/spanien/barcelona/forum/16211.aspx/spanien/barcelona/forum/16211.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona X.Hernandes#6
2010-01-13 17:10
Glömde Fabiano o Konko
Barcelona X.Hernandes#6
2010-01-13 17:09
Spelare som är saknade för Sevilla är:
Perotti
L.Acosta
Fazio
Squillaci
Sanchez
Zokora
Kanoute
Barcelona Barcanist
2010-01-13 16:53
Ämne: Pep har ätit ute med....
Det var ju tur att Pep hade käkat middag med Titi innan, för den matchen var jag på :-)
Barcelona ★Barca★
2010-01-13 16:47
el Flaco - El Movimiento 2-6 de Mayo

Tack för länken. Pep är juh för Skön. Har aldrig sett en tränare som han.
Barcelona Allan14
2010-01-13 16:45
Skönt att Sevilla inte har med sig Perotti, och hoppas Pep tar ett rejält snack med Pique.
Barcelona el Flaco - El Movimiento 2-6 de Mayo
2010-01-13 16:39
★Barca★/

Se länktips. Det står att Pep tyckte att Piqué såg nedstämd ut och lite ur balans sedan matchen mot Villarreal och bestämde sig var att bjuda honom på en middag för att gå honom några uppmuntrande ord.
Barcelona Den vise
2010-01-13 16:36
Hetfield

Jo, det finns alltid två sidor av myntet men jag tror att en förlust skulle göra mer skada i slutändan. Men skador är oundvikligt vare sig om man vill eller inte..
Barcelona ocbgb
2010-01-13 16:21
om pep har sagt sig mönstra bästa elvan, innebär det att pinto inte kommer stå? kan inte utläsa det någonstans, kan bara se att både pinto och valdes åker till sevilla..
Barcelona Hetfield
2010-01-13 16:20
Den vise

Jag vill ju givetvis vinna trippeln igen, men faktum kvarstår att det är en väldigt tunn trupp, och en skada på t.ex: Xavi skulle vara förödande, eller om spelarna blir alltför slitna av matcherna, men vi får se ikväll

Förra året så hade vi i alla fall Hleb, Guddy, Caceres osv. , men jag hoppas på det bästa
Barcelona ★Barca★
2010-01-13 16:17
Perotti missar matchen idag stort avbräck för Sevilla.

Barca går för seger!
Barcelona Den vise
2010-01-13 16:12
Hetfield

Nej det är inte alls smart att åka ut ur cupen. För mister och laget excisterar inte någon förlorar mentalitet. Man vill vinna till varje pris. Cupen är bra för vissa spelare som annars får beskedligt mycket minder speltid under liga omgång och CL.

Det gäller att ha en harmonisk trupp där alla känner sig viktiga i skeppet.
Barcelona Pedrito
2010-01-13 16:11
Ämne: Är det inte smart at....
Är du allvarlig? Den är nödvändig för trippeln, Är en svår titel att vinna, jag tror inte spelarna kommer bli såpasst uttröttade.
Barcelona Hetfield
2010-01-13 16:02
Är det inte smart att åka ut?

Jag menar, vi har redan en så tunn trupp, behöver vi verkligen slitna spelare när ligan ska avgöras? Eller när CL drar igång?
Jag säger inte att vi ska ge upp, men jag kommer inte att gråta blod om vi åker ut ikväll, även om det skulle svida lite
Barcelona Pedrito
2010-01-13 15:46
Enormt viktigt att Ibras och messis samarbete stämmer ikväll!
Barcelona Saman.
2010-01-13 15:41
Det kommer bli en sprakande tillställning idag. Jag tror vi kommer att vända det här med 3-1. Spännande!
Barcelona Barca4eva
2010-01-13 15:28
PEP.

nä Keita gjorde "bara" 2
Barcelona ★Barca★
2010-01-13 15:22
Heywood Jablome - Piquénbauer

Vart står det att Pep och Pique har käkat ute:)

PEP.
2010-01-13 15:21
Im back

Du borde bli spärrat på pricken. Du tror att Pep är rasist, då kan jag säga till dig att du inte vet något om Barca eller om hur Pep är som människa.

Sen angående artikeln "Keita tvåmålsskytt yaya Torue varnad".
Gjorde inte Keita hattrick, för sitt Mali?
Barcelona Heywood Jablome - Piquénbauer
2010-01-13 15:19
Pep har ätit ute med Pique. Kommer ni ihåg när Pep åt ute med Henry? Henry gjorde då hattrick mot Valencia.

Var modiga har Guardiola sagt till sina spelare. Och det är precis det vi måste vara. Modiga på Sanchez Pizjuan-stadion, annars är vi körda!

Vamanos, muchachos!
El_Capitano
2010-01-13 15:19
Gud är störst! - Pep el rei!

Då är vi två :)
Jag har även tröttnat på vissa av våra nya culés som snackar en massa skit tyvärr. Sälj han, köp han eller pajkastning.

Och nu är Pep rasist också, vad kommer sen? Att Bojan har 4 fruar? Lägg ner och skriv inget om du inte har nåt vettigt att skriva om!
Barcelona Barca4eva
2010-01-13 15:14
välkommen tillbaka ;P

är trött på snacket om busqi o toure btw... lite..venne men man tröttnar på sånt snack..värför? för att alla har olika åsikter, vilket leder till att man fortsätter diskutera det här i evigheter..

men ta det inte så negativt..kan vara för att ja e trött .
Barcelona Hetfield
2010-01-13 15:10
Barcelonito

Sol gick till Portsmouth efter Arsenal, inte till Tottenham ;)

I'm Back

Modd..spärra idioten...

Rivaldo_

Om du på allvar tror att Pep skulle riskera laget på det sättet pga. gammal vänskap så kan jag bara skaka på huvudet, du vet tydligen inte hur Pep är som person, han har en urstark filosofi som ingen rubbar
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-01-13 15:10
Var ett tag sen jag skrev härinne nu(som ni kanske har märkt), har varit ganska upptagen så därmed har man inte haft tillfälle till att skriva så ofta. Men nu ska jag försöka ta mig tid för det, har saknat Les Rambles!

Im back
Misstänker att du är ironisk, annars så är det bara och lägga ner! Du kan inte seriöst tro att en sån människa som vi har lärt känna är en rasist? Pep är allt annat än en rasist!
Barcelona ★Barca★
2010-01-13 15:09
Yaya är 10 gånger bättre än Busquet. Men nu spelar Busquet bättre än Yaya då får han starta. Fattar inte vad alla bråkar om?

Den som spelar bäst får starta så är det.
Barcelona Im back
2010-01-13 15:07
Det jag tror det handlar om, ang. Yaya, är att Pep är en rasist hatar alla afrikaner och försöker få bort dem ur laget. Se bara på Etoo!
Barcelona tarrak
2010-01-13 15:04
Ämne: Pau//

Så jag måst....
Att tro att Pep baserar sina laguttagningar på gamla vänskapsband, är inte bara patetiskt utan tyder på en uppenbar okunskap om vilken integritet och vinnarskalle Guardiola besitter. Att du inte bara behandlar dina hjärnspöken som ren spekulation, utan som den enda möjliga sanningen är minst sagt häpnadsväckande.
Barcelona tarrak
2010-01-13 14:58
Barcelonito

Nu blev det väl lite fel? Sol gick ju från Tottenham till Arsenal, inte tvärtom. :)
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-01-13 14:54
Fantastiskt att Sol Campbell återvänt till Arsenal efter hur supportrarna behandlade honom när han lämnade. Klart att det är känsligt att han bytte till Tottenham som är deras största rivaler men varför återvända just dit?

Vore lite som om Figo skulle återvända till Barca.
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2010-01-13 14:27
Pau//

Så jag måste hålla med om allt Pep gör för att vara en sann barca supporter? Patetiskt!
Barcelona Jax12
2010-01-13 14:24
Vilken match Busquets gjorde mot Villarreal. Kanske den bästa i Barcatröjan för hans del!?

Angående Yaya och Busquets diskussionen så anser jag båda vara väldigt viktiga. Att Yaya behövs är för mig en självklarhet, då han är en av världens bästa defensiva mittfältare som många har varit inne på. Framförallt anser jag att han behövs mot mer fysiska lag, då Busquets väger lite lätt fortfarande. Sen tycker jag att Busquets i vissa fall löser svåra situationer på ett mer konstruktivt sätt än Toure som ofta väljer det enkla alternativet medan Busquet ibland tar mer risker, vilket också har resulterat i ett par baklängesmål.

Jag hoppas dock att båda stannar och att Busquets fortsätter att få chansen, då han kan blomma ut till en framtida världspelare. Samtidigt känns Yaya fortfarande som förstavalet. Vi behöver två duktiga spelare på denna position och båda dessa kan ju även kliva upp ett steg i mittfältet utifall det skulle behövas.
Annons: