress på passningarna. Han såg riktigt seg ut, likt hela laget.
Barcelona Pep.G
2010-01-12 00:10

Haha jag festar ofta, men jag är nykterist. Don´t worry haha.

rAMBLA

Haha du vet själv hur presidenterna i Madrid fungerar, så fel kanske du inte har :P
2010-01-12 00:08
Ämne: Rambla - El Barça de....
..eller kanske Blatter? Kan Perez ha övertalat sin polare Blatter att inte dela ut något? :P
2010-01-12 00:07
Rambla.

Jo, klubben borde ju ta tag i det. Istället producerar de fula bortatröjor gång på gång.

Pep. G

Om du dricker så kommer du aldrig kunna bli en bra fotbollsspelare. Det alkohol gör med kroppen är inte vackert.
Barcelona Pep.G
2010-01-12 00:07
Rambla - El Barça de les Sis Copes!

Då fattar jag verkligen inte vad det är som händer. Lust att ringa Laporta och fråga ?
Annons: