/spanien/barcelona/forum/16189.aspx/spanien/barcelona/forum/16189.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona -Frasse-
2010-01-13 23:03
Ämne: Ämne: Ämne....
PILMÀ★Kärlek★Respekt★

Skillnaden är att Henry gör allt han kan för att hjälpa laget. Han håller bredd i spelt, han understöder Abidal osv.

Alves är ju helt själv på sin kant. Det funkar inte.
Barcelona Smogen
Å andra sidan försvarar sig ju Sevilla riktigt bra, ligger extremt tätt och ger nästan inget utrymme alls. Det som skulle kunna ordna det hela för Barca är lite vacker ticki tacka fotboll eller några grymma dribblingsrusher av t.ex. Messi. Tyvärr är detta nästan omöjligt då planen verkar vara i helt uselt skicka.
Ktoor^,^
Ser inte ljust ut
Patrick.Kluivert
Henry slår ju inlägg men det finns ju inget som möter dom, och zlatan som spelar som center ska ju göra det , vilket han ALDRIG gör.
Barcelona Larsson1333
2010-01-13 23:02
Ovanligt att puertan bara snackar om våra matcher så fort vi spelar, sjukt mycket snack!

Kom igen nu barca gå in och kör över dom! In med pedro ! In med bojan! Gör något, satsa offensivt!
Barcelona BlaugranaBarcelona
2010-01-13 23:01
Ämne: Vi måste vända detta....
CuléAK
Trippeln

Co-sign. Hoppas Allah besvarar dina böner och låter oss gå vidare!
Barcelona Omarboy

fan alltså 1-0 med sig till pausen hade varit perfekt :/ är det bara jag som håller andan varje gång pinto får bollen?

kanske ska tillägga att jag inte är emot honom alls.
men vi ser ju hur bollen fastnar halvvägs vid varje passning, planen är långt ifrån bra.. kanske lite riskabelt att spela hem så mycket, eller vad säger ni?
PEP.
Trippeln

Är du muslim?
Barcelona lameG^
faktiskt kommer jag inte bli så besviken på barca om vi åker ut. Alla topplag i la liga är utslagna redan i copa del rey och vi har dessutom ligan och cl och tänka på. Tycker barca ska in med inställingen att inte ha något att förlora och köra för fullt. Sen får vi se hur det går.

Pedro och Bojan ska in.
Barcelona Trippeln
2010-01-13 23:00
Ja allah låt barca gå vidare eller åka ut med hedern i behåll.
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2010-01-13 23:00
-Frasse-

Menade att du inte kan skylla på Messi för allt som händer?
Ibra är minst sagt lika dåligt som Messi var i den första halvlek. och vad gör Henry?
Barcelona CuléAK (F.d Robin.)
2010-01-13 22:59
Vi måste vända detta, snälla Allah besvara mina böner o låt Barca gå vidare!

Visca el Barca!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2010-01-13 22:59
Sparat på krutet för att go all in i 2a?
Hoppas jag verkligen, Sevilla är i nuläget vidare och någonting måste göras.

Kom igen Pep bevisa alla Neysayers härinne
2010-01-13 22:58
Vi ska bara ta de helt seriöst! Är oerhört besviken på dessa herrar. Nu gör vi 2 mål!

VISCA EL BARCA Y VISCA CATALUNYA!!
2010-01-13 22:57
En medioker halvlek. Våra avslut eller inlägg kommer ingenstans. Hoppas Pep ger de "Pep Talk" för att motivera de ala UEFA Super Cup. Det är allt eller inget nu!
Barcelona -Frasse-
2010-01-13 22:55
Ämne: Ämne: Att bän....
PILMÀ★Kärlek★Respekt★

Om du sett matchen förstår du nog kritiken. Annars kan du ju läsa mina motiveringar.

Man kan ju inte direkt påstå att våran högerkant varit speciell hotfull i första halvlek. Och det är ju inte så konstigt när den är helt tom.
Barcelona DressedInBlauGrana
2010-01-13 22:55
Barcelona DressedInBlauGrana
2010-01-13 22:54
VAMOOOOOOOOOOS BARCA!!!!
Villarreal Grande Messi!
Tycker det är så jävla underbart att se Sergio Busquets. Han är så lugn med bollen och det man kan fan tro att han spelat fotboll på toppnivå i flera år. Han spelar lugnt och säkert och passar sällan bort en passning. Och sen besitter han en lysande teknik. :)

...Nu kommer han väl in och är värdelös i andra halvlek bara för jag skrev detta.. ;)
Patrick.Kluivert
zlatan passar ju inte henry , vad sysslar han med?. gör allt så svårt som möjligt gör han. In med pedro istället
PEP.
Jag säger handen på hjärtat ingen i Barcelona får ens ett godkänt betyg för första halvleken. Hoppas Pep skäller ut spelarna i halvtid och förhoppningsvis så vänder vi detta.
Barcelona ° VISCA EL BARCA °
Zlatan ut In med Bojan som kan röra om ordentligt i grytan ... En bojan som har formen uppe skulle det bästa nu till andra halvlek... Sedan vill jag se Henry bytts ut till målsman Pedro ... Pedro som kan trixa ordentligt till på den kanten henry befinner sig på nu... Henry gör hela tiden samma trick och kommer förbi och det gör han bra men sedan kommer inspelet från hans svaga fot och då får vi inget för dem passningar han slår då in med vänsterfoten är inte tillräckligt för att de skall vara farligt... så in med pedro som kan trixa till på den kanten !
Barcelona --Xavi--
2010-01-13 22:53
ut med zlatan & henry och in med bojan & pedro. De kan nog inte göra en sämre halvlek om de går in
Barcelona Hetfield
Jag är allergisk mot hela "Messi spelar centralt, och Zlatan på kanten", om det inte funkar varför är Pep så envis?

Sen att han sitter där och stirrar med tomma ögon på spelarna hjälper ju knappast, det är dags att ryta till

Skyll inte på planen, Sevilla kör på exakt samma plan och de kör ju väldigt bra, är vattentäta bakåt och sylvassa framåt, det här ser inte bra ut...
Barcelona Barcelona10Messi
Usel (första halvlek) är bara förnamnet, skärpning i andra. Nu har man fan inget att förlora. Jaga från första minuten!!
El_Capitano
Jag hoppas på Bojan och Pedro, ut med Zlatan och Henry.
Pep måste fan prata med spelarna, jag ser ett gäng mätta och lata spelare på plan just nu bortsett Alves som springer som en hund på sin kant. Zlatan står och väntar på bättre tider, möter aldrig boll och gör svåra grejer istället för enkelt spel.
Messi vill för mycket just nu, han måste gå på sin kant om det ska hända nåt.

Jag är besviken på Pep och laget ikväll
amnesia
2010-01-13 22:52
usel första
Barcelona Barcelona10Messi
Helst ingen Bojan, då har vi knappt nått anfallspel, in med Pedro bara (direkt i andra). Och snälla Pep säg till Messi att släppa bollen.
Barcelona kallesiete

Henry gör det bra. Men antingen måste Zlatan gå närmre mål i dom lägena eller så måste Henry variera var han vill slå bollen.

Löjligt hur det blir samma sak gång på gång. Annars gör han det sjukt bra när han tar sig förbi.

Jag ville ha ett mål i första halvlek. Nu blir det jävligt tufft. Men hoppet lever fortfarande! Sätt en boll innan 65'e-70'e.

Löjlig tränare Sevilla har. Han beter sig som han tränar ett p12 lag. Tycker för övrigt att frisparken Pinto får är klar. Inte mycket kontakt men tydligt hur Sevilla spelaren hakar hans ena fot.

Krossa dom!
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
Ämne: Att bänka Messi till....
-Frasse-

Sedan matchen började skrev du två inlägg och båda är kritik riktad mot MEssi.
Hur kommer det sig?
Har han mördat nån???????
Annons: