/spanien/barcelona/forum/16193.aspx/spanien/barcelona/forum/16193.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ° VISCA EL BARCA °
2010-01-13 22:54
Zlatan ut In med Bojan som kan röra om ordentligt i grytan ... En bojan som har formen uppe skulle det bästa nu till andra halvlek... Sedan vill jag se Henry bytts ut till målsman Pedro ... Pedro som kan trixa ordentligt till på den kanten henry befinner sig på nu... Henry gör hela tiden samma trick och kommer förbi och det gör han bra men sedan kommer inspelet från hans svaga fot och då får vi inget för dem passningar han slår då in med vänsterfoten är inte tillräckligt för att de skall vara farligt... så in med pedro som kan trixa till på den kanten !
Barcelona --Xavi--
2010-01-13 22:53
ut med zlatan & henry och in med bojan & pedro. De kan nog inte göra en sämre halvlek om de går in
Barcelona Hetfield
Jag är allergisk mot hela "Messi spelar centralt, och Zlatan på kanten", om det inte funkar varför är Pep så envis?

Sen att han sitter där och stirrar med tomma ögon på spelarna hjälper ju knappast, det är dags att ryta till

Skyll inte på planen, Sevilla kör på exakt samma plan och de kör ju väldigt bra, är vattentäta bakåt och sylvassa framåt, det här ser inte bra ut...
Barcelona Barcelona10Messi
Usel (första halvlek) är bara förnamnet, skärpning i andra. Nu har man fan inget att förlora. Jaga från första minuten!!
El_Capitano
Jag hoppas på Bojan och Pedro, ut med Zlatan och Henry.
Pep måste fan prata med spelarna, jag ser ett gäng mätta och lata spelare på plan just nu bortsett Alves som springer som en hund på sin kant. Zlatan står och väntar på bättre tider, möter aldrig boll och gör svåra grejer istället för enkelt spel.
Messi vill för mycket just nu, han måste gå på sin kant om det ska hända nåt.

Jag är besviken på Pep och laget ikväll
amnesia
2010-01-13 22:52
usel första
Helst ingen Bojan, då har vi knappt nått anfallspel, in med Pedro bara (direkt i andra). Och snälla Pep säg till Messi att släppa bollen.
Barcelona kallesiete

Henry gör det bra. Men antingen måste Zlatan gå närmre mål i dom lägena eller så måste Henry variera var han vill slå bollen.

Löjligt hur det blir samma sak gång på gång. Annars gör han det sjukt bra när han tar sig förbi.

Jag ville ha ett mål i första halvlek. Nu blir det jävligt tufft. Men hoppet lever fortfarande! Sätt en boll innan 65'e-70'e.

Löjlig tränare Sevilla har. Han beter sig som han tränar ett p12 lag. Tycker för övrigt att frisparken Pinto får är klar. Inte mycket kontakt men tydligt hur Sevilla spelaren hakar hans ena fot.

Krossa dom!
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
Ämne: Att bänka Messi till....
-Frasse-

Sedan matchen började skrev du två inlägg och båda är kritik riktad mot MEssi.
Hur kommer det sig?
Har han mördat nån???????
MF Doom
2010-01-13 22:51
Ingen har varit bra hittils, meningslöst att skylla på enstaka spelare. Tror knappast att det hela skulle bli bättre med någon annan spelare inne. Planen är under all kritik idag och med en sådan plan kan man inte rulla boll ens och ett missta är väldigt lätt att göra. Hoppas på det bästa iaf.
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
Om Pedro ska in så är de ibrahimovic som ska ut, han har inte haft ett enda rätt idag medan Henry har faktiskt oroat på sin kant. ut med ibrahimovic in Pedro på kanten flytta in Henry som CF
Barcelona Essienesque
In med Bojan!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2010-01-13 22:50
Fan är det för negativ snack med vissa?

Halvleken är inte ens slut fan take a chill pill, klart det blir förändringar, vi har en bänk inte sant?

Det har varit kamp på mitten, de har inte skapat mer än oss men de är vidare för tillfället visst.

Bojan och Pedro kallar jag plan b
Sen så ska vi vara glada att det står 0-0 för att det där ska inte vara frispark på Pinto.
Barcelona Den vise
Jag hade varit först med att applådera åt henrys vägnar om denne kunde träna sin vänsterfot. Ack så många målchanser barca har gått miste om pga hans bristfälliga vänsterfot.

Pinsamt att se när han försöker med sina så kallade inlägg...

Man blir inte en gnutta hoppfull när han kommer i dessa lägen.

La puto henry ..just nu.
Barcelona Mojito
2010-01-13 22:49
Hoppas nu Pep kan göra tidiga byten för en gungs skull.

Både han och spelarna har totalt misslyckats med uppgiften idag.

Bojan och Pedro in, Zlatan och Henry ut med motiveringen att tunga spelare på denna planen är inte så bra.

Förhoppningsvis kan vår bredd vara tungan på vågen och jag hoppas Sevilla är mer trötta än oss.
Skyll inte bara på Zlatan tack, ingen i Barca har varit bra.

Iniesta och Xavi har jag inte sett absolut ingenting av så här långt.

Henry, ja vad ska man säga igentlingen. Får knappt godkänt så här långt.

Messi dribblar för mycket, måste släppa bollen mycket mer.

IN MED PEDRO !!!!!!!!!!!!!!!! :D
Barcelona Larsson1333
Henry har ju iallfall kommit runt på sin kant ett par gånger nu och visar lite
2010-01-13 22:48
Ämne: PILMÀ★Kärlek&#....
El_Capitano

hahahahah ok :D
El_Capitano
2010-01-13 22:47
PILMÀ★Kärlek★Respekt★

OM det är hat då hatar jag honom som spelare, nu ska jag iallafall kolla på matchen.
Barcelona -Frasse-
Att bänka Messi till nästa halvlek skulle nog vara det bästa för laget. Han går ju bara omkring som en primadonna på offensiv mitt, och väntar på att få bollen så han kan briljera lite.

Så kanske han får sig en tankeställare också.
In med Pedro i andra halvlek, helst direkt! Henry ut.
2010-01-13 22:45
Ämne: Zlatan har fanimej i....Mittfälts kamp just nu, inte som om Sevilla har många chanser dem heller inte sant?

Mycket slarv just nu, mycket som står på spel för bägge lagen.

FC Barcelona en Mi Corazón

Lugn nu, som det hjälpt Sevilla att han hånar domaren och gestikulerar som en galning. När har Pep någonsin suttit en hel match?

In Pep we trust!
Barcelona Den vise
2010-01-13 22:45
Zlaja har inte vaknat på rätt sida idag. Han har inte ätit frukost ser det ut som. Mister verkar inte ha någon plan B..

La puto cracks..

Ride the B

Absoult så bör alla höja sig ett snäpp men xavi brukade vara navet i laget. Han är hjärat i maskineriet när det går som bäst. Han ska bestämma matchtempot..

2010-01-13 22:42
Ämne: PILMÀ★Kärlek&#....
Att ha favorit eller tvärtom är bara naturligt som bekant, men att håna/neka hans storhet/talang är bara hat.
Barcelona Trippeln
Börjar inse att vi inte kommer vidare,gör vi 1 mål så har vi chansen fast det är kört nu,tyvär.
Barcelona Blaugrana83
vad fan gör messi nere i mittcirkeln allvarligt talat detta är ju löjligt
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
Vilken skillnad det är mellan Jimenéz och guardiola ikväll, Jimenéz har knappt suttit still medan guardiola kör schuster sitta still som en sten stillen
Barcelona Larsson1333
2010-01-13 22:41
Zlatan har fanimej inte många rätt denna matchen hittills. Dock har väl ingen det men
2010-01-13 22:39
Ämne: Xavi måste komma igå....
Mittfältet är hjärtat så visst måste han komma igång, med det gäller de andra 2 och inte bara Xavi som måste komma igång där. Messi spelar inte som en lag spelare just nu, de läser honom varje gång då han väljer att gå ensam hela tiden.

Några saker vi måste ändra på, men det kommer väl. Viktigast är att vi tar kommandot.
Annons: