/spanien/barcelona/forum/16209.aspx/spanien/barcelona/forum/16209.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
elbraco
2010-01-27 20:20
Dum fråga: kan man skriva på andras forum med samma login som på detta forumet? när jag försöker logga in på deras så uppdateras bara sidan och det som jag har fyllt i försvinner?
Barcelona petersays
2010-01-27 20:19
Det måste vara fjärde eller femte spärren Trippeln åker på bara på ett par månader...geez.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-01-27 20:17
Jag tycker synd om Valdés.. Så mycket skit han får från icke-barca fan är helt otroligt. Bara för några tabbar han gjort. Så sant det Kåmark sa för ett par veckor sedan, när Valdés gör en tabbe snackar man om det i flera månader, när Casillas gör tabbe är det glömt dagen efter.

Valdés har vunnit två champions league finaler där han storspelat i båda. Han har släppt in 10 mål i år med ett försvar som vissa matcher inte sett så stabila ut förens nyår. Tänk alla gånger han räddat oss. Hade Drenthe satt friläget förra camp nou clasico hade det varit en helt annan historia. Hade Drogba suttit dubbelläget i första semifinalen hade vi nog inte kommit till final.
Jag tycker att Valdés är perfekt för Barca. Tur att Camp nou publiken stöttar honom i varje sekund. När jag var på Zaragoza matchen så hyllade dom honom efter varje räddning han gjorde. När de tillslut fick hål på honom fortsatte de med hyllningarna. Gött att se och höra 70000 pers skrika hans namn.

Visca Valdés!
Barcelona Trippeln
2010-01-27 19:58
Eftersom du fortsätter med ditt poänglösa tjafsande så inkasserar du ännu en spärr./ Mod
Barcelona Mrfaariis
2010-01-27 19:57
bra svensk sida om Fc barcelona!! Ni bör kolla.
Barcelona petersays
2010-01-27 19:55
"Låna ut våra talanger? Såsom Real Madrid gör? Nejtack. Ivarjefall inte som grundidé. Varje enskilt spelarfall borde tänkas igenom. Fråga Crosas eller Kerrison om dem tycker det är en bra idé med utlåning? "

Crosas är inte utlånad utan såld. Dock så har vi en buyback-option på honom i sommar.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-01-27 19:41
Sempre Culé

Beror på vad man har skrivit.

Angående Valdes diskussionen så är den väldigt onödig, väldigt många Madrid anhängare tycker ju att han inte platsar i La Liga. So what? Vad ska vi göra åt saken?
Finns ingen anledning till att pumpa forumet med en massa skitsnack, Valdes är en grym målvakt när han är i form. Så är det.

För er som blir irriterade på såna anhängare, varför svara? Ni har väl ett liv, hoppas jag.

Om ni tycker att någon skriver ett löjligt inlägg, låt bli att svara. Svarar ni så lever diskussionen i ett par timmar vilket leder till flera spärrar.

Gonzalo Il Pipita!!! - Hombre No Nombres

Jag skulle inte kalla det för hat, ni har köpt en massa spelare för en påse pengar. Det finns både fördelar och nackdelar med såna planer, dvs. att köpa så många världsstjärnor för så himla mycket pengar.

Fördelen behöver jag inte ens gå in på, men nackdelen är något helt annat. Jag pratar om ekonomisk kris och betalningar som skjutits upp pga att man inte har pengar.

Skönt och vara tillbaks. :)
2010-01-27 19:40
Sempre Culé//

Du har helt rätt, jag tycker att era moderatorer gör ett mycket bra jobb som spärrar folk som inte följer reglerna. Jag tycker att man satt en tydlig nivå på forumet. I puertan hade det varit förödande att hålla forumet öppet för alla, efter sommarens silly season är hatet mot madrid stort. Därför kan moderatorerna inte hantera alla inlägg de blir ett hel tids jobb nästan.
Canaletes
2010-01-27 19:40
Sempre Culé

Varierar.
Jag är tex livstids spärad på Arsenalforumet
Barcelona Sempre Culé
2010-01-27 19:36
När man blir spärrad, är det då på livstid eller är det tidsbestämt?

Alla forumspärrar är satta tills vidare och det krävs att någon plockar bort den manuellt. Detta sker oftast efter att den spärrade kontaktar redaktionen och lovar bättring./ Mod
Moderator
2010-01-27 19:35
Finns ingen aledning att spärra Pipita bara för att han har en avvikande åsikt. Att likt Alfredo Zidano kalla någon för sorglig, tragisk, idiot och pajas i samma inlägg är däremot inte ok. Alla hobbymoderatorer kan lägga ner diskussionen genast då ni endast sänker nivån. Slut på diskussionen!
Barcelona Sempre Culé
2010-01-27 19:34
Ämne: Gonzalo Il Pipita!!!....
Hahahaha! Det länktipset såg jag inte förrän nu. Väldigt bra!
Barcelona Sempre Culé
2010-01-27 19:33
Ämne: Only God Can Judge M....
Jag håller med dig här GIP - HNN. Du har rätt till dina åsikter, precis som vi andra, men en del, som ADZ kunde tydligen inte hålla isär åsikter och person. Jag kan vara kritisk mot någons åsikter, men det ger mig ingen rätt att kritisera eller förtala honom eller henne som person!
2010-01-27 19:30
Only God Can Judge Me/
Joan Gamper 1899 /
westinho /

Jag kan förstå att ni vill ha mig spärrad, för att jag inte har samma syn på fotboll som er. Men jag tycker att jag följer reglerna, pratar om barcelona, jag provocerar inte någon. Jag postar ett inlägg som bygger vidare en diskussion. Så länge jag håller mig på den nivå jag har hållt mig hittils har Admin ingen anledning att spärra mig, sedan vet jag inte vad Alfredo de zidane sa till mig.
Barcelona Hetfield
2010-01-27 19:15
Joan Gamper/Westinho/Trippeln

Anledningen till att "Alfredo di Zidano" blev spärrad var pga. att han förolämpade "Pipita"
"Pipita"'s inlägg må vara ogenomtänkta, men han provocerade inte, och han förolämpade inte någon, därav spärren

Joan Gamper

Jag är väldigt förtjust i galna typer, Tevez är mycket lik Maradona i det fallet att båda var/är galna , och de brinner verkligen för allt de gör på planen, det är alltid skönt att se
Barcelona Joan Gamper 1899
2010-01-27 19:12
Är det dags att sänka United igen Carlos Tevez ?
Only God Can Judge Me
2010-01-27 18:58
De man läst här på forumet så har "Alfredo di Zidano" inte gjort någonting. Han har inte varit emot någon och bara varit ärlig.

Men därimot "Gonzalo Il Pipita" ska få spärras ordentligt.
2010-01-27 18:50
Alfredo di Zidano spärras för vad ?

Är de när han säger de rätta ? den där Gonzalo Pipita ska få spärren!
Barcelona westinho
2010-01-27 18:44
Alfredo di Zidano ska inte behöva bli spärrad!
Gonzalo Il Pipita!!! däremot.

Barcelona Trippeln
2010-01-27 18:41
Jag hoppas jag inte åker på en spärr men hur i ****** fick Alfredo di Zidano medans Gonzalo Il Pipita!!! - Hombre No Nombres inte blir spärrad!

Det är som att säga med enkla ord att Messi filmar och Ronaldo gör inte det,var vänliga och kolla hans pajas inlägg,tack.
Barcelona Trippeln
2010-01-27 18:37
Raderat.
elbraco
2010-01-27 18:33
Jo, jag missade att sparken var i ryggen men allt annat håller jag i princip inte med dig om så vi får väl helt enkelt agree to disagree så att säga!
Barcelona Trippeln
2010-01-27 18:27
Skärp dig du också!/ Mod
Barcelona tarrak
2010-01-27 18:26
GDS till Galatasaray på lån. Det blir spännande att se om Rijkaard lyckas få hans karriär på rätt köl igen, även om jag är ytterst tveksam.
Barcelona Barca Barca
2010-01-27 18:25
Gonzalo Il Pipita!!! - Hombre No Nombres//

Allt går att disskutera med Real Madrid allt från egna produkter till historia även om jag tycker att vi tar fram bättre spelare och att ni har en mycket mycket mycket bättre målvakt än oss. Casillas är en klass högre än Valdes inget snack om den saken, men du nämner att det finns 10-20 målvakter bättre än Valdes i la liga dessutom och bland dom finns Kameni börjar man tveka på dina fotbollskunskaper. tyvär.
Real Madrid Alfredo di Zidano
2010-01-27 18:02
Uppenbarligen kan du inte diskutera utan användning av påhopp och förolämpningar. Spärrad!/ Mod
Barcelona BlueRed
2010-01-27 18:01
Saman

Se länk.
-------
Criff

Kameni var inte det roliga, Renan däremot...
Barcelona Criff
2010-01-27 17:41
Valdes håller inte La Liga klass och är sämre än 10 - 20 målvakter i La Liga, däribland Kameni! Haha

Busquets en medelmåtta som lever i Xavis skugga :P Haha.

Detta blir bara roligare och roligare.. Skulle vara rätt kul att se hur du tycker om Gago om du tycker Busquets är dålig.

Och vadå Casillas blivit lämnad ensam? Hela hans förra säsong var ett enda stort sömnpiller. Då hade han försvarare som Pepe, Cannavaro, Ramos.. framför sig.
Han hade också 2 defensiva mittfältare i varje match som hjälpte honom att städa.

Vad har Valdes i Barcelona? En defensiv mittfältare och ett väldigt högt stående försvar där den ena högerbacken är mer mittfältare än back.

Vem är egentligen ensam som målvakt?

Pique kom från Man U? Bra koll du har på grejerna, Pique började i Barcelonas ungdomslag 1997, gick till United 2004.
Så är inte han en Barcelona produkt vet jag inte vad en sådan är.
Kolla upp lite fakta innan du yttrar dig.

Dummaste kommentarerna på länge från dig Pipita.
2010-01-27 17:40
Ämne: elbraco//

Verkar ....
Jag ska svara på fråga FEM: Arbeloa är ingen produkt han kom till castilla som en färdig spelare från Zaragoza, plus han är inget att skryta med samma gäller Guti, men däremot så kan du påstå att Real har uppfostrat en av dom bästa målvakterna.
Barcelona Sempre Culé
2010-01-27 17:39
Ämne: BlueRed

Jag kansk....
Vet inte riktigt hur du menar Bernie, ang. länktipset. Men att Puyol kan tjonga bollen ibland är rätt. Det kan han och gör han också. Men det görs ju för att undvika onödigt kaotiska situationer. Sedan är ju ingen spelare 100% heller. Beckenbauer, förmodligen historiens bäste på sin position, fick också tjonga ibäg ibland. Allt för att han redan sett att det inte fanns någon annan möjlighet. Men det var knappast varken hans eller är Puyis adelsmärke att göra det.
Annons: